Hotel-Restaurant-Café Geertien

Muggenbeet 3 8356 VK Blokzijl Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel-Restaurant-Café Geertien

Midden in een prachtig natuurgebied vind je het gezellige restaurant Geertien. Bij Geertien is het mogelijk om te genieten van een 3-, 4-, of 5-gangenmenu voor een klein prijsje. Dit menu wordt zorgvuldig door de chef kok en zijn crew samengesteld. De kaart bevat een gevarieerd aanbod aan lekkere gerechten. Denk bijvoorbeeld aan een verrukkelijke zeetong of een goede tournedos. Ben je benieuwd naar de gezelligheid bij Geertien, kom dan snel eens langs!

Meer informatie over restaurant Hotel-Restaurant-Café Geertien

6,6
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Hotel-Restaurant-Café Geertien

Henk M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Op naar Geertien, al vaker gegeten, altijd goed, maar, het ging dit keer wel heel erg fout.
De stek is perfect, het weer was goed, het terras aan het water heeft vele mooie schaduwplaatsen. So far so good.
De bediening is traag en niet in control zo bleek.
We bestelden een drankje en en gaven aan wat te willen eten. De drankjes kwamen wel, wat traag, maar het was druk, okay. Echter de menu kaarten heb ik zelf maar opgehaald, jammer.
De bestelling kon redelijk vlot worden geplaatst, twee maal hoofdgerecht, dus wat kan er fout gaan.
Na ongeveer 45 minuten toch maar eens gevraagd of onze bestelling al op uitserveren stond, wat blijkt bestelling staat niet in het systeem. Foutje kan gebeuren, maar we moesten er wel zelf achter komen, de bediening in blijkbaar niet in control.
Opnieuw bestelt, de overigens alleraardigste mevrouw gaf aan er achteraan te zullen gaan, waarop ik aangaf het op prijs te stellen dat de relatief eenvoudige hoofdgerechten dan toch wel binnen 15 minuten op tafel zouden kunnen komen te staan. Het laat zich raden...
Na 15 minuten niets, ook niet een een iemand van de bedoening die komt vragen.
Op naar de kassa mevrouw, klacht kenbaargemaakt, wat blijkt, opnieuw staat de bestelling niet in het systeem, wat een afgang.
Na deze constatering alleen een mager excuus, na het zelf te hebben gevraagd hoefden we de drankjes, 2 stuks, niet te betalen.
Ook geen aanbod om nog even een op hun kosten een koffie te nutigen ter genoegdoening
Dit nooit meer.
Een foutje kan, twee op rij ....... , maar de kille excuses achteraf .......
Niet in control dus, erg jammer.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Mooie lokatie, maar.....trage en onbeleefde bediening.
Bij het hoofdgerecht was de tong te hard gebakken en daardoor droog en taai. De rode bietjes waren mierzoet, de frietjes waren prima maar te weinig!
Het nagerecht, een grand dessert was een ware aanfluiting en dat voor 10 euro...!!!
Een plek om snel te vergeten, hooguit alleen voor een drankje!
B. K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Bijzonder sfeervol restaurant op geweldige locatie, klassieke uiensoep, mooie zwezerik, heerlijk huis dessert. Kaasplank gemiste kans als enig minpuntje.
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We zijn nu voor de derde keer bij Geertien geweest, en niets dan lof zowel het Hotel als het eten en de bediening is top, kortom wij kunnen niet wachten om er weer heen te gaan.
Erika1962 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zaterdag 8 oktober hier gedineerd. Na 2x een glas rode huiswijn te hebben teruggegeven (zure smaak) toch maar een biertje besteld.
Mijn partner had de schnitzel en ik draadjesvlees als hoofdgerecht.
Het eten zag er goed verzorgd uit, mijn eten was prima.
Mijn partner had minder geluk, schnitzel was een gepaneerde schijf die via de groothandel wrs is ingekocht. Een schnitzel hoort er zo niet uit te zien, de smaak en structuur was niet naar behoren. Voor ons geen volgende keer.
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
In een prachtig klein dorpje een zeer charmant dorpscafé met een verrassend goede keuken. Een heerlijk driegangen diner van een mooi voorgerecht viscarpaccio met drie garnalen. Mooi opgemaakt. Met uitstekend bruin brood en licht geroosterd witbrood erbij. Hoofdgerecht een prima gegaard wild zwijn, mals in een jus van canterellen. Met echt Hollands gebakken aardappeltjes, sla, bietjes en groente met spek. Dessert weliswaar mooi opgemaakt met een bolletje ijs, framboosjes, maar minder bijzonder dan voor- en hoofdgerecht. Prima koffie, vriendelijke bediening en fijne sfeer.
