Hotel Restaurant Aduard

Friesestraatweg 13 9831 TB Aduard Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Aduard

- Ontbijt 05:00 - 10:00
- Bar 05:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
HenkenHillydeVries .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Samen met mijn vrouw bij Hotel Aduard gegeten, wij hadden allebei het 4 gangen menu. De soep was goed en ook het saladebuffet was prima in orde (lekker fris ). Het hoofdgerecht viel wat tegen. De zalm was bovenop erg zout, de bijgaande saus zag er niet zo smakelijk uit en was ook niet heel erg lekker. De friet was wel heel erg doorgebakken (droog). De groente (2 soorten) was lekker en ook de gebakken aardappelen waren goed te eten. Het toetje maakte veel goed, heel erg lekker. Ons werd gaandeweg het eten niet gevraagd of alles naar wens was, ook werd er niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Nu zijn wij mondig genoeg om daar zelf om te vragen, maar toch..... Het is de bedoeling dat wij met kerst weer bij Hotel Aduard gaan eten (daar hebben wij een hele goede ervaring mee), hopelijk volgt dan een revanche. Ik zie er naar uit.
Bea H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Met een etentje dubbele verjaardag gevierd. Prima bediening, heerlijk eten, geweldig dessert. Helemaal top. Van de gastvrouw zelfs nog een grote doos chocola gekregen. Ook onze kleindochter heeft zich prima vermaakt in de speelhoek en een lekkere pannenkoek gegeten. Wij komen zeker weer terug.
Hallo Bea,
Bedankt voor de mooie complimenten en de leuke recensie.
Is de doos chocola al op? in ieder geval veel nagenietplezier!
Graag tot de volgende keer.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Een nachtje in het hotel gecombineerd met een diner, ik was echt positief verrast, wat heb ik heerlijk gegeten! We hebben gesmuld van de goedgevulde saladebar en daarna genoten van een tongstrelend Aduarder stoofpotje, hier kom ik voor terug!
Hallo Sylvia,

Wat leuk om te lezen over het Aduarder stoofpotje, Wist je dat wij deze maken van koeien die op onze eigen boerderij lopen? is zou zeggen graag tot de volgende keer in Aduard!
Dery J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Was weer top! Zowel de voorgerechten als hoofd- en nagerechten waren weer voortreffelijk. Mooi opgemaakte borden, heerlijke asperges met geclarifiëerde boter en heerlijke eigengemaakte Tiramisu... Chapeau!! Jammer dat je hier geen foto's kunt plaatsen..????
Hallo Dery,
Leuk om je weer in het restaurant te zien,
én ook nog zo'n mooie recensie.
Foto's op iens lijken mij ook een goed idee :-)
Graag tot de volgende keer!
St60 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Met onze familie (13 personen) hebben we heerlijk gegeten! De bediening was prima en het eten was heerlijk! Prijs-kwaliteit is goed. De jarige werd zelfs nog verwend met een attentie.
Super allemaal en voor herhaling vatbaar.
Hallo st60,
Wat fijn dat het allemaal lekker was en dat jullie het zo goed hebben gehad bij ons.
Graag tot over een jaar of eerder ;-)
Chefkehh .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Dit hotel restaurant waar we vaak langsrijden waren we nog nooit gestopt om een hapje te gaan eten tot de dag van gisteren , mijn vrouw wou graag eens proberen hoe het eten zou smalen bij hotel Aduard na alle goeie verhalen! We werden blij verrast doordat er in de drukke tijd een jonge maar zeer gastvriendelijke kok ons hoofdgerecht kwam brengen en wist alles te vertellen over eigen vlees van de koeien en de lammeren ! Wij komen zeker weer terug het was een fantastische avond !bedankt
Beste Chefkehh,
Wat leuk dat jullie deze keer echt 'langs' zijn geweest. ;-)
Het was toen gezellige druk he.
Graag tot de volgende keer.
Willemijn E.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteravond hier gegeten, ontzettende leuke avond gehad! Het decor is leuk, alleen staan de tafels erg dicht op elkaar en galmt het geluid een beetje. De hele tafel heeft heerlijk gegeten. Ik had alleen als hoofdgerecht de 'gehaktburger' besteld en dit werd geserveerd op een zuurdesembrood, deze combinatie vond ik niet geslaagd. Ik had de burger lekkerder gevonden op een ander soort broodje en met een salsa erop. Voor de rest een geslaagde avond gehad! En het voor- en nagerecht waren heerlijk!
Beste anoniem,

Fijn om te lezen dat u een geslaagde heeft gehad. Bedankt voor de kritische noot op de gehaktburger, daar gaan we naar kijken.

