Hotel-Resort Spaarnwoude

Oostbroekerweg 17 1981 LR Velsen-Zuid Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel-Resort Spaarnwoude

In een veelzijdige omgeving

Dit restaurant ligt midden in het rustige recreatiegebied Spaarnwoude en op korte afstand van onze bruisende hoofdstad. Een scala aan activiteiten die in de omgeving te doen zijn zoals, wandelen, fietsen, watersporten of winkelen. Voor een diner of een drankje in de omgeving moet je bij Hotel-Resort Spaarnwoude zijn. Je kunt hier terecht voor smakelijke gerechten en producten uit de regio en ook op het aangrenzende terras is het goed vertoeven.

Glas champagne

6,8

Jouw recensie over het restaurant Hotel-Resort Spaarnwoude

Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Vriendelijk en super ontvangst, leuke vriendelijk en behulpzame we hebben super lekker en goed gegeten super rolstoelvriendelijk mooie brede toilet al met al was het TOP
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Prettige, vriendelijk ontvangst en bediening, ondanks het late uur. Het eten was heerlijk, vers en warm en ruim voldoende. Alternatieven voor een gerecht dat op was werd tevoren al aangeboden
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met AH restaurantactie wezen eten. Nu heb ik wel vaker gegeten (en gelogeerd) bij andere Fletcher hotels, waarvan de restaurants redelijk tot goed waren.
Het restaurant in Spaarnwoude heeft echter de nodige verbeteringen nodig. Allereerst mag je restaurantgasten geen harde risotto voorschotelen. Bovendien gingen deze vergezeld van asperges volgens de menukaart, maar deze (voor de 2 kids; in 2-en gedeeld) kwamen zonder asperges, alleen maar de risotto (de asperges waren niet geleverd). Dan moet je m.i. eigenlijk zeggen, dat dit gerecht momenteel niet beschikbaar is.
Je betaalt tenslotte 18.50 hiervoor (beetje overpriced ook). Uiteindelijk wel een kom warme groente als (gedeeltelijke) compensatie.
Rundersteak was OK, geen denderende kwaliteit, maar leuke was dat een eter dit zelf naar eigen smaak kon grillen op een hete steen op tafel.
Warme geitenkaas(salade) was OK.

Toetje (sorbet) was ook teleurstellend, weinig fantasie. Beetje ijs met daaronder fruit, deels (of geheel ?!) uit blik.
Aan de bediening heeft het niet gelegen, alhoewel ze bij tijd en wijle problemen hadden met de 'logistiek' (wie wat besteld ?).

Voor een organisatie als Fletcher moet dit veel beter kunnen.
Prijzen zijn iets bovengemiddeld en moeten eigenlijk lager voor de geboden kwaliteit.
Ik heb het idee, dat er keihard wordt bespaard op alles (goedkoopste ingredienten); Fletcher mag wat dat sowieso beter uitpakken in Spaarnwoude.
maureen K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
we hebben heerlijk gegeten, de bediening was heel vriendelijk en gezellig
de wacht tyden tussen de gerechten, was precies goed
Lianne455 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Voor 3de keer hier gegeten, dit keer was het echt heel slecht, soep was koud en oud hij was erg zuur, de biefstuk zat vol met spieren en was daardoor erg taai, de bedienings medewerk vondt zich zelf erg leuk en wij irriteerde daar ons erg aan. Al met al geen aanrader.
Gretha V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuk ontvangen, mooi uitzicht op water. Heerlijk gegeten. Fijne afsluiting van de eerste Pinksterdag en dat op mijn verjaardag.
roelie O.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Bediening liet te wensen over.We hadden via Internet besproken.1 dag van tevoren kregen we een herinneringsmail.Toen we aankwamen stonden we (ondanks de mail) niet in het systeem.Ik moest de mail ophalen om te laten zien dat we besproken hadden.
De rekening was 2x fout
Maar het eten was goed.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het was 13.50 uur, we waren de enige gasten, we zeiden vooraf dat we maximaal 45 minuten konden blijven en we bestelden een broodje makreel, een salade en een soep van de dag. Het eten werd pas na een half uur geserveerd. Dat was erg vervelend. Het eten was wel erg lekker.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
heerlijk met de familie gegeten vooraf
de champignon de paris met een geweldige saus en bij het hoofdgerecht de biefstuk hot stone waarbij je zelf de biefstuk op een steen kon bereiden. kortom wij komen zeker weer!
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
wij hebben ontspannen gegeten in een sfeervol ingericht restaurant met vriendelijke bediening . De gerechten waren lekker, de biefstuk was heerlijk mals. Zeker voor herhaling vatbaar.
Pris I.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Eten totaal niet in orde, smakeloos, taai, slechte tot geen ambiance en een serveerster (die met alle goede bedoelingen) onprofessioneel was. Wat een misser dit. Nooit meer!
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Zit hier vaker voor me werk, sinds er een nieuwe kok is is het veel verteerd, veel verser en lekkerder, bediening is Ok aardig
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Maandag hier geten, via de kruitvat, kregen alleen hoofdgerecht, maar we hebben wel voorgerecht bij besteld. De carpaccio wat lekker, als hoofd hadden we zalm filet deze was erg goed, komen graag weer is terug
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier met een voucher gegeten, bediening was profesoneel en gezellig, vooraf een kipsalade, als hoofd een zalmfilet, en als toetje een Luikse wafel, het mag wel iets minder donker binnen
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met een bon van Vakantieveilingen hier gegeten. Het driegangenmenu bestond uit een Oompoenpannetje, hoofd was Biefstuk of Roodbaarsfilet een Luikse wafel met bosbessen en ijs na. De kwaliteit was redelijk te noemen. De roodbaars moest je zelf "aanmaken" met specerijen anders was het nogal smakeloos. Voor een gewoon diner zouden we hier niet naar toe gaan, daar is het allemaal net niet goed genoeg voor. De bediening mag zich wel eens gaan bekommeren om zijn uiterlijk, een beetje slomzig uitziende ober.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig vernieuwd restaurant met een strakke kaart en gezellig personeel.
Heb hier erg lekker gegeten en was verrast door de mooie locatie van het hotel.
Kom hier zeker nog een keer terug!

LvK
Erna G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een high tea gedaan in kader van AH uitjes actie. High tea kost normaal 26,95 per persoon. Een teleurstellende high tea vonden wij. Niet in balans, niet creatief en een hoog sligro gehalte. De sandwiches waren zeer dik gesneden boterhammen en zo groot dat het een lunch op zich was. Verder veel zoete hapjes, maar allemaal vrij gewoontjes. Niets warms erbij, geen scones met marmelade en cream en standaard theezakjes vanuit de lipton doos. Bonbons ook niet heel speciaal, idee dat het confectie-bonbons waren. Verder erg kleine bordjes voor de sandwiches. Eerdere high teas in kleinere eetgelegenheden waren bevredigender dan deze hight tea
B G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten was zeer matig en veel te duur.
€34.50 voor een simpel soepje en een smaakloze
Roodbaars filet. Zeer beperkte keuze in het menu.
Absoluut geen aanrader
Robert O.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zojuist hier gegeten met de AH actie, vooraf een carpaccio, was erg lekker, als hoofd een kalfstoester, met een pepersaus, als na gerecht, een ijsje was wel wat simel toetje.
molsvesters .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Het drie-gangenmenu à € 34,50 was wat ons betreft niet denderend en zeker niet dit bedrag waard. Het voorgerecht was heel eenvoudig, het hoofdgerecht was summier en het nagerecht was redelijk. Dit restaurant zullen wij niet meer bezoeken en zeker niet aanbevelen aan kennissen en vrienden.