Hotel Restaurant De Stadsherberg

Oud Kaatsveld 8 8801 AB Franeker Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Restaurant De Stadsherberg

Ontspannen genieten in Franeker

Deze herberg is al 200 jaar een plek om te ontspannen en te genieten. Gelegen aan Elfstedenwater en als belangrijk rustpunt op weg naar Santiago de Compostella heeft deze herberg heel wat verhalen te vertellen. Daarnaast schotelen ze je hier ook nog eens het lekkerste eten voor. Het menu is varieert, er is zelfs elke dag een ander dagmenu. Ga er snel eens langs en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant De Stadsherberg

Vanaf Leeuwarden 15 minuten met trein, 30 minuten met de bus, vanaf Harlingen 8 minuten met de trein
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant De Stadsherberg

Anita V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Gedineerd met familie, van tevoren gereserveerd, is wel verstandig. Prettige ambiance, warm, gezellig, leuke achtergrondmuziek. Aardige bediening, kwamen meerdere malen vragen of alles naar wens was. Heerlijk gegeten, kortom, een aanrader
Wilma C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
We vonden dit restaurant heel gezellig van binnen, sfeervol aangekleed. Het personeel was vriendelijk en het eten heerlijk. Enige minpunt was dat de buitendeur steeds open ging voor de rokers en wij hier dichtbij zaten. Brrr!
Stana D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
We hebben wederom kunnen genieten van een voortreffelijk kerstdiner.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Echt een hele leuke locatie met heerlijk eten en je kunt vlakbij parkeren. Ideaal
We werden heel gastvrij ontvangen . Alles naar wens
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Zeer tevreden
Klaaske T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
De gerechten zijn puur en dat proef je. Het is een ware smaaksensatie, kort gezegd verrukkelijk!
Bij de bereiding van de gerechten wordt er gebruik gemaakt van verse producten uit de regio en dat proef je.
De muziek in het restaurant was haperend, de box van waaruit de muziek kwam, stoorde. Dit zal inmiddels zijn opgelost, vermoed ik.
De bediening was perfect. Al met al een heerlijke avond gehad.-:)
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Prima gelegenheid, overzichtelijk vriendelijk en gezellig.
Echter, het geluid van de achtergrondmuziek kon wat zachter. Het was me iets te voorgrondelijk
S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk eten, zoals zo vaak met fijne wijnen. Service prima. Ons vertrouwde gelegenheid, waar wij ons zeer genoeglijk bij voelen.
Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We zijn hier al een paar keer eerder geweest en ook nu was alles weer keurig voor elkaar.

Je wordt warm onthaalt met een fles water en brood met heerlijke smeersels van het huis.
De gerechten op het menu zijn divers,dus voor ieder wat wils.
Ik kan natuurlijk niet over alle gerechten oordelen, maar de gerechten die wij hebben gekozen waren zeer lekker.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Eerder waren we hier ook geweest en toen was het erg teleurstellend. Wat een verbetering.
De kwaliteit van de producten en de opmaak waren nu uitstekend.
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij de Stadsherberg. We hadden gekozen voor een driegangenmenu en alles smaakte superlekker en het was meer dan voldoende.
Sjoerd Z.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
gezellig restaurant aan het water, goede stoelen, eten goed
Heerlijktafelen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We hebben hier een keer heerlijk gegeten maar toen we twee weken later weer kwamen en hetzelfde menu bestelden, was het een stuk minder lekker. De biefstukpuntjes, bleken de 2e keer heel anders klaargemaakt, waren niet mals en er zat spek in terwijl dit niet op de kaart stond.. Ook de bijgerechten smaakten minder lekker. Het is jammer dat de kwaliteit hier af hangt van de kok die het gerecht bereid.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Waren zeer tevreden... de mosselen waren over heerlijk! Binnen een aantal weken hier 3 keer gegeten. Elke keer een feestje alleen de eerste keer iets minder toen was het personeel wat nors.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Ik vond het niet vervelend maar mijn tafelgenoten wel... er waren twee luidruchtige peutertjes die duidelijk aanwezig waren!
S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Zoals altijd: prima! Meer is er niet aan toe te voegen. Ons huisadres. Bij ons genootschap een zeer vertrouwde omgeving!
Hindrikje M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het eten is uitstekend, samen met de bediening top.
Het is alleen frustrerend, dat als je via een AH actie, bij Iens via slinkse wijze wordt omgeleid naar niet deelnemende restaurants. Keurig opgelost door de Stadsherberg, maar reserveren doen wij in het vervolg rechtstreeks en niet meer via Iens. Iens weet dat dit restaurant niet meedoet met de AH actie, maar past het beleid niet aan.
H.P. N.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Eten uitstekend,lokatie prachtig,
Leuk die bootjesmensen aan de overkant,
Mooi punt voor lunch of diner bij franeker of kleiroute
Marvin K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeer tevreden, eten was zeer smakelijk, de service erg vriendelijk en de ambiance is erg mooi. Zeker een aanrader en een plek om terug te komen.
Mathilde N.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Mooi gelegen, heel lekker gegeten en hele fijne ontvangst, wat kan ik nog meer zeggen? Het was heel prettig
en nu zijn mijn 120 tekens op