Hotel Ons Krijtland

Julianastraat 22 6285 AJ Epen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hotel Ons Krijtland

- Ontbijt 08:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Wi-Fi
Svdvelden .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hebben met een gezelschap van 24 mensen de 98ste verjaardag van onze tante gevierd. Dit doen we al meerder jaren bij Krijtland. Vorig jaar waren we echt niet tevreden, maar afgelopen zaterdag zijn we zeer verwend.
Onze tante, als vaste gast, werd verwelkomd en gefeliciteerd. De tafels waren mooi gedekt met witte tafelkleden en een bloemetje. Het buffet was uitermate goed verzorgd en er was echt geluisterd naar onze kritiek van vorig jaar qua opmaak en proportionering. Alle lof hiervoor! Ook de bediening was vriendelijk en voorkomend!
Het enige verbeterpuntje was voor ons dat de desserts, op het bakje van de creme brulé na, nog wat groot waren, waardoor het niet echt mogelijk was meerdere dingen te proeven. Het zou slim zijn om er een soort proeverijtje van te maken.
De complimenten voor het geheel zijn welverdiend!
José W.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Een sfeervol gezellig restaurant, heel erg schoon van binnen, ook de wc was super schoon, met super personeel!
We hebben vandaag met 4 personen in het restaurant van Krijtland gegeten. Toppie zeg!
Ik had een voucher van Meander gekregen. T.W.V €70,00 en wilde wel eens mee maken hoe het in ons Krijtland was, ik nodigde dus vrienden uit. We hebben 2x schnitzel met champignon roomsaus en 2x kippenpasteitje met frites en rauwkost besteld, daarna hebben we nog 4x Dame Blanche als toetje besteld. Enne.... Alles lekker vers gemaakt met super lekkere smaak, de tijd vloog om. we gaan het zeker nog eens over doen.
Zelf vinden wij, neem géén negatieve recensies aan maar ga zelf eens kijken hoe alles reilt en zeilt, en hoe lekker alles smaakt! Ons beoordelingspunt is dan ook een dikke vette 9.
Bertus11 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Niet de eerste keer in Ons Krijtland en zeker niet de laatste. Vriendelijke ongedwongen sfeer, prachtige ligging en een prima keuken. Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes (met uitzondering van de voortreffelijke Limburgse Vlaai). Mijn hertenbiefstuk was perfect gebakken en lag in een heerlijke jus; daarbij een lekkere maar wat vreemde groentencombinatie (witlof naast zuurkool) die beter uitpakte dan verwacht. Het bord werd afgemaakt met kersen en een stoofpeertje. Gewoon lekker.
Jeroen-67 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Zeer slecht.
Met een groep gisteren op het terras neergestreken. Ik had een cappuccino en een tosti besteld. Cappuccino had ik met 5 minuten. De tosti duurde schandalig lang.
De hele groep zat al te eten en mijn tosti kwam maar niet. Intussen werd al wel 2x gevraagd of we nog iets wilde drinken.
Bij de 2e keer gaf ik aan dat ik eerst mijn tosti wilde hebben. Die zou er volgens de ober zo aankomen.
Na ruim 5 minuten kwam er een steenkoude tosti.

Er werd wel een nieuwe tosti aangeboden maar ik had geen zin om nog een keer ruim een half uur te wachten.

Waardeloos restaurant dat alleen uit is op drankomzet en slechte service verleent.
Svdvelden .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Ik heb gisteren met 20 mensen gegeten in dit Hotel i.h.k.v. een feestje voor onze tante die 97 werd.
Allereerst: de formicatafels waren niet gedekt, maar er lag een half lopertje op, dit gold ook voor de buffettafel. Het zag er onverzorgd uit.
Het zou een koud buffet zijn, maar er stonden opeens toch twee warme schotels op, en echt niet aantrekkelijk eten. De visschotel was volgepropt en leek niet vers, alles smaakte naar elkaar. Salade was minimaal, wortelsalade leek uit een potje te komen. Het was ook veel te veel, dat gaat allemaal naar....
Daarna volgde een nagerechtbuffet, veel te grote porties en het was wel voor 50 mensen, dus ook hier veel heel veel van over. En de kaasplank was
rommelig, zag er niet aantrekkelijk uit.
Wij waren met z'n allen heel teleurgesteld, mede omdat dit toch 30 euro p.p kostte. Onze tante komt er al jaren maar ik denk nu niet meer!
Wat jammer dat u teleurgesteld bent. Bij vertrek is er met meerdere aanwezigen gesproken die het een leuke verrassing vonden dat er naast de koude gerechten als extra (zonder meerprijs) 2 warme gerechten geserveerd werden ook werd de bediening uitvoerig bedankt voor de goede zorgen en het lekkere eten.
Verder is alles wat er op het buffet stond supervers en huisgemaakt. De portiegrootte was afgestemd op het feit dat er geen hoofdgerechten werden geserveerd. We zullen uw tip over de lopertjes op de tafels meenemen en de volgende keer met de groepen overleggen of deze wel of geen linnen op het buffet of de statafels wensen.
Rschef .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Wij zijn nu al 3 keer wezen logeren met een arrangement, geweldig, fantastisch ontbijt, uitstekend drie gangen menu 's-avonds, krantje 's-morgens bij ontbijt, koffie of thee bij ontvangst met limburgse vlaai, 1 x pannenkoek eten in het naastgelegen restaurantje en bij vertrek een grote limburgse zelfgebakken vlaai mee naar huis, allemaal inclusief!
Het avondeten is werkelijk uitstekend! Wij kennen vele hotels in de omgeving maar de keuken is prima. Wij komen zeker weer terug!
Josl01 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Wij hadden een aanbieding geboekt met een keer stoofpannetje "zoer Vleesj" Dit was heerlijk
een van de andere dagen het dagmenu geboekt.
3 gangen-vooraf zalm mousse, hoofdgerecht 2 !! flinke stukkenhertenbiefstuj en als nagerecht een flimke Creme Brulee.

zeer ruime porties, zelf vers gemaakt.

De kaart is beperkt, maar her eten is zeer smakelijk tegen prima prijzen.
Je voelt je hier duidelijk gast, wij komen beslist nog een keer terug als we in Zuid Limburg zijn