Hotel Restaurant Cafe Flora

Hoofdstraat 55 2181 EB Hillegom Nederland Kaart

Over restaurant Hotel Restaurant Cafe Flora

Altijd iets te beleven

De landelijke sfeer in Hotel Restaurant Villa Flora sluit naadloos aan op de prachtige bollenstreek en het duinlandschap. Of je nu met een grote groep uit eten of een intiem etentje wilt, dankzij de verschillende zalen is het allemaal mogelijk. Schuif even aan voor een lekkere kop koffie, thee of een verfrissend drankje. Maar dat is nog lang niet alles. Van high wine tot speciale arrangementen met leuke uitstapjes in de omgeving, bij Villa Flora verveel je je geen moment.

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Cafe Flora

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wjv .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Als altijd weer goed gegeten, dit keer met de AH restaurantactie. Vriendelijk en knus, in het centrum van Hillegom en toch heel makkelijk parkeren voor de deur.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Enorm gezellig en sfeervol, leuk ingericht, vriendelijk personeel. Eten was uitstekend. we deden mee met de AH restaurant actie, met een speciaal daarvoor samengesteld 3-gangen menu. Je had de keus bij het voor- en hoofdgerecht tussen vis, vlees of vegetarisch. Als voorgerecht hadden we allebei de carpaccio, was heerlijk en smaakvol. als hoofdgerecht had mijn man biefstuk, die was van uitstekende kwaliteit. Ik had het vegetarische gerecht, heerlijke groenten en een met geitenkaas gevuld loempiaatje. Hoewel die wat hard was en daardoor moeilijk te snijden, was de smaak uitstekend. Dessert kon je kiezen uit een chocoladeverrassing of kaasplankje, alweer verrukkelijk! Kortom, we hebben genoten, en hebben eigenlijk geen negatief commentaar, behalve misschien dat je soms net iets te lang moest wachten tussen de gerechten
-Christiana .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het voorgerecht met de inktvis was erg smakelijk en bijzonder door de salsa. Ook de hoofdgerechten, biefstuk en de vegetarische loempia met geitenkaas, waren prima. Het kaasplankje was eenvoudig, maar lekker. We merken iedere keer weer, dar er met passie gewerkt wordt in dit restaurant. Ton, bedankt voor je praatje over de diverse gerechten, tijdens het uitserveren!
-Christiana .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We zijn gastvrij ontvangen en gestart met een lekker breekbroodje. Het voorgerecht met de inktvis was erg smakelijk en bijzonder door de salsa. Ook de hoofdgerechten, biefstuk en de vegetarische loempia met geitenkaas, waren prima. Het kaasplankje was eenvoudig en lekker. Misschien leuk om hier een streekproduct aan toe te voegen. We hebben al een aantal keren bij Villa Flora gegeten en opnieuw hebben we gemerkt, dat er met bezieling gewerkt wordt. Ton bedankt voor je praatje over de gerechten tijdens het uitserveren!
Pjnieuwenhuizen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
het voorgerecht, de carpatcio was heerlijk, de biefstuk ook goed met een goede pepersaus.

Je kunt er heerlijk eten! Het was erg druk, ons plaatsje was niet geweldig, maar je kunt niet alles hebben!
Elizavanhattum .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heel leuk gegeten bij dit restaurant, attente bediening , biefstuk was prima, de saus en noedels bij de gamba's vonden wij wat flauw.
Voor en nagerechten waren ook lekker.
Tonmense .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gezellig en sfeervol restaurant. Bediening erg vlot en vriendelijk. Waardoor een goede sfeer ontstaat. Ga er zeker nog eens eten.
Andrew M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik had als vooraf salade met inktvis ringen - die was uitstekend

Als hoofdgerecht had ik het kogel beefsteak - heerklik en mals. Ook het groenten was heel goed.

Het chocolade desert was lekker!
Oomens .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016

