Hotel Restaurant De Loenermark

7,1

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant De Loenermark

Willem B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Vandaag weer even een bezoekje gebracht aan het restaurant. Oma woont zo wat om de hoek (Brummen) maar vind het heerlijk hier even naar toe te gaan.
Wij cappuccino en oma warme chocolademelk. Het appelgebak was ouderwets lekker en ook de chocoladetaart was weer heerlijk. Zo lang het nog kan met oma komen we hier snel weer terug.
GrooteFamilie .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De fietsknooppunten route komt langs dit restaurant dus daar even afgestapt om te lunchen.
Terras gezellig in de zon, personeel vriendelijk,tempo precies goed, toiletten schoon.
MAAR het eten viel echt tegen........
brood met zalm: 2 dunne boterhammetjes, kleine hoeveelheid zalm en een heel klein hoopje sla.........zag er ook niet gezellig opgemaakt uit
brood warm vlees: 2 dunne boterhammetjes, kleine hoeveelheid "warm" vlees en een heel klein hoopje sla.........ook dit zag er niet gezellig opgemaakt uit.
Voor deze bedragen mag de uitvoering best wat luxer........hebben we op meerdere plaatsen veel beter gegeten.
Tip voor het restaurant: vervang de zielige boterhammetjes voor een luxe bol, iets meer zalm/vlees mag best en maak wat leuks van de opmaak met meer sla diversiteit dan is de prijs/ kwaliteit verhouding een stuk beter.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We zijn hier voor lunch geweest. Op verzoek restaurant werd de aanvang van lunch van 12.30 uur naar 13.00 uur gezet. Maar uiteindelijk heb ik tot 14.15 op mijn clubsandwich moeten wachten.Zalm met bruine randen, half tomaatje en half eitje over alle lagen verdeeld, geen dressing op salade en niks extra op clubsandwich. Iedereen om mij heen was inmiddels klaar met eten en ik voelde met net een konijn met alleen maar "rauwe sla". Ik heb er een opmerking over gemaakt, maar daar werd niks mee gedaan.
Als je zo'n groot terras en zoveel tafels binnen hebt moet je wel zorgen dat er voldoende personeel in keuken en bediening staat. Dit is de 2e keer dat ik hier ben en ook de laatste keer.
V-i-n-c-e-n-t .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Let op: ik heb alleen koffie met appeltaart genuttigd! Beide smaakten uitstekend en ik ben behoorlijk kritisch als het om koffie gaat. Het gebak was geraffineerd met nootjes en confijten maar het bleef wel appeltaart. Slagroom was vers en niet te zoet. Zaak doet wat gedateerd aan maar dat interesseert mij persoonlijk niet zolang het eten en de bediening goed zijn.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Aangezien er niet heel veel aan restaurants te vinden is in de omgeving van Loenen kwamen we hier terecht. Een keer weer eenvoudig steengrillen. We werden vriendelijk ontvangen, dronken eerst wat op het terras en gingen daarna naar binnen om te gaan steengrillen. Vooraf een stokbroodje met tapenade en olijfjes. De tapenade was wel lekker. Daarna kwam er een grote schaal vlees op tafel, biefstuk, ossenworst, varkenshaas en kip/ananas spiesjes. Helaas was de biefstuk enorm taai en weeïg van smaak en lag alles op 1 bord tegen elkaar. De kip ook tegen de varkenshaas. Vooral kip wil ik altijd gescheiden houden. Combinatie kip-ananas vond ik geen succes, maar dat is verschil in smaak. Het personeel was wel vriendelijk en toen we aan het eind aangaven dat de bief niet zo lekker was, gaven ze aan dat we dat eerder hadden moeten melden , zodat ze dat konden vervangen voor een ander stuk beef. Het toetje was ok. Het interieur was wat ouderwets.
pivoos M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vanavond hier gegeten na een dagwandeling met 6 vriendinnen. Het eten was prima! Alles was vers en goed warm, vooraf schaaltje olijven en stokbrood met vers gemaakte tapenade. Ook kregen we na verzoek gewoon een karaf kraanwater op tafel. Koffie na afloop ook weer goed heet, en met een eigengemaakte truffel. Bediening was ook prima. Niet te duur,ook wel prettig Enige minpuntje is het wat oubollige interieur, maar ach ook dat had wel zijn charme.
san27 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
We zijn hier geweest voor lunch. Ik had een salade voor 10,- Een klein hoopje sla met een uitgebakken spekreepje. Voor 10,- verwacht je toch wel iets meer. Er worden stevige prijzen gerekend voor vrij simpele gerechten. Ik heb dit ook gemeld bij de bediening, maar daar had hij geen enkele boodschap aan. (Hij haalde zijn schouders op)

