Hotel-Restaurant de Jong

31-519542016

Meer informatie over restaurant Hotel-Restaurant de Jong

Henny V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
In dit restaurant een zeer slecht vegetarisch gerecht gegeten. Ik kreeg een droge, niet al te vers ogende terrine met een dikke plak blauwe kaas erop. De combinatie smaakte bitter en de paddenstoelen in de terrine leken niet goed gewassen te zijn (knarsend zand). En dat terwijl ik op basis van de kaart een knapperig broodje (bereid met boekweit), versgebakken paddestoelen en truffelaardappels met toefjes blauwe kaas had verwacht. Op onze klacht over dit gerecht werd niet gereageerd. We weten dus niet of het met de kok is besproken. Ik hoop dat ze dit gerecht snel van de kaart halen of meer liefde in de bereiding van dit gerecht gaan stoppen....
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ik lunch hier meestal 2 of 3 keer tijdens een weekje Ameland. In de serre met uitzicht op het "bruisende"" centrum van Nes. :-)
Gemoedelijke bediening, verse en heerlijke streekproducten maken dat ik nooit teleurgesteld weg ga. En dit keer, toen ik ontdekte dat een van mijn favoriete gerechten niet langer op het menu stond, was de keuken bereid om het toch te maken. Geweldige service.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Verse en kwalitatief goede streekproducten voeren de boventoon, een gemoedelijke sfeer en een kindvriendelijke omgeving maken het geheel compleet. Alle ingrediënten voor een geslaagde avond waren dus ruimschoots aanwezig, wederom genoten van ouderwets vakmanschap en gastvrijheid!
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag bij de Jong gegeten. Super lekkere saté van kippendijen. Zo mals. Lekkere frisse sla erbij. En grote frieten. Bediening door Minnette wat een top bediening. De heer achter de bar had een beetje veel geluid. Komen gauw weer.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Een leuke plek in het midden van het dorp Nes, met een vriendelijke bediening. 2 keer een lunch genomen in de serre. Een overheerlijke mosterd soep en een paar dagen later een in zalm verpakt gebakken geitenkaasje. Ik ga echt een keer inbreken om uit te vinden wat voor vinaigrette zij gebruikten bij de salade, :-) want die is de omweg waard!
DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Onze laatste avond op Ameland gegeten bij "de Jong". Ik zie een aantla keer, dat mensen voor het decor een heel laag cijfer geven. Wij vinden die "bruine kroeg" uitstraling best leuk. De bediening was uitstekend en vootal het "Amelandse lamsstoofpotje" (lamscurry) sprong eruit.
Hyelle M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Vriendelijk personeel!
We kwamen hier voor een lunch.
De uitsmijter was best karig met 2 eitjes (te weinig voor 2 sneetjes brood) en met kaasplakken die voorverpakt leken te zijn. Het straalde er niet echt van af..jammer!
De omelet was overigens prima.
Aapie S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
je moet bij de jong even verder kijken dan je neus lang is. de uitstraling doet vermoeden dat je in een stationsrestaurant binnen komt, maar niks is minder waar. het eten is er super de mossels van ome jan waren heerlijk en ook op lamscurry is niks aan te merken. mijn vrouw had de kabeljauw op pasta met zalm ook erg lekker.
mijn advies aan Hotel-Restaurant de Jong: fris de boel lekker op en geef er een uitstraling aan zodat de mensen graag naar binnen komen en wordt dan 1 van de top restaurants in Nes.
Ard H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Onze lunch gehad hier. Prijs kwaliteit van de uitsmijter, broodje gezond, mozerella en tomaat was prima als je niet meer verwacht dan wat het meubilair uitstraalt en de prijs op de kaart doet vermoeden.
De bediening is alle jaren al in handen van dezelfde kelner, due altijd in is voor een grapje. Dus daar ligt het niet aan.
Voor een snelle, betaalbare lunch op het terras bij mooi weer, prima.
Reijersen .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Op woensdag 29 mei tussen de middag hier een hapje gegeten. De kok was blijkbaar ziek, want het eten was echt niet lekker. Ik kreeg een vissalade waarover een zure/zoete saus zat. Deze werd vervangen door een een nieuw waarbij de vis van de vorige schotel wellicht onder de kraan is gehouden. Hij smaakte werkelijk nergens meer naar. Mijn man had een een schnitzel met friet waarvan de salade een dag of drie oud was. Verkleurd, geel en bruin. De rauwkost was gecombineerd met zure atjar (en dat in combinatie met vis, bAH!!). We hebben dit alles gemeld, maar werden afgedaan met de opmerking dat het doorgegeven en dat de desbetreffende medewerker nog maar net aan het werk was, dus werden de schouders opgehaald. We hebben betaald en ons zien ze er nooit weer.
Jeroenlinda .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Heerlijk gegeten, boven verwachting gezien de schappelijke prijs en in onze ogen standaard decor/inrichting van het restaurant. Visstoofpotje is een aanbeveling! Bedienend personeel was aardig, maar mag met iets meer enthousiasme aan het werk zijn. Van de te serveren alcoholische dranken ontbrak er enige kennis en moest er bijvoorbeeld gezocht worden of er al dan niet single malt whisky aanwezig was. Vervolgens een prima Ierse whiskey gedronken, dat dan weer wel!
Arne S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Erg vriendelijke eigenaar. Goede en vriendelijke bediening. We hadden kipsate en zuurkool. Eten was lekker en erg goede prijs kwaliteit verhouding!
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Het is een ouderwets restaurant/hotel en heel gezellig. Het eten is van zeer goede kwaliteit. De hoofdgerechten zijn smakelijk en worden prachtig opgediend en voor een betaalbare prijs. Ik had gebakken kabeljauw en ik kon inplaats van frites er pasta bij krijgen. Dat is nog eens service. Kortom een echte aanrader!
Cayenne .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Heerlijk gegeten, de kip/gamba combinatie met oosterse saus was super lekker! Gemoedelijke sfeer, gezellig, lekker warm!
Neeltje V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Het laatste weekend van oktober 2012 waren we met een gezelschap van 12 personen in hotel de Jong. Maanden tevoren boekten we en ik was erg verbaasd dat er geen aanbetaling werd gevraagd. Wat een vertrouwen. We werden zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. Het diner was heerlijk, de bediening uiterst vriendelijk. Het ontbijt ruim voldoende en voor elk wat wils. Ook hier was de bediening weer uitstekend. De kamers hadden prima bedden en een goede badkamer, alles was schoon. We hadden een heel fijn weekend.
Neeltje Valkhof
Duifje1 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Lekker lunchen in een leuke omgeving.
Dagschotel van kabeljauw genoten met remouladesaus en aangepaste garnituren.
Frisse witte huiswijn uit de Gascogne, kwiek en lekker, en goede koffie als afsluiter.
Net, barok interieur met een mooie serre en ruim terras.
De prijzen zijn vriendelijk, evenals de bediening.
Vanwege de regen zijn we nog lekker lang blijven hangenen daar hebben we zeker geen spijt van.
Een eenvoudig etablissement met een eerlijke keuken.
Duifje1
Samsiam .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Prima restaurant voor gasten die niet veel eisen, maar toch lekker en voldoende willen eten, bediening ruim voldoende, eten ook alleen uitstraling van de serre waar wij zaten schiet wat te kort, volgende keer gaan wij in het restaurant zitten.