Hotel-Restaurant de Vier Jaargetijden

• Mastercard , Pin
  • Terras
Levensgenieter100 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vrijdag 3 juni 2016 in de Vier Jaargetijden voor een 3 daags arrangement aangekomen. Dit was een mooi begin van ons lange weekend in het zo door ons geliefde Zuid Limburg om o.a. de verjaardag van Mylène te vieren. De hotelkamer plus badkamer waren ruim, mooi en comfortabel. De bedden waren prima, de handdoeken worden iedere dag verschoond en de bedden opgemaakt. Bovendien liggen er badjassen voor de ontspanning klaar. Het ontbijt is zeer verzorgd, uitgebreid en smakelijk. Ook een zeer smakelijk diner in het eigen restaurant gehad (asperges). De entourage en sfeer zijn fijn en gezellig en de bediening plezierig. Ook de prijs kwaliteit verhouding is geweldig. Een bijzonder fijn hotel-restaurant, waarvan je alleen maar kan wensen dat ze zo door zullen gaan en die je alleen maar alle succes voor de toekomst kunt wensen. Ze zijn een grote aanwinst voor de omgeving, niet meer te missen, ook niet voor liefhebbers zoals wij die (nog) van buiten Zuid Limburg komen. We zullen hen bij iedereen blijven aanprijzen en zullen bij hen blijven terug komen.
John B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Een mooi familiehotel waar wij al 12 jaar op rij met plezier komen. Vriendelijk personeel dat openstaat voor opbouwende kritiek. Wij nemen meestal een menu, dit is zeker niet standaard, maar meestal zeer verfijnd. Mooie eenvoudige kamers en verder een sfeervolle inrichting. Kortom een echte aanrader!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Epen in eind januari is erg rustig en zo ook in de Vier Jaargetijden. Slechts twee tafeltjes bezet.
Wij gingen voor ’n gevulde portobello met gebakken courgette, shi-take, pesto en parmezaanse kaas en een biefstuk van het limousin rund met rode wijn jus en groenten.
Goed eten maar niet spetterend. De biefstuk was erg mals, de portobello wat waterig, vulling met de shi-take lekker maar de pesto was ver weg.
Mariajosepha .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
ik had een vegetarisch gerecht.de gevulde portobellowerd geserveerd met wat vrolijk gekleurde en gemengde groenten. zeer smakelijk.ook mijn man was uiterst tevreden met de souflaki ,waar een griekse salade bij was.het restaurant zat vol.aangename sfeer. inrichting van het restaurant is eenvoudig ,maar geen klachten daarover.
Elleke63 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Weekendje Zuid Limburg en om 20.00 uur pas in de gelegenheid te dineren. Man en ik de 3 gangen gekozen. Beiden mosterdsoep vooraf. Niet bijzonder...hij rack, vermoedelijk varkensvlees. Niet goed te definieren en droog. Ikzelf hoenderfilet. Volgens mij is filet zonder bot?! Twee stukjes kip aan bot en vel er nog omheen. Ook al droog. Zelfs de bijgerechtjes waren zozo. Gemengde groenten, laffe frietjes en een veeg oranje op het bord. Geen idee wat dat was. Limburgse kaasjes toe; erg lekker, maar we hebben eerst ruim een half uur naar stukjes brood met appelstroop zitten kijken. Al met al was 65 euro een hoop geld voor wat we kregen. Preuverij stond er; misschien vooral eerst zelf preuven?!?!
Mardinik .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Arrangement voor 2 nachten geboekt. Ietwat gedateerd, maar verder goed. Ontbijt niet zo uitgebreid, maar goed te doen. Gedineerd op Zaterdag 1 februari samen met mijn echtgenoot. De aankleding van het restaurant kan beter. Mijn partner heeft een 3-gangen menu genomen. Uiensoep was verrukkelijk. Als hoofdgerecht Varkensraque's met verse groenten en patat frites. Het vlees was echt goed tei noemen. Nagerecht een kaasplankje. Tip voor de kok. Het kaasplankje mag wel iets groter zijn, want het was ietwat karig. Ikzelf had als voorgerecht klein visbordje, verder goed te doen. Als hoofdgerecht Kalfslever. Ook prima. Lekker kopje koffie na met chocolade lekkernijen. Het restaurant van dit hotel is goed en voor verhaling vatbaar.