Hotel Restaurant De Stadsherberg

Oud Kaatsveld 8 8801 AB Franeker Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Restaurant De Stadsherberg

Ontspannen genieten in Franeker

Deze herberg is al 200 jaar een plek om te ontspannen en te genieten. Gelegen aan Elfstedenwater en als belangrijk rustpunt op weg naar Santiago de Compostella heeft deze herberg heel wat verhalen te vertellen. Daarnaast schotelen ze je hier ook nog eens het lekkerste eten voor. Het menu is varieert, er is zelfs elke dag een ander dagmenu. Ga er snel eens langs en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant De Stadsherberg

Vanaf Leeuwarden 15 minuten met trein, 30 minuten met de bus, vanaf Harlingen 8 minuten met de trein
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant De Stadsherberg

jennichje K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prettige ontvangst, sfeervolle omgeving, heerlijk gegeten en qua akoestiek heel prettig.
De gerechten zijn prachtig opgemaakt en heel smaakvol
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Onnodige discussie over het inleveren van een AH kaart, Het eten was prima, met nadelige invloed op de avond, jammer.
H D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten! Ruime keus op de menukaart. Zeker aante
bevelen!
simmer01 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goed ontvangen, de vraag vanuit de reservering om in het cafe gedeelte te eten was goed opgepakt en we hadden een mooie plek.
Het eten was van a-z uitstekend, heerlijk wild palet.
De bediening was ook prima; voor herhaling vatbaar!.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voortreffelijk restaurant. Prima bediening.
Heerlijk gegeten. Tempo van de 3 gangen goed.
Aanrader!

Peter&Laura vd Meer, Franeker
Tjisse T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Echte aanrader ,lekker eten en leuk en vlotte bediening .veel keuze en niet aan menu gebonden .Goedkoopste menu word van de rekening afgehaald . Slogan .....de herberg wer es wat oars,,,,
greebarth .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij komen regelmatig bij de Stadsberg, zomers meestal met onze sloep om even een consumptie op het terras te nemen, nu ter ere van de 86 ste verjaardig van mijn vader.
Heel aangenaam gedineerd.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij De Stadsherberg in Franeker. Er hing een zeer vriendelijke sfeer en de bediening was uitstekend. We komen hier vast nog wel eens terug.
Misschien ook eens denken over een zacht achtergrond muziekje??
hooter .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Verrassend fraaie en smakelijke entree en dessert, smakelijk hoofdgerecht in ruim voldoende hoeveelheid. Visstoofpotje wat vlak, de hertenbiefstuk fijn van smaak en bereid zoals we vroegen: rood! Bovengemiddelde huiswijn, zowel rood als wit en prettige en correcte bediening maakte het tot een fijn avondje uit. We zien er naar uit om in de zomer te genieten op het fraaie terras aan het water, maar ze zien ons zeker eerder terug!
Lieuwe W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Rustige en vriendelijke bediening. We konden goed met elkaar praten , wat voor mij belangrijk is omdat mijn gehoor slecht is. Men had ons op een mooi plekje gezet, aan een ronde tafel wat de sfeer ten goed kwam. Kortom,hier komen we terug.
IJtje V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Ontspannen sfeer, lekkere stoelen. Fijne, vriendelijke bediening. ..............................................................................................
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heel vriendelijke ontvangst, uitstekende kwaliteit van de gerechten, heel ruime porties, dit is een topper !
We komen hier regelmatig en we zijn nooit teleurgesteld !
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten en een heel vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar
Auke B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Zeer tevreden.
Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Dit was voor ons het tweede bezoek aan De Stadsherberg. Het ontvangst was ook deze keer weer zeer vriendelijk. We werden direct ontvangen met een broodplankje en een fles water van het huis(!). De bediening was zeer vriendelijk en snel zonder overhaast over te komen. Het eten was net als de vorige keer weer erg lekker en ruim voldoenden. Zelfs de grootste eters hoeven hier niet hongerig het restaurant te verlaten.
De sfeer is gezellig. Al met al een aanrader.
Hmgroot61 G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hele fijne avond gehad met heel nette bediening en attent. Mooie omgeving, goede sfeer, heerlijk eten. Porties waren prima. Alles smaaktte heerlijk. Aanrader.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten bij de stadsherberg, een feest was het, mooi, creatief menu met verassende elementen voor een redelijke prijs!
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk avondje gehad in de Stadsherberg. Heerlijk gegeten, hebben een ruime keuze! Kortom een aanrader om een avond heerlijk verwend te worden.
Tianda S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Erg benieuwd naar de Stadsherberg en zeker de moeite waard geweest. Erg leuke avond gehad en heerlijk gegeven. Kwaliteit van het eten is erg goed en de porties zijn ruim. Heerlijk! Wij komen zeker nog een keer terug.
Rein R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima gegeten en een heel goede bediening. Prettig dat je ongevraagd een gratis fles water krijgt aangeboden.
We deken hier zeker nog eens terug te komen. Ik had als vooraf een goed gevulde vissoep, hoofd was trio van haas en als nagerecht een proeverij. Alles heerlijk klaargemaakt en een flinke portie!