Meer informatie over restaurant Hotel Hoog Soeren

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Hotel Hoog Soeren

Aad V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We boekten één nachtje bij het Hotel Hoog Soeren. Omdat we wilden gaan fietsen op bewuste zaterdag vertrokken we vroeg van huis. Al om half elf arriveerden we, waar we pas om twee uur in onze kamer zouden mogen. Daar aangekomen was het geen probleem en kregen we de kamer direct toegewezen. Een twee sterrenhotel, daar mag je niet veel super-de-luxe van verwachten. Echter de gastvrijheid al was 4**** waard. In de avond boekten we het diner in hetzelfde hotel, maar door loskoppeling van restaurant en hotel heet het restaurant No. 15, verwijzend naar het huisnummer. We bestelden er de Kipsaté. Een smakelijke maaltijd voor €15,00. Een uitermate lekker dessert van Belgische chocolade met munt, maakten ons diner compleet.
De volgende ochtend maakten we gebruik van het eenvoudig maar compleet ontbijt. Jammer genoeg was het ei zo zacht dat bij het pellen het hele ei over het bord uitliep. Eieren koken, moet men kennelijk nog leren.
De gastvrijheid en het typische personeel deed ons soms denken aan Fawlty Towers, maar op een leuke wijze. We gaan er ongetwijfeld nog een keer naar terug.
Daniël D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het hotel met restaurant in het prachtige Hoog Soeren wordt al jaren door een familie geleid. De familie is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je direct thuis. Er is een speeltuin aan de voorkant van het hotel. Naast het hotel is voldoende parkeergelegenheid. Het hotel is moeilijk met het openbaar vervoer te bereiken. Het eten in het restaurant is heerlijk. De kaasfondue is buitengewoon. De tafels staan op gepaste afstand van elkaar. Prijs en kwaliteit staan in verhouding tot elkaar. Ik kom hier graag op bezoek.
tobias0701 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We hadden voor 40 personen een lunch gereserveerd na een begrafenis. De begrafenisplechtigheid verliep iets sneller dan verwacht waardoor we een kwartier vóór de geplande tijd aankwamen bij het restaurant. Hier was blijkbaar niet op gerekend. We werden niet ontvangen en hebben plaats genomen. Na 15 minuten werden er broodjes op een centrale tafel gezet en werd aansluitend de soep geserveerd. Het uitserveren van de soep duurde lang, omdat slecht één serveerster voor deze 40 personen bezig was. Ook de aansluitende bestelling van de drank werd hierdoor ernstig vertraagd. Het bijvragen van extra broodjes verliep ook niet erg soepel.
De kwaliteit van het eten en drinken was overigens goed. We zijn teleurgesteld over de slechte bediending op deze dag.
Bites-_- .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk na een boswandeling vertoeft op jullie terras met mooi uitzicht en lekkere banken met kussens en kleedjes. Dranken en eten waren keurig verzorgd en was heerlijk. Limonade voor de kinderen is ook geen probleem en voor hun een origineel "kinder tapas" besteld.
Titia D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Prachtig pand, prachtige plek. Een wijntje met een borrelhapje heb ik nog nooit zo waardeloos beleefd als hier. Bediening achter de bar drukker met kletsen dan haar collega te helpen. Het was redelijk druk. De jongen die ons hielp had vieze nagels en duurde lang voor hij aan tafel kwam. Was ook te nadrukkelijk dat we de andere wijn beter konden nemen (prijs hoger lag) dan welke wij hadden gekozen. Erg jammer
shbicol .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Een heel erg leuk restaurant! Ze hebben het restaurant hipper gemaakt en een andere naam gegeven. De ambiance is sfeervol en huiselijk.
Ook erg fijn is dat onze honden mee mogen en zelfs de aandacht krijgen en vriendelijk koekjes worden gegeven aan ze.
De nieuwe kaart ziet er supergoed uit en het is erg lekker je proeft dat het vers gemaakt is en met liefde klaar gemaakt is. Hier staat een kok met passie achter de kachel!
Prima vers kunnen eten, een hele mooie omgeving en de goedlachse bediening is heel hartelijk en behulpzaam.
