Hotel Restaurant Abrona

Broeckerstraat 20 3421 BL Oudewater Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Restaurant Abrona

Bijzonder restaurant

Dit ruime, lichte restaurant heeft een gevarieerde kaart die regelmatig wordt vernieuwd. De vis-, vlees- en vegetarische gerechten worden bereid met de lekkerste ingrediënten van dat seizoen. Welk gerecht je ook kiest, het wordt met bijzonder veel liefde en aandacht voor je klaargemaakt. De professionele horecamedewerkers zijn er trots op om, in dit driesterrenrestaurant, hun collega’s met een verstandelijke beperking te mogen begeleiden. Combineer je bezoek aan dit restaurant met een overnachting in het hotel.

Meer informatie over restaurant Hotel Restaurant Abrona

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zaterdag

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Hotel Restaurant Abrona

Erik S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De inrichting is een restaurant onwaardig. Maar het sublieme voorgerecht, bospaddenstoelensoep met truffel en crème fraîche (€6) deed de weinig sfeervolle inrichting, een restaurant onwaardig, pardoes vergeten. Wellicht dat door deze topsoep de verwachtingen te hoog gespannen waren. Misschien had door de kwaliteit van het begeleidende brood en de begeleidende olijfolie al een waarschuwingssignaal moeten afgaan. Hoe het ook zei, het hoofdgerecht, parelhoen met pruimen en notenrisotto was niet te pruimen (€19). Ik heb het ook zonder omhaal van woorden gezegd (terwijl ik rood werd), "het is ondermaats". Wat de deur echter dicht deed was niet de povere kwaliteit, maar de reactie van de gastvrouw. Aan hen lag het dus niet. De klant was hier duidelijk onderdaan. Er werd geen alternatief geboden, geen korting voorgesteld, niets. Het is dat we met Abrona-bonnen betaalden, maar anders was ik gewoon weggelopen. Niet heengaan dus.
opajos .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Mooi oud pand nette inrichting sfeervol terras. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Ook toen het drukker werd bleef iedereen kalm en zorgvuldig zijn werk doen.
Plek om terug te komen.
ejaarsve .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Gezellige, ontspannen sfeer. Services was prima, we zijn nergens aan te kort gekomen.
Wat ons betreft zou het voorgerecht iets later mogen, zodat we eerst op ons gemak een drankje doen met de broodjes. (Tip)
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Voor het eerst hier gegeten: met z'n zessen op een stille maandagavond. We vonden de aankleding huiselijk, de opzet ruim (je hebt dus geen last van conversaties aan andere tafels). De bediening was keurig en vriendelijk! We hebben alleen een hoofdgerecht gegeten: tongscharfilet of zeebaarsfilet: iedereen genoot. Ik nam in plaats van een hoofdgerecht twee voorgerechten (dat kon!): 1. gambaloepiaatje met mangochutney was zacht van smaak: origineel, aanrader! De salade was gevarieerd (met verse mango!), lekker, al paste deze er eigenlijk niet zo goed bij. 2. De kalfslende was mals, maar ondanks de tonijnmayonaise en rucola vond ik de smaak wat vlak. De menukaart hou ik in de gaten; hier kom ik nog wel eens terug!
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Twee nachten gelogeerd in het hotel met volpension.
Het diner was van grote klasse! Zelfs met een ingewikkeld dieet als lactose vrij was rekenening gehouden! De bediening was uiterst zorgzaam en vlot.
Het ontbijt was buitengewoon goed verzorgd: vers afgebakken brood, bruin, wit, broodjes, croissants, verse jus d' orange, yoghurt, vers fruit en veel smaken beleg zoals diverse kaassoorten, jam, hagelslag en vleeswaren.
Voor de lunch stonden diverse broodjes klaar, vers fruit, vruchtensappakjes en marsrepen.
Omdat we de tweede dag volledig natgeregend terugkwamen van een roeitocht, werden onze natte spullen onmiddellijk in de droger gedroogd, zodat we de volgende dag met droge kleren weer verder konden.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Via internet aan dit adres gekomen. Bediening door mensen met een verstandelijke beperking. Bediening is overigens perfect. Hebben gekozen voor de high wine. Drie verschillende wijnen met daarbij per glas wijn drie kleine hapjes. Voortreffelijk samengesteld en op kleine bordjes gepresenteerd als schilderijtjes. Voor ons was het als diner meer dan voldoende.
Zeker een aanrader in dit pittoreske dorp.
Cynthia W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Samen met mijn zus heb ik vanmiddag in Abrona geluncht. We hebben twee verschillende salades besteld en die smaakten prima. Vooral de krabkroketjes die bij de salade Nicoise zaten waren voortreffelijk. En ook het vergebakken brood dat nog warm en knapperig was. Helmaal goed! Dit (hotel) restaurant verdient een pluimpje: mensen met een verstandelijk beperking worden namelijk hier opgeleid. Het was heel aandoenlijk om te zien hoe ze hun best doen de gasten naar de zin te maken. Als ik weer in de buurt van Oudewater ben kom ik hier zeker terug!
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2012
Heerlijk gegeten, leuke lokale gerechten. Goed nagedacht over seizoen en producten. De sfeer is hier gezellig, maar de inrichting mag wel een make-over. De service is super attent, zo zorgzaam vind je ze zelden.