Hotel Restaurant De Stadsherberg

Oud Kaatsveld 8 8801 AB Franeker Nederland Kaart

Over restaurant Hotel Restaurant De Stadsherberg

Ontspannen genieten in Franeker

Deze herberg is al 200 jaar een plek om te ontspannen en te genieten. Gelegen aan Elfstedenwater en als belangrijk rustpunt op weg naar Santiago de Compostella heeft deze herberg heel wat verhalen te vertellen. Daarnaast schotelen ze je hier ook nog eens het lekkerste eten voor. Het menu is varieert, er is zelfs elke dag een ander dagmenu. Ga er snel eens langs en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant De Stadsherberg

Vanaf Leeuwarden 15 minuten met trein, 30 minuten met de bus, vanaf Harlingen 8 minuten met de trein
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Tianda S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Erg benieuwd naar de Stadsherberg en zeker de moeite waard geweest. Erg leuke avond gehad en heerlijk gegeven. Kwaliteit van het eten is erg goed en de porties zijn ruim. Heerlijk! Wij komen zeker nog een keer terug.
Rein R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima gegeten en een heel goede bediening. Prettig dat je ongevraagd een gratis fles water krijgt aangeboden.
We deken hier zeker nog eens terug te komen. Ik had als vooraf een goed gevulde vissoep, hoofd was trio van haas en als nagerecht een proeverij. Alles heerlijk klaargemaakt en een flinke portie!
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gastvrij zonder opdringerig zijn. Goede uitleg. Opgewekt personeel. Elke gast zat zichtbaar te genieten. Een karaf water zonder te hoeven vragen en een super broodplankje
Simmer01 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een goede ontvangst, met al heel vlot een heerlijk hapje vooraf van het huis.
Vrije kaartkeuze, hoofdgerecht heerlijk en voldoende.
Op verzoek een speciaal toetje gemaakt, wat ook nog erg voordelig werd berekend.
Kortom, prima, gezellige avond, leuk personeel en even een speciaal woordje van de eigenaar!
Top dus!
Joosten53 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Goede ontvangst en vlotte leuke bediening. Keuze van het menu gewoon van de kaart waarbij het goedkoopste gerecht wordt afgetrokken. Hierdoor ruime keuze uit de verschillende gerechten. Eten was uitstekend.
Jan-Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
heerlijk gegeten en een prettige bediening. Het eten zag er goed en verzorgd uit en smaakte geweldig. Dr locatie en de inrichting was erg goed.
Bertri V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten. De haas op 3 manieren bereidt en precies goed. Eendenborstfilet was ook heerlijk. Vriendelijke bediening ook
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
De Stadsherberg stelt nooit teleur, heel lekker gegeten, vriendelijke bediening en dit alles in een prachtig kader ! De kaart is heel uitgebreid. Ik kijk ook altijd uit naar het bord met de suggesties!
Aukje O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegetegegeten.
Gezellige, ongedwongen sfeer en prettige bediening.
Wij komen zeker een keer terug.
.....................
Ingeltsje1976 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij de stadsherberg. Gegeten met AH kaart waarbij je alles van de kaart kunt kiezen. Bediening was keurig en vlot.
Ajoostema .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij komen hier zeker een keer terug op deze locatie. Het was geweldig.
Prima bediening en goed personeel. Een prachtige mooie locatie gelegen aan het water.
C.j.koster .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Wij zijn blij voor de Stadsherberg te Franeker gekozen te hebben. In alle opzichtig was onze trouwdag, mede door een heerlijke maaltijd, geweldig geslaagd!
Fedeltia .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het voorgerecht kon zonder problemen worden aangepast aan onze wensen.De biefstuk was om te zuigen. Het dessert was leuk opgemaakt en smaakte prima. Klantvriendelijkheid scoren ze hoog. Een plek om terug te komen.
Jduffhues .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Vriendelijke ontvangst. Heerlijk en ruim voldoende eten. Schitterend langs het water gelegen.
Een echte aanrader. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Van het huis kreeg je stokbrood met een heerlijke tapenade. Daarna hebben wij carpaccio gehad met geitenkaas. Een aanrader. Het hoofdgerecht met bijgerechten was zeer smakelijk. Daarna een grand dessert. Allemaal heerlijk!!!
Pwmiedema .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het voorgerecht was super,het hoofdgerecht was prima,behalve de quiche iets aan de zoute
kant,maar dat is persoonlijk.Van het nagerecht hebben we ook heerlijk gesmuld.Vlotte en correcte bediening.Het decor was sfeervol.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Mooi gelegen aan het water. Bediening zeer vriendelijk. Eten erg goed en zeker voldoende. komen zeker nog een keer terug.
Info413 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Als voorgerecht een mediterraans gerecht; black tiger garnalen uit de oven. Een aanrader!!! Super lekker! Daarna een mosselpan voor twee personen, op de traditionele manier klaargemaakt. Mooi grote garnalen, en niet onbelangrijk, prima van smaak. Lekker ziltig. Kortom, een toppertje. Dank je wel kok(s) Bas en Sanne! De bediening was zoals altijd prima.
Bernadette L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Mooie locatie en heerlijk gegeten. Het personeel was uitermate vriendelijk en alert. Je voelt je echt gast. Een aanrader!
Rwstolp .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wat een gastvrije ontvangst en wat een serviceminded personeel! Zomaar even aangewaaid vanuit het Westen. Een onverwacht genoegen. En ook nog heerlijk eten. De biefstukpuntjes waten zalig!