Hotel-Resort Spaarnwoude

Oostbroekerweg 17 1981 LR Velsen-Zuid Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel-Resort Spaarnwoude

In een veelzijdige omgeving

Dit restaurant ligt midden in het rustige recreatiegebied Spaarnwoude en op korte afstand van onze bruisende hoofdstad. Een scala aan activiteiten die in de omgeving te doen zijn zoals, wandelen, fietsen, watersporten of winkelen. Voor een diner of een drankje in de omgeving moet je bij Hotel-Resort Spaarnwoude zijn. Je kunt hier terecht voor smakelijke gerechten en producten uit de regio en ook op het aangrenzende terras is het goed vertoeven.

Meer informatie over restaurant Hotel-Resort Spaarnwoude

6,9
6,9
6,5
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
wij hebben ontspannen gegeten in een sfeervol ingericht restaurant met vriendelijke bediening . De gerechten waren lekker, de biefstuk was heerlijk mals. Zeker voor herhaling vatbaar.
Pris I.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Eten totaal niet in orde, smakeloos, taai, slechte tot geen ambiance en een serveerster (die met alle goede bedoelingen) onprofessioneel was. Wat een misser dit. Nooit meer!
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Zit hier vaker voor me werk, sinds er een nieuwe kok is is het veel verteerd, veel verser en lekkerder, bediening is Ok aardig
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Maandag hier geten, via de kruitvat, kregen alleen hoofdgerecht, maar we hebben wel voorgerecht bij besteld. De carpaccio wat lekker, als hoofd hadden we zalm filet deze was erg goed, komen graag weer is terug
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier met een voucher gegeten, bediening was profesoneel en gezellig, vooraf een kipsalade, als hoofd een zalmfilet, en als toetje een Luikse wafel, het mag wel iets minder donker binnen
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met een bon van Vakantieveilingen hier gegeten. Het driegangenmenu bestond uit een Oompoenpannetje, hoofd was Biefstuk of Roodbaarsfilet een Luikse wafel met bosbessen en ijs na. De kwaliteit was redelijk te noemen. De roodbaars moest je zelf "aanmaken" met specerijen anders was het nogal smakeloos. Voor een gewoon diner zouden we hier niet naar toe gaan, daar is het allemaal net niet goed genoeg voor. De bediening mag zich wel eens gaan bekommeren om zijn uiterlijk, een beetje slomzig uitziende ober.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig vernieuwd restaurant met een strakke kaart en gezellig personeel.
Heb hier erg lekker gegeten en was verrast door de mooie locatie van het hotel.
Kom hier zeker nog een keer terug!

LvK
Erna G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een high tea gedaan in kader van AH uitjes actie. High tea kost normaal 26,95 per persoon. Een teleurstellende high tea vonden wij. Niet in balans, niet creatief en een hoog sligro gehalte. De sandwiches waren zeer dik gesneden boterhammen en zo groot dat het een lunch op zich was. Verder veel zoete hapjes, maar allemaal vrij gewoontjes. Niets warms erbij, geen scones met marmelade en cream en standaard theezakjes vanuit de lipton doos. Bonbons ook niet heel speciaal, idee dat het confectie-bonbons waren. Verder erg kleine bordjes voor de sandwiches. Eerdere high teas in kleinere eetgelegenheden waren bevredigender dan deze hight tea
B G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten was zeer matig en veel te duur.
€34.50 voor een simpel soepje en een smaakloze
Roodbaars filet. Zeer beperkte keuze in het menu.
Absoluut geen aanrader
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zojuist hier gegeten met de AH actie, vooraf een carpaccio, was erg lekker, als hoofd een kalfstoester, met een pepersaus, als na gerecht, een ijsje was wel wat simel toetje.
molsvesters .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Het drie-gangenmenu à € 34,50 was wat ons betreft niet denderend en zeker niet dit bedrag waard. Het voorgerecht was heel eenvoudig, het hoofdgerecht was summier en het nagerecht was redelijk. Dit restaurant zullen wij niet meer bezoeken en zeker niet aanbevelen aan kennissen en vrienden.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Een Social Deal menu waarbij geen keuze gemaakt kan worden, alleen bij het hoofdgerecht een keus.
Vooraf tomatensoep, die was goed.
Mijn vrouw had als hoofdmenu Roodbaars hier zat kraak nog smaak aan. Ik had kalf- medaillons en bij mijn gerecht is de kok uitgeschoten met de zoutpot. We hebben om wat voeding naar binnen te krijgen patatjes bij besteld, deze waren goed.
Nagerecht bestond uit Luikse wafel met slagroom en bosbessensaus. Die wilden we niet en we vroegen om twee bolletjes ijs in plaats hiervan. Dit is gehonoreerd.
Als je gasten wilt aantrekken met een Social Deal menu dan moet je beter je best doen.
Voor ons nooit meer bij Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude.
riannuh5 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Meerdere malen bij Fletcher hotel Spaarnwoude gegeten. De laatste keer op het vernieuwde terras gezeten met uitzicht op het water. Ditmaal had ik een salade vooraf en de kogelbiefstuk als hoofdgerecht. Om je vingers bij af te likken. Petje af voor de kok en de bediening. Ik raad het iedereen aan hier een hapje te eten.
Mr-Pillow .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Zojuis gegeten, was erg lekker, Vooraf een mosterdsoepje, tenminste dat zij de jongen in de bediening, was lekker dus maakt ook niet veel uit, als hoofd gerrecht een heerlijke Hollandse biefstuk met een pepersaus, het deserd was een wafel. was wel wat gustig in het restaunat maar dat mocht de pret niet drukkken.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gister weer is gegeten, wikde eigenlijk met de Ah bon, maar vergeten te reserveren, gelukkig was het geen probleem, zoals altijd weer lekker. Was mosterdsoep, daarna lekkere mosselen en als deserd een luikse wafel
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Was erg bedroevend. Totaal sfeerloos. Zuinig ingeschonken wijntje. Bordje slappe mosterdsoep waar enkele sliertjes appel in dreven. Geen brood of iets wat de soep lekker had kunnen maken. Ook het hoofdgerecht (halfgare vis met een paar stukjes groenten en een aardappelpuntje) was smakeloos en karig. Om nog meer teleurstellingen te voorkomen hebben we maar niet meer op het dessert gewacht en zijn na het 'hoofdgerecht' meteen weggegaan. Nooit meer!
Lianne455 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk AC gegeten, Vooraf een carpassio, daarna een biefstukje, was super mals, en een desserd had ik een luikse wafel, de bediening was super, de aankleding mag iets leuker.
marcvandevelde .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Mooi gelegen in het groen en met een terras aan het water. Het eten was goed en lekker en de bediening was eveneens goed en vriendelijk.
Elzeboer .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Vooraf geen brood of iets dergelijks, bediening was correct.
Volgens de kelner "hebben" ze geen kraanwater, alleen flessenwater. Dan serveert men de duurste fles, terwijl achteraf blijkt dat er ook een fles voor 2 euro minder is.
Eten goed, maar erg weinig garnituur.
Het restaurant is erg aan een opknapbeurt toe en sfeerloos.

BennoTijs1952 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Zoals gebruikelijk was het eten prima. Indien de soep met blinddoek gegeten, zou ik het geen mosterdsoep hebben genoemd. Het was weliswaar een heerlijke soep - met een zoetje - maar onherkenbaar als mosterdsoep.
De enkele jongeman - in bevlekte pantalon - die de bediening voor zijn rekening nam, was duidelijk overvraagd. Dames eerst gold niet en gerechten werden voor iemand langs geserveerd. Borden kwamen schuin of op de rand van de tafel terecht, bestek verkeerd om neergelegd en er leek geen systematiek in het glasgebruik. Vervelend dat - tot overmaat van ramp - juist net nu het cappuccino apparaat niet mee functioneerde...
In een restaurant kom je om lekker te eten en dat lukte ook best wel goed. Maar de entourage doet ook wat en juist dat is iets om aan te sleutelen in Hotel Resort Spaarnwoude.
Ook jammer dat de schoonmaakmiddelen een tafeltje verderop volop in beeld stonden.