Hotel Frederiksoord

Meer informatie over restaurant Hotel Frederiksoord

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 21:00
WEM W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zeer goede kwaliteit voor een hele redelijke prijs. Rustige omgeving , schoon en verzorgd. Wellicht verse bloemen zou het geheel wat levendiger maken.
Mveloo .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Een prachtig gebouw van buiten en van binnen met cultuurhistorische betekenis. Heel bijzonder. Fijne ontvangst, goede bediening. Gerechten werden opgediend als ware kunstwerken. Het eten ademde pure kwaliteit uit en smaakte dan ook heerlijk. Prijs-kwaliteit is meer dan in orde. Een absolute aanrader!
Regnerus .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We besloten met 2 personen een hoofdgerecht en nagerecht te nemen. We hebben er geen spijt van gehad. Het hoofdgerecht was een gebakken zalmfilet met stroop en groente. De zalmfilet was groter dan we hadden verwacht en het was heerlijk bereidt. Verder kregen we nog een schaaltje friet en salade. Ons nagerecht bestond uit 2 verschillende variaties met ijs. Wederom was het bord goed en smakelijk gevuld. Tussendoor werden we ook nog 2x verrast met een amuse. De bediening was vriendelijk en op een prettige manier aanwezig.
Westburg .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Prima gegeten met 8 personen voor een goede prijs. Uitstekende bediening en lekkere amuses. Eten was top en zelfs het verrassingsmenu was uitstekend. De sfeer binnen het restaurantdeel ademt karakter uit zoals je bij een mooi pand verwacht. Ga zo door, we komen zeker terug!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
In de zon op het terras, het begint goed, naar dan wordt het snel minder. De serveerster kijkt met paniek in de ogen naar het terras en is duidelijk niet opgewassen tegen een bezetting van meer dan 5 tafels. We bestellen een kwarkpunt (eerste mooie dag van het jaar dus de appel was op) en een tosti. Kwarkpunt was bevroren en nadat de tosti eerst bij de verkeerde tafel geserveerd wordt, dan weer naar binnen gaat, is hij koud als hij de juiste tafel bereikt.
Jammer van zo een mooie locatie.
Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Vriendelijke ontvangst, mooi decor.
Fijn dat men in dit hotel / restaurant weer terecht kan!
Prima cappuccino mèt dikke schuimlaag en figuurtje op 't schuim.
Lunch; carpaccio salade , extra stokbroodjes en kruidenboter erbij, niks mis mee.
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Hotel/restaurant Frederiksoord doet de oude tijden van de koloniën herleven. De sfeer ademt de geschiedenis van de kolonie-tijd uit, maar wel in een modern jasje. De bediening is vriendelijk en accuraat. Bij goed weer is het ook op het terras heerlijk vertoeven.
Het eten is geweldig met een touch van Johannes van den Bosch, de oprichter van dit koloniegebied. Zo is er het Kolonie-menu, een 3-gangen verrassingsmenu voor een mooie prijs.
Kortom een aanrader als je in dit gedeelte van Drenthe vertoeft.