Hotel-Restaurant De Hoogt

Meer informatie over restaurant Hotel-Restaurant De Hoogt

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Pjvanl .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Het was al weer een poosje geleden dat onze Duitse vrienden bij De Hoogt waren. Dat maakte de verrassing des te groter. Het heerlijke buitenterras, de voortreffelijke maaltijd, de altijd vriendelijke bediening en dat allemaal voor een heel betaalbare prijs. De kwaliteit en de opmaak van de gerechten is duidelijk bovengemiddeld en de keuzemogelijkheden zijn zeker voldoende. Al met al een goede reden om De Hoogt hoog op ons keuzelijstje te laten staan. Van harte aanbevolen.
Bert W. .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Deze zaak tekent voor goede kwaliteit in een harmonieuze sfeer. Klein restaurant, geweldig gedekte tafels met fraai porselein/aardewerk (Villeroy en Boch). Eten vanaf de kaart of vanaf het schoolbord aan de muur. Bediening uiterst vriendelijk en correct. Een zaak om met gasten naar toe te gaan om ze eens te verrassen enerzijds voor de ambiance, anderzijds voor de gerechten.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
We komen hier al jaren, vaak even voor een hoofdgerecht en een glas wijn. De basis van de menukaart is al die jaren hetzelfde gebleven. De variatie komt door de wisselende menu's op het schoolbord. Je kunt ook losse gerechten uit die menu's bestellen. Al met al voldoende keus, ook als je er vaker komt.

De inrichting van het kleine restaurant is een beetje huiskamerachtig. Sinds kort hebben ze een ruime sfeervolle serre met terrasverwarmers als aanbouw. Geen trendy restaurant, wel gezellig. De bediening sluit hier prima bij aan. Erg degelijk, maar ook attent en vriendelijk.

De kwaliteit van het eten is prima. En als je het vlees medium rare vraagt, dan krijg je het ook zo. De basis is dus goed. De presentatie en garnering, haricots verts met spek, een roosje broccoli, mogen van mij wel wat moderner.

De Hoogt is een restaurant zonder pretenties waar je voor een redelijke prijs lekker en gezellig kunt eten.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Tomatensoep sinds kort zonder ballen (was in het verleden wel het geval), deze werden op verzoek wel apart gebracht; vlees hoofdgerecht te lang gebakken waardoor te droog van smaak; de friet smaakte niet zo goed; bediening prima; decor correct maar wat traditioneel en wat weinig modern ogend
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Kom regelmatig bij De Hoogt en kies dan meestal voor vis. Dit keer had ik de zeewolffilet: heerlijk zacht. Als voorgerecht smakelijke garnalen met een salade. Ook het dessert - pistache-ijs met bitterkoekjes mousse was weer prima. Naast vaste gerechten veel wisselende 3 gangenmenu's. Benieuwd naar het april-maandmenu!