Hotel Restaurant Boerhaave

Service7,8/10
Decor8,1/10
Peter P. Expertproever (7 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
De "place to be" in Voorhout voor een gezellige avond uit, met een enorme keuze aan bier, zowel van de tap als op fles! Helaas sluit ik me wat het eten betreft aan bij de vorige recensie. Zowel mijn biefstuk als de rib eye van mijn vriendin waren taai, kleurloos en vooral smaakloos. Ruim een jaar terug ook al eens gegeten, toen ook niet bevallen. Dus voor het eten komen wij ook niet meer terug. Wel voor bier, want dat is top!
Remco V. Meesterproever (16 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Met vrienden afgelopen maandag bij Boerhaave gegeten. Na de verbouwing ziet het restaurant er top uit. Als fan van speciaal bier kan je hier helemaal je geluk op. Veel mooie bieren van de tap en op fles.
Het eten vonden wij tegenvallen. Ik had gekozen voor de biefstuk (200gr). Ik wenste mijn biefstuk medium-rare, alleen was hij tegen doorbakken aan. Dat gold ook voor de biefstuksalade van mijn vriendin.
Voor een borrel is Boerhaave een aanrader, voor een hapje eten kom ik er niet snel terug.
Beste gast, bedankt voor jullie feedback. Graag hadden wij dit direct gehoord zodat wij dit direct konden herstellen. Uiteraard zullen het zeker met ons personeel en keukenbrigaarde bespreken.
Ronald V. Fijnproever (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Goeie zaak! lekker eten en niet te duur! Goede bediening en zwoel muziekje de sathe was heerlijk mals en een scala aan verschillende biersoorten van de tap...is ook niet verkeerd!
Ga zo door!
JJteV . Fijnproever (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Gezellig uit eten in eigen dorp. Breekbrood en smeersels vooraf, varkenshaas saté, proeverij voor 2 toe. Inclusief 3 glazen wijn en 3 zeer speciale biertjes (uit te zoeken via de Bierapp) bij elkaar 60 euro. We komen zeker terug!
Vincent K. Fijnproever (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Geweldig lekker stoofpotje gegeten, heerlijke ambiance en prettige service..was erg gezellig en voor herhaling vatbaar. Je voelt je thuis alsof je in je eigen woonkamer zit ;)
Ron N. Meesterproever (27 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Lekker gegeten hier op de vrijdagavond. Bord varkenshaassaté en dagschotel (verse vis) met frites en groenten, beide voor nog geen 10 euro. Eenvoudige gerechten, maar goed klaar gemaakt en ruime porties, al met al een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Bediening vriendelijk maar nog een beetje onervaren. Restaurant zou ik het niet willen noemen, meer een eetcafé zowel qua inrichting als qua kaart. Het bargedeelte is open en functioneert als dorpscafé. Prima plek om zonder hoge verwachtingen een lekkere hap te gaan eten!