Hotel Restaurant de Elderschans

7,1
6,7

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant de Elderschans

• Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Restaurant was dik in orde met veel verschillende keuzes in zowel voor-hoofdgerecht en dessert,zou het zeker aanraden.Bediening ook in orde.De combinatie van eten en drank voor deze prijs ga je nergens anders vinden,proficiat mannen en vrouwen voor dit leuk avondje.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mooie locatie. Correcte verhouding prijs / kwaliteit. Minder geschikt voor etentje met partner, wel voor familie. Alles in buffetvorm met vrije keuze.
Immie D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was een leuke ervaring om te eten bij de Elderschans, vooral gezien de prijs van het gebodene. Het eten was in buffetvorm, wist ik van te voren maar bediening aan tafel is prettiger. Het eten is goed, het buffet niet uitgebreid. De drankjes waren af te kopen voor € 12.50 pp, aan te raden want een wijntje kost al 5 euro.
Jeanet H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten er was genoeg te eten het werd allemaal goed bijgevuld
Allleen de tafeltjes staan dicht op elkaar
melisknuyt .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De maaltijd keuzes bij het buffet waren beperkt. Te weinig groenten waren beschikbaar en het dessert Ijs was te bevroren
ad.speek .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
In de reservering staat keuze menu, maar er was alleen een koud en warm buffet.buffet.
Het buffet was tot 20.00 uur, maar hier staat ook niets van vermeld in de reservering.
Wij kwamen om 19.40 aan, waardoor het buffet maar heel beperkt was.
Tenslotte moesten we de drank apart afrekenen.
We hebben 2 glaasjes wijn gedronken, € 5.- per glas, deze waren wel erg duur vonden wij gezien de entouarage.
Conclusie: viel erg tegen
Ernest O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hadden gereserveerd om 20 uur. Toen we daar aan kwamen bleek om 20 uur de keuken gesloten zijn, maar we mochten dan nog wel een half uur eten. Ter compensatie werd ons gratis drank aangeboden, wat ik vreemd vond als ik namelijk wil drinken ga ik wel naar een café, we kwamen namelijk om te eten.
De meneer achter de ontvangstbalie had zo'n air dat heb je werkelijk nog nooit meegemaakt die deed of heel het kasteel van hemzelf was. Wat een arrogantie.
We zijn uiteindelijk niet op het voorstel ingegaan en zijn vertrokken, ik kan dus de rest niet beoordelen en zal dat ook nooit kunnen, want ik kom namelijk nooit meer terug.
alljazz4you .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Erg veel muzikaal lawaai bij binnenkomst. Receptioniste was niet te verstaan. Het was een grote eetschuur met 'veel voor weinig'. Aale voedsel en drank moest je zelf halen.
Els L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Moesten snel eten omdat 't buffet om 2000u afgelopen was, Wij kwamen maar tegen 1900U. DAT WAS JAMMER , WIJ WISTEN DAT NIET.
VERDER WAS'T GOED .
ingriddegroote .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Binnen zit je dicht op elkaar en is het erg warm door de dampende buffetten. Bij mooi weer kun je buiten eten en dat is erg fijn. Ruime keuze aan koude en warme gerechten, verzorgde buffetten, goede kwaliteit, vlotte bediening. Voor veggies ietwat beperkt. Chocoladefontein bij de desserten ! Ze wonnen de titel 'beste all in restaurant 2016' We komen hier nog terug !
bien0005 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
goede formule voor de ondernemer! Jammer dat wij het laatste glas droge rose hebben gekregen! Verder alles in orde. Top omgeving.
Jos Ria W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Jammer dat we niet op de hoogte waren van de openingstijden van het restaurant! Gelukkig hadden wij voor 18.00 uur gereserveerd
Het eten was lekker en dan vooral de mosselen. Dessert had iets uitgebreider gemogen.
Personeel in de bediening was erg vriendelijk maar spraken geen Nederlands en konden ons niet informeren over de gepresenteerde gerechten. Dat was wel een minpuntje. Maar verder Prima hoor!!
Klaas J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het was eten vanaf buffet. Niets was warm. Ons werd een drankarrangenent aanbevolen van 30 euro op. Zoveel drink in een week niet. Elke consumptie was 3 euro. Speciaal bier 5 euro. Beetje duur. Alles erg rumoerig e n druk. Type vreetschuur. Ik kom hier meer
P. K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Jammer dat er bij onze reservering niet is verteld dat het buffet is van 18.00 tot 20.00 uur.
Wij hadden nl om 19.00 gereserveerd. Dus alles was nu wel heel erg "hap-slik-weg".
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We hadden nooit verwacht dat het een buffet zou zijn, omdat we dat afschuwelijk vinden en all-inclusive. Moeste 55 euro betalen en de ah-bon schoof hij terzijde. Personeel sprak geen woord Nederlands.Buffet weing keus en het zag er niet smakelijk uit.
Al met al een grote miskleun.!
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het restaurant sluit om 20:00 uur. Wij hadden om 18:15 uur gereserveerd en gingen om 18:30 uur tafelen. Tegen de tijd dat we aan het dessert toe waren was de keus nog minimaal. Dus rustig en gezellig na tafelen was er niet bij.
Je kan moeilijk van je plaats omdat de tafels dicht bij elkaar staan en het is lopend buffet. De biefstuk was niet weg te krijgen en er was weinig groente.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was lekker en er was een ruime keus. Probeer dit zo vol te houden. Het was er gezellig zitten. Het afkoop systeem voor de drank vonden wij geweldig.
jsuurmnd .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met zeven personen hebben wij het heel goed gehad.
Het kan altijd nog beter maar voor onze prijs was het zeer goed dank u.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben in een grote luidruchtige ruimte ons AH menu gegeten. Wij vonden de gelegenheid niet van dien aard, dat we dit nog een keer zouden doen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Wij beleefden samen met vrienden een kort maar aangenaam verblijf. Het ontbijt was uitstekend, de lunch en het avondeten waren lekker en uitgebreid. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Alleen de uurregeling van de lunch en het avondeten zou iets later mogen zijn.