Geselligkeit .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Hier een viergangenmenu gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst door twee spontane serveerster. Voorgerecht rundvlees carpaccio gesneden , daarna een werkelijk heerlijk gebonden kippesoep en als hoofdgerecht vijf super lekkere lamscoteletten met een voor ons doen grote portie frites en gebakken aardappelen warme groenten en rauwkost van het buffet. Als dessert vers fruit met ijs en slagroom. We hadden een topavond.
Beste Geselligkeit,
Enorm bedankt voor uw bericht.
Fijn om te lezen dat de avond zo goed geslaagd is.
Graag tot ziens!
HenkenHillydeVries .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op eerste kerstdagmiddag hier deelgenomen aan het kerstbuffet. Ondanks dat het behoorlijk druk was ging alles van een leien dakje. De bediening was snel, de sfeer was goed en het eten (buffet) was overheerlijk. Wij willen Hotel Aduard een groot compliment maken.
Beste Henk en Hilly,
Wat leuk dat jullie een bericht achterlaten.
Ook goed om te lezen dat alles zo goed gegaan is en dat jullie lekker gegeten hebben.
Graag tot ziens ook in dit mooie jaar weer.
Met gastvrije groet,
Franksteyvers .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Verjaardagsdineetje met vijf personen. Rustige en ruime tafel, uitstekende bediening en heerlijke gerechten. Eén nam het weekmenu. Geen liefhebber van rode kool, maar vanaf nu dus wel! Verder twee keer biefstuk, een keer spareribs en een keer hertensukade met heerlijke paddenstoeltjes. Volop bijgerechten. En de Rioja Crianza paste er goed bij. Prettige toetjes en iedereen was zeer tevreden.
Beste Franksteyvers,
Bedankt voor uw mooie recensie,
We zijn blij dat u deze ervaringen wil delen met de buitenwereld.
Groeten uit Aduard
Eigenaar
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Het eten is ons heel slecht bevallen,heel klein schnitzel met theelepeltje paprikasaus.
De gebakken Aardappelen ging maar de groente !!!!
Kei keiharde wortelen,en de salade bar.......jasses!
Iedereen met zijn snufferd erboven .
Nee voor ons deze gaarkeuken niet weer.
We rijden liever wat om naar een ander restaurant.
Beste annie38,
We vinden het enorm vervelend om te lezen dat het jullie zo slecht bevallen is.
Wel hopen we dat u zich zult bedenken en ons restaurant nogmaals wil bezoeken om het nog een keer te proberen.
Bedankt voor uw feedback en hopelijk tot ziens in Aduard.
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Het was weer eens bere (n)-gezellig in het restaurant. Bediening reageerde alert. En het eten was prima. Samen met mijn vriendin a la carte gedineerd in het restaurant.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Een keuken met de smaken van de regio. We hadden er denk ik teveel van verwacht want het viel tegen. Een jong team wat niet echt lette op hun gasten. Ik koos voor de carpaccio van Nagelhout en de vega Indiase curry. De Nagelhout was mooi, droog maar komt dit uit de regio? Wat nu jammer was, de dressing met de pijnboompitten, het was geen topper en zonde van de Nagelhout.
De vega Indiase curry had een mooie pit maar dat was het dan ook. De smaak bleef wat aan de vlakke kant. Iets wat zeker niet hoeft voor een curry.
Samenvattend; aardig maar een middelmatige keuken.
Debora-Peter .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Afgelopen zondag heerlijk gegeten in 'T Restaurant Aduard, zoals het tegenwoordig heet.
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen door een jonge dame die ons de keuze gaf om te eten in de serre of restaurant.
Aangezien wij van het landelijke uitzicht houden was onze keuze op de serre gevallen.
Na het ontvangen van ons eerste drankje werd ons de menukaart aangereikt, hierbij werd ons verteld over dat er in dit restaurant bijna alle producten uit de regie afkomstig zijn.
Na het bekijken van de menukaart heb ik gekozen voor carpaccio van nagelhout en mijn partner voor de streekgerechten salade, als voorgerecht.
Als hoofdgerecht was mijn keuze het stoofpotje en die van mijn partner was het een zalig gemarineerde schouderkarbonade met spekbonen, een geheel onbekend gerecht voor ons daar wij niet uit Groningen komen.
Na een niet al te lange tijd, die we onder het genot van ons drankje en gang langs de salade bar opvulde, werd ons voorgerecht geserveerd.
De gerechten zagen er netjes en verzorgd uit, de gerechten waren heerlijk.
Toen wij hiermee klaar waren werd ons netjes gevraagd of alles gesmaakt had en of wij nog iets te drinken wilde hebben, ons drankje werd snel gebracht.
Niet veel later werd ons hoofdgerecht opgediend.
Ook het hoofdgerecht zag er weer keurig verzorgd uit en voldeed helemaal aan onze verwachting.
Wij waren zeer verrast over de smaak en variatie van de streek producten, en kunnen dit echt aanraden.
Daar het voorgerecht en hoofdgerecht zo goed bevallen was heeft mijn partner ervoor gekozen om het kaastrio als nagerecht te nemen, deze bestond uit drie verschillende soorten uit de regio.
Zelf heb ik een heerlijk kopje koffie genomen, en zitten genieten hoe mijn partner smakelijk zijn kaas trio op zat te eten.
Alles bij elkaar genomen een zeer aangename en smakelijke ervaring.
Zeker aan te raden om hier te gaan eten.
Beste Debora-Peter,
Bedankt voor uw recentie,
Fijn dat het zo goed bevallen is!
Groet,
A. V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Hotel Restaurant Aduard is een prima plek om een kopje koffie te doen, na een mooie fietstocht of om als zakenman eens op een wat meer rustige plek af te spreken met een zakenrelatie.
De menukaart is zeer standaard en totaal niet spannend, een 9 of een 10 voor het eten is dan al niet meer mogelijk als het ware. Of je moet van niet fantasierijk voedsel houden.
De amuse vooraf was lekker, een combinatie van fris zuur en lekker zout; een mooi begin!
Het vooraf was echter niet spannend qua smaak, al leek ik met de terrine van vis de meest interessante keuze gemaakt te hebben, achteraf sloeg bij mij de twijfel toe.
Mijn varkenshaas was wat aan de droge kant, al kun je weinig aan dit vlees verknallen. Een saladebuffet vind ik altijd wat jammer. Mijn partner had gnocchi, maar het leek niet op wat gnocchi kan zijn. Veel restaurants doen dit gewoon niet goed. Het was helaas ook smaakloos. (Parmezaanse kaas had kunnen helpen... Of een mooie olijfolie.)
Het dessert was helaas een behoorlijke dooddoener; De gekozen "Blanke Dame" op geheel andere wijze (Laat u "verassen" stond er op de menukaart. Nou liever niet...) was een soort droge chococake met ijs gevuld. Niet echt smakelijk zelfgemaakt ijs, zeg maar.

