Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen Domburg

Het Groentje 10 4357 BC Domburg Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen Domburg

Bij Vierwegen zijn service en persoonlijke aandacht troef! De ligging, midden in het centrum van de beroemde badplaats Domburg, is uniek. Bij binnenkomst valt de smaakvolle en warme inrichting meteen op. Je wordt hartelijk verwelkomd in het pannenkoekhuis. Op de eerste verdieping bevindt zich het hotel. De hotelkamers zijn gezellig en bieden alle comfort, zoals een prachtige badkamer en een zonnig balkon. Jouw dag kan met een heerlijk ontbijt starten! Ook half-pension is mogelijk. Het appartement, op de bovenste verdieping, is sfeervol ingericht. Het heeft een super keuken, met afwasmachine, twee slaapkamers en een klein balkon.

Meer informatie over restaurant Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen Domburg

Buslijn 52 en 53 stopt om de hoek

Jouw recensie over het restaurant Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen Domburg

Wil M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Voor het eerst een echte 3D pannenkoek gegeten! M’n dochtertje had hello kitty en mijn zoontje gekozen voor een voetbal. Zelf ben ik voor een heerlijke salade gegaan. Gezellige bediening en mooie inrichting.
Bedankt voor de positieve recensie. Graag tot een volgende keer.
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Ontzettend lekkere pannenkoeken midden in Domburg! Ruime menukaart. De pannenkoeken waren goed belegd met verse producten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Eten was goed. Zeker een reden om nog een keertje lekker te genieten van de overheerlijke pannenkoeken
Hartelijk dank voor uw positieve review! Graag tot volgende keer.
Corné V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten prima, bediening kan alerter, zo is men vergeten dat men de bestelling al opgenomen had. En moesten we lang wachten om weer drank te kunnen bestellen.
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven. Wij nemen uw verbeterpunten mee. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.
lilly S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij hotel pannenkoeken huis vierwegen zeker een aanrader heel vriendelijk personeel en een leuke sfeer binnen
We willen u hartelijk bedanken voor deze prachtige review! Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen.
jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Prima eten, wat je denkt te krijgen, krijg je.
Melina D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Super locatie midden in het centrum van Domburg! Goede prijs kwaliteisverhouding, uitgebreide menukaart, gastvrij personeel en leuk ingericht! Kortom een echte aanrader!
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Kwamen voor de AH actie ( geresrveer bij iens ,maar
Werd niet accepteerd.
Een dag eerder op dezelfde wijze wel?
Beste meneer Bierens,

Wij vinden het spijtig dat we niet aan de verwachtingen voldaan hebben. Helaas kunnen wij alleen AH acties aannemen die via de website van iens zijn gemaakt.

Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We zijn hier gisteren gaan eten. Het was voor ons echt een teleurstelling. Als voorgerechtje brood met kruidenboter, deze was zo hard en niet smeerbaar. Zagen we de bestelling van gasten die ruim na ons binnen kwamen eerst voorbij komen, konden wij afzonderlijk eten omdat men het eten niet tegelijk geserveerd kreeg. Op de tosti zaten hamblokjes waardoor het leek of er een dikke plak ham op zat. De Pasta smaakte en zag er uit alsof deze uit de magnetron kwam ( we hebben een pling gehoord) Mijn mosselen waren wel lekker, maar helaas zat ik alleen te eten. Klantvriendelijk vond ik men ook niet. Er was geen ruimte om hier over te praten, we hadden ons punt gemaakt volgens mevrouw.
Hartelijk dank dat u tijd heeft genomen om een review te schrijven. We vinden het jammer dat wij uw klacht niet positief hebben kunnen oplossen. We zullen altijd ons best doen een etentje gezellig en smaakvol te laten verlopen.

Toos K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Met de familie lekker gegeten.was erg gezellig bediening vrolijk en gedienstig.
Voor herhaling vatbaar.Voorgerecht,Hoofdgerecht en Nagerecht werd keurig opgemaakt opgediend.
Hartelijk dank dat u onze gast wilde zijn. Graag tot een volgende keer.

harleywomen .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
lieve bediening en lekkere pannenkoeken,de zaak was ook leuk ingericht en qua prijs viel t mee.de tomaten soep was lekker.
M W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, rustige omgeving.
De bediening was vriendelijk en correct.
Een plek om nog een keer terug te komen
Wij willen u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen over ons pannenkoekhuis. Wij zijn erg blij om te horen dat u een fijne avond heeft gehad. Wij hopen u weer te kunnen verwelkomen wanneer u in Domburg bent.

Klazien K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heel gezellig restaurant het is een pannenkoekhuis maar je kan er ook gewoon eten.....Dit is een restaurant om nog eens aan te doen als we in de buurt zijn...
Hartelijk dank voor uw leuke berichtje. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons Pannenkoekhuis.

Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Tijdens een gezellige dag met regen en zon lekkere pannenkoeken gegeten in het gezellige kustdorp Domburg. We konden buiten zitten op de banken met kussens.
Fijn dat u zo van onze pannenkoeken en het mooie Domburg genoten heeft!
Graag tot een volgende keer.

Met gastvrije groet,

Arta V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hebben een heerlijke lunch genuttigd
tomatensoep was heerlijk
pannenkoek was verrukkelijk
daar na nog dame blanch we hebben er van genoten en de bediening was zeer vriendelijk ze krijgen van ons een dikke 10 ko en Arta van Belzen uit lewedorp
Fijn dat u zo genoten heeft van uw bezoek en eten bij Pannenkoelhuis Vierwegen.

Graag tot een volgende keer.

consvandervelde2 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Zeer vriendelijke bediening, leuke toeristische locatie,
Voor een, met alle respect Pannenkoekenrestaurant, heerlijk gegeten.
Dank u voor uw prachtige review.

Guy F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
veel keuze aan pannenkoeken, zowel zoete als hartige. Komen zeker nog eens terug om van een andere pannenkoek te genieten.
Graag serveren we volgende keer een andere pannenkoek die u heerlijk gaat smaken.

Hartelijk dank voor uw bezoek.

Klaas-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lange wachttijden voor een simpel product (3 kwartier) en 5 minuten nadat wij als volwassenen de pannenkoek ontvingen kreeg onze dochter van 3 eindelijk een pannenkoek.
Tot onze spijt hebben we niet voldaan aan uw verwachtingen. We zullen zeker onze best doen dit volgende keer te voorkomen.

Tanny L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijke vlotte bediening! Het eten, tomatensoep -pannenkoek - ijscoupe waren ????
WEDEROM voor herhaling vatbaar...zullen we hier nog dikwijls terug komen!
Hartelijk dank voor uw enthousiaste reactie. Graag zien we u volgende keer terug.

Barendina63 S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Kind en hond vriendelijk. Tekenen op tafel en speelplaats voor kinderen. Heerlijke pannenkoeken
Ook kids en honden zijn van harte welkom. Voor de hond brengen we graag een bakje water en een botje. De kinderen kunnen zich prima vermaken in de speelhoek, kunnen kleuren in ons krantje en natuurlijk een heerlijk kindermenuutje eten. Vergeet u niet de kindertekening in te leveren? De winnaar krijgt een leuke verrassing.

Graag tot een andere keer.

Fam. bakker en medewerkers