Hotel-Restaurant Berg en Dal

Roodweg 18 6285 AA Epen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hotel-Restaurant Berg en Dal

Maandag t/m Zondag vanaf 07:30
- Ontbijt 08:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Onverwacht er ff tussen uit, dan ga je zoeken waar je heen wilt. Wij gingen naar Epen waar we terecht gekomen in dit hotel en restaurant. Heerlijk gegeten, allebei een 3 gangen menu, wat erg lekker was en lekker veel groeten erbij wat je tegenwoordig niet veel ziet. De tussenfase's tussen de gangen waren ook goed, niet zo snel achter elkaar en alles wat erg mooi opgemaakt.
Je voelt je echt op je gemak en welkom als je hier komt en een familiegevoel. Zeker een aanrader om eens te gaan eten.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heel vriendelijk ontvangst. Zowel hond als kind waren welkom. Mijn tosti en soep (lunch) werden tegelijk geserveerd, op verzoek. Tosti bijna koud en soep heet. Dat bepaalde mijn volgorde van eten. Anders had ik de gerechten graag tegelijk gegeten. In de huisgemaakte kruidenboter zat een specifiek fris smaakje dat ik niet goed thuis kon brengen (en niet prettig vond). Het 12uurtje van m'n partner is ook goed bevallen. Service is prima. Redelijk formeel maar toch laagdrempelig. Er werd geen bord of bestek voor de Kleine aangeboden maar we voelden ons met haar wel welkom. De sfeer is prima, klein schalige ruimte voor de lunch apart van het restaurant en hotel. Verder decor netjes maar niets bijzonders. Goed, gezellig, rustig gegeten.
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Vanmiddag hier geluncht. Uitsmijter ham op 2 slices stokbrood en mijn vrouw had een stokbroodje tonijnsalade. Allemaal prima maar niet heel bijzonder. Wel vriendelijke bediening en het terras is bij zonnig weer een aanrader.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Het voorafje was Kip cocktail ipv Krab cocktail, dat was lekker en veel.
Hoofdgerecht, biefstuk, dat was prima, ik vond de saus veel te zout maar ik ben niet zo gek op zout, ik verwacht dat een andere eter het gewoon aan de zoute kant vind.
Toetje was prima, bediening was erg vriendelijk.
Prijs was prima.
Hier gaan we vast nog een keer naartoe