Een prettige gemoedelijke ambiance, met zeer attent en aardig personeel. Het eten was gewoon erg lekker (als je dat gewoon mag noemen). We zagen wel dat de keuken probeert de voor en hoofdgerechten gepland uit te serveren zodat sommige tafels iets langer op een voor- of hoofdgerecht moesten wachten, maar...zeker het wachten waard.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De AH actie bracht ons vanavond bij dit restaurant. Na wat recensies gelezen te hebben, waren wij nieuwsgierig geworden. Er was een goede keuze te maken uit het AH keuzemenu. De voorgerechten waren smakelijk. Als hoofdgerecht hadden wij de biefstuk, deze was precies goed gebakken. Bij dit gerecht kregen wij div. groenten en patat. Als de patat op was kon je weer bij vragen. Het dessert bestond uit een kaasplankje of een Chocoladeverrassing.
Na afloop koffie en thee maakte de avond compleet. Het is een restaurant waar we zeker nog eens van de gewone kaart komen eten.
Vrouw34 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Met de ah actie hier gegeten. We kregen een keuzemenukaart die speciaal hiervoor werd gebruikt. We hebben heerlijk gegeten in dit gezellige, mooi gestylde restaurant. De sfeer was super zo ook het eten. Een aanrader dus.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hadden vroeg gereserveerd. Al snel liep het restaurant helemaal vol. Desondanks bleef de bediening erg attent. Goed verzorgde borden! Smakelijk en feestelijk ondanks onze AH actie. Prettige en rustige ambiance.
Aanrader om te bezoeken. Wij komen zeker terug!!
Aquaknyn .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
A waren we te vroeg wat ik ook gelijk melde. Werden we naar onze tafel begeleid. deze tijd werd langzaam ingevuld wat wel te verklaren was gezien de drukte in het restaurant Na een drankje en later de kaart duurde het langer als dat je mag verwachten de tijd tussen het voor en hoofdgerecht ,dat ging ons wel irriteren.

Verder smaakte het goed en goede uitleg bij de gerechten.
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een paar dagen doorgebracht in Hotel Flora te Hillegom. En omdat het zo makkelijk is ook gegeten hier in dit restaurant en wel met de formule social deal. Drie gangen voor 16,50 en dat bleek achteraf zeker niet te duur. Een erg goede prijs KWALITEIT verhouding

Het restaurant zat goed vol. Het duurde erg lang voordat de menukaart kwam en de drank werd opgenomen, maar goed we hadden geen haast. Dus ik ben zelf de kaart maar gaan halen en heb gelijk maar de witte huiswijn besteld. De Chardonnay smaakte wat beter dan de wat zuurdere Sauvignon Blanc.
Het drie-gangen keuzemenu bestond uit een vlees, een vis en een vega voorgerecht, zo ook een vlees, vis en vega hoofdgerecht.
Wij aten een salade met heerlijke inktvisringen, Grote garnalen, een gevulde loempia met kruiden en kaas en als nagerecht een kaasplankje, en een een chocolade verrassing.
De gerechten waren goed klaargemaakt. Een goede keuken, maar wel ......erg langzaam.
Het heeft ons niet gestoord dit keer, maar heb je nog andere plannen die avond dan ...

Erooseman .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Met vrienden de AH-actie gereserveerd. Zoals we gewend zijn, was het weer prima verzorgd, lekker gegeten. Een gezellige avond!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Prima hier gegeten. Vooraf de carpaccio van rosbief met rucola, oude kaas en een dressing van knoflookmayonaise. Royaal bord vol en het zag er vers en fris uit, Smaakte goed. Hoofdgerecht een biefstukje met zomergroenten. Ook heel smaakvol. Als nagerecht chocolade-ijs en een kaasplankje met 3 soorten kaas. Erg goed. Wel moesten we wat langer wachten dan gewenst maar het was nog al druk (grote groep). Medewerker die ons serveerde (jong meisje) was buitengewoon vriendelijk en continue met glimlach op haar gezicht. Als gast wordt je daar blij van! Dit is zeker niet de laatste keer dat we hier geweest zijn!!
Super bedankt voor de complimenten, daar doen we het voor!
Astrid2016 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten was erg lekker.Ik ben glutenvrij en er werd heel vriendelijk rekening met mij gehouden.Ik vond de service en het eten een 10.
Kees.renfrew .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
lekker rustig en goed eten in een leuk restaurant
de bediening is prima en het eten is ruim voldoende voor een normaal mens
Geniet60plus .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Leuk restaurant, heerlijk gegeten en super aardige bediening! Klein minpuntje: er waren nogal wat schilfers aan de randen van het servies af. Dat doet nogal slordig aan.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant met een Social deal. Als voorgerecht had ik een carpaccio die zeer mals was. Als hoofdgerecht een super malse, mooi gegaarde biefstuk met een garnituur van verschillende groene groenten waaronder groene asperge's. Erg lekker en goed gegaard en op smaak. Als nagerecht een kaasplankje die verschillende kazen had uit de omgeving en een Franse blauw kaas omringt met een vers kletzenbrood. Mijn vrouw had als voorgerecht een salade met Mozzarella die gewoon goed was. Als hoofdgerecht had zij Gamba's met een mooie garnituur. Als nagerecht ook een lekker kaasplankje. De wijnen waren erg lekker en kwalitatief goed. Een volle Chardonnay en ik een volle Spaanse rode wijn. Beiden van goede kwaliteit. De bediening was super, vriendelijk en gezellig. Al met al heerlijk gegeten en zeer vriendelijk bediend.