Hotel Golden Tulip

Driesveldlaan 99 6001 KC Weert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hotel Golden Tulip

Peter K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Arrangement geboekt bij Travelbird, 4 dagen 3 nachten op de avond van aankomst diner gebruikt in het restaurant, Tomatensoep als voorgerecht. Prima service en prima eten, biefstuk met ui, champignons verse groenten. En als nagerecht een panacotta. Goede wijnkeuze van de bediening.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Restaurant in Hotel, hier 3 gangen diner gebruikt.
Sucade lapje was prima, lekkere jus, puree erbij en 2 soorten groenten, helaas waren de boontjes niet gaar. Vooraf frisse krabcocktail. En een chocolade mouse met slagroom toe. Simpel maar lekker gegeten. Bediening uiterst vriendelijk. Decor vind ik niets, somber en donker.
Foodi .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2012
Voor een hotel restaurant goed genoeg, de prijzen vallen aardig mee en de gerechten zijn doorsnee/gemiddeld. Wat vooal veel aanwezig is, is service, iedereen van receptie tot bediening is vriendelijk en attent. Daarnaast zijn ze niet te beroerd om een stap harder of extra te doen om het de gasten naar de zin te maken. chapeau