Hotel Gaia

Schapenzandweg 3 7431 PZ Diepenveen Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Gaia

Bijzonder restaurant met wereldse smaken

Wat een locatie! Het monumentale gebouw, het fraaie uitzicht en het prachtige decor maken een bezoek aan Hotel Gaia al de moeite waard. In het hotel heeft elk van de twaalf kamers de sfeer van een ander exotisch land. Dit zie je terug op de kaart van het restaurant. Hier kom je een mooie selectie van smaken uit de hele wereld tegen, zoveel mogelijk bereid met producten uit de eigen Sallandse streek. Hier moet je een keer naartoe!

Meer informatie over restaurant Hotel Gaia

3 km van station Deventer, bushalte op 1 km
  • Kom je met de auto?
    vanuit Deventer richting Olst /Zwolle, 500 meter buiten Deventer ligt Hotel Gaia rechts van de dijk
  • : voldoende vrij parkeren

dinsdag tot en met zondag van 10.00 tot 22.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Hotel Gaia

André M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Niet gegeten maar cappuccino met gebak. Appeltaart zonder slagroom en perentaart met slagroom. Komt de bediening aan met appeltaart met slagroom en perentaart zonder slagroom. Na er iets van gezegd te hebben krijgen we de respons " Vind u het dan heel erg?". Wat een service.......Maar na enig aandringen ging ze het toch corrigeren. En wat kregen we terug.....de appeltaart waarvan de slagroom afgeschraapt was werd ons opnieuw geserveerd. Ongekend!
Je zit wel prachtig buiten maar de service. Laten we maar zeggen dat enige horecatraining geen slechte investering zou zijn.
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
De ambiance is echt fantastisch en je kunt de sfeer letterlijk proeven. Het fijne welkom gecombineerd met de vriendelijk aandacht van Elmar maakte het voor ons een top avond uit. De diverse gerechten waar we van genoten smaakten voortreffelijk, nogmaals complimenten voor de chef.

De slagroom op de kers voor ons was dat we een overnachting geboekt hadden. Vanuit de sfeer van het restaurant waren we een trap verwijderd van onze hote kamer. Dit is echt een aanrader
Badger H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met 6 personen.
Met het gezelschap de "Gaia Tafel" besteld; we hebben de hele avond genoten van heerlijke gerechten. Verrassende combinaties, super van smaak en een vriendelijke bediening. Wij gaan hier zeker vaker eten!
andre K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Gisteren gegeten bij Hotel Gaia, super lekker, leuke menukaart,
we hadden de Gaia proeverij, een 5 gangen menu met allerlei kleine gerechten, de bediening was aardig en vlot.
een heerlijke plek om te genieten en om tot rust te komen, hier kom ik graag weer
GJ89 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Als je opzoek bent naar een unieke plek om heerlijk te lunchen of dineren MOET je hier zijn. Het uitzicht, locatie, personeel en het eten is super. Deze plek staat in mijn top 3, een echte aanrader dus.
Gerwin K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Afgelopen weekend hier voor het eerst overnacht en gegeten, mooie locatie ruime kamers (wij hadden de kamer Lapland) met mooi uitzicht.
Ontbijt was prima geregeld. `s avond heerlijk gegeten bediening was erg vriendelijk.
Elmar W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Wat een prachtzaak!!!!! We hebben met 4 personen een High Wine gedaan. Bij iedere nieuwe wijn kregen we nieuwe bijpassende hapjes. Gewoonweg super!!
Het personeel weet waarover het praat, en ze zijn heel vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
GJ89 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Zondag hier heerlijk gegeten met zeer verrassende en unieke gerechten. Vriendelijke en nette bediening die je echt in de watten legt. Ook was het fijn dat er met onze allergie goed rekening gehouden werd. Tip de Krab/curry soep met nacho's is zeker een aanrader zelfde geldt voor de bavette van rund.