Ik ben het dan ook geheel eens met eerdere recensies.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Geen aanrader. Mini porties zeer matig eten voor de hoofdprijs. Zou geen restaurant mogen heten. Je komt met honger en gaat met honger.
Dit kunnen wij niet serieus nemen, zeker gezien onze werkwijze en reacties van andere gasten.
Uw eerdere recensies bevestigen dit ook en u kunt beter op zoek naar een passend etablissement.

Reactie van proever:

Ik denk dat je opmerkingen van je bezoekers beter wel serieus zou kunnen nemen. Met 7 personen bij jullie gegeten en niemand was enthousiast. En maak je geen zorgen...wij komen echt geen 2e keer.
toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
we hadden voor twee dagen een suite gehuurd, alles was netjes, beetje gedateerd misschien.
het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig.
we hebben twee keer gedineerd , en twee keer ontbeten.
wat ons betreft was het helemaal top, gewoon lekker , en vlotte bediening.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een zesje voor het eten omdat mijn vrouw de salade met zalm en scampie's heerlijk vond. Mijn sliptongtjes (graatjes randen waren verwijderd) dreigden bij enige tocht van het bord weggeblazen te worden. Voor baby-tongetjes waren ze haast te klein. Ik schat dat er aan drie stuks evenveel visvlees zat als aan een sliptongtje dat ik enkele dagen daarvoor elders had genuttigd. De. gebakken aardappelen waren koud. Dit gerecht verdiende een ruime onvoldoende. Het is een jaar of 10 geleden dat we hier regelmatig aten. Ons viel op dat het interieur nog steeds hetzelfde was en inmiddels gedateerd. Ons tafeltje stond bij een onverzorgd deel van het terras. Een watervalletje moest de boel opfleuren, maar als je niets aan de beplanting doet en terrasmeubilair groen uitgeslagen is, helpt ook zo'n verwaarloosde waterval niet. De bediening deed zijn uiterste best, maar straalde geen enthousiasme uit. Nee, hier komen we niet meer terug.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Best gezellig hotel-restaurant, gelegen aan de rand van Loenen. Prima plek om na een mooie wandeling even neer te strijken voor de lunch. De cappuccino was prima, alleen de groentesoep helaas niet. Die bleek te bestaan uit veel te zout gekookt water waar wat rauwe soepgroente aan was toegevoegd. Wij dachten in onze naïviteit nog dat ze de soep nog moesten maken voor het diner, maar nee, volgens de ober deden ze dit altijd zo. Vreemd. Gelukkig was de bediening zo vriendelijk om de soep terug te nemen. Overigens zagen de broodjes en uitsmijters die we voorbij zagen komen er wel goed uit, dus laten we hopen dat dit een eenmalige misser is.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Hier op 25 april met 4 personen geluncht. Heerlijk terras onder een hele grote parasol. Lunchgerechten zijn eenvoudig doch voedzaam, zoals je ook van lunchgerechten mag verwachten. De bediening is netjes en vlot. Een plek waar je als fietser lekker kunt uitrusten en genieten van de eenvoud.
Milco H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
een goed restaurant, alles redelijk op orde, keuken ok, bediening ok..... gewoon een doorsnede plek om na een lange wandeling even neer te strijken... terras is goed. prijs kwaliteit een 8
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Na een heerlijke midweek in dit prachtige gebied, afgesloten met een voortreffelijk appelgebak met prima koffie. Wij hadden van te voren gereserveerd en volgens afspraak stond alles klaar. Prima ambiance met wat ouderwetse beeldjes van clowntjes en heksen. Ach ja, dat maakt het wel apart. de bediening was correct en vriendelijk.
A-van-Dijk .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Wij waren hier op een zonnige dag. Het was erg druk. Daardoor duurder het wat lang voordat wij onze lunch kregen. Ook moesten we wat langer op ons drankje wachten omdat mijn partner naar toilet was toen ze kwamen vragen wat we wilden drinken. Wel lekker gegeten.
pedro666 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
na een forse boswandeling in het sprielderbos in de loenermark geeindigd voor een diner en een overnachting. bijzonder vriendelijk en attent personeel. entourage is wat mutsig, maar okay, ieder zijn smaak.

