Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Zandweg 8 3962 EC Wijk bij Duurstede Nederland Kaart
31-343591949

Over restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Een adres van goud

Hotel-Restaurant De Gouden Leeuw wordt met veel plezier en vakmanschap gerund door familie Vermeulen. Hun enthousiasme is hartverwarmend voor iedere gast. Zeven dagen per week stellen zij huis en haard aan jou beschikbaar. Kom aan tafel voor een verkwikkende maaltijd of slaap lekker uit in een van de comfortabele kamers. Van grote eters tot kleine gasten, op het menu staat voor ieder wat wils.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Niet de eerste keer dat wij hier waren. Kwaliteit zoals altijd, ook met dit aangepaste menu, goed. Bediening altijd vriendelijk. Dus zeker ook niet de laatste keer dat wij hier waren.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening,zeldzaam lekkere mosterdsoep.
Voor herhaling vatbaar? Voor ons waren de parties voldoende.
Misschien is het mogelijk bij reservering parkeermogelijkheid aan te geven.
Familie D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer prettig! We waren allemaal voor het eerst bij de Gouden Leeuw, het is zeer goed bevallen!!!!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Leuke locatie en sfeer.Wij waren hier met de AH restaurantactie. Porties wat aan de krappe kant, voor een driegangen menu van 32, 50 euro is het te duur. Wel lekker gegeten.
Familie D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ontvangst was hartelijk, service prima. Er werd heel goed rekening gehouden met dieetwensen (gluten- en notenvrij). Eten was smaakvol en een gezellige ambiance. Zeker een aanrader!
Svanroo .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Eten en bediening echt prima. De sfeer (inrichting) is ietwat zakelijk. Zou iets intiemer knusser kunnen. Wel gewoon netjes en schoon
EWP P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In dit sfeervolle en gezellig restaurant, heerlijk genoten van lekkere gerechten, waaronder een voortreffelijk gebakken visje. Herhaling van de ervaring voor onze smaakpapillen staat daarmee vast!
Fred En Jose I.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Wij hebben gegeten ivm ah restaurantactie. Je krijgt een kaart met een beperkte keuze voor deze actie.
De bediening was vriendelijk en attent. En we hebben heerlijk gegeten.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zoals gebruikelijk goede ontvangst, snelle bediening , smakelijk eten en goede service
Aanbevelingswaardig voor een ieder zowel binnen als buiten Wijk bij Duurstede.
Henriette L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het menu , iets beperrkter door de A.H actie, was keurig verzorgd. , en was ruim voldoende. De tijd tussen de gangen iets ruimer, maar niet storend . Vriendelijk personeel. Heerlijke tiramisu als nagerecht. Zeer tevreden !
Deesvdploeg .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wederom heerlijk gegeten! Genoeg keuzen uit het menu. Restaurant ziet er gezellig en erg schoon uit. Personeel is erg vriendelijk en gezellig! Tot de volgende keer.
Leovantoledo .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Een gezellig restaurant met een goede kok.
Voor de gasten met de AH spaarkaarten is een apart 3-gangen keuzemenu opgesteld.
Dls.leontien .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
het was heerlijk, de kaart was beperkt. maar voor iedereen wat wils! goede service, vriendelijk personeel. fijne stoelen!
Crhensen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was helemaal perfect. Personeel keurig en beleefd. Ik vond het er alleen weinig gezelligs uitstralen. Dat had wat mij betreft iets beter gekunt
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Menu gekozen i.v.m. de AH iens zegels.
Superkeuze, heerlijk eten vergezeld van een vriendelijke bediening. We konden lekker buiten zitten, wel een beetje druk zo vlak aan de weg maar dat mag de pret niet drukken. Dikke voldoende dus
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij waren al lange tijd gewend om bij de Gouden Leeuw te eten.
Zoals gewoonlijk was het prima verzorgd en hadden we geen klachten, het is dan ook van ons uitgezien zeer zeker aanbevelingswaard..
Klutz1 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten, wel beperkte kaart, maar voor ieder wat wils. Fijne bediening op het juiste tempo. Is zeker voor herhaling vatbaar.
B.bloemendal .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, de inrichting van het restaurant is heel sfeer vol. We gaan er zeker nog een keer eten.
Johan-veenendaal .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Erg lekker gegeten. Er werd goed rekening gehouden met dieetwensen. Bediening was uitstekend. Jammer dat we (met onze AH restaurantactiebon) beperkte keuze hadden.
P.e.leeuwis .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We zijn met z'n 4-en geweest en we vonden het allemaal lekker, goede sfeer, prima bediening, vriendelijk en voorkomend.