R.F. N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Ook nu weer prima gezeten op de loungebanken op het terras, heerlijke verse groente-smooties en een top steenovenbroodje met gemarineerde beenham. Genieten en tot rust komen na een tourritje met m'n dochter over de Veluwe
jocomina .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
vandaag geweest, goed ontvangst en goede uitleg over de diverse producten.
leuk was ook de uitleg over het bier "schavuit" en de IPA variant daarvan , mijn man heeft ervan genoten.
Het voorgerecht gerookte zalm en de carpaccio is een aanrader, de zalm wordt zelf gerookt.
We hebben het vleesgerecht black argus ( australie) genomen en dat had een goede smaak
gewoon lekker gegeten, goede bediening en niet opdringerig met drankjes.
Dat is ook wel eens prettig, er werd wel goed opgelet of je nog iets wilde hebben en of alles naar wens was.
We komen hier zeker nog eens terug
Hermann R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Zo kwamen wij weer eens in dat schitterend gelegen Hoog Soeren terecht, dus een goede gelegenheid een bekend adres aan te doen.
Tot onze vreugde lachte het terras ons toe met een zonnige ongedwongenheid. De tafeltjes en stoelen staan zo te zeggen losjes over de tuin verdeeld, een beetje als in Frankrijk. Na een lekker bakje koffie was er een prima streekbier (Schavuyt of iets dergelijks).
Voor het eten gingen we naar binnen en zo zagen wij dat het interieur een verdere vernieuwing heeft ondergaan. Nog altijd gezellig en sfeervol maar tegelijk strakker, lichter en op een of andere manier ruimer, zeer goed gedaan.
Blijkbaar is ook de kaart aangepast en is hier veel werk van gemaakt. Ik ben niet zo zeer van de labeltjes en etiketjes (groen, bio, slaaf-vrij, eco, blij..) maar mijn biologische kalfsentrecôte was echt super. Mals, sappig en uitstekend van smaak. De toespijs was chocoladetaart met een een saus van sinaasappel, heerlijk.
Al met al een uiterst aangename middag en avond en het eten was zelfs boven verwachting goed.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
We zijn op de bonnefooi naar HoogSoeren gereden en kozen het hotel vanwege het mooie terras. Maar van het één kwam het ander: en na een gezellige borrel met een Hugo (dank voor de tip gastvrouwe!) rolden we zo het diner in en werden getrakteerd op een heerlijke avond die eindigde bij de open haard. Wat vooral opviel was de aantrekkelijke (naar wij hoorden nieuwe) kaart met tal van streekproducten. Wat een goed initiatief; dat zouden meer restaurants moeten doen.
Regelrechte aanrader. We komen zeker terug!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Ja echt een mooie plek. Zo'n riant terras vind je niet snel. Ruisende bomen, een mooi grasveld. Je kunt hier echt de hele dag genieten. Super bitterballen.
Bediening is afhankelijk van het moment. Soms is het binnen zo druk dat je even erom moet vragen, maar dan komt het ook snel.
Vorig jaar eind november hier het preuvement gedaan en blijven slapen. Ideaal, de duisternis van het bos dan rondom. Dat gaan we zeker weer doen als het kan. Fantastisch met wild bij de open haard, bij elke gang een passend wijn (of bier!). En dan afsluiten met een buffet vol met toetjes en kazen! Het ontbijt is hier op ouderwetse wijze en dat past dan wel goed na zo'n zware avond.
Agathe D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Op een prachtige plek op de Veluwe recentelijk heerlijk gegeten bij Hotel Hoog Soeren. We komen hier al jaren en de sfeer en gastvrijheid is altijd tip top in orde. Recentelijk zijn ze overgestapt op een nieuwe lunchkaart. Echt lekkere broodjes en soepen. Wij aten er een gegrilde Bavette met salade en frietjes. Heerlijk mals rundvlees. Snel bereid en mooi geserveerd op een houten plank. Als toetje heerlijk ijs uit de beste ijssalon uit de buurt met verse aardbeien. Wij hoorden van de bediening dat de kaart van het diner ook gaat veranderen. We kijken er nu al naar uit!
R.F. N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Na een fijne wandeling, heerlijk geluncht op een schitterend terras in Hoog Soeren. Prettige bediening en prima gegeten. Aanrader!
Dominique M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Een vrij uitgebreide kaart met lekkere gerechten.