Bediening was vlot, maar leek nog niet op niveau, met wat foutjes: één tafelgenoot kreeg geen amuse uitgeserveerd bijvoorbeeld.

Het restaurant deed verder wel ontzettend hun best. Het uitzicht is mooi, en de aanwezige kinderen konden zich prima vermaken.

Beste Weetwatmeneet,
Bedankt voor uw recentie,
Welliswaar jammer dat uw etentje niet is geweest wat u ervan verwacht heeft.
We gaan met uw opmerkingen zeker ons voordeel uitdoen,
Wel hoop ik dat het u er niet van weerhoud om onze keuken en restaurant nogmaals te bezoeken.
Nogmaals bedankt en graat tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Schelto W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Op moederdag gegeten bij Restaurant Aduard. Extra aandacht voor moeder was er niet. Dit hebben we in het verleden wel eens anders meegemaakt. Maar dit terzijde. De bediening was jong en miste wat ervaring. Ook was er veel wisseling van de bediening aan tafel. Er kwam iedere keer iemand anders daardoor onnodig dubbele vragen. Wij vinden het plezierig dat we door 1 a 2 personen worden bediend om misverstanden te voorkomen. De gerechten die we gegeten hebben waren prima. Bij het hoofd gerecht waren er frietjes en gebakken aardappelen en een schaaltje bloemkool. De salades mocht je zelf halen bij een salade bar. Erg veel keuze was hier niet. Het kaasplankje was eenvoudig en er waren 3 soorten "supermarkt" stukjes kaas. Helaas een bijpassende sherry px was niet aanwezig.
IngridB100 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Heb er op een gezellige drukke avond met mijn man en kinderen gegeten.
We kregen een leuke tafel aangewezen vlakbij de speelhoek .ideaal!
Zeer vriendelijke serveersters die ook veel aandacht aan de kinderen geven.
Heerlijke T bone steak, erg groot en mals en lekkere krokant gebakken aardappeltjes.
Ruime keuze in zowel als voor- hoofd en nagerecht.
Mmrea .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Heerlijke gegeten met ons gezin. Wij hebben de week menu gedaan, is niet te duur, maar van hoge kwaliteit. Sfeer is uitstekend. Rest heeft een mooi decor, met luxe stoelen. Een open (gas) haard geeft een mooi sfeer. Aanrader!
Valentino F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Heel erg slechte ervaring helaas! Wilde lunchen en buiten een gehaktbal met brood besteld a 5,90 euro ! Er was niks te doen en kreeg het gerecht binnen 4 min. op tafel. Kon direct al bedenken dat dit onmogelijk was, en idd kreeg een uitgedroogde, gescheurde en droge bal. Werkelijk elke kok kan bedenken dat je dit niet kunt meegegeven. Hierop opgestaan naar de balie gelopen en... trof de kok daar aan! Direct hem aangesproken op zijn onkunde en dat hij zich moest schamen. Hij keek niet meer antwoordde niet, draaide zich om en liep zo de keuken in ! Vroeg de bediening toen om een reactie, maar die wist het ook niet. Waarop ik toen ook maar ben opgestapt. Dit nog nooit eerder meegemaakt. totale prijs/kwaliteit is hier zoek, onkundig en niet bekwaam personeel. Niet eens wegrestaurant waardig.
Fijnproeverontheroad .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
saai decor. saaie menukaart. gerechten worden vergezeld van zeer saaie en uitgekookte groenten (gebakken aardappels + frietjes + nog wat !! in 1 schaaltje). Vers-buffet is nog saaier. Afrader.