Hotel Heerlen Van der Valk

Meer informatie over restaurant Hotel Heerlen Van der Valk

- Ontbijt 07:00 - 11:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten is matig in deze vestiging. Hele zoute soepen....en de fish and chips moet serieus van de kaart worden gehaald. Tempurabeslag is ver te zoeken....en de vis die gebruikt wordt is absoluut geen kabeljauw maar een goedkopere witvis. Wat je vervolgens krijgt is een bord vol vet.
Avond erna een sate varkenshaas besteld. Op zich goed op smaak maar weinig vlees. Om daar vervolgens witlof met een papje bij te serveren vind ik niet passend. Al met al hoef je hier niet te gaan eten en kun je beter in heerlen centrum een leuk tentje opzoeken.
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Personeel was ondeskundig. (Wisten niet wat ze uitserveren)
Prijs kwaliteit vonden wij slecht.
Verhouding prijs met hoeveelheid is gewoon slecht.
Voorbeeld: Dame blance. In een klein kommetje 1 klein bolletje met een flinke dot slagroom en chocolade saus die je moest zoeken voor €6,-
Als ze zeggen dat ze een ouderwetse dame blance geven wil ik wel ijs proeven en warme chocolade erbij krijgen.
Wij gaan hier niet meer eten.
Lijkt wel of ze na de brand max geld moeten verdienen en bezuinigingen op het eten.
:-(
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het wildmenu was echt geweldig. Wildragout, hazenrug en hert, met 2 overheerlijke sausjes, puree, gebakken aardappelen, friet, stoofpeer en appel, zuurkool, rode kool met spek, spinazie, snijbonen... Voor 21 euro. Prima verzorgd. ChateauNeuf du Pape was redelijk. Goed dat we geen voorgerecht hebben gekozen. Was zelfs geen plaats meet voor een toetje, want op wat frietjes na hebben we alles tot de lastste hap opgepeuzeld. Heerlijk.
Ambiance wat minder door de drukte maar niet vervelend.
De amuse sla zonder brood waarmee we begonnen deed ons het ergste vrezen, maar het hoofdgerecht was een positieve verrassing.
Bediening adequaat.
Lindaveldman1975 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
We zijn hier een tijdje terug met een grote groep van 20 gaan eten. De bediening is zoals ik hier al vaker lees erg lomp en ongeïnteresseerd. het restaurant zelf heeft alles behalve sfeer, vind het een beetje kaal ingericht. Verder waren de smaken van het eten wel goed, maar vond ik het erg weinig. De frieten de we hadden bij besteld duurde wel erg lang ( ongeveer 15 min ). Al om al is het eten zeker niet slecht, en de prijs is ook prima. Alleen het decor en het personeel mag echt wat verbetering in.
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Receptie was zo vriendelijk om een tafel te reserveren voor ons bij kasteel Terworm dat achter hun ligt. Maar eenmaal daar aangekomen vonden we de uitstraling, donker, somber en ongezellig. Gauw terug gegaan naar Heerlen. Gezellig zitten en heel ruim. Bediening is goed en vriendelijk. Eten smaakte erg goed en iedereen mocht gebruik maken van het groentebuffet.
Karnoek .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Op een mooie oktoberzondag hier genoten van de lunch t.g.v. een verjaardag in familiekring. We werden een beetje rommelig ontvangen. Wellicht is het beter een medewerker bij de ingang van de zaal te plaatsen en naar de tafel te begeleiden zodat ook iedereen zijn/haar welkomstdrankje krijgt en niet de helft wel en de helft later of niet. Het brunchbuffet was heerlijk. Er was meer dan voldoende en het werk telkens bijgevuld. Vis, vlees, salades, voor ieder wat wils. En mocht je nog ruimte hebben na al dat lekkere eten, dan is er nog een enorm toetjesbuffet. Van alles een klein beetje geproefd en zelfs de favoriet van onze kinderen: de chocoladefontijn met heel veel vers fruit. Kortom een heerlijke brunch in een mooie omgeving en voor een schappelijke prijs.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Hebben samen genoten van een verrassend goed lunchbuffet. Kwaliteit maar ook de diversiteit voor een lunchbuffet was prima. De service was redelijk maar het decor mocht best wel wat gezelliger zijn. Al bij al zeker voor herhaling vatbaar je kunt toch spreken van een goede prijs kwaliteit verhouding
SmullDrill .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
We hebben hier geweldig gegeten alweer, al was het deze keer alleen een hoofdgerecht. Prijs/kwaliteit vakhouding is hier echt voortreffelijk en de bediening was was ook weer zeer vriendelijk, de vriendelijke jongedame die ons bediende is zelfs de keuken ingegaan voor een recept te vragen!

Het was een doordeweekse dag, toch echt vreselijk druk en toch heerlijk rustig kunnen eten, super dus!