na twee heerlijke glaasjes huiswijn om in de stemming te komen de menukeuze bepaald. door de boswandeling in herfststemming bestelden wij voor dik drie tienjes per persoon een bourgondische proeverij vooraf met daarna een wildschotel met wild zwijn en hert.

het voorafje stond veelbelovend op de kaart, maar de uitvoering was matig. meloen met ham waren te koud, de garnalen met gestolde saus dof en lauw. kippespiesje redelijk. het voorgerecht werd gered door de gefrituurde champignons. lekker. de borden opwarmen scheelt een stuk in de beleving.

op het hoofdgerecht was niets aan te merken. een goed stukje wild zwijn en hert verschenen smakelijk opgemaakt op het bord, netjes gelardeerd met groenten, aardappels. mals, sappig, vers, smakelijk en leuk opgemaakt. ook hier de suggestie om de borden voor te verwarmen.

lekker kopje goede koffie en thee na, waarbij het laatste er wel uitsprong doordat de verschillende theeen netjes los in blikjes werden aangeboden, om daarvan naar wens schepjes of mixjes in het gaasje te deponeren.

kortom, de bedoeling is goed, maar er mogen nog wel enkele puntjes op de i gezet worden.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Hier gepoogd te lunchen na de Natuurmonumenten boomplantdag met 12 personen (waaronder 6 kinderen tussen 3 en 9 jaar). We kwamen iets na lunchtijd aan en het was kennelijk druk geweest (niet vreemd met zo'n groot evenement in buurt, maar kennelijk kwam dat hier als een volslagen verrassing), dat mag echter nooit een excuus zijn voor de buitengewoon belabberde service. Geen kind vindt het prettig om drie kwartier te moeten wachten op een fristi en een (wel heel erg kleine kinder-)pannenkoek. Een tosti is ook geen uitsmijter en pindasaus mag ook best warm en smeuïg zijn, en slechts één tint bruin... Een aaneenschakeling van missers dus - niet best. Vooral teleurstellend voor degene die ons de lunch aanbood. Jammer.
Janvp .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Als inwoner van Loenen kwam ik hier al jaren met vrienden en familie steengrillen naar volle tevredenheid. Na kennismaking met de nieuwe eigenaar kom ik niet meer terug.
De service was beneden alle peil tot mijn grote spijt.
Met ons er bij waren er 6 tafels bezet, waarvan er sowieso 2 door hotelgasten die een vooraf vastgesteld menu kregen. Dit gezien het tempo waarmee zij bedient werden. 3 man aan bedienend personeel inclusief de eigenaar had ruim voldoende moeten zijn. We hebben er uiteindelijk bijna 3 uur door koeten brengen door het vele wachten:

Ik zat met 2 volwassen en een kind van nog net geen jaar (wat dus gewoon mee eet)
Het duurde al een half uur voor wij ons eerste drankje en een mandje brood kregen. Toen nog eens een kwartier voor de sauzen, het vlees en de steen op tafel stonden. Waarna we nog moesten vragen om borden.
Daarna hebben we nog 4-5 keer moeten vragen om een tweede drankje.
Als toetje kun je het beste het verse fruit met sabayon nemen, de 20 cent duurdere hangop met fruit is een lepel hangop met een minuscuul bakje fruit.
Een klein kind wat honger heeft wordt lastig, dus na 3 kwartier had hij er inderdaad een klein rommeltje van gemaakt. En 3 uur lang in een restaurant voor steengrillen is erg erg lang. (Dus er lagen wat brood resten op de vloer) Maar een restauranteigenaar die bij het vertrekken de opmerking maakt. "En wij mogen dat opruimen? Vindt u dat normaal? Dat doet u bij iemand thuis toch ook niet?" Heeft het niet helemaal begrepen.
Nee, bij iemand thuis doe je dat niet, maar bij iemand thuis zit je ook niet 3 kwartier op eten te wachten en ben je ook geen 3 uur bezig. We waren zo verbouwereerd dat we wat opgeruimd hebben en daarna naar buiten zijn gelopen. Waarna een van ons toch maar even zijn beklag is gaan doen. De eigenaar ontkende glashard dat hij ons had laten wachten.
Deze meneer speelt graag restaurantje maar heeft duidelijk geen kaas gegeten van service.