Hotel Grand Café Atlanta

Grote Markt 38 6511 KB Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hotel Grand Café Atlanta

Maandag t/m Zondag vanaf 08:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Wi-Fi
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Hier met een groep van zeven gegeten zaterdags na de vierdaagse feesten, personeel was vriendelijk maar moest denk ik nog "bijkomen" van de drukte, alles liet langer op zich wachten, zelfs de eerste ronde consumpties duurde ruim 20 minuten en dat bij slechts zes bezette tafels. Daar stond weer tegenover dat het eten erg smakelijk was en de porties ruim voldoende. Locatie grote markt, altijd sfeervol en gezellig.
Essy004 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijke spareribs gegeten zojuist...een aanrader!!! En dat terwijl wij echte spareribs liefhebbers zijn en dus best eenkennig....Top!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Varkenshaas saté, satésaus • kroepoek • salade • frites en als dessert, Wentelteefje van suikerbrood en karamelijs, geen culinair hoogstandje maar het smaakte goed, prima prijs kwaliteit verhouding.
Bediening was vriendelijk maar mogen haar klanten wel iets beter in de gaten houden.
Het cafe heeft een prima sfeer.
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Uiteraard zullen wij extra aandacht besteden aan het minpuntje wat u aan het einde aanhaalt. Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Nout Arntz.
Bugle .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Met een groep van 32 gegeten en gedronken bij Hotel Atlanta. We werden gastvrij ontvangen, heerlijk eten en zeer fijne bediening. Prettig contact vooraf en alles is perfect verlopen, nogmaals dank daarvoor!
Ienimini .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Dinsdag geluncht op het terras van Atlanta. Wij kozen voor de vissalade (groot) met zuurdesembrood. Een zeer smakelijke en goed gevulde maaltijdsalade geserveerd met dikke sneden brood en overheerlijke tapenade. Vriendelijke bediening. Groot terras in hartje Nijmegen. Inderdaad jammer dat er bussen over het plein rijden.
Ikdus .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Gisteren gelunched bij Atlanta. Het duurde even voor we konden bestellen maar dat kan. Wat niet kan is de dramatisch slechte tosti die ze serveren. Ik koos voor een tosti met gebakken ei (een croque madame zoals ze in België zeggen). Wat een sof zeg! Allereerst het bruinbrood dat gortdroog was en te bruin getoast waardoor ik het nauwelijks weg kon krijgen. En dan het gebakken ei: een piepklein spiegeleitje dat er los bovenop gekwakt was. Dat kleine spiegeleitje kostte ten opzicht van een gewone tosti 1,50 EUR extra! Totaal 5 euro betaald voor een wanproduct, echt schandalig! Ze moeten bij Atlanta maar eens in België gaan kijken hoe een echte croque madame gemaakt wordt.
Mij zien ze hier niet meer terug!

Mcpieter .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Onlangs hier met een giftfor2 bon gegeten. Bij binnenkomst aan 2 medewerkers gevraagd of het mogelijk is de voucher in te leveren. Was geen probleem. Toen we vervolgens wilden betalen, bleken ze geen giftfor2 vouchers te accepteren. Dit zou ons ook zo aangegeven zijn, terwijl de website van giftfor2 duidelijk aangeeft dat dit restaurant ze wel accepteert. Enigszins meedenken of in discussie gaan, bleek niet mogelijk te zijn bij het personeel. Het vervelende daarbij is dat de manager zich er niet mee wenste te bemoeien en haar (studenten)personeel de klacht laat oplossen.
Een klacht over de handelswijze per e-mail, wordt niet in behandeling genomen en de enige reactie die je krijgt is dat de directie achter haar personeel staat. Daarbij worden nog verwijtende, ongefundeerde opmerkingen gemaakt richting mij als klant.
Erg jammer dat de service van dit restaurant zo belabberd slechts is, want ik heb hier verder prima gelunched op een prima terras in Nijmegen. Helaas is de nasmaak dan uiteindelijk bijzonder bitter.
HarrydenOuden .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Lekker gegeten bij Atlanta, heerlijke scholfilet en biefstuk gehad. Jammer van de bussen die voor je neus blijven rijden, maar daar kunnen zij niets aan doen. Bediening zou iets attenter kunnen zijn, maar wij hadden de tijd, dus vonden het zelf niet zo'n probleem.
CobyN .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Deze locatie uitgekozen voor een reünie van plm. 25 personen. Uitstekende keuze. Centrale ligging in centrum Nijmegen, eigen besloten ruimte op de 1e verdieping. Uitstekende bediening, heerlijk eten (op voorstel/in overleg gekozen voor een walking diner - zeer goede keuze bij een reunie!). Verhouding prijs/kwaliteit prima. Kortom: een absolute aanrader!
Wesselienb .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Heerlijk gegeten in Atlanta met een speciaal 3 gangen menu
Jazz on the menu onder het genot van het Reyn Waldram Trio, wat de sfeer erg verhoogde.
Het menu bestond uit Rosbiefrolletjes met pesto-rucola monchou veldsla, het smold op je tong, daarna tamme eendenborst ook verrukkelijk en als toetje huisgemaakte tiramisu,
en een kopje koffie.
Dit vraagt om herhaling.
Pluim voor de koks, en de bediening.
Pascale22 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Lekkere spare ribs gegeten hier. Mijn vriendin had een heerlijk visje van het krijtbord. Daarna nog lekker huisgemaakte tiramisu, duidelijk niet uit een pakje! Vlotte bediening die af en toe wel afgeleid is door collega's. Maar al met al een fijne ervaring. Bij een volgende bezoek aan Nijmegen gaan we een keer lunchen, kijken hoe dat bevalt?!
ItaliaanseProever .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Heerlijk gegeten bij Atlanta. Er hangt een erg gezellig sfeer door de inrichting van het restaurant, en er wordt bijpassende muziek afgespeeld. Leuk en lekker menu met genoeg variatie, voor ieder wat wils, dit komt ook doordat ze naast de kaart ook wisselende hoofdgerechten hebben. Erg goed gevulde borden, ik had de spare ribs; het vlees viel zo van het bot af. Mijn vriendin had de sate, die er ook erg goed uit zag. Personeel is ook uiterst vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar!
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Jaren geleden was dit m'n vaste stek! De service en de kwaliteit van 't eten was toen top! Toen het enige jaren geleden in andere handen overging werd het allemaal veel minder. Veel minder gezellig want het personeel had gewoon geen tijd meer voor je. Kwaliteit van het eten vloog achteruit. Vorige week maar weer eens geweest maar ook nu viel het eten weer tegen! Het was opvallend druk maar velen ergerden zich aan het feit dat het allemaal te lang duurde. Erg jammer!
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
het eten is geen culinair hoogstandje maar het smaakte goed, goed gevulde borden voor een normale prijs.
bediening was vriendelijk maar meer met elkaar bezig dan de klant in de gaten houden.
het cafe ziet er sfeervol uit en je kan er prima vertoeven.