Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Zandweg 8 3962 EC Wijk bij Duurstede Nederland Kaart
31-343591949

Over het restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Een adres van goud

Hotel-Restaurant De Gouden Leeuw wordt met veel plezier en vakmanschap gerund door familie Vermeulen. Hun enthousiasme is hartverwarmend voor iedere gast. Zeven dagen per week stellen zij huis en haard aan jou beschikbaar. Kom aan tafel voor een verkwikkende maaltijd of slaap lekker uit in een van de comfortabele kamers. Van grote eters tot kleine gasten, op het menu staat voor ieder wat wils.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
J. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zowel keuken als bediening van uitstekende kwaliteit; ook als "AH-gast" werden en wij verwend. Ruimschoots aan onze verwachtingen voldaan.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De procureur was voortreffelijk bereid. Ook de vis was heerlijk.
De bediening was attent en aardig. We komen er vast snel nog een keer een hapje eten.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima gelegenheid om een hapje te eten. Ligt aan de buitenkant van het centrum. Zeker aan te raden om daar een hapje te eten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. De zaak ziet er keurig uit en vooral schoon.
Jabbertje .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Super bediening, leuk dat er buiten ook mogelijkheid is om te eten. De maaltijd was erg lekker en goed op elkaar afgestemd. Geweldig, voor herhaling vatbaar.
diny13 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
De ontvangst was erg koel. Daar schrokken we een beetje van. Waren we wel welkom?
Maar vervolgens genoten we van het eten! Zowel de carpaccio als het visgerecht als het chocolademousse/ijs/aardbeien toetje waren heerlijk!
Everdina W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Prima gegeten klasieke keuken maar goed van smaak en bereiding .Een aan rader. Heerlijke broodjes vooraf met boter kaas bokjes en salami.
kees V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Goede kwaliteit gecombineerd met vriendelijkheid, goede service en leuke en vriendelijke bediening.
Goede locatie en parkeer mogelijkheid alsmede mogelijkheid tot overnachting
lenny V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
hartelijk ontvangen, het eten was lekker en verzorgd, we hoefden net lang te wachten op de volgende gang, gezellige sfeer.
riamaartense .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Lekker eten. Ziet er goed verzorgd en appetijtelijk uit. Bediening was prima. Binnen is het rustig. Wij zaten op het terras in het zonnetje en dan komt er natuurlijk wel het nodige verkeer langs. Dus dan is het levendig.
H.K. V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
prima restaurant, zowel qua ambiance als ontvangst en maaltijd.
alleen jammer dat de kaart zo beperkt is.
Kortom : het is hier goed toeven en eten.
Leo T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met mij waren ook mijn 6 gasten zeer tevreden over de kwaliteit van de gerechten. De bediening was vriendelijk en toegewijd. We hebben gewoon een avond lang gezellig getafeld.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Hier kun je prima eten voor een gunstige prijs. Alles is goed verzorgd. Je voelt je hier meteen thuis. Grappig detail: de wijnkaart staat op een fles.
philine S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De bediening in dit restaurant is abominabel. Lomp, onaardig en er straalt geen greintje plezier in het vak van de twee dames af. Als gast heb je het gevoel dat iedere vraag teveel is, dat je de medewerkers lastig valt. Ik hoop hier nooit meer te hoeven komen!
Baugur .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Er was een groep mensen die wat herrie maakte, maar na een opmerking hierover werd dit opgelost. Verder prima eten, service en gastvrijheid. Ik was tevreden en kom hier nog wel een keertje.
Akir .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het voorgerecht de carpacio was heerlijk , niet te koud wat de smaak ten goede kwam . Het nagerecht chocolade mousse mocht er ook zijn . Alleen het hoofdgerecht ( vlees) viel niet in de smaak. Gezellige sfeer , attente bediening.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gezellig restaurant met prima bediening en goede kwaliteit. Een aanrader.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, het zat vol = goed teken, alleen wel rumoerig. Gemiddelde leeftijd richting 70 jaar. Bediening was alert, gerechten kwamen prima op tijd. Snel schakelen omdat we met AH kaart kwamen, maar daarna geen twijfel of aarzeling meer gemerkt.
hansvanderlinden1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuk menu, goed van kwaliteit, vlotte en spontane bediening, kortom zeer geslaagd in een gezellige sfeer.
Een aanrader om daar nogmaals te gaan eten.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed gemutst daar dit restaurant was op dat moment nog vrij rustig naarmate de tijd vorderde zat het aardig vol.
Met de A-H Bon was het helaas naar onze mening (keuzemenu) ...Of Links of Rechtsaf met andere woorden een vis maaltijd of (varkenshaas) vleesmaaltijd ....weinig keus dus daar andere restaurants meerdere hanteren bv 2 of 3 keuze laat staan a la carte(maar dat wisten we wel ook en het dessert bestond maar uit één soort dit is it....jammer dat was m'n goed gemuts maar minder geschoten en kreeg de indruk dat wij dat niet alleen dachten en dat voor de prijs van 32,50 exl is het toch net iets te....... Wij zijn in vele meerdere restaurants geweest (gaan morgen weer op pad maar helaas buiten dat het wel smaakte laat ik dat vooropstellen doen we deze actie niet meer in dit restaurant.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten met 6 personen bij Restaurant de Gouden Leeuw. Gereserveerd met AH actie, prima keuze menu met uitstekende gerechten. Goede relaxte sfeer in het restaurant, mooie gezellige ronde tafel gekregen vlakbij het raam. Goede bediening, gerechten kwamen op een mooi tempo door. Lekker nagetafeld met koffie en lekkers. Komen hier zeker nog eens terug !