Tot snel weer!!

Hans1958 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Eerlijk gezegd proef je hier nog de oude Van der Valk stempel,
terwijl ze landelijk bezig zijn met een geweldige upgrading.
Dit is het favoriete adres van mijn schoonmoeder, dus als we in het zuiden zijn, dan ga je af en toe mee....
Met de keuken , de bediening en het interieur is in feite helemaal niets mis, maar het blijft een routineverhaal en daar is ogenschijnlijk veel markt voor.
Eerlijk gezegd is de wijnkaart zeer goed verzorgd en de keuken verzorgt gerechten van garnalencocktail tot gerookte zalm en zelfs nog Schnitzel.
Niet spannend, maar ja , zeker niet slecht.
Het enige applaus is een volle zaal en dat lukt hier stevig...
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Wat een fijne Van der Valk is dit. Naast dat het opgeknapte hotel er prima uitziet, kun je hier best prima eten. Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van Van der Valk, maar deze locatie viel me 100% mee. Het is natuurlijk een grote zaal en vrij massaal opgezet, maar omdat de bediening hier goed is geregeld merk je daar weinig van. We hebben hier een wildschotel gegeten met wat bijpassende wijn, en deze schotel was echt hemels. Het was héél erg veel en supergevarieerd, maar het vlees was zo goed klaargemaakt dat dit één van de beste wildschotels was die we ooit hebben gegeten. Een dikke pluim voor de kok!
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Regelmatig gebruik ik deze van der valk voor meetings en lunch.
Het eten kan bijna niet goedkoper en de porties zijn zeer ruim en simpel.
Het personeel is vaak erg matig en ik ben laatst zelfs maar weg gelopen omdat betalen onmogelijk leek. Ondanks dit ga ik hier toch vaak lunchen omdat het dicht in de buurt is en goedkoop.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
prima gelegenheid om te gaan eten en (zoals te verwachten op 2de paasdag) het was er hartstikke druk. de bediening was vriendelijk, maar wel klungelig (b.v. het verkeerde gerecht uitgeserveerd en een nogal afwijkende blik op het moment dat we extra brood vroegen)

het eten zelf was heerlijk, en precies zoals je mag verwachten. goed, degelijk, voldoende en niet overdreven qua smaaksensatie.

de wijn (niet de huiswijn) was goed en vriendelijk geprijsd

en het decor.....exact zoals je van de "nieuwe" VanDerValk mag verwachten, ruim en correct
Woodroad .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
het decor blijft triest , beetje een kantine gevoel. bediening was vriendelijk ,attent en kundig.
Wat het eten betreft, voor de prijzen hoef je geen sterrenmaal te verwachten, een soepje als voorgerecht kan bijna niet fout gaan, de biefstuk aan onze tafel vonden we onder de groente, beetje aan de kleine kant en dreef in het vet. De tafelgenoot had vis en was tevreden, bijgerechten zijn zoals gewoonlijk (te)ruim aanwezig. met een lekker smakelijk wijntje er bij kwamen we toch nog tot een vijfje
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
In alle eerlijkheid... wat kan je verwachten van eten in een van der Valk hotel? Wat ons opviel was de hoeveelheid mensen. Het is écht een ´vreetschuur´. Met 200 man in een grote hal.

Wat dat betreft is de service nog vrij goed! We zijn altijd goed en adequaat geholpen, ondanks de hoeveelheid mensen in de zaak.

Het eten was beter dan ik had verwacht, maar nog altijd niet echt super. Als voorgerecht de Limburgse salade. Die was wel ok al hadden de zes halve tomaten voor mij niet gehoeven. Dat vind ik wat luie opvulling.
Als hoofdgerecht een vegetarische pasta. De pasta was goed gekookt, maar de groenten en saus zijn fantasieloos. Stukje wortel, een boontje, veel pasta... en serveren maar.

Qua prijs viel het ook nog wat tegen voor wat je krijgt. Als je denkt hier goedkoper uit te zijn dan in een ´goed restaurant´ dan kom je helaas wat bedrogen uit.
Rvanderhorst .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Afgelopen zaterdag hier gegeten samen met mijn gezin. Bediening erg vriendelijk! Staan steeds voor je klaar!

Het biefstuk was van matige kwaliteit, veel draden, en droog. Hoop dat hier in het vervolg meer op gelet gaat worden.

De entourage is mooi.
MHull .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Diverse keren hier gegeten. Zeer fatsoenlijk eten voor deze prijs en de ruime keuze maakt dat het snel gaat vervelen. Hoofdgerechten beginnen zo rond de 15 euro en de kwaliteit daarvan is voldoende. Niet uitstekend of bijzonder maar zeer acceptabel voor deze prijzen. Soms is de balans een beetje zoek in de verhouding gerecht / garnituur. Voorbeeld: een erg klein stukje doradefilet (ik schat zo'n 100 gram), waarbij je dan gewokte groenten krijgt, risotto, twee stronken gegratineerde witlof, gebakken aardappeltjes, frietjes en onbeperkt saladebuffet. Dus vooral niet bang zijn dat je te weinig te eten krijgt. Locatie is prima, best een prettig terras en personeel is bekwaam, vriendelijk en werkt hard.
SirYvo .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Gisteren het buffet uitgeprobeerd. Het saladebuffet zag er netjes uit maar lang niet alles was voorradig. De smaak van de salades was echter prima. Het "showcooking" gedeelte was een aanfluiting. Producten waren een uur na de opening al niet meer voorradig. Personeel onvriendelijk en de porties veel te klein. Nu mag je ook geen wonderen verwachten maar een beetje kwaliteit mag je wel verwachten en een beetje vriendelijkheid al helemaal. Het eten in de warmhouders (friet, zuurvlees, rijst, gehaktballetjes etc.) was in ruime mate aanwezig. De smaak was echter blasé. Om ons heen waren meerdere klanten niet tevreden over de service/kwaliteit. Het personeel deed voor deze mensen hun uiterste best om hen te plezieren o.a. gratis drank. Het dessertgedeelte was wel prima verzorgd en in ruime mate aanwezig. De vraag is waarom ga je naar het buffet van Van der Valk? Waarschijnlijk omdat je jonge kinderen hebt of je gaat met een redelijk groot gezelschap eten. Dan is het hier prima te doen mits je niet al te hoge eisen stelt aan de kwaliteit van het eten. Resumé: een dikke tegenvaller.
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Het hotel is sinds kort verbouwd en ook het restaurant is opgeknapt.
We hebben hier op de vrijdag gebruik gemaakt van het buffet. Dat kost € 25,-, zonder drankjes. De keuze was wel redelijk, verschillende voorgerechten, 1 soort soep, vlees, vis, veel diverse salades, kaasplank, pudding, fruit, ijs en slagroom. Je kon ook eten laten klaarmaken en vooraf bereidde producten opscheppen. Kwaliteit was jammergenoeg niet altijd even goed.
De rauwe ham had een grote vetrand, de meloen was keihard.
Waarom nou?
Maar dit komen we ook in de andere van der Valks tegen.
De kipkluifjes waren gortdroog en 1 aangebrand. De haring veel te hard. De salades waren prima, net als de kaasplank.
Het is altijd jammer dat er dingen tussen zitten die dan net weer zorgen voor een dissonant.

Het buffet vond plaats in het restaurant en door de grote hoeveelheid mensen was er sprake van veel rumoer. Ook moest je goed opletten dat er niet iemand tegen je aanliep.
De aankleding was wel gezellig, bloemetje en kaarsje op de tafel.
Bediening prima, vriendelijk en snel.

Op de zaterdag erna hebben we van de kaart gegeten.
Dat was goed. Garnituur erbij was ook prima.

Het ontbijt was ook in buffetvorm. Dat was zeer divers met slades, yochurt, fruit, en allerlei soorten brood en broodjes.
Ook een diversiteit van beleg en nog wat extra lekkere hapjes.
Je kon eieren laten bakken op de manier zoals je dat zelf wilde en er lagen gekookte eieren. Jammer dat de kiwi's weer keihard waren, en de meloen heb ik ook maar laten liggen.
Verder goed geregeld met lekkere koffie en thee. Natuurlijk ook weer heerlijke vruchtensappen om de dag mee te starten.
Uitstekend!
L.gouda .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Hier een 2 hotelovernachtingen geboekt icl. diner. Op de eerste avond het live cooking buffet gedaan, niks bijzonders en het live cooking viel erg tegen. We hadden betere hoop voor de tweede dag. We konden de tweede dag een 3 gangen menu uitzoeken van de kaart. Het trio voorgerecht was niet echt smakelijk. Ik gok dat dezelfde zalm gebuikt werd als met het ontbijt, die echt te dik zijn voor een zalm carpaccio. Over de rest was ook niet naar huis te schrijven. Als hoofdgerecht bestelde we een antreco en een combinatie van verschillende stukken wild. Al het vlees was lang gebakken, taai, vol met vet draden en absoluut niet mals! Drie kwart van het eten hebben we terug gestuurd. Het toetje was het beste van de avond. Ijs met fruit dat uit blik leek. Wij komen hier nooit meer
B.J. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Een ruime tafel voor twee. Heerlijke uiensoep vooraf, lamsbiefstuk als hoofdgerecht met gebakken aardappelen en patat, groente en salade, alles in ruime mate en van goede kwaliteit. Als dessert een vruchtensorbet. Een vlotte jonge bediening, niets op aan te merken.
Erg plezierig om er te zijn. Nog leuker wordt 't als je de rekening krijgt. Een goede prijs/kwaliteit verhouding.