Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Zandweg 8 3962 EC Wijk bij Duurstede Nederland Kaart
31-343591949

Over het restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Een adres van goud

Hotel-Restaurant De Gouden Leeuw wordt met veel plezier en vakmanschap gerund door familie Vermeulen. Hun enthousiasme is hartverwarmend voor iedere gast. Zeven dagen per week stellen zij huis en haard aan jou beschikbaar. Kom aan tafel voor een verkwikkende maaltijd of slaap lekker uit in een van de comfortabele kamers. Van grote eters tot kleine gasten, op het menu staat voor ieder wat wils.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gezellig restaurant met prima bediening en goede kwaliteit. Een aanrader.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, het zat vol = goed teken, alleen wel rumoerig. Gemiddelde leeftijd richting 70 jaar. Bediening was alert, gerechten kwamen prima op tijd. Snel schakelen omdat we met AH kaart kwamen, maar daarna geen twijfel of aarzeling meer gemerkt.
hansvanderlinden1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuk menu, goed van kwaliteit, vlotte en spontane bediening, kortom zeer geslaagd in een gezellige sfeer.
Een aanrader om daar nogmaals te gaan eten.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed gemutst daar dit restaurant was op dat moment nog vrij rustig naarmate de tijd vorderde zat het aardig vol.
Met de A-H Bon was het helaas naar onze mening (keuzemenu) ...Of Links of Rechtsaf met andere woorden een vis maaltijd of (varkenshaas) vleesmaaltijd ....weinig keus dus daar andere restaurants meerdere hanteren bv 2 of 3 keuze laat staan a la carte(maar dat wisten we wel ook en het dessert bestond maar uit één soort dit is it....jammer dat was m'n goed gemuts maar minder geschoten en kreeg de indruk dat wij dat niet alleen dachten en dat voor de prijs van 32,50 exl is het toch net iets te....... Wij zijn in vele meerdere restaurants geweest (gaan morgen weer op pad maar helaas buiten dat het wel smaakte laat ik dat vooropstellen doen we deze actie niet meer in dit restaurant.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten met 6 personen bij Restaurant de Gouden Leeuw. Gereserveerd met AH actie, prima keuze menu met uitstekende gerechten. Goede relaxte sfeer in het restaurant, mooie gezellige ronde tafel gekregen vlakbij het raam. Goede bediening, gerechten kwamen op een mooi tempo door. Lekker nagetafeld met koffie en lekkers. Komen hier zeker nog eens terug !
deesvdploeg .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Erg mooi restaurant. Heel vriendelijk personeel. Echt heerlijk gegeten. Tussen de gangen zat precies genoeg tijd. Echt weer heerlijk gegeten! Top restaurant!
michielriamuller .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Er werd een AH menu geserveerd. De prijs van dat menu was gezien hetgeen geserveerd werd te hoog. De neerwaarde van de AH bonnen daardoor gering.
Minette V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het was allemaal bij elkaar erg goed, wij komen terug.
Tobiaslotte .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Leuk en gezellig ingericht restaurant, vriendelijke bediening.
Het eten was mooi opgemaakt en was van goede kwaliteit.
Prijs - kwaliteit verhouding is uitstekend..
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Leuk ruim restaurant met mooie inrichting en veel licht. Professionele en snelle bediening. Degelijk menu met gerookte vistrio als voorgerecht, tongscharfilet met kreeftensaus als hoofdgerecht en tiramisu als nagerecht. we waren tevreden.
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Niet de eerste keer dat wij hier waren. Kwaliteit zoals altijd, ook met dit aangepaste menu, goed. Bediening altijd vriendelijk. Dus zeker ook niet de laatste keer dat wij hier waren.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening,zeldzaam lekkere mosterdsoep.
Voor herhaling vatbaar? Voor ons waren de parties voldoende.
Misschien is het mogelijk bij reservering parkeermogelijkheid aan te geven.
Familie D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer prettig! We waren allemaal voor het eerst bij de Gouden Leeuw, het is zeer goed bevallen!!!!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Leuke locatie en sfeer.Wij waren hier met de AH restaurantactie. Porties wat aan de krappe kant, voor een driegangen menu van 32, 50 euro is het te duur. Wel lekker gegeten.
Familie D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ontvangst was hartelijk, service prima. Er werd heel goed rekening gehouden met dieetwensen (gluten- en notenvrij). Eten was smaakvol en een gezellige ambiance. Zeker een aanrader!
svanroo .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Eten en bediening echt prima. De sfeer (inrichting) is ietwat zakelijk. Zou iets intiemer knusser kunnen. Wel gewoon netjes en schoon
EWP P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In dit sfeervolle en gezellig restaurant, heerlijk genoten van lekkere gerechten, waaronder een voortreffelijk gebakken visje. Herhaling van de ervaring voor onze smaakpapillen staat daarmee vast!
Fred En Jose I.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Wij hebben gegeten ivm ah restaurantactie. Je krijgt een kaart met een beperkte keuze voor deze actie.
De bediening was vriendelijk en attent. En we hebben heerlijk gegeten.
kees V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zoals gebruikelijk goede ontvangst, snelle bediening , smakelijk eten en goede service
Aanbevelingswaardig voor een ieder zowel binnen als buiten Wijk bij Duurstede.
Henriette L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het menu , iets beperrkter door de A.H actie, was keurig verzorgd. , en was ruim voldoende. De tijd tussen de gangen iets ruimer, maar niet storend . Vriendelijk personeel. Heerlijke tiramisu als nagerecht. Zeer tevreden !