Hotel Restaurant de Daaldersplaats

Stationsstraat 66 8601 GG Sneek Nederland Kaart

Over restaurant Hotel Restaurant de Daaldersplaats

Thuis van huis in Sneek

Bij De Daalderplaats eet je op een bijzondere locatie, een monumentaal pand slechts 5 minuten van het centrum van Sneek. Het thuis van huis gevoel staat bij dit team boven alles. Zij leggen je in de watten met uitmuntende service en een fantastisch menu in een huiselijke omgeving. De ideale plek voor zowel een romantisch diner als een gezellig samenkomen met een groep vrienden.

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant de Daaldersplaats

7,1
Voordelig
Sjoerdje T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het eten was hier prima, alleen jammer dat er maar uit een kleine menukaart van 2 verschillende menu's kon worden gekozen. Een goede sfeer en vriendelijke en snelle bediening, ook mede doordat het rustig was.
R R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De bediening was correct, vriendelijk en attent.
In het kort, een heerlijk ontspannen etentje.
Wilmy B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gegeten met ah-bonnen.
We waren er op maandagavond, erg rustig dus.
voorgerecht bietjes met geitenkaas, een lekkere combinatie. Het hoofdgerecht, varkensmedaillons, lekker maar niet heel speciaal.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Prima restaurant. We hebben hier gebruik gemaakt van het AH restaurantmenu. Smakelijke gerechten, vriendelijke en vlotte bediening.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Sfeervol restaurant met een vriendelijke en attente bediening. Gewoon lekker gegeten van een eenvoudig maar smaakvol menu.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteren hier gegeten met een AH bon. Het driegangenmenu dat was samen gesteld kent de keuze uit 2 voor-, 3 hoofd- en 2 nagerechten. Alleen bij het hoofdgerecht kon gekozen worden tussen vlees, vis en vegetarisch, jammer dat dat niet het geval was bij het voorgerecht (soep of ham/meloen). Het eten is overigens goed en de bediening prima.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wij hebben met de AH actie hier gegeten. Je mag kiezen uit twee voorgerechten , drie hoofdgerechten en twee nagerechten. Bij het hoofdgerecht heb je de keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Dat geldt niet voor het voorgerecht, als je geen vlees wilt zou je wat moeten regelen. Het eten was goed en personeel is vriendelijk.
Marjandegraaf .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie, en hadden keuze uit 2 voorgerechten, 3 hoofdgetechten en 2 nagerechten. Wij hadden zelf het idee, dat de porties waren aangepast. De mensen die a la carte bestelden, kregen een grotere hoeveelheid. Voor ons was het wel voldoende. Lekker gegeten, en vriendelijk personeel.
Joke.gerritsma .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten, voor- en nagerecht ook lekker en leuk gepresenteerd. Voor herhaling vatbaar. Bijgerechten werden ook aangevuld.
Gerhardenattiedejong .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Zowel het eten als de service en de totale aankleding waren boven verwachting.Omdat onze dochter plotseling meewilde heb ik bijgeboekt en dit was geen enkel probleem.Ook werd er naar wens bijgevuld.De prijs kwalietijdsverhouding was prima.
Jbroer40 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Eindelijk speelt groente hier wel een rol bij de maaltijd. Bij veel restaurants komt er geen groente aan te pas maar hier wordt naast de salade ook nog extra groente geserveerd.
Ineke E.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De proeverij als voorgerecht was heerlijk. Ook het nagerecht was smakelijk. Het hoofdgerecht viel iets tegen. De kipfilet lag te zwemmen en was wat bleekjes.
Leeuwendeel1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Weinig keus. A4 kaart met steeds 2 mogelijkheden. Dan nog gaat het mis. 2x verkeerde gerecht geserveerd gekregen en dus 2x langer moeten wachten. Kleine en goedkope gerechten. Helaas hier komen wij niet meer terug.
Irenewalda .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het was een heerlijk gevarieerd 3 gangen menu. Zo'n proeverijtje vooraf is een lekkere start. Wat betreft de hoofdgerechten: met ons gezelschap hebben we van alles geprobeerd. Steak, gevulde kipfilet en roodbaars. Alle drie gerechten waren zeer smakelijk en de bijgerechten werden goed bijgevuld. De bleekselderij in kerriesaus was verrassend. De toetjes ook erg lekker!
zelfgebakken cheesecake en dame blanche...mmmmmmmmmm.
Jhtigelaar .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Prima eten, zeer vriendelijke bediening. Locatie fractie minder (uitzicht op station) wat bereikbaarheid met trein of bus wel zeer aantrekkelijk maakt.
Ghkuper .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Fantastisch lekker gegeten. Zeer verrassende gerechten met een heerlijke smaakbeleving. Twee zeer vriendelijke dames in de bediening.
Twee minpuntjes: indien je de routebeschrijving volgt via hun site kom je er niet, vraag gewoon naar het treinstation daar zitten ze tegenover. Eigenaar weet hier inmiddels van en zal actie ondernemen richting Google.
Ten tweede. We hebben buiten gegeten en hadden dus ook zicht op de buitenkant van hotel daalders, deze moet nodig een opknapbeurt hebben. Heel erg jammer, want van binnen ziet het er er keurig netjes uit.
Petra294 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het voorafje was een proeverij, maar het bestond uit een klein kommetje courgettesoep en 2 kleine hapjes. De wijn was prima, de service was heel vriendelijk.
Hoofdgerecht was voldoende, de cheescake viel tegen, helaas.
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gezellig restaurant waar we met de AH restaurantactie hebben gegeten. We hadden vooraf een proeverij van voorgerechtjes of de mosterdsoep. We kozen de proeverij, om er vervolgens achter te komen dat dit mosterdsoep was met 2 kleine mini amuses ernaast. Dit was een beetje een aanfluiting.
Hoofdgerecht maakte gelukkig veel goed: goede runderbavette en een heerlijke scholfilet. Met, voor het eerst in lange tijd, genoeg groente en aardappel.
Toetje was een sinaasappel cheesecake: ook prima!
Bediening erg aardig en geen enkele klacht over.
Kortom, afgezien van het voorgerecht een zeer geslaagde avond.
Dnmjca .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vriendelijke en correcte bediening. Vooraf een soort surprise met o.a. mosterdsoep.
Verder vis en bavette. Eten smaakte prima. Beetje saai interieur.

Tim_owel .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De pulled pork die op het menu stond (online was niet te bestellen).
Voor 4 personen hadden we maar een schaaltje met groeten en aardappels.
Daarnaast was de prijs verhoogt t.o.v. vorig jaar van 25 euro per menu naar 27,50 euro.

Het opstapje naar het toilet was nogal gevaarlijk.
Gezien deze net als het tapijt is bekleed waardoor je hem nauwelijks ziet.
Deze avond waren er meerdere mensen over gevallen terwijl er maar een aantal mensen in het restaurant zaten. Een gevaarlijke situatie waarbij iemand wel wat zou kunnen breken...