Hotel Fidder

Koningin Wilhelminastraat 6 8019 Zwolle Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! Fidder's Specials en de kazen zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hotel Fidder

Maak een culinaire reis bij Best Western Hotel Fidder in Zwolle. Hier geniet je van de smaakvolle gerechten, op ambachtelijke wijze bereid!

In de keuken van restaurant Fidder wordt gewerkt met dagverse en waar mogelijk biologische producten. En dat merk je al gelijk bij de eerste hap! Verschillende gerechten vullen de menukaart. Voor ieder wat wils.

Start je avond met een heerlijk voorgerecht. Ga voor de bataat met macadