Hotel Hof van Hulsberg

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

Be S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gisteravond uitstekend gegeten na een stralende dag.
Op het terras in de avondzon een aperarief gedronken.
Nadien binnen in het sfeervolle ,huiselijke restaurant ,een zeer smaakvolle salade met gerookte zalm en nadien heerlijke zalm en roodbaars
De bediening is uitermate sympathiek en attent.
Voor Hulsberg in het Hof
Hebben wij zeer veel lof.

Els B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Namens het bestuur VIB wil ik aangeven dat wij in Hof van Hulsberg heel plezierig en vriendelijk zijn bejegend. Het eten was geheel en al naar wens. Het 1 voor 1 afrekenen kostte inderdaad wat tijd, maar was wel op ons verzoek.
Kortom: wij vinden het jammer, dat één van onze veertig leden, niet tevreden was..
Jammer ook, dat dat niet ter plaatse, bij de heel behulpzame bediening in Hof van Hulsberg is aangegeven…
Ik weet zeker, dat daar aandacht voor zou zijn geweest!
We zijn als bestuur, en dat is ook het beeld bij onze leden die de busreis in Hulsberg afsloten, heel tevreden en danken onze gastvrouw en het bedienend personeel voor de goede ontvangst en het lekkere diner.
Snoopy1964 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
met een bus gezelschap van 40 personen gaan eten bij hof van hulsberg.
mensen die zuurvlees hadden besteld moesten de frieten soppen in het pannetje zuurvlees een bord waar men het eten op kon doen kreeg je niet erbij.
Glazen waren vies.
Na afloop moesten we allermaal een voor 1 bij de kassa gaan afrekenen vindt het geen service.
Bediening was niet echt vriendelijk.
Er wilde pinkpopgangers eten maar kregen van de eigenaar te horen dat ze niet konden eten omdat het te druk was.
Slechte service en niet voor herhaling vatbaar
Beste Snoopy1964,
Wat jammer dat u ervaring niet naar wens geweest is.
U was inderdaad met een gezelschap van 40 personen waarbij ik van nagenoeg alle dames die bij mij afgerekend hebben. wat overigeens op verzoek van de groep zelf was, dat alles naar wens was en dat iedereen lekker gegeten had. de lange rij met afrekenen kan ik heel makkelijk oplossen door een volgende keer te stellen dat men niet apart af kan rekenen, dus wat is de grens tussen klant vriendelijk en klant onvriendelijk?
Het pannetje zuurvlees met frieten of salade staat bij ons op een langwerpig bord welke tevens dient als bord om van te eten, u kunt het pannetje van het bord afhalen en dan naar behoeve op het vrijgekomen bord scheppen wat ik een aantal dames ook uitgelegd heb.
correct, op 1 glas zat nog wat lippenstift resten, dat is niet prettig,niet voor ons en zeker niet voor de gast.
De pinkpoppers hebben we uitgelegd dat ze wel degelijk konden eten, ik hou altijd rekening met mijn hotelgasten,maar dat het iets langer kon duren, ik ben graag duidelijk naar mijn gasten, om teleurstellingen in lang wachten te voorkomen, wij doen geen concessies in kwaliteit, ik zeg dan liever nee dan dat het door werkdruk tegenvalt, uit eten moet een beleving blijven.

Ik had uw bezwaar graag gehoord tijdens uw aanwezigheid die dag, ik heb persoonlijk aan elke tafel gevraagd heb of alles naar wens was, dan had ik uw ongenoegen wellicht kunnen oplossen.

met vriendelijke groet, Janine Hof van Hulsberg

Reactie van proever:

Ik deel toch u mening niet.
heb u man wel degelijk tegen die pinkpopgangers horen zeggen dat ze niet konden eten vanwege de drukte.
Een extra bord waar de mensen het eten op konden doen is toch een kleine moeite.
Er waren genoeg mensen die het eten niet voor herhaling vatbaar vonden.
en van dat vieze glas sorry zeggen kost niks evenals vriendelijkheid van de bediening, zeker als je al alles van het eten vooraf hebt kunnen voorbereiden jullie hadden de menukeuze van iedereen van te voren doorgekregen.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Allereerst mijn advies nl verander de naam bij Iens, want hier staat Hotel Hof van Hulsberg in plaats van Hotel Restaurant Hof van Hulsberg. Na aanvankelijk een periode van wisselende koks en dus ook kwaliteit is jullie restaurant nu al meer dan een jaar een TOPPER met weliswaar een jonge maar zeer gedreven goede Chef kok. Dat is n.m.m. ook een van de redenen dat het steeds moeilijker wordt om een plaatsje te bemachtigen in jullie restaurant. Zomaar een gerecht Schrei, de overheerlijke winter kabeljauw, gegrild met sperzieboontjes, kleine tomaatjes uitje en dille saus afgeblust met groentebouillon. Zo'n mooie moot van de loins krijgen we zelden, spierwit vlees en perfect gegrild. Een gezellige huiskamer leuke mensen en perfect restaurant. Aanrader met stip!
Beste Heer Spit,

Ik kan de naam zelf niet wijzigen maar ben er mee bezig, bedankt voor de tip

met vriendelijke groet,

Janine
J.linden9 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Hof van Hulsberg heeft een zeer aangename huiselijke sfeer waarin je je meteen thuis voelt. Het onthaal en de bediening is uitermate vriendelijk. De keuken voortreffelijk en de prijs-kwaliteitverhouding meer dan goed. Een ware aanrader !!
We hebben genoten van de kerstbrunch en zullen het restaurant zeker opnieuw bezoekenzeker
SanneS1986 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Er hangt een heerlijke sfeer in het restaurant.
Dit is de derde keer dat ik in dit restaurant heb gegeten.
Deze keer heb ik voor het wildmenu gekozen.
De borden zagen er goed en het eten was ook zeer goed.
Na nog een tijdje gezellig gekletst te hebben met de eigenaars zijn we voldaan naar huis gegaan.
Hkkeijdener1968 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Wij hebben ons 25 Jarig Huwelijk gehouden bij Hotel Hof van Hulsberg.Ben ik blij dat we deze keuze hebben gemaakt. Het was in één woord SUPER. Gastvrouw en gastheer heeeel vriendelijk TOPPIE. Alles goed verzorgd en de kok heeft echt goed werk verricht, vooral het toetjes buffet hmmmm wat was die Heerlijk, alles was lekker...ga zo door !!
Bij deze willen we jullie bedanken voor alles, wij komen zeker terug!!
Liefs van Bert&Hilda
Beefstuk .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Lekker eten voor een eerlijke prijs. Hier ben je welkom voor een goed bord eten. Het twee, drie gangen zomer menu is zeer aantrekkelijk geprijsd. Ook de menu kaart mag er zijn. De oprechte vriendelijke bediening valt op. Wij aten het zomer menu vis tweeluik en of schnitsel met champignon roomsaus en ijs toe. Bij het afrekenen wisten wij het al, hier komen wij vaker terug. Geef niet te veel gas in Hulsberg, je zou zomaar voorbij dit restaurant zoeven. Dat zou zonde zijn...
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Wat een heerlijk terras om te onthaasten. Wat een vriendelijke gastvrouw en gastheer.
Zelfs een gewone schnitzel en een portie ouderwets zuurvlees met een lekkere rose en een dito rode Spaanse huiswijn waren stuk voor stuk delicatesses. En dat alles voor een zeer aangename prijs.Chapeau!
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Wij stopten hier vandaag voor een snelle lunch en waren daar heel tevreden over. We kozen de "lunchtopper", een broodje met gebakken kipreepjes en chilisaus. Niet heel bijzonder natuurlijk maar wel lekker, niet te duur ( 7,50 euro) en we werden bovendien vriendelijk en kundig bediend. Dinerkaart zag er eigenlijk nog beter uit dan de lunchkaart. Misschien de volgende keer. Prima plek voor een tussenstop in ieder geval.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Een restaurant waar het goed toeven is. Leuke mensen , mooie ambiance met een prachtige leestafel met veel boeken en tijdschriften. Je voelt je hier thuis.
Na een mandje stokbrood met olijven, olijfolie, zon gedroogde tomaatjes en kruidenboter genoten van een mooi opgemaakte en goed rose gebakken hertebiefstuk. Een prachtig stuk vlees op een bedje van warme groenten begeleid met spinazie en on top zuurkool. Uiteraard ook nog frietjes er bij. Wijj vonden dit beiden een schitterend gerecht en komen zeker terug. Chapeau!
Cdw88 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Gisteren op Valentijnsdag ongelooflijk goed gegeten hier. De ambiance was om meteen verliefd op te worden. Fantastisch sfeervol aangekleed voor dit 'Valentijns' eten. Gastvrouw en -heer bijzonder voorkomend evenals bediening. Kwaliteit van het eten was zonder meer super. De wijze waarop de verschillende gerechten gepresenteerd werden was bijzonder. De wijnen pasten goed bij de diverse gerechten. Misschien de Muscat de Beaume de Venise iets te kruidig bij het grande dessert, dat er ook zo mooi uitzag en.... smaakte. Een grote pluim voor de kok en zijn garde!!!!
Smulpapinnetje .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Heerlijk gegeten op 12 en 13 juni 2013. De aspergesoep is overheerlijk! Sinds maart 2013 onder nieuw eigenaarschap, supervriendelijk echtpaar, echt de moeite waard om daar te gaan eten! Knap om in deze tijden een restaurant te (her)openen