Gezelligheid12345 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Afgelopen maandag hier gedineerd, was een mooie avond. We zaten onder de grote parasol, toen het wat frisser werd zette de bediening heel attent de verwarming aan. We hebben de coquilles en Hongaarse tartaar als voorgerecht gehad als hoofdgerecht de zeetong en de verse dagvis, erg lekker allemaal. We slapen in het hotel en gaan het vanavond nogmaals testen. Misschien nu wel een dessert.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ik denk dat wij de afgelopen 15 jaar hier een keer of 6 gegeten hebben. De plek is heerlijk en daarom proberen we het toch elke keer weer. Maar het is toch elke keer weer een desillusie en duurt het weer een paar jaar voor we weer een poging wagen. Gisteren hadden we weer een nieuw dieptepunt ervaren. Ik bestelde een geitenkaas salade bij de onaardige bediening. De geitenkaas bleek vreselijk bitter te smaken waardoor je de rest niet eens meer goed kon proeven. Mijn partner heeft ook een hapje geproefd, het bleek echt van de kaas te komen. Ik ben naar het hoofd van de bediening gelopen die bij de keuken stond en gevraagd of dit klopt. Ik heb nl. nog nooit bittere geitenkaas gegeten. Zij wist het niet en heeft het aan 4 medewerkers in de keuken gevraagd. Er werd alleen maar gelachen en gezegd dat geitenkaas sowieso niet te eten is, niemand vond dat lekker. Ze liep weg en is er niet meer op terug gekomen. Kortom je wordt uitgelachen én aan je lot over gelaten. Daarna nogmaals bij de kassa gemeld maar hij negeerde ook mijn melding.
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We aten in het restsurant gedeelte. Het eten was erg goed. Verschillende schaaltjes groente erbij en ook aardappelgratin en gebakken aardappels en rauwkost. Top! Ik had een 3 gangen verrassing menu en had aangegeven geen vlees te willen. Voorgerecht was zalm en garnalen wat erg lekker was. Hoofdgerecht vegetarisch groente en wat rijst wat jammer was. Wel goed maar te duur voor wat je kreeg. Nagerecht val rood fruit en ijs was heerlijk. Mijn man had van de kaart besteld en dat was goed en voldoende.
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Met aantal anderen gegeten. Verschillende Menu's du Chef gekozen. Keuzemogelijkheden vlees of vis vooraf, hoofdgerecht vlees of vis en een nagerecht. Het is een verrassingsmenu, op basis van vlees of viskeuze. Ik nam de vleesvariant. Dat bleek een pastrami te zijn, gepekeld, gekookt rundvlees, daarna gekruid. Lag op een bergje ijsbergsla. Niet slecht, maar ook niet bijzonder, wat aan de flauwe kant. Daarna lamsentrecôte. Wat kort gebakken, zonder lekkere korst en roze van binnen. Mogelijk te lage temperatuur. Ook relatief veel "afval". Bijgerechten zoals sla, gebakken aardappelblokjes, bietjes. Lekkere gegratineerde aardappelen. Nagerecht ijs en een soort soufflépuddingkje was lekker. Pluspunt was dat water in een karaf te krijgen is. Mijn disgenoten die het vismenu hadden besteld waren tevreden en hadden lekker gegeten.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
We konden kiezen uit 4 voorgerechten en 3 hoofdgerechten. Alles smaakte goed, de tijd tussen de gerechten was wat aan de ruime kant. Heerlijk gegeten.
corriedh .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
De ontvangst kan wat beter: we stonden lang in het halletje te wachten totdat er iemand kwam en ons een tafel aanwees. Wat wel top was, dat we op ons verzoek een andere tafel (bij het raam) konden krijgen nadat we eerst ergens anders waren geplaatst. Het eten was prima: even wat brood vooraf van het huis en vervolgens een heerlijk 3-gangen diner. Mooi opgemaakte borden. De kalfsentrecote viel wat tegen volgens mijn echtgenoot, maar mijn vis was heerlijk. De ambiance is heel gezellig, door de authenciteit van het gebouw en de inrichting. Wij gaan zeker weer eens een keer terug.
hilda.van_der_linde .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk menu, echt waar voor je geld. Goede ambiance. Een prima avond uit. Goede bediening en locatie. Kortom geweldig
benf64 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Goed gezellig en het diner was goed.
De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader. We gaan zeker nog een keer terug.
Tuintjes .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gezellig restaurant. Wij zaten op eigen verzoek in het café gedeelte waar het helemaal vol zat. Het eten was heerlijk en verrassend.
roywildeman .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Alles was tot in de puntjes verzorgd. Prima en vriendelijke bediening. Gevarieerde gerechten en erg lekker. Zeker aan te bevelen. Waar voor ons geld.
hienderheuvel .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Prima bediening, gezellig ruim restaurant. Waren daar vanwege de Shellaktie. Uit zowel voor- als hoofdgerecht nog vier keuzes. Heerlijk gegeten, meer dan voldoende ook aan bijgerechten. Aanrader!
kenglammers .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten bediening prima,decor wat donker.wel een aanrader!!!wij hebben hier al vier keer gegeten,dit doe je om dat het goed en gezellig is!!
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Geertien. Er was een keuzemenu en dat was heel prima. Wijn was goed en de bediening attent. Inrichting komt wat oudbollig over (wat donker allemaal). Wij komen hier graag een keer terug.
fgfml5 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Eten en service zijn goed. Wij zaten in het bar gedeelte. Op zich niets mis mee maar de stoelen ben je na 2 uur meer dan zat.