We konden niet echt kiezen welke witte wijn we wilden nemen, zodat de ober ons hen alle 4 eerst liet proeven (het waren ook allemaal open wijnen die je per glas kon kiezen, een enorme geste die we nog niet veel hebben mogen ervaren, een dikke pluim!
Spijtig genoeg was de keuken dicht om 21u en men had ons niet gezegd dat we na 21u geen dessert meer konden nemen...
Bij mooi weer is er ook een zeer groot terras in een heel grote tuin.
G A.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Recent hier gegeten na een heerlijke wandeling in de omgeving. Restaurant ligt in een mooie setting in het bos. Komt wel enigszins gedateerd over. Bediening goed. De wildbouillon met zwammetjes vooraf was heerlijk. Het hoofdgerecht met kabeljauw vond ik minder van smaak. Vrij vlak. Op zich verder prima verblijf die avond.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Wij hebben vandaag met onze hoogbejaarde ouders geluncht bij HS. Mijn score 3 keer 8 is: dit is een goed restaurant. Decor: met z'n vieren confortabel in een hoekje; uitzicht op hoge bomen rond het hotel. Service: een jonge ober die het goed deed en die zeker een negen gaat scoren, wanneer hij de kleine steekjes niet meer laat vallen (zoals bijvoorbeeld: borden een beetje te laat afhalen). Eten: hazenrug, kabeljauw, kalfslever mooie hoofdgerechten (hazenrug kon een tikje roder); de score wordt wat ons betreft wel een 9, als de kok royaler is en meer doet met de groentes (die ene snijboon is grafisch gezien wellicht interessant op het bord, maar als je niet aan koolhydraten doet, hunker je naar meer groenten). Zeker in deze rustige winterse periode: mijn ouders én wij komen hier graag weer terug voor een warme lunch.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Wij zijn hier geweest met een bongo bon. Als je de bon leest denk je dat je een hoofdgerecht en een voor of nagerecht voor de bon krijgt, maar als je daar komt werd er gelijk verteld dat je bij moest betalen, oké was niet anders, maar jammer. Het voorgerecht was prima, de carpaccio was erg koud, kwam duidelijk uit de vriezer, maar goed, wilde niet gelijk klagen, smaak was prima. We hadden als hoofdgerecht een zalm en kabeljauwfilet genomen, de zalm was echt lauw, en de kabeljauw was echt snotterig, moest in roomboter gebakken zijn, en ik had me er iets anders bij voorgesteld. Hier hebben we wel wat van gezegd waarop gezegd werd dat de kabeljauw na het bakken in de oven gezet was om hem warm te houden....eh waarom??? En dit bij de zalm niet kon omdat hij dan droog zou worden, het lijkt mij dat als je het goed bereidt dat dit niet nodig is. Verder vind ik de entourage ook erg matig, een bakje droge salade en wat frites. Al met al kan je beter ergens anders je bon of je geld uitgeven. P.S. we kregen wel gratis koffie als goedmaker.
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Na een half jaar terug op Hoog Soeren. Dit keer mindere ervaring. Het was koud in het resataurant en daarbij was ons eten (huisgerookte zalm) ook niet goed op temperatuur. Het meisje in de bediening was alleen en had niet de gastvrijheid zoals wij de vorige keer ervaren hebben. Daarbij kwam dat het ontbijt al om 19.00 uur om ons heen werd opgedekt voor de volgende ochtend..
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Met collega's gebruik gemaakt van de vergadermogelijkheid inclusief lunch en diner. Het decor bevalt wel, landelijk en sfeervol. Dus prima plek om te vergaderen. Het eten viel wat tegen, aardappelsoesjes zonder veel smaak en een tongscharfilet die ik thuis lekkerder klaargemaakt zou hebben. In boter gebakken, maar vervolgens een beetje slappe hap. Tijdens de lunch was er wat gedoe over glutenvrij en was het brood niet echt vers. Jammer.
Christa L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Het restaurant viel erg tegen voor een restaurant met zo 'n naam!
De kaasfondue leek uit een pakje te komen en was koud en het brood was niet goed afgesneden , waardoor het er rommelig uitzag.
Er zat verder ook niks bij, wat voor een kaas fondue van €35 eigenlijk een beetje gênant is.
De bediening was erg jong en dus nog niet zo ervaren.
Verder hebben we wel een leuke avond gehad, en de lokatie is prachtig!!