Hotel Het Raedthuys

Markt 2 4695 CE Sint-Maartensdijk Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Het Raedthuys

Bij restaurant het Raedthuys in Sint Maartsendijk staat de internationale keuken centraal. Er wordt uitsluitend met lekkere, verse en duurzame ingrediënten gewerkt.

Heerlijke vis-, vlees- en vegetarische gerechten zijn hiervan het resultaat. Op een traditionele en ambachtelijke wijze worden zo bijvoorbeeld smaakvolle gerechten van Thools rund of echte Zeeuwse kreeft bereid!

Wij serveren zowel voor de lunch als diner a la carte. Naast de a la carte kaart hebben wij ook een heerlijke lunchkaart en kunt u ook genieten bij ons van een uitgebreide High Tea.

Bent u met een groep? Vraag ons naar de diverse mogelijkheden; van private dining tot een heerlijke feestavond.

Kortom: bij Het Raedthuys kan je écht Zeeuws genieten met een internationaal tintje. Reserveer nu!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hotel Het Raedthuys

Onze huiskamer en binnentuin zijn geopend van 08:00 – 00:00. U kunt hier terecht voor een lekker ontbijt, lunch, High tea/coffee/beer/wine of een hapje en drankje.

Jouw recensie over het restaurant Hotel Het Raedthuys

Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten ( flamkuchen... echt een aanrader )in een sfeervolle omgeving ...vriendelijke gastheer en dame ..komen zeker nogeens terug ....!!!!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Geen kaart dus afwachten wat je op je bord krijgt!twee avonden na elkaar zelfde vis gerecht!
Wijn niet op temperatuur!
Zaal personeel kan beter,meer oog voor detail!
H T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
prima hotel mooie kamers,ontbijt zeer goed.Diner goed.
Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Mooi oud pand.
Omgeving rustig.
Angelina V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Mooie locatie , lekker eten

Minpuntje : in Sint Maartensdijk is niet zoveel te beleven dus moet je erop uit of gebruik maken van de wellness mogelijkheden van het hotel
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk verrassingsmenu, laat deze chef vooral z'n gang gaan! Verder heel plezierige, kundige en vriendelijke bediening (reuze bedankt, Esther).
Tip: de Zeeuwse bubbels als aperitief.
Fijn hotel met verrassend goed restaurant. Lekker ontbijt ook!
Extra plus: de doorsteekroute die we op jullie advies volgden ri Zierikzee was top!
Enig minpuntje: liever verse artisjok en vers sinaasappelsap, echte jam ... kleine moeite, groot verschil! Verder niets dan lof. Tot ziens! Rose & Marie
B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
problemen met de kok?? ?Er werd eigenlijk geen menu aangeboden, dessert was niet voorradig...voordeur van restaurant bleef de hele tijd gesloten.
ge B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Moeiljk prijs kwaliteit te beordelen. We hadden een bongo chèque gekregen exclusif drank
Argentijnse Wijn sas lekker
Personneel super vriendelijk
Zéro rustig gelegen op 2 km van een Mooie wandeling
mia W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Was een geweldige dag!! zeker aan te bevelen als trouw locatie !
een dag met een gouden randje!! komen zeker terug !
Bedankt allemaal, we waren zeer tevreden.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Mooie locatie met een mooie kamer, die bovendien prima schoon was! Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant en het ontbijt zijn een aanrader. Kortom: Wij komen zeker een keer terug!
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
de menu kaart is niet aanwezig, alleen een wijn kaart
je kunt kiezen tussen vis of vlees wat in het verrassing menu zit
Christof R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Verrassings 4-gangendiner op vrijdag- en zaterdagavond als onderdeel van een lang weekend in het hotel, alles heel lekker, superaangename bediening, heel mooi en gezellig interieur, niks op aan te merken !
jomanu .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
wij hebben het verrassingsmenu genomen van 3 gangen, het was echt TOP, we kunnen het iedereen aanbevelen.
het personeel was ook erg vriendelijk. Alleen al voor het eten gaan we zeker nog een keer terug.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekkere gerechten - zeer goede prijs/kwaliteit- vriendelijke bediening
Enkel verrassingsmenu's maar de keuken houdt rekening met de wensen van de gasten.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heel aangenaam en gezellig kader en super lekker, fijne gerechten en tip top op smaak.
Tot tweemaal toe daar gegeten en enkel superlatieven.
Flora V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Een dikke 11. Geweldige ambiance. Verrukkelijk diner. Buitengewoon. Welness ook voortreffelijk. Vriendelijk en buitengewoon heerlijke kamers. Meer dan tevreden.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zeer mooi hotel met zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Geen ontbijtbuffet maar bediening aan tafel via een rijk gevulde etagère en mandje met soorten brood. Hierbij heeft men nog de keus van een extra uit een flinke list. Ik vond "Egg Benedicte" zeer lekker. Uiteraard koffie of thee naar believen. Wij hebben er 3 x gedineerd en dat was elke keer zeer verzorgd en lekker. Er is een vaste kaart en ook een 3 of 4 gangen verrassing menu die blijkbaar zeer in de smaak viel.
Echt een aanrader.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Wij hadden een fietsarrangement geboekt. Het is een mooi hotel waar we zeer lekker gegeten hebben. Zeer spontaan vriendelijk personeel!
Mario R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Schitterend verblijf! Twee minpuntjes: geen airco op kamer en tijdens ontbijt verpestte 1 serveerster de ochtendstemming.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Bon (€ 35,-) ontvangen voor lunch, gereserveerd met vermelding betaling via voucher. Op internet pagina leek het een geweldige culinaire ervaring te worden. Om warmte advies gevraagd waar beste plaats was voor lunch, achterzijde onder bomen; mooie binnenplaats in schaduw van bomen. Echter alle stoelen en tafels onder vogel uitwerpselen. schoonste tafel genomen en kaart gevraagd. De lunchkaart was teleurstellend klein, gevraagd of er nog een andere kaart was waar we van mochten bestellen, dit was niet mogelijk . Hierna hebben we moeten vragen om de tafel schoon te maken! Omdat we gereserveerd en een voucher hadden, keuze gemaakt. eten was niet slecht, maar zeker niet overdreven goed. Omdat we nog niet bij het bedrag (Voucher) in de buurt kwamen ook nog koffie na genomen en vertrokken. Zonder dure wijn te bestellen is een lunch voucher daar verspild en moet je zeker niet aangesloten zijn bij een organisatie waar Lunchbonnen worden verkocht van € 35,-. Al met al teleurstellend!
Conny A.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
De kaart is wel beperkt maar het eten was heel lekker en verzorgd.
We moesten lang op de koffie wachten maar dat was mis begrepen en toen de koffie gebracht werd was het de verkeerde, maar als compensatie iets vant huis gekregen.