Hotel Restaurant Cafe Villa Flora

Hoofdstraat 55 2181 EB Hillegom Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Restaurant Cafe Villa Flora

Altijd iets te beleven

De landelijke sfeer in Hotel Restaurant Villa Flora sluit naadloos aan op de prachtige bollenstreek en het duinlandschap. Of je nu met een grote groep uit eten of een intiem etentje wilt, dankzij de verschillende zalen is het allemaal mogelijk. Schuif even aan voor een lekkere kop koffie, thee of een verfrissend drankje. Maar dat is nog lang niet alles. Van high wine tot speciale arrangementen met leuke uitstapjes in de omgeving, bij Villa Flora verveel je je geen moment.

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Cafe Villa Flora

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant Cafe Villa Flora

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben hier het 3 gangen keuzemenu gegeten via de AH-restaurantactie. Eten was prima en de bediening was vlot en vriendelijk.
Lea M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke en enorm behulpzame service.
Niet te opdringerig en heerlijk gegeten.
Een aanrader om gezellig en sfeervol te eten
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met ah restaurant actie.
Super vriendelijke bediening. Ondanks (helaas) 2x taaie biefstuk, geen probleem voor ander gerecht. Lekkere (verrassende smaak) oosterse carpaccio en lekker chocolade surprise dessert. Koffie als goedmaker.
Toppie
J.C. S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Erg leuk restaurant met gezellige uitstraling. Leuke ontvangst en alle tijd om rustig je gerecht uit te zoeken en er van te genieten. Restaurant is door eigen personeel verbouwd en als je weet wat de klant wil kan dat alleen maar eindigen in een goed resultaat. Het eten was erg lekker de bediening goed en gezellig dus een erg leuke avond gehad. Alle ingredienten om weer terug te gaan.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vis en vlees waren een beetje te lang gekookt. We moesten te lang wachten op de bijbehorende frieten.
Verder goed...........
J.C. S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk en gezellig restaurant met goede bediening. Met ah kaart keuze uit diverse gerechten, anders dan op site vermeld maar genoeg keuze voor ons. Gaan zeker weer terug.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten, maar er zat wel veel tijd tussen de gangen. Maar dat is ook enige negatieve wat ik kan bedenken. Een hele prettige huiselijke sfeer
kmvl57 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was zondag, en best druk. Een prima tafel (4 persoons, we waren met 2 personen) voor het raam was duidelijk voor ons gereserveerd, perfect dus. De ontvangst was goed. Wat ervaren, en wat minder ervaren personeel, maar allervriendelijkst. De menu keuze is wat beperkt, maar dat weet je. Kwaliteit goed. Biefstuk is m.i. altijd wat riskant, en gauw stevig. Dat was deze ook, maar de smaak goed. Alternatief is vis of vegetarisch, dus als je voor vlees gaat is dat je risico. dessert smakelijk. Wij hebben het goed naar ons zin gehad, en dit was niet de eerste keer!
wjv .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. Goede bediening, dorps karakter (positief) en makkelijk parkeren. Komen er geregeld en ongetwijfeld binnenkort weer.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg lekker gegeten, de bediening was goed, en je zit er gezellig.
Kwaliteit van het eten was prima en de wachtteiden tussen de gerechten door ook prima.
Helsinki12 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
In elk opzicht geslaagd, voor herhaling vatbaar. Heb Hotel Flora bij bekenden en vrienden aanbevolen.
Ik ga bij de eerst volgende gelegenheid er weer naar toe.
ruudcollin C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ah menu met een vegetarische keuze. Deze was prima. Geen pasta! Indien normale prijs betaald zou zijn dan had ik het te duur gevonden.
Geniet60plus .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten; aardig personeel! Het menu klopte niet met wat op de site stond en wat op de menukaart stond, maar dat werd zonder meer aangepast. Reuze aardig! Toiletten zouden beter kunnen, erg verouderd en helaas niet zo schoon.
Walter W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Fijne service door heel opgewekt en vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten! Gebruik gemaakt van AH restaurant actie en prima keuze drie gangen menu genoten!
G H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vriendelijke bediening, gezellige café-achtige sfeer. De biefstuk en de visspies waren erg lekker. We deden mee met de AH restaurantactie, en wat opviel was dat ze ook een vegetarisch voor- en hoofdgerecht op deze kaart hadden staan. Voor het dessert konden we kiezen uit 2 zoete gerechten. Mijn partner houdt niet zo van een zoet dessert en vroeg om een kaasplankje. Dat werd heel vriendelijk gehonoreerd, en zelfs zonder dat er bijbetaald hoefde te worden!
Kortom, een aanrader!
Heinkelvriend .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Vrijdagavond 30 juni werden wij als gezin zeer gastvrij ontvangen bij Villa Flora te Hillegom. Voor het opeten van de dagschotel werden we naar de zijvleugel verwezen. Daar zaten al een paar bekenden lekker te eten. Een welwillende jongeman vervulde zijn taak als ober op een uiterst vriendelijke manier.
Wij kozen drie keer het menu met vis en één keer gegrilde groente. Stukjes botervis (Mmm, super zacht), zalm en kabeljauw op een spies. Daarnaast prima frieten en de groenten werden opgediend in een bakje van flinterdun hout. Onze dochter at gegrilde courgette die smaakvol naar binnen ging als 100% vegetarische maaltijd. De gerechten werden best snel na de bestelling uit de keuken getoverd.
Daarna lekker uitbuiken tijdens het luisteren naar een klassiek concert, uitgevoerd door jonge mensen van het SymfonieOrkest Bloembollenstreek in de zaal achterin dit hotel. Deze avond kon niet meer stuk.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wij vonden het een gezellige ambiance. Wij misten een aantrekkelijk weekmenu. Vanwege de extreem lange wachttijden zijn wij niet van plan binnenkort dit restaurant nogmaals te bezoeken.
Geniet60plus .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Aardig personeel en lekker gegeten. Het kaasplankje als dessert zag er heel gezellig uit en was smaakvol.
We komen graag nog een keertje terug!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Met zijn vieren gegeten bij Villa Flora met de AH Restaurantactie. We hadden een tafel gezellig bij het raam. Er is een speciaal menu voor de restaurantactie met 3 voor- hoofd- en nagerechten. De gerechten waren lekker en voldoende: aspergesoep en salade met geitenkaascroquetten. Het hoofdmenu, biefstuk met ganba-s en de visspies met verschillende soorten vis. Het dessert: lentecoup en kaasplankje. Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Zeker een aanrader.
info403 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Je kunt echt merken dat je via de Albert Heijn actie kwam. Bezoekers via deze actie kregen een tafel toegewezen in een apart gedeelte van het restaurant, bij de doorloop naar het hotel en op de tocht. Bij het aankaarten van dit probleem, werd er niet op de klacht gereageerd. Ook op andere klachten ging het personeel tot onze teleurstelling niet in. De kundigheid van het personeel liet ook te wensen over, nu ons verteld werd dat we aardbeienijs kregen bij het dessert, maar dit groen bleek te zijn! Het was pistache-ijs. Ook de uienringen bij het hoofdgerecht waren niet te vinden op het bord. Al met al zeker geen aanrader!