Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Zandweg 8 3962 EC Wijk bij Duurstede Nederland Kaart
31-343591949

Over het restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Een adres van goud

Hotel-Restaurant De Gouden Leeuw wordt met veel plezier en vakmanschap gerund door familie Vermeulen. Hun enthousiasme is hartverwarmend voor iedere gast. Zeven dagen per week stellen zij huis en haard aan jou beschikbaar. Kom aan tafel voor een verkwikkende maaltijd of slaap lekker uit in een van de comfortabele kamers. Van grote eters tot kleine gasten, op het menu staat voor ieder wat wils.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Andre S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima gegeten, AH menu keuze uit vlees en vis. Vlot en vriendelijk voor een redelijke prijs. Enige minpuntje: afbakbroodje vooraf niet helemaal gaar.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ook bij de tweede keer dat wij bij de Gouden Leeuw aten, was dit prima , lekker en vlot bediend.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Lekker gegeten in een mooi gezellig restaurant. .
Ze doen erg hun best om het naar je zin te maken.
Ga beslist vaker eten in de Gouden Leeuw
rhmdekkers .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goede keuze uit de AH kaart voor vis en vlees liefhebbers. Kwaliteit van beide (voor en hoofdgerecht) gerechten zijn goed bereid en smaakvol..
Zeker de moeite waard om aan te bevelen voor de liefhebber. Gaan hier zeker naar terug.
Joëlla V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hebben op 29-09 -2017 gegeten bij de Gouden Leeuw met de AH kaart. Er is dan een speciaal menu samengesteld met keuze uit vlees of vis. Het eten was van zeer goede kwaliteit en de bediening vriendelijk en gezellig. Er zat een wat lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht, maar dat was voor ons geen probleem. Wat hij heel attent vonden was dat het dessert voor mijn partner kosteloos werd aangepast, terwijl wij hier best extra voor wilden betalen. Mooie service en wij komen zeker terug.
gert T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
bijzonder vriendelijk ontvangst, er was nog niemand, dus vraag ik of we wandelingetje mogen maken en half uurtje later komen, geen probleem prima, alles klopte
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst in een fraai ingericht restaurant. Het eten was van uitstekende kwaliteit. Goede wijn. Een prettige avond gekend.
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Aangenaam verrast, aan de buitenkant zou je niet verwachten dat het binnen zo sfeervol ingericht zou zijn.
Hartelijk ontvangst en prima gegeten met de AH actie.
Wij komen zeker terug maar dan om de gerechten van de kaart te proberen......
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het eten was smakelijk en het was mooi opgemaakt.De bediening was service gericht, vlot en vriendelijk.We gaan zeker weer een keer terug.
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hadden een ouder stel naast ons die alleen maar zaten te ruziën. Dat was vervelend en vonden wij wat dat betreft de tafels wat krap op elkaar staan, maar dat is niet in het hele restaurant zo. Ze bleven gelukkig niet te lang, maar het heeft onze avond niet verpest. We hebben voortreffelijk gegeten. We hebben er wel voor gekozen om niet het ''Albert Heijn menu" te nemen, dat vonden wij te karig en niet onze smaak. Veel visgerechten. We hebben van de normale kaart gekozen. Uiteindelijk met de zegels weer naar huis, maar het was het waard.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten via de AH actie. Het broodmandje bevat maar één klein broodje per persoon, de carpaccio was goed, de tongscharfilet was heerlijk (wel een beetje klein, had er makkelijk twee van op gekund) en bij het ijs ontbrak de slagroom. Het restaurant was behoorlijk vol en misschien hierdoor was de wachttijd tussen de gerechten ook vrij lang.
W.m. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij kennen dit restaurant al langer en eten er ook regelmatig... wij zijn zeer tevreden over het eten, de presentatie en de bediening. Wij zouden dit restaurant altijd aanbevelen bij vrienden en kennissen ...
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Mijn vriendin en ik hebben genoten.
zij kende dit restaurant nog niet.
zij was enthousiast en gaat met haar man zeker een keer hier eten.
Nb De fles rode huiswijn was heerlijk!
cat.locktree .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Keurig en smaakvol ingericht restaurant, wij hebben lekker gegeten en we komen hier graag nog eens terug.bediening gaat ook leuk met kinderen om zagen wij.
H.J V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima gegeten hoor met AH restaurantzegels.Bediening ook was ook vriendelijk
Lekker informeel restaurant aan de rand van een mooi stadje
Els V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het Eten en de bediening zijn prima. Het restaurant zelf zou wat meer sfeer mogen hebben. De kaart mag wel wat avontuurlijker dan carpacchio en varkenshaas. Wel lekker gegeten in goed gezelschap!!
deesvdploeg .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten. Alles was erg goed geregeld. Gaan zeker nog een terug. Ook na de ah bonnen. Wat we erg knap vonden is dat, we waren met zeven personen en ze wisten precies wie wat besteld hadden. Top zaak!
hans.zwarts10 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Ondanks dat we maar uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten en 1 na gerecht (of bijbetalen) konden kiezen, hebben wij heerlijk gegeten.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een vriendelijke, gemoedelijke gelegenheid, waar het goed eten is.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Ook het AH-menu was met zorg bereid en opgediend.
peter.haring .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Speciale kaart voor het A.H. menu. Beperkte keuze. Broodje apart bij te bestellen. De gerechten waren erg lekker.
Een herhalingsbezoek aan dit restaurant zou als wij daar in de buurt woonden zeker van toepassing zijn.