Hotel Restaurant Abrona

Broeckerstraat 20 3421 BL Oudewater Nederland Kaart

Over restaurant Hotel Restaurant Abrona

Bijzonder restaurant

Dit ruime, lichte restaurant heeft een gevarieerde kaart die regelmatig wordt vernieuwd. De vis-, vlees- en vegetarische gerechten worden bereid met de lekkerste ingrediënten van dat seizoen. Welk gerecht je ook kiest, het wordt met bijzonder veel liefde en aandacht voor je klaargemaakt. De professionele horecamedewerkers zijn er trots op om, in dit driesterrenrestaurant, hun collega’s met een verstandelijke beperking te mogen begeleiden. Combineer je bezoek aan dit restaurant met een overnachting in het hotel.

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Abrona

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Opajos .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Mooi oud pand nette inrichting sfeervol terras. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Ook toen het drukker werd bleef iedereen kalm en zorgvuldig zijn werk doen.
Plek om terug te komen.
Carin2987 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Ik kom er wel vaker. Je bent wel bij een onderdeel van Abrona maar je merkt het niet. Als ik weer een feestje heb of ik wil ergens eten kom ik zeker weer terug.
Ejaarsve .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Gezellige, ontspannen sfeer. Services was prima, we zijn nergens aan te kort gekomen.
Wat ons betreft zou het voorgerecht iets later mogen, zodat we eerst op ons gemak een drankje doen met de broodjes. (Tip)
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Voor het eerst hier gegeten: met z'n zessen op een stille maandagavond. We vonden de aankleding huiselijk, de opzet ruim (je hebt dus geen last van conversaties aan andere tafels). De bediening was keurig en vriendelijk! We hebben alleen een hoofdgerecht gegeten: tongscharfilet of zeebaarsfilet: iedereen genoot. Ik nam in plaats van een hoofdgerecht twee voorgerechten (dat kon!): 1. gambaloepiaatje met mangochutney was zacht van smaak: origineel, aanrader! De salade was gevarieerd (met verse mango!), lekker, al paste deze er eigenlijk niet zo goed bij. 2. De kalfslende was mals, maar ondanks de tonijnmayonaise en rucola vond ik de smaak wat vlak. De menukaart hou ik in de gaten; hier kom ik nog wel eens terug!
Biloxi .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Aanrader! Genoten van een heerlijk diner op het gezellige terras achter het hotel in het prachtige stadje Oudewater wat absoluut een bezoek waard is. Vooraf heerlijk vers brood uit de oven met verschillende smeerseltjes. Een kleine menu kaart waar ik blij van word omdat er dan meestal verse producten worden gebruikt. Het voorgerecht was een loempia van abdijkaas met witlof, walnoten en appel, heerlijk. Livarvarken met bataat, chorizo en uiencompote voor het hoofdgerecht, een tongstrelende combinatie. En een bijzonder nagerecht. Gepocheerde perzik met witte chocolade en frambozensorbet. Er wordt duidelijk zorg besteed aan de gerechten die er uit zien als kleine kunstwerkjes. De bediening was goed, netjes, weet waar hij mee bezig is en heeft kennis van de producten en heeft duidelijk plezier in zijn werk. De verstandelijke beperking is absoluut geen belemmering. De kok droeg een onberispelijk wit jasje toen hij aan onze tafel verscheen. Het terras gezellig. De inrichting binnen mag iets moderner maar doet warm aan. Prijs/kwaliteit is goed. Wij komen hier zeker terug.
Bridge .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Beschrijf je bezoek aan het restaurant. Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? We willen alles over het restaurant weten, vertel het ons!
Het concept van een restaurant waar mensen met een beperking werken is zo sympathiek dat je geneigd bent de tekortkomingen met de mantel der liefde te bedekken. De bediening is inderdaad erg vriendelijk. Maar als je er goed over nadenkt betaal je hier een flinke prijs voor niet erg geweldig eten. Het vlees was taai, helaas, en de salade en frietjes zijn van het niveau wegrestaurant. Het beste deel van het menu was het nagerecht; een soepje van rood fruit met ijs. Het publiek bestaat voornamelijk uit ouderen en families zonder jonge kinderen. De inrichting is niet erg bijzonder, maar zeker niet sfeerloos.
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Twee nachten gelogeerd in het hotel met volpension.
Het diner was van grote klasse! Zelfs met een ingewikkeld dieet als lactose vrij was rekenening gehouden! De bediening was uiterst zorgzaam en vlot.
Het ontbijt was buitengewoon goed verzorgd: vers afgebakken brood, bruin, wit, broodjes, croissants, verse jus d' orange, yoghurt, vers fruit en veel smaken beleg zoals diverse kaassoorten, jam, hagelslag en vleeswaren.
Voor de lunch stonden diverse broodjes klaar, vers fruit, vruchtensappakjes en marsrepen.
Omdat we de tweede dag volledig natgeregend terugkwamen van een roeitocht, werden onze natte spullen onmiddellijk in de droger gedroogd, zodat we de volgende dag met droge kleren weer verder konden.
Tanja G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Gisteravond met onze kinderen gegeten in bij restaurant Abrona in Oudewater. Wat hebben wij heerlijk gegeten en genoten van de zeer gastvrije bediening. De kinderen mochten zelf hun ijsje in de keuken maken, wat natuurlijk wel bijzonder was. De kaart is er beperkt, maar wat je krijgt is met zorg en liefde bereid. Dat proef je! Wij komen hier zeker terug!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Via internet aan dit adres gekomen. Bediening door mensen met een verstandelijke beperking. Bediening is overigens perfect. Hebben gekozen voor de high wine. Drie verschillende wijnen met daarbij per glas wijn drie kleine hapjes. Voortreffelijk samengesteld en op kleine bordjes gepresenteerd als schilderijtjes. Voor ons was het als diner meer dan voldoende.
Zeker een aanrader in dit pittoreske dorp.
Cynthia W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Samen met mijn zus heb ik vanmiddag in Abrona geluncht. We hebben twee verschillende salades besteld en die smaakten prima. Vooral de krabkroketjes die bij de salade Nicoise zaten waren voortreffelijk. En ook het vergebakken brood dat nog warm en knapperig was. Helmaal goed! Dit (hotel) restaurant verdient een pluimpje: mensen met een verstandelijk beperking worden namelijk hier opgeleid. Het was heel aandoenlijk om te zien hoe ze hun best doen de gasten naar de zin te maken. Als ik weer in de buurt van Oudewater ben kom ik hier zeker terug!
Eb D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Restaurant Abrona - "Gastvrijheid met zorg". Genieten, door het mooie weer, in de rustieke tuin van het hotel/restaurant. Het zorg concept is een unieke en dankbare factor voor zowel de gast als het "personeel". Zeer smakelijk gegeten.
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2012
Heerlijk gegeten, leuke lokale gerechten. Goed nagedacht over seizoen en producten. De sfeer is hier gezellig, maar de inrichting mag wel een make-over. De service is super attent, zo zorgzaam vind je ze zelden.