Hotel Restaurant de Elderschans

Herendreef 67 4527 AZ Aardenburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• All you can eat buffet
    • Mosselen
      Spare ribs
      Biefstuk
      Huisgemaakte soep
      6 verschillende daggerechten (dit is elke dag anders)

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant de Elderschans

• : Parkeerplaats

7,2
7,1

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant de Elderschans

Frank B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
het is me opgevallen dat er een heleboel oudere mensen, zate te eten, vandaar het menu
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Pover buffet. Personeel Nederlands onkundig.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Verrassende plek in het Zeeuwse.
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We hadden `t niet verwacht na positieve en negatieve berichten van deze en gene, maar wij waren uiterst tevreden!
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Beetje Colmar Belgie systeem , Maar hier in restaurant Elderschans was de formule veel beter , en zullen ze ons zeer zeker terug zien
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Een vreetschuur,had een diner met bediening verwacht maar het was een buffet dat vooruit betaald moest worden. Afhankelijk van de kleur van het armbandje bepaalde de prijs en tijd hoe lang je door wilde drinken .
Iets niet waardig dit restaurant in zijn bestand te hebben.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Eten simpel maar goed
Iets meer groenten en misten de aardappelgratin
Drank was super goed. 10 punten
Gery W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
het was echt super goed, maar kinderen vinden de tuin minder
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Bij de receptie zaten 2 personen 1 daarvan hielp de gasten voor hotel en het restaurant wat de ander deed weet ik niet. Je moet bij de receptie al opgeven wat en hoeveel je wil drinken. Verder werd geprobeeerd je nog meer te kopen zoals armbandjes voor onbeperkt drinken e.d. was nogal opdringerig. Je kwam in een ruime zaal waar ook buffet stond opgesteld. Je zocht maar ergens een vrije plek op, uitleg over hoe en wat werd niet gegeven je moest het maar uitzoek. De keuze was beperkt, biefstukje, varkenshaasje, kippenpootjes en ribbetjes vis was er niet. Verder aardappelgratin en friet/aardappelschijfjes. 2 smaken soep en als dessert mocht je zelf ijs scheppen al dan niet met slagroom, gebak en koffie moest je zoeken wist bijna niemand. Bediening sprak uitsluitend (gebrekkig) Engels. Kortom voor ons de eerste en de laatste keer.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Voor herhaling vatbaar
G En J S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Samen heerlijk genoten. Vriendelijk personeel en heel attent. Mooie kamer en goede badkamer. Grote terrassen buiten, waar het heerlijk vertoeven was.
Anthoinne V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij hebben samen met vrienden een fijne avond gehad.komen zeker nog eens terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Prima accommodatie met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook de leiding (familie) heel attent en bekwaam en tactvol.
Roger R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Restaurant was dik in orde met veel verschillende keuzes in zowel voor-hoofdgerecht en dessert,zou het zeker aanraden.Bediening ook in orde.De combinatie van eten en drank voor deze prijs ga je nergens anders vinden,proficiat mannen en vrouwen voor dit leuk avondje.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mooie locatie. Correcte verhouding prijs / kwaliteit. Minder geschikt voor etentje met partner, wel voor familie. Alles in buffetvorm met vrije keuze.
Immie D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was een leuke ervaring om te eten bij de Elderschans, vooral gezien de prijs van het gebodene. Het eten was in buffetvorm, wist ik van te voren maar bediening aan tafel is prettiger. Het eten is goed, het buffet niet uitgebreid. De drankjes waren af te kopen voor € 12.50 pp, aan te raden want een wijntje kost al 5 euro.
Jeanet H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten er was genoeg te eten het werd allemaal goed bijgevuld
Allleen de tafeltjes staan dicht op elkaar
Melis K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De maaltijd keuzes bij het buffet waren beperkt. Te weinig groenten waren beschikbaar en het dessert Ijs was te bevroren
Ernest O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hadden gereserveerd om 20 uur. Toen we daar aan kwamen bleek om 20 uur de keuken gesloten zijn, maar we mochten dan nog wel een half uur eten. Ter compensatie werd ons gratis drank aangeboden, wat ik vreemd vond als ik namelijk wil drinken ga ik wel naar een café, we kwamen namelijk om te eten.
De meneer achter de ontvangstbalie had zo'n air dat heb je werkelijk nog nooit meegemaakt die deed of heel het kasteel van hemzelf was. Wat een arrogantie.
We zijn uiteindelijk niet op het voorstel ingegaan en zijn vertrokken, ik kan dus de rest niet beoordelen en zal dat ook nooit kunnen, want ik kom namelijk nooit meer terug.
alljazz4you .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Erg veel muzikaal lawaai bij binnenkomst. Receptioniste was niet te verstaan. Het was een grote eetschuur met 'veel voor weinig'. Aale voedsel en drank moest je zelf halen.