Hotel Restaurant Cafe Flora

Hoofdstraat 55 2181 EB Hillegom Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Restaurant Cafe Flora

Altijd iets te beleven

De landelijke sfeer in Hotel Restaurant Villa Flora sluit naadloos aan op de prachtige bollenstreek en het duinlandschap. Of je nu met een grote groep uit eten of een intiem etentje wilt, dankzij de verschillende zalen is het allemaal mogelijk. Schuif even aan voor een lekkere kop koffie, thee of een verfrissend drankje. Maar dat is nog lang niet alles. Van high wine tot speciale arrangementen met leuke uitstapjes in de omgeving, bij Villa Flora verveel je je geen moment.

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Cafe Flora

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant Cafe Flora

Judith H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten, maar er zat wel veel tijd tussen de gangen. Maar dat is ook enige negatieve wat ik kan bedenken. Een hele prettige huiselijke sfeer
kmvl57 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was zondag, en best druk. Een prima tafel (4 persoons, we waren met 2 personen) voor het raam was duidelijk voor ons gereserveerd, perfect dus. De ontvangst was goed. Wat ervaren, en wat minder ervaren personeel, maar allervriendelijkst. De menu keuze is wat beperkt, maar dat weet je. Kwaliteit goed. Biefstuk is m.i. altijd wat riskant, en gauw stevig. Dat was deze ook, maar de smaak goed. Alternatief is vis of vegetarisch, dus als je voor vlees gaat is dat je risico. dessert smakelijk. Wij hebben het goed naar ons zin gehad, en dit was niet de eerste keer!
wjv .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. Goede bediening, dorps karakter (positief) en makkelijk parkeren. Komen er geregeld en ongetwijfeld binnenkort weer.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg lekker gegeten, de bediening was goed, en je zit er gezellig.
Kwaliteit van het eten was prima en de wachtteiden tussen de gerechten door ook prima.
Helsinki12 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
In elk opzicht geslaagd, voor herhaling vatbaar. Heb Hotel Flora bij bekenden en vrienden aanbevolen.
Ik ga bij de eerst volgende gelegenheid er weer naar toe.
ruudcollin .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ah menu met een vegetarische keuze. Deze was prima. Geen pasta! Indien normale prijs betaald zou zijn dan had ik het te duur gevonden.
Geniet60plus .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten; aardig personeel! Het menu klopte niet met wat op de site stond en wat op de menukaart stond, maar dat werd zonder meer aangepast. Reuze aardig! Toiletten zouden beter kunnen, erg verouderd en helaas niet zo schoon.
Walter W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Fijne service door heel opgewekt en vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten! Gebruik gemaakt van AH restaurant actie en prima keuze drie gangen menu genoten!
G H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vriendelijke bediening, gezellige café-achtige sfeer. De biefstuk en de visspies waren erg lekker. We deden mee met de AH restaurantactie, en wat opviel was dat ze ook een vegetarisch voor- en hoofdgerecht op deze kaart hadden staan. Voor het dessert konden we kiezen uit 2 zoete gerechten. Mijn partner houdt niet zo van een zoet dessert en vroeg om een kaasplankje. Dat werd heel vriendelijk gehonoreerd, en zelfs zonder dat er bijbetaald hoefde te worden!
Kortom, een aanrader!
Heinkelvriend .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Vrijdagavond 30 juni werden wij als gezin zeer gastvrij ontvangen bij Villa Flora te Hillegom. Voor het opeten van de dagschotel werden we naar de zijvleugel verwezen. Daar zaten al een paar bekenden lekker te eten. Een welwillende jongeman vervulde zijn taak als ober op een uiterst vriendelijke manier.
Wij kozen drie keer het menu met vis en één keer gegrilde groente. Stukjes botervis (Mmm, super zacht), zalm en kabeljauw op een spies. Daarnaast prima frieten en de groenten werden opgediend in een bakje van flinterdun hout. Onze dochter at gegrilde courgette die smaakvol naar binnen ging als 100% vegetarische maaltijd. De gerechten werden best snel na de bestelling uit de keuken getoverd.
Daarna lekker uitbuiken tijdens het luisteren naar een klassiek concert, uitgevoerd door jonge mensen van het SymfonieOrkest Bloembollenstreek in de zaal achterin dit hotel. Deze avond kon niet meer stuk.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wij vonden het een gezellige ambiance. Wij misten een aantrekkelijk weekmenu. Vanwege de extreem lange wachttijden zijn wij niet van plan binnenkort dit restaurant nogmaals te bezoeken.
Geniet60plus .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Aardig personeel en lekker gegeten. Het kaasplankje als dessert zag er heel gezellig uit en was smaakvol.
We komen graag nog een keertje terug!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Met zijn vieren gegeten bij Villa Flora met de AH Restaurantactie. We hadden een tafel gezellig bij het raam. Er is een speciaal menu voor de restaurantactie met 3 voor- hoofd- en nagerechten. De gerechten waren lekker en voldoende: aspergesoep en salade met geitenkaascroquetten. Het hoofdmenu, biefstuk met ganba-s en de visspies met verschillende soorten vis. Het dessert: lentecoup en kaasplankje. Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Zeker een aanrader.
info403 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Je kunt echt merken dat je via de Albert Heijn actie kwam. Bezoekers via deze actie kregen een tafel toegewezen in een apart gedeelte van het restaurant, bij de doorloop naar het hotel en op de tocht. Bij het aankaarten van dit probleem, werd er niet op de klacht gereageerd. Ook op andere klachten ging het personeel tot onze teleurstelling niet in. De kundigheid van het personeel liet ook te wensen over, nu ons verteld werd dat we aardbeienijs kregen bij het dessert, maar dit groen bleek te zijn! Het was pistache-ijs. Ook de uienringen bij het hoofdgerecht waren niet te vinden op het bord. Al met al zeker geen aanrader!
wjv .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Als altijd weer goed gegeten, dit keer met de AH restaurantactie. Vriendelijk en knus, in het centrum van Hillegom en toch heel makkelijk parkeren voor de deur.
wouter V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Enorm gezellig en sfeervol, leuk ingericht, vriendelijk personeel. Eten was uitstekend. we deden mee met de AH restaurant actie, met een speciaal daarvoor samengesteld 3-gangen menu. Je had de keus bij het voor- en hoofdgerecht tussen vis, vlees of vegetarisch. Als voorgerecht hadden we allebei de carpaccio, was heerlijk en smaakvol. als hoofdgerecht had mijn man biefstuk, die was van uitstekende kwaliteit. Ik had het vegetarische gerecht, heerlijke groenten en een met geitenkaas gevuld loempiaatje. Hoewel die wat hard was en daardoor moeilijk te snijden, was de smaak uitstekend. Dessert kon je kiezen uit een chocoladeverrassing of kaasplankje, alweer verrukkelijk! Kortom, we hebben genoten, en hebben eigenlijk geen negatief commentaar, behalve misschien dat je soms net iets te lang moest wachten tussen de gerechten
-Christiana .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het voorgerecht met de inktvis was erg smakelijk en bijzonder door de salsa. Ook de hoofdgerechten, biefstuk en de vegetarische loempia met geitenkaas, waren prima. Het kaasplankje was eenvoudig, maar lekker. We merken iedere keer weer, dar er met passie gewerkt wordt in dit restaurant. Ton, bedankt voor je praatje over de diverse gerechten, tijdens het uitserveren!
-Christiana .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We zijn gastvrij ontvangen en gestart met een lekker breekbroodje. Het voorgerecht met de inktvis was erg smakelijk en bijzonder door de salsa. Ook de hoofdgerechten, biefstuk en de vegetarische loempia met geitenkaas, waren prima. Het kaasplankje was eenvoudig en lekker. Misschien leuk om hier een streekproduct aan toe te voegen. We hebben al een aantal keren bij Villa Flora gegeten en opnieuw hebben we gemerkt, dat er met bezieling gewerkt wordt. Ton bedankt voor je praatje over de gerechten tijdens het uitserveren!
pjnieuwenhuizen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
het voorgerecht, de carpatcio was heerlijk, de biefstuk ook goed met een goede pepersaus.

Je kunt er heerlijk eten! Het was erg druk, ons plaatsje was niet geweldig, maar je kunt niet alles hebben!
elizavanhattum .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heel leuk gegeten bij dit restaurant, attente bediening , biefstuk was prima, de saus en noedels bij de gamba's vonden wij wat flauw.
Voor en nagerechten waren ook lekker.