Hotel-Restaurant De Maasparel

Schans 3 5944 AE Arcen Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel-Restaurant De Maasparel

De Maasparel is een hotel en restaurant in Arcen. Een heerlijke streek in Noord-Limburg. Vlakbij de Maas word je hier in het restaurant of de serre op een heerlijke manier verwend. Je proeft hier de lekkerste producten uit de regio. Dat betekent in het voorjaar natuurlijk het witte goud: asperges. In het najaar speelt wild hier een belangrijke rol op de kaart.

Glas champagne

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kan beter
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Vriendelijk personeel. Leuk terras dat uitkijkt over de straat. Eten was prima. Zwarte kip was heerlijk mals. Fijn dat er verse groente bij was en goede frites. Bij de pasta met asperges proefde ik mie i.p.v. spaghetti (overigens wel lekker maar persoonlijk niet zo lekker als spaghetti). Bediening deed navraag in de keuken en vertelde mij dat het geen mie was omdat dat dan een andere structuur zou hebben. Zelf dacht ik: 'als het eruit zie als mie en smaakt als mie, dan....'
Arjen T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Jammer dat we er een uur op moesten wachten. Dat mag iets sneller.
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was gemiddeld, inrichting mooi. Eigen parkeerplek, handig op drukke zondag
martijnsteenwijk .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij kozen voor het drie keuze menu. Zag er van buiten goed uit. De kaart ook.

Eenmaal binnen blijkt het restaurant (althans, het deel waar we zaten) niet groter dan een kleine voorkamer. Erg hol en gehorig hoewel het niet druk was. Ik koos de tomatensoep en schnitzel, mijn partner de wildbouillon en stoofpot. Beiden vielen tegen. Schnitzel was erg vet, de wildbouillon erg zout en het stoofpotje en de tomatensoep waren het eigenlijk ook net niet.

Eén dame bediende ons. Overdreven formeel en een vervelend harde stem in de toch al kleine ruimte. We moesten lang op het voor en hoofdgerecht wachten. Na het hoofdgerecht eigenlijk ook omdat zij uitgebreid verhalen stond te vertellen aan de hotelgasten die een tafeltje verder zaten te eten. We hadden de indruk dat we niet de enige waren die het lang vonden duren.

Kortom, leek zo mooi, maar werd jammer.