Hotel-Restaurant Berg en Dal

- Ontbijt 08:00 - 10:00

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een wildmenu startend met amuse van ree en wild zwijn, gegratineerd met oa rode biet en gele wortel. Daarna een wildsoep met paddestoelen en gegrild spek van de ree. Hoofdgerecht reebiefstukje, gele wortel, zuurkool in spek gerold, peertje enz. Heerlijke streekwijnen van hoogwaardige kwaliteit, TOP! Kookkunst en opmaak van een sterren restaurant. Het maakt niet uit waar je woont, maar hier moet je zeker een keer heen en overnachten op een fijne kamer is gelukkig ook mogelijk. TOP locatie en hier gaan we zeker op korte termijn nog een keer heen, geweldig!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Afgelopen zondag hebben wij heerlijk gegeten in Hotel-Restaurant Berg en Dal in Slenaken. Goede menu kaart en het 3 gangen menu met wijnarrangement was Super! Goede en vriendelijke bediening , wat wil je nog meer als gast. Zeer zeker een aanrader!
W.j.g. G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Perfectie in het groenste dorp van Limburg.Gastvrije ontvangst door professionals die je daarna verrassend verwennen. Gerechten die meer dan tongstrelend zijn en als kunstwerken gepresenteerd worden en op een unieke wijze worden gecombineerd met wijnen die verrassend zijn. Dit mag je niet missen
Jeffrey_83 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Geen eetcafe borden vol maar smaakvolle gerechten met pure ingrediënten uit de streek. Vooraf verrassende amuses. Goede menu kaart. Zeer hartelijke ontvangst! Wat ons betreft zeker een aanrader!
Ad63 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We zijn 10 jaar geleden in Berg en Dal geweest. We waren zeer verrast toen wij afgelopen weekend weer in Berg en Dal aankwamen. Wat een verandering. Enthousiaste eigenaren, die er 100% voor gaan. Heerlijk gegeten in het restaurant, met een heerlijk wijnarrangement.
En prima geslapen. Top!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
De dagwandeling door de prachtige natuur van Zuid-Limburg afgesloten met een bezoek aan het terras van hotel-restaurant Berg en Dal in Slenaken voor een hapje en een drankje. Een ruime sortering bieren van het vat en een kleine kaart met diverse aantrekkelijke kleine gerechten. Het terras ligt aan de drukke Dorpstraat: veel te zien, maar ook best lawaaiig.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
We verbleven in Hotel Berg & Dal voor een Seminar en hadden met 6 collega's een 3 gangenmenu geboekt voor de eerste avond: Wauw! Wat werden we gastronomisch verrast door de fantastische gerechten uit eigen streek die Chef Ger ons voor zette. We hebben er alle 6 van genoten en raden het hotel én restaurant aan voor iedereen die tegen een klein bedrag fantastische wil eten en verrast wil worden door de regionale smaken en keuken van Limburg!
Dank voor deze mooie en lovende woorden. Wij vonden het fijn dat u en uw buitenlandse gasten genoten hebben. Graag tot een volgende keer!
Heerschop003 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten. Leuke sympathieke bediening. Nieuwe mensen in deze zaak met letterlijke verse ideeën en dat merk je direct. Absoluut een aanrader.
Dank voor jullie mooie reactie. Fijn dat jullie een geslaagdf verblijf bij ons hebben gehad. Graag tot een volgende keer.
Ienswim .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hebben ouderwets genoten van de gastvrijheid in dit restaurant.
Vooral de aanpak om met een totaal nieuwe kaart perfecte diners te serveren! Verrassend, maar uitstekend samengesteld. Complimenten voor de nieuwe eigenaars en hun team!
Dank voor jullie complimenten. Graag tot ziens!
Koendenolf .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
We hebben genoten van een prima 4-gangenmenu (met dank aan de chef, zuivere gerechten, mooie presentatie, op basis van eerlijke streekproducten) met bijhorende wijnen (met dank aan de gastvrouw-sommelier). Zeker ook een aanrader voor wijnliefhebbers. Wij komen beslist nog eens terug als we in de buurt zijn!
Dank voor deze lovende woorden. Doet ons als starters erg goed dat jullie het fijn hebben gehad. Wij zien jullie graag nog eens terug bij ons voor wijn & spijs!
Yvette G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Het vernieuwde hotel restaurant Berg en Dal is zeker de moeite waard! We hebben heerlijk gegeten en ook de aankleding is erg mooi geworden. Mooie regionale maar moderne gerechten! Een echte aanrader! De nieuwe eigenaren zijn geven een goede service met hoofdletter S!
Sander1974 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
mooie frisse zaak. Goed en lekker gegeten. Voorgerecht was een mooie proeverij van voorgerechten vh paasmenu! Zeer verrassend. Goede service door de gastheer en gastvrouw.
Dank voor jullie mooie reactie. Graag tot een volgende keer!
BellefleurML .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Met zes personen gegeten. Voorgerecht was redelijk. Hoofdgerecht was SLECHT. We vroegen om brood. Kregen we drie afbakbroodjes, een beetje tapenade en wat olie. Prijs: € 5,50. Niet normaal!! Na het voorgerecht kwamen ze vragen of we nog een nagerecht willen hebben. Hoofdgerecht hadden we nog niet gehad. Hoofdgerecht gekregen. Was niet lekker. Daarna meteen rekening gevraagd. Een echte tegenvaller. We hadden de nieuwe eigenaren een kans willen geven, maar hier gaan we echt niet meer terug. Zonde van ons geld
Helaas is het ons nu pas mogelijk te reageren via dit forum. Wij vinden het erg spijtig dat jullie een slechte ervaring hebben gehad bij ons. Wij stellen het erg op prijs dat jullie ons een kans wilden geven. Wij zijn blij dat wij inmiddels onze draai hebben gevonden en er genoeg mensen zijn die onze keuken wel weten te waarderen.
RHeerts1 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Mijn verblijf bij Hotel-Restaurant Berg & Dal van 4 en 5 mrt.
Een hartelijk welkom door de gastheer. Een overnachting in een keurig nette kamer.
S avonds genoten van een heerlijk en uitstekend 3 gangen menu.
Berg & Dal is sinds 1 maart overgenomen door en enthousiaste gastheer en gastvrouw.
Bij gestaan door het even zo enthousiaste en kundige personeel.
Vergeet de oude recensies en commentaren, deze doen geen recht meer aan de huidige situatie. WELKOM en KLANTVRIENDELIJK schijft men sinds 1 maart met hoofdletters bij
Hotel-Restaurant Berg & Dal

Nog hartelijk dank voor het mooie commentaar. Het was bijzonder u als een van de eerste gasten bij ons te hebben. Inmiddels hebben wij de zaken nog veel beter naar onze hand kunnen zetten. Wij zien u graag wandelend weer eens voorbij komen. Hartelijke groet van ons uit Slenaken.