Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Zandweg 8 3962 EC Wijk bij Duurstede Nederland Kaart
31-343591949

Over het restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Een adres van goud

Hotel-Restaurant De Gouden Leeuw wordt met veel plezier en vakmanschap gerund door familie Vermeulen. Hun enthousiasme is hartverwarmend voor iedere gast. Zeven dagen per week stellen zij huis en haard aan jou beschikbaar. Kom aan tafel voor een verkwikkende maaltijd of slaap lekker uit in een van de comfortabele kamers. Van grote eters tot kleine gasten, op het menu staat voor ieder wat wils.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen , gezellige sfeer
Een fijne avond om zeker nog eens terug te komen met vrienden
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Attente gastvrije bediening. Komen snel een ander gerecht van de kaart proeven.
wim B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel lekker gegeten met vrienden. Voorgerechten zeer gevarieerd, goede porties en mooi opgediend.
Alle visgerechten waren overheerlijk en gegarneerd met lekkkere bijpassende sauzen. Hoofdgerechten ook voortreffelijk. Een plaats om terug te komen!
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het eten was prima van het voorgerecht tot nagerecht...
Het was deze avond rustig dat was zeker te merken aan het zorgvuldig gemaakte eten maar ook aan het schuiven van de tafels en stoelen voor de dag erna? Dat vonden we jammer.
janenheiltje .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Dit jaar best veel A.H. aktie restaurants bezocht, maar deze stak er met kop en schouders boven uit.
Hier komen wij zeker terug.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor de AH- actie een aanrader. Keuze uit vis en vleesgerechten. Echt goede prijs kwaliteit verhouding. Mooi opgemaakte gerechten. Vriendelijke bediening. Honden zijn ook welkom.
info668 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Super ontvangst en lekker eten. Heel flexibel. En hier wordt je NIET bedonderd door de wijnprijzen extra hoog te maken omdat het een AH actie is. Of kleinere porties te maken. Dat heb ik wel meegemaakt bij andere restaurants!
Dus super goed bij De Gouden Leeuw, ik ga er nog een keer naar toe. Els en Rinia
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en erg genoten. Was voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader. Het interieur is gezellig en rustgevend.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met AH-reservering krijg je toch het gevoel dat het net niet klopt. Brood vooraf, extra prijs, nog niet op tafel of het voorgerecht staat er. Na het voorgerecht lange wacht, tijd voldoende om de fles huiswijn soldaat te maken. Waarom zolang wachten, dat we nog meer drank bestellen? Procureur vlees was bescheiden stukje. Vanille ijs met net niet die lekkere chocolade.
Sopp1e .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
heerlijk gegeten, echt een aanrader. Mijn man had vlees, ik had vis en beiden waren precies goed bereid, niet te droog en niet te rauw. De smaak was voortreffelijk.
Ondanks dat er maar 1 vrouw in de bediening was, was de verzorging en de aandacht uitsteken.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Bij de gouden Leeuw kan je altijd lekker eten.
f.egeler .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
goed van eten en drinken prettige bediening goede prijs kwaliteit verhouding voor ons erg makkelijk te bereiken gezien de ligging
H H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Eten is erg goed, compliment aan de kok, de bediening was goed, vriendelijke mensen, een aanrader en gaan zeker nog een keer terug.
J.H. S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prima restaurant, lekker eten voor goede prijs, met prettige bediening. Mooier kunnen we het niet maken en daar hebben we geen 120 tekens voor nodig. :-)
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gezellig restaurant en goede bediening. Wij zaten in een nis bij het raam aan de voorzijde, dus lekker rustig.
Voldoende keuze op het menu en goede prijs-kwaliteit verhouding.
W H R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van AH Restaurant actie .Dat is een speciale kaart afgestemd op de A H actie.
Het geen geboden wordt is van zeer goede kwaliteit vriendelijke ontvangst prettige sfeer echt een aanrader.
wij gaan daar zeker genieten de A H kaarten zijn op .Maar dan van de normale kaart.
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima gegeten, AH menu keuze uit vlees en vis. Vlot en vriendelijk voor een redelijke prijs. Enige minpuntje: afbakbroodje vooraf niet helemaal gaar.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ook bij de tweede keer dat wij bij de Gouden Leeuw aten, was dit prima , lekker en vlot bediend.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Lekker gegeten in een mooi gezellig restaurant. .
Ze doen erg hun best om het naar je zin te maken.
Ga beslist vaker eten in de Gouden Leeuw
rhmdekkers .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goede keuze uit de AH kaart voor vis en vlees liefhebbers. Kwaliteit van beide (voor en hoofdgerecht) gerechten zijn goed bereid en smaakvol..
Zeker de moeite waard om aan te bevelen voor de liefhebber. Gaan hier zeker naar terug.