Hotel Restaurant de Leijhof

Heusdensebaan 7 5061 PM Oisterwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant de Leijhof

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,3
janverheijden .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben genoten, het eten was voortreffelijk en ook de bediening was top.
Ze zien ons snel weer aan tafel verschijnen.
manus J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima!
BenKolsteren .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
het was onze eerste kennismaking met Leijhof; We zijn aangenaam verrast door de gemoedelijke ontvangst, de ambiance en een heerlijk diner. Er was geen AH-menu maar we konden kiezen uit de gewone kaart. Een absolute aanrader waar we zeker nog naar terug zullen gaan..
corriewilborts .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Goede gastheer Jan.Het eten was goed maar niets bijzonders .Prijs was hoog ondanks de AH korting.Moesten lang op het toetje wachten
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
dit restaurant verdient een dikke pluim, zowel de kok als de bediening. Echt een aanrader!
eerlijke gerechten met zorg samengesteld. Kortom een smaaksensatie.
Carry E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima steak tartaar, geweldig lekkere hertenbiefstuk, lekkere zelf gemaakte frietjes erbij, mijn favoriete toetje crème brulee overheerlijk geserveerd met chocolade mousse en bolletje ijs, tjonge wat hebben we gesmuld, topservice van onze gastheer Jan. Dikke 10 verdiend team De Leyhof
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een prima eetervaring: zeer gastvrij ontvangen, gegeten in een mooie ruimte. De kwaliteit van de gerechten is goed. Zeker nog een keer terug.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, kregen ruime porties en er was Genoese keuze. Supervriendelijke bediening! Wij komen hier zeker terug.
Carabas .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prettige en warme ontvangst, we voelden ons gelijk "thuis". Het eten was voortreffelijk en er heerste een gezellige kerstsfeer! Pluim en we bevelen het zeker aan!
J.M H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ik heb totaal gaan opmerking alles was buitengewoon goed. Complimenten aan het personeel in het restaurant en de keuken. ????
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Mooie gerechten en een prima service, ongedwongen en attent. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Veel aandacht voor de presentatie van de gerechten. Geweldig dat we dit restaurant ontdekt hebben dmv ah restaurantactie.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Hotel Restaurant de Leijhof te Oisterwijk. We werden hartelijk ontvangen en heel vriendelijk bediend. We zullen hier zeker nog een keer terug komen.
lvgeet .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Uiterst vriendelijke en professionele bediening in gemoedelijke sfeer. Het eten was buitengewoon goed. Sfeer en ambiance is voortreffelijk. Een aanrader
Hannie K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Prima restaurant,uiterst vriendelijk personeel,je voelt je meteen thuis door de gastvrijheid!!!
Mede door persoonlijke ontvangst kom je hier graag terug!
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en personeel. Het eten was uitstekend/heerlijk! Zeer culinair en mooie opgemaakte borden. Het restaurant is aan te bevelen en wij komen zeker terug!
gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
geweldig vooral gastheer Jan maakte het geheel tot een feestje. heerlijk eten, mooi opgemaakte borden, heerlijke rode wijn, en van te voren even zitten bij de mooie openhaard partij.
tijntjuh22 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
eten was erg goed maar de bediening was juist erg slecht; maar 2 keer drinken gehad en dan ook nog zelf om moeten vragen. Bij binnenkomst iemand van het personeel moeten zoeken en niet begroet. Wij zijn zelf na het toetje opgestapt en zelf maar de rekening gaan vragen aangezien na ruim een half uur met lege borden nog steeds niemand aan de tafel is geweest, erg jammer. We hadden er meer van verwacht, zeker gezien het hoge prijsniveau
wilrobben .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hadden i.v.m. de verjaardag van onze tweelingvrouwen met 4 personen gereserveerd bij 'De Leijhof' (AH-actie!) We zijn zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. De bediening was super aardig, behulpzaam, de gerechten werden duidelijk uitgelegd. We hebben genoten van Jan, onze tafelheer. Super, die is hiervoor in de wieg gelegd. En het 3-gangendiner was subliem. We hadden als voorgerecht carpaccio of heerlijk zalm/garnaal combinatie, hoofdgerecht tournedos of hertenbiefstuk en als dessert Irish Coffee of kaasplankje. En als klap op de vuurpijl kregen de dames ook nog elk een feestfontein geserveerd bij hun Irish Coffee, vanwege hun verjaardag. Ze glunderden! We hebben alle 4 een super avond gehad en we komen zeker een keer terug, ook zonder AH-actie! Wil & Wil
Quirina V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
De bediening was zeer vriendelijk. Jan behandelt je als echte gasten van het restaurant. Hierdoor hebben we een gezellige avond gehad. Het eten was zeer goed, tot en met de lekkere bonbons bij de koffie. We komen zeker nog een keer terug!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Dit is echt een geweldig restaurant. Prachtig stijlvol restaurant met goede en vriendelijke bediening. De gerechten waren heerlijk, een geweldige keuken, en je kon met AlbertHeijn-actie a la carte eten. De drankjes zijn ook redelijk geprijst. Echt een aanrader.