Hotel Restaurant Bronsheim

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant Bronsheim

Rolf U.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Afgelopen zaterdag gegeten bij Bronsheim in Brunssum wezen eten. Het is een mooie zaak en het eten is voortreffelijk, maar de bediening is verschrikkelijk. Het personeel, waarvan een meisje een enorme attitude heeft, is alleen maar met elkaar bezig en heeft geen oog voor de gasten. Dit heeft de baas minimaal 4 consumpties gekost. Verder resulteerde dit ook in lange wachttijden voor ons. Het personeel heeft ook totaal geen kennis van de producten die ze hier aanbieden. Al met al, een mooie zaak met prima eten, alleen het personeelsbestand zou best eens wat verbeterd mogen worden.
manileer .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Een weekendje Limburg bracht ons zaterdag 23 september jl. bij Hotel Bronsheim. Hoewel het erg druk was deed de gastvrouw erg haar best ons op een mooie plek te laten plaatsnemen. De keuze die wij hebben gemaakt viel in zeer goede aarde. Het overige personeel was professioneel, gastvrij en heel vriendelijk. De kwaliteit van het eten was voortreffelijk en ruimschoots genoeg. De keuze van de huiswijn was prima. Door de hoeveelheid kon een nagerecht er echt niet meer bij. Na een heerlijk kopje koffie besloten wij er de volgende avond weer te gaan eten. De sfeer en de bediening was weer perfect. Echt een aanrader. Dank voor de gezellige avonden.
Nico en Marianne van Leersum en Tiny van Delft.
Chzeut .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijk eten, vlotte bediening en een betaalbare prijs (60 euro inclusief drankjes)! Mijn partner genoot van de zelfgemaakte uiensoep en spiesje van heerlijk mals vlees. Ik had zelf een Limburgse specialiteit: champignons in kaas/roomsaus en de super lekkere tournedos met kippenlevertjes. Ook de garnering was ruim maar met oog voor detail klaargemaakt. Waar vind je dat tegenwoordig nog? Snap niet zo goed waarom er niet zoveel (recente) recensies zijn. Ik zou dit restaurant echt aanraden als je in Brunssum wilt eten.