Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen Domburg

Het Groentje 10 4357 BC Domburg Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen Domburg

Bij Vierwegen zijn service en persoonlijke aandacht troef! De ligging, midden in het centrum van de beroemde badplaats Domburg, is uniek. Bij binnenkomst valt de smaakvolle en warme inrichting meteen op. Je wordt hartelijk verwelkomd in het pannenkoekhuis. Op de eerste verdieping bevindt zich het hotel. De hotelkamers zijn gezellig en bieden alle comfort, zoals een prachtige badkamer en een zonnig balkon. Jouw dag kan met een heerlijk ontbijt starten! Ook half-pension is mogelijk. Het appartement, op de bovenste verdieping, is sfeervol ingericht. Het heeft een super keuken, met afwasmachine, twee slaapkamers en een klein balkon.

Meer informatie over restaurant Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen Domburg

Buslijn 52 en 53 stopt om de hoek

Guy F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
veel keuze aan pannenkoeken, zowel zoete als hartige. Komen zeker nog eens terug om van een andere pannenkoek te genieten.
Klaas-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lange wachttijden voor een simpel product (3 kwartier) en 5 minuten nadat wij als volwassenen de pannenkoek ontvingen kreeg onze dochter van 3 eindelijk een pannenkoek.
tannylindhout .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijke vlotte bediening! Het eten, tomatensoep -pannenkoek - ijscoupe waren ????
WEDEROM voor herhaling vatbaar...zullen we hier nog dikwijls terug komen!
barendina63 S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Kind en hond vriendelijk. Tekenen op tafel en speelplaats voor kinderen. Heerlijke pannenkoeken
J C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
- Flinterdunne droge pannekoeken.
- Kleine hoeveelheden vlees e.d bovenop de pannekoeken.
- Kinderpannekoek hetzelfde formaat als een gewone pannekoek. (???)
- Kinderijsje was een een slap bekertje van 4x4cm met een beetje ijs er in.
- "grote verrassing " voor de kinderen is een grote ballon...
- Half afgeruimde tafel.
- Pluspuntjes : de kinderhoek en het personeel is vriendelijk.

Conclusie : de volgende keer bakken we zelf wel pannekoeken en zeggen we daarna als verrassing tegen de kinderen dat we nooit meer naar Vierwegen Domburg gaan.
pietwijma .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Meer dan genoeg. Zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. Lekkere schnitzel. Was erg druk, maar de bediening nam alle tijd voor je.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
we hebben met de ah actie hier gegeten was een speciaal menu. was wel goed alleen de panne koeken waren een beetje flauw, iets meer zout in het beslag? was verder goed .
woutrijneveld .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Mooi restaurant, leuke sfeer. Kinderen konden in het ballenbad spelen. Heerlijk gegeten. Prima bediening. Wout en Jennie Rijneveld uit Sliedrecht
Geachte familie Rijneveld,

Fijn dat u zo van het etentje in ons pannenkoekhuis genoten heeft!

Met gastvrije groet,

Fam. Bakker en medewerkers
Hannah A.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Er waren geen prijzen vermeld op de 'speciale menukaart' geen idee wat je onder aan de streep kwijt bent.
Voorgerecht bestond uit een paar stukjes stokbrood met een heel dun plakje kruidenboter, viel erg tegen. De pannenkoek smaakte wel maar was erg kleverig en niet op te rollen, bleef aan het bord plakken. Hebben maar van het nagerecht afgezien. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Geachte Hannah,

Jammer dat uw etentje, ondanks onze inzet, niet bevallen is.
De vaste prijs voor de AH-actie staat vermeld op de site, hierop heeft u ook uw reservering geplaatst. AH-lunch kost € 14,95 voor 2 personen en het AH-diner € 22,50 voor 2 personen. Al onze prijzen kunt u zowel op de menu- en drankenkaart als op het internet terugvinden.

Met vriendelijke groet,
Fam Bakker en medewerkers
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Op goede makkelijk bereikbare plek in centrum gelegen restaurant wat makkelijk toegankelijk is,fijn bedienend
personeel em kwalitatief goed voor de prijs,zeer diverse kaart ook voor kids,aanrader
Geachte heer Meeuwissen,

Fijn dat u onze gast wilde zijn en graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Fam. bakker en medewerkers
Janentiny .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een prima pannenkoek! Wij vonden het een leuk, gezellig restaurant met een vriendelijke bediening. We kunnen dat aan een ieder aanbevelen.
liesh10kpnmailnl .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben heerlijk genoten, lekker gegeten, goede kok en vriendelijke huisbaas. Prima locatie, genoeg variatie en keuzemenu en voor herhaling vatbaar.
jose.bisschops .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Dit restaurant is Albert Heijn onwaardig! Slechte bediening: personeel ging zelf op het terras zitten eten terwijl wij binnen zaten te wachten. Uiteindelijk zijn we weg gegaan zonder het nagerecht gebruikt te hebben. Het AH menu was zeer beperkt. Een van de gerechten (lunch) was kroketten met brood: dat bestond uit 1 droog sneetje brood met 1 kroketje. Weinig keus in pannnenkoeken. Het beleg van de pannenkoeken was karig te noemen. Zonde van mijn gespaarde zegels dit restaurant!
Jojanneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Zeer matige gerechten. Zelfs voor 22,50 met de ah actie
Voorgerecht stokbrood met kruidenboter. Olijfolie en zeezout zat er niet bij. Hoofdgerecht zeer beperkte keuze pannenkoeken.. nagerecht koffie of thee met een boterbabbelaar bleek een snoepje van 1x1cm
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Verrukkelijke pannenkoeken. Hangt een fijne sfeer in het restaurant. Bediening is top en zeer vriendelijk! Zeker een aanrader
Joor V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Met AH actie geweest. Niet bijzonder. 6 stukjes Brood met te harde kruidenboter, eenvoudige pannenkoek en eenvoudig ijsje of koffie. Ik zou er nooit het volledige bedrag voor betaald hebben, daar kun je In dezelfde straat een stuk beter voor eten. Knullige bediening.
Jard A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
matig: de pannenkoeken waren nauwelijks warm en gaar. Bovendien is de inrichting een allegaartje. Op het dessert was het lang wachten en de prijzen liggen boven die van een normaal pannenkoekenrestaurant (wij waren met 2 jonge kinderen meer dan 50 euro kwijt). De bediening kwam op ons ook niet echt vriendelijk over, ze dachten niet mee, maar dirigeerden gewoon het eten het bord op. Afknapper dus.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijke pannenkoeken gegeten. Ruime kaart met voor elk wat wils. Veel aandacht voor de kinderen zowel in extraatjes als de bediening.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Met AH actie gegeten. Beperkte keuze maar lekker gegeten. Prijs viel tegen ondanks actie. 22,50 voor stokbrood, eenvoudige pannenkoek en thee vind ik vrij duur
miganto .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Van de ah restaurantbonnen gegeten,voorgerecht stokbrood met kruidenboter dan de heeeeeerlijke pannenkoeken en als na damblanc,t was echt heerlijk en een fijne avond gehad