Hotel Postillion Dordrecht

5,3
6,7
Olga K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Onervaren personeel. Had geen overzicht, dus lange wachttijden, verkeerde drankjes/ gerechten werden afgeleverd. Een haastig ingevlogen ervaren collega probeerde nog iets te redden, maar zodra hij weg was, daalde het niveau weer. Ons eten (saté met friet) had waarschijnlijk al even in de keuken staan wachten voordat t onze tafel bereikte.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Hier kom je vooral als je een zakelijke meeting hebt, niet voor een gezellig intiem diner. Dat geeft niks, maar je verwachtingen moeten ook niet veel hoger gespannen zijn. Sfeer is zakelijk chic, gerechten zijn basic. Als je er bent, prima. Je hoeft er niet speciaal voor naartoe
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Als je ergens gaat eten krijg je meestal een menukaart aangereikt en maak je een keuze. De menukaart heeft tot doel jou te vertellen wat je voorgeschoteld gaat krijgen. In die zin schept een menukaart dus bepaalde verwachtingen. Helaas neemt Hotel Postillion het niet al te nauw met deze verwachtingen. De gerechten die op tafel komen zijn wel de juiste, maar niet conform de menukaart. Zelfs niet nadat het gerecht wordt teruggestuurd.

In casu: op de menukaart Carpaccio met Reypenaar VSOP kaas en pesto. Nu vond ik de kaas die op het bord lag er al wat vreemd uitzien voor een oude brokkelkaas, maar goed ik kan het mis hebben. Bij het eten blijkt er jonge kaas op te zitten. Dat is bij een carpaccio gewoon geen combi dus terug. Komt het gerecht weer op tafel. Blijkt dat ze ook nog wel ergens een plakje belegen kaas hadden liggen. Je geeft dus een gerecht terug en je neemt als kok je gast zo serieus dat je het weer rustig op tafel laat zetten met weer de verkeerde kaas. Was het zo slecht? Nee dat iet, maar het klopt niet!

Het zelfde gold voor het hoofdgerecht. Volgens de kaart een echte must. Heerlijk zachte citroenkip met een lekker knapperige huid. U voelt hem al aankomen, wel zacht, niet knapperig. Ik vraag me ook af of dat wel kan, maar zet het dan niet op de kaart.

Last but not least, dan heb je een ontevreden gast. Ga dan ook vooral niet bij hem langs om te vragen of hij nog wat drinken wil. Misschien moppert hij dan weer. Een en ander aan de manager voorgelegd en aangegeven niet mijn geld terug te willen hebben maar ik wil weten wat hij hier aan gaat doen.. 's Ochtends kom ik de beste man weer tergen en roept frivool meneer Wognum! Ik heb de rekening tegengeboekt hoor, u heft niet te betalen. Ook hij kan dus niet luisteren.