kom zeker snel terug
Liz W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Genoten van heerlijke apart Arabisch eten. We hadden 5 gangen menu van 32,50 was echt de moeite waard. Ieder gerecht heeft zijn charme. Bediening was erg leuk. Zeer persoonlijke benadering. Heerlijk als je zo in de watten gelegd wordt.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Ik begrijp oprecht niet waarom de eigenaresse besloten heeft een restaurant te runnen. Het is een prachtig pand, fantastisch ingericht en op een supermooie lokatie, maar wat is de eigenaresse klantonvriendelijk. Kortaf, tegen het botte aan. Bediening overigens prima, alleen zijn we afgehaakt voor de lunch omdat we meer dan 1 uur op onze lunch moesten wachten.
ThomW .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Erg mooi pand, sfeervol uitzicht, en het eten is goed en onderscheidend. Bediening ben ik minder over te spreken. Ze maken een ongeïnteresseerde en slordige indruk. Ze zien daar de klant meer als een noodzakelijk kwaad dan als een ambitie om ze tevreden te stellen, zo lijkt het.
yvon45 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ik heb hier gister gegeten met een familie reünie, Ik heb een gluten allergie en dit is vooraf gemeld, bij het voorgerecht is gemeld dat ik alle voorgerechten kon eten omdat alles gluten vrij is.
blijkt dat de couscous van tarwe is. Ik heb zelf nog nooit couscous gegeten.
nu vind degene die de maaltijd heeft bereid dat ik zelf had moeten weten dat er gluten in de couscous zitten. Ook was er speciaal ijs voor mij maar ook hier gingen ze de mist in, ik heb gewoon ijs gehad, niet vermeld dat er gluten inzitten
nu wordt er gezegd dat er in het ijs maar weinig gluten zaten en dat ik toch nooit zon last van kon hebben. maar oh wat had ik een pijn!
het slechtste vind ik dat men het afschuift op de klant, moet ik naar de keuken gaan en alle etiketten lezen?
ik vind het een schandalige gang van zaken
fijnproever444 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vandaag samen met een vriendin een kop thee en een broodje geitenkaas. Mijn vriendin had soep xxl met brood.

Allereerst duurde het een half uur voordat onze bestelling werd opgenomen. Toen we nog iets wilden bestellen hebben we tot twee keer toe om iemand van de bediening moeten vragen die er tijdens het opnemen duidelijk niet bij was met haar hoofd en weinig interesse toonde. Het viel op dat het personeel erg jong was en onervaren overkwam. Het broodje geitenkaas was zeeer karig belegd maar wel vers. Het brood bij de soep was ook heel karig; twee kleine stukjes.

We konden buiten zitten op het overigens prachtige landgoed. Maar helaas geen beschutting tegen de zon. De roestige stoeltjes buiten vond ik op zich passend bij de rest van het interieur maar zaten echt zeer oncomfortabel... Verder is het wel een beetje smoezelig...zou van mij wat schoner mogen.

We hebben ook nog gebak gehad dat heerlijk smaakte.
Hannie T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Restaurant Gaia heeft nog wat te leren over klantvriendelijkheid en service. Accommodatie is prachtig maar bediening en omgaan met gasten is slecht. Neem er vooral geen kleine kinderen mee naar toe, want daar houden ze echt niet van.
Bertdrenth .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Paasbrunch genoten bij Gaia vandaag! Gevarieerd en goed van kwaliteit. In buffetvorm gepresenteerd in een speciale ruimte. Keurige tafel stond klaar voor ons gezelschap van 6 volwassenen en onze 1,5 jarige kleinzoon Joep. Tjaa juist het onalledaagse hier is de kracht van Gaia. Tis wat rommelig , maar tis ok!
Ondanks afspraak , werd onze kleinzoon niet meegerekend, ...had immers nauwelijks gegeten?..... Dus vraag gewoon of overleg er kan echt meer dan in vele recenties geschreven is. Of ga gewoon naar een *** restaurant.
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hadden het verrassingsmenu met allemaal leuke lekkere kleine gerechtjes.
De indeling/inrichting van het restaurant vonden we verrassend eenvoudig en nodigde voor ons niet echt uit om nog genietend na te tafelen.
Arvid H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het eten was best goed te noemen maar de service niet bepaald. Het opnemen van onze bestelling moest gehaast, letterlijk alle glazen waren vies en het eten werd op de tafel gesmeten.
Het was koud in het restaurant en een opmerking hierover werd afgedaan met de opmerking dat het niet koud was maar juist warm. Daarnaast werd gezegd dat het niet pand nou eenmaal niet warmer te stoken was. Nadat we zelf de verwarming hadden opengedraaid bleek dat best mee te vallen :-)
DSaar M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Prima gegeten (proeverij), smaakt naar meer! Van alles wat, en precies genoeg. Bediening...tja gehaast of efficient, 'gevat/nonchalant/makkelijk' gastvrij of juist ongastvrij en quite bot, tja dat is een kwestie van interpretatie. Iets meer duidelijkheid en flexibiliteit op de menukaart is gewenst. (mbt hoeveelheden bijv.)

Decor is zeer sfeervol, kwaliteit-prijs verhouding is goed, maar kan me in eerder commentaar vinden (sommige gerechten scheve verhouding als je nagaat wat het echt kost - bijv. brood van de Driekant). Waar de leuk gestoffeerde rookstoelen en open haard uitnodigen om na te tafelen, zitten de 'schoolstoeltjes' aan de tafels niet heel erg chill bij 5 gangen.
trudyvanbreemen1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Aardige bediening, heerlijk gegeten, veel kleine gerechtjes, echt lekker eten. Een nadeel was dat het binnen erg fris was, de kachel mag echt wel wat hoger op gestookt worden.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het eten was heerlijk, de entourage alternatief maar heeft wel iets in een grote mooie Havezate. Aanrader. Bij koud weer is het goed toeven bij de haard.