Hotel-Resort Spaarnwoude

Oostbroekerweg 17 1981 LR Velsen-Zuid Nederland Kaart

Over restaurant Hotel-Resort Spaarnwoude

In een veelzijdige omgeving

Dit restaurant ligt midden in het rustige recreatiegebied Spaarnwoude en op korte afstand van onze bruisende hoofdstad. Een scala aan activiteiten die in de omgeving te doen zijn zoals, wandelen, fietsen, watersporten of winkelen. Voor een diner of een drankje in de omgeving moet je bij Hotel-Resort Spaarnwoude zijn. Je kunt hier terecht voor smakelijke gerechten en producten uit de regio en ook op het aangrenzende terras is het goed vertoeven.

Meer informatie over restaurant Hotel-Resort Spaarnwoude

6,7
6,8
6,1
Erg duur
Lang
Erna G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een high tea gedaan in kader van AH uitjes actie. High tea kost normaal 26,95 per persoon. Een teleurstellende high tea vonden wij. Niet in balans, niet creatief en een hoog sligro gehalte. De sandwiches waren zeer dik gesneden boterhammen en zo groot dat het een lunch op zich was. Verder veel zoete hapjes, maar allemaal vrij gewoontjes. Niets warms erbij, geen scones met marmelade en cream en standaard theezakjes vanuit de lipton doos. Bonbons ook niet heel speciaal, idee dat het confectie-bonbons waren. Verder erg kleine bordjes voor de sandwiches. Eerdere high teas in kleinere eetgelegenheden waren bevredigender dan deze hight tea
B G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten was zeer matig en veel te duur.
€34.50 voor een simpel soepje en een smaakloze
Roodbaars filet. Zeer beperkte keuze in het menu.
Absoluut geen aanrader
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zojuist hier gegeten met de AH actie, vooraf een carpaccio, was erg lekker, als hoofd een kalfstoester, met een pepersaus, als na gerecht, een ijsje was wel wat simel toetje.
Molsvesters .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Het drie-gangenmenu à € 34,50 was wat ons betreft niet denderend en zeker niet dit bedrag waard. Het voorgerecht was heel eenvoudig, het hoofdgerecht was summier en het nagerecht was redelijk. Dit restaurant zullen wij niet meer bezoeken en zeker niet aanbevelen aan kennissen en vrienden.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Een Social Deal menu waarbij geen keuze gemaakt kan worden, alleen bij het hoofdgerecht een keus.
Vooraf tomatensoep, die was goed.
Mijn vrouw had als hoofdmenu Roodbaars hier zat kraak nog smaak aan. Ik had kalf- medaillons en bij mijn gerecht is de kok uitgeschoten met de zoutpot. We hebben om wat voeding naar binnen te krijgen patatjes bij besteld, deze waren goed.
Nagerecht bestond uit Luikse wafel met slagroom en bosbessensaus. Die wilden we niet en we vroegen om twee bolletjes ijs in plaats hiervan. Dit is gehonoreerd.
Als je gasten wilt aantrekken met een Social Deal menu dan moet je beter je best doen.
Voor ons nooit meer bij Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude.
Riannuh5 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Meerdere malen bij Fletcher hotel Spaarnwoude gegeten. De laatste keer op het vernieuwde terras gezeten met uitzicht op het water. Ditmaal had ik een salade vooraf en de kogelbiefstuk als hoofdgerecht. Om je vingers bij af te likken. Petje af voor de kok en de bediening. Ik raad het iedereen aan hier een hapje te eten.
Mr-Pillow .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Zojuis gegeten, was erg lekker, Vooraf een mosterdsoepje, tenminste dat zij de jongen in de bediening, was lekker dus maakt ook niet veel uit, als hoofd gerrecht een heerlijke Hollandse biefstuk met een pepersaus, het deserd was een wafel. was wel wat gustig in het restaunat maar dat mocht de pret niet drukkken.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gister weer is gegeten, wikde eigenlijk met de Ah bon, maar vergeten te reserveren, gelukkig was het geen probleem, zoals altijd weer lekker. Was mosterdsoep, daarna lekkere mosselen en als deserd een luikse wafel
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Was erg bedroevend. Totaal sfeerloos. Zuinig ingeschonken wijntje. Bordje slappe mosterdsoep waar enkele sliertjes appel in dreven. Geen brood of iets wat de soep lekker had kunnen maken. Ook het hoofdgerecht (halfgare vis met een paar stukjes groenten en een aardappelpuntje) was smakeloos en karig. Om nog meer teleurstellingen te voorkomen hebben we maar niet meer op het dessert gewacht en zijn na het 'hoofdgerecht' meteen weggegaan. Nooit meer!
Lianne455 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk AC gegeten, Vooraf een carpassio, daarna een biefstukje, was super mals, en een desserd had ik een luikse wafel, de bediening was super, de aankleding mag iets leuker.
Marcvandevelde .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Mooi gelegen in het groen en met een terras aan het water. Het eten was goed en lekker en de bediening was eveneens goed en vriendelijk.
Elzeboer .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Vooraf geen brood of iets dergelijks, bediening was correct.
Volgens de kelner "hebben" ze geen kraanwater, alleen flessenwater. Dan serveert men de duurste fles, terwijl achteraf blijkt dat er ook een fles voor 2 euro minder is.
Eten goed, maar erg weinig garnituur.
Het restaurant is erg aan een opknapbeurt toe en sfeerloos.

BennoTijs1952 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Zoals gebruikelijk was het eten prima. Indien de soep met blinddoek gegeten, zou ik het geen mosterdsoep hebben genoemd. Het was weliswaar een heerlijke soep - met een zoetje - maar onherkenbaar als mosterdsoep.
De enkele jongeman - in bevlekte pantalon - die de bediening voor zijn rekening nam, was duidelijk overvraagd. Dames eerst gold niet en gerechten werden voor iemand langs geserveerd. Borden kwamen schuin of op de rand van de tafel terecht, bestek verkeerd om neergelegd en er leek geen systematiek in het glasgebruik. Vervelend dat - tot overmaat van ramp - juist net nu het cappuccino apparaat niet mee functioneerde...
In een restaurant kom je om lekker te eten en dat lukte ook best wel goed. Maar de entourage doet ook wat en juist dat is iets om aan te sleutelen in Hotel Resort Spaarnwoude.
Ook jammer dat de schoonmaakmiddelen een tafeltje verderop volop in beeld stonden.
Misses_merel .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
We hebben gister gegeten in Spaarnwoude vanwege de Shell actie. Er was een menu samengesteld, niets spannends. Maar keuze uit 2 voor of hoofdgerechten en 1 toetje.
Helaas werd ons van tevoren niet gemeld wat het toetje was, hebben we geen prijs van het menu gekregen en werden borden en bestek uigeserveerd met vlekken.
Daarnaast heeft de ober die ons bediende het een beetje voor mij verpest. Bij een 4 sterren hotel verwacht ik een schone omgeving. Maar bij deze jongen was alles vies. Zn giletje zat vol met witte vlekken, de manchetten van zijn witte blouse waren groen! Hiermee serveerde hij dus ook mijn borden. Kortom heel teleurstellend, ik hoef niet meer terug te gaan.
Lrura .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We waren in dat restaurant met een AH-actie. De sfeer is aangenaam, romantische en heel gezellig met een passende verlichting en decor. De bediening is vriendelijk en snel maar een beetje opdringerig met drankjes en bijgerechten die buiten het actiemenu vallen om de rekening hoger te laten uitkomen. Het hoofdgerecht was lekker en het dessert nog lekkerder en ook heel mooi gepresenteerd. Het voorgerecht vond ik minder en qua smaak en qua presentatie. Al bij al was het een goede keuze, zeker voor een avond wanneer je in het hotel logeert.
Adegroot36 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
3 Gangen menu was lekker.Heerlijke salade vooraf, hoofdgerecht was vis lekker en nagerecht was ijs met slagroom en een WARME wafel. Alleen de frietjes die we erbij hadden besteld waren te door gebakken. Die overigens wel van de rekening zijn gehaald. En er stonden 2 flessen water op tafel die we ook gedronken hebben maar van de prijs daarvan schrokken we op het moment dat we de rekening kregen. Achteraf hadden we dat moeten zeggen. € 5,50 voor 0,75 l water is toch echt wel duur. Misschien een kaartje erbij wat dat kost. Als we het van te voren geweten hadden waren de flessen niet gebruikt en hadden we kraanwater gevraagd. De wijn was wel heel lekker.
Dornseiffen .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
wij aten vegetarisch: heel lekker!! Sfeer goed en decor: het was donker buiten maar we konden nog net het water zien, waar het restaurant aan gelegen is. Alleen jammer dat het lawaai van de A9 met je mee-eet!
veldje60 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was prima, vooral de soep.
De bediening was ook prima, vriendelijk en behulpzaam.

Alleen de eetzaal was erg donker, dat was jammer. Een beetje meer sfeerverlichting zou wel nodig zijn.
Engelineke-ekelschot .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
het eten was redelijk, bediening ook redelijk en het eten ook. maar ik zou er niet nog een keer gaan eten. te duur voor wat je krijgt. ook glutenvrij kan je er niet eten al zeggen ze van wel.
Jennifersmit .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Zo een slecht restaurant heb ik nog nooit meegemaakt!!! Het balie personeel van het hotel is de bediening. Dus je kan je wel voorstellen dat je heel lang op een bestelling kan wachten. Het eten is heel slecht. Kreeg ik ook nog het verkeerde hoofdgerecht. Vis ipv vlees nou lust ik vis ook dus dacht laat maar anders duurt het nog langer. Tochtig/koud onvriendelijk restaurant. Ik raad het af om hier heen te gaan!! Het is echt zonde van je geld!!!