Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Zandweg 8 3962 EC Wijk bij Duurstede Nederland Kaart
31-343591949

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gebakken zalm
      Varkenshaas
      Paddenstoelen lasagne
  • Nagerecht
    • Fruit van het seizoen met ijs
      Parfait
      Kaasbordje

Over het restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Een adres van goud

Hotel-Restaurant De Gouden Leeuw wordt met veel plezier en vakmanschap gerund door familie Vermeulen. Hun enthousiasme is hartverwarmend voor iedere gast. Zeven dagen per week stellen zij huis en haard aan jou beschikbaar. Kom aan tafel voor een verkwikkende maaltijd of slaap lekker uit in een van de comfortabele kamers. Van grote eters tot kleine gasten, op het menu staat voor ieder wat wils.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Hotel - restaurant De Gouden Leeuw

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker gegeten niet uitzonderlijk
Jaap J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
AHrestaurantactie dus zeer gunstige prijs!
Wij zaten buiten dus kunnen wij weinig zeggen over inrichting, maar de sfeer was gemoedelijk.
Voorgerechten waren heerlijk. Verse aardbeien met ijs toe ook heel lekker.
A.W. E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Door de vakantie was er iets te weinig personeel vandaar de wachttijd langer dan normaal
J.H. Van D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het was een prima verzorgde maaltijd. Het geluidsniveau was levendig, doordat er een groot gezelschap zat wat iets te vieren had. Er was een tafel in een rustiger hoek aangeboden.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Eten van goede kwaliteit, gastvrije en vriendelijke bediening. Doordat het erg druk was op de dag dat wij het restaurant bezochten, duurde het helaas wel erg lang voor het hoofdgerecht werd geserveerd.
P.M.W. A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Ik had de kalfsoester, deze was niet mals, sommige stukjes kreeg ik niet doorgesneden, waarschijnlijk doordat er zenen in zaten. Ik heb dit ook gemeld.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een restaurant die het begrijpt! Lekker ouderwets uit eten met goede bediening en heerlijk eten.
Bediening die netjes je jas aanpakt, je naar je tafel brengt en bestellingen en de bediening zelf ook netjes doet. De aankleding van het restaurant is ook prima met heerlijke stoelen.
Het eten was ook heerlijk! Wij hadden qua voorgerecht enhoofdgerecht alle vier wat anders maar alles viel even goed in de smaak. Als enige minpunt kan ik bedenken dat het eten wat langer op zich liet wachten dan gebruikelijk.
T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zoals verwacht en we komen er regelmatig en dat geeft aan dat we tevreden zijn. Daarnaast gezellig aan tafel met 2zussen en zwager
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen , gezellige sfeer
Een fijne avond om zeker nog eens terug te komen met vrienden
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel lekker gegeten met vrienden. Voorgerechten zeer gevarieerd, goede porties en mooi opgediend.
Alle visgerechten waren overheerlijk en gegarneerd met lekkkere bijpassende sauzen. Hoofdgerechten ook voortreffelijk. Een plaats om terug te komen!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Attente gastvrije bediening. Komen snel een ander gerecht van de kaart proeven.
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het eten was prima van het voorgerecht tot nagerecht...
Het was deze avond rustig dat was zeker te merken aan het zorgvuldig gemaakte eten maar ook aan het schuiven van de tafels en stoelen voor de dag erna? Dat vonden we jammer.
janenheiltje .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Dit jaar best veel A.H. aktie restaurants bezocht, maar deze stak er met kop en schouders boven uit.
Hier komen wij zeker terug.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor de AH- actie een aanrader. Keuze uit vis en vleesgerechten. Echt goede prijs kwaliteit verhouding. Mooi opgemaakte gerechten. Vriendelijke bediening. Honden zijn ook welkom.
Rinia H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Super ontvangst en lekker eten. Heel flexibel. En hier wordt je NIET bedonderd door de wijnprijzen extra hoog te maken omdat het een AH actie is. Of kleinere porties te maken. Dat heb ik wel meegemaakt bij andere restaurants!
Dus super goed bij De Gouden Leeuw, ik ga er nog een keer naar toe. Els en Rinia
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en erg genoten. Was voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader. Het interieur is gezellig en rustgevend.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met AH-reservering krijg je toch het gevoel dat het net niet klopt. Brood vooraf, extra prijs, nog niet op tafel of het voorgerecht staat er. Na het voorgerecht lange wacht, tijd voldoende om de fles huiswijn soldaat te maken. Waarom zolang wachten, dat we nog meer drank bestellen? Procureur vlees was bescheiden stukje. Vanille ijs met net niet die lekkere chocolade.
Sopp1e .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
heerlijk gegeten, echt een aanrader. Mijn man had vlees, ik had vis en beiden waren precies goed bereid, niet te droog en niet te rauw. De smaak was voortreffelijk.
Ondanks dat er maar 1 vrouw in de bediening was, was de verzorging en de aandacht uitsteken.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Bij de gouden Leeuw kan je altijd lekker eten.
A.W. E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
goed van eten en drinken prettige bediening goede prijs kwaliteit verhouding voor ons erg makkelijk te bereiken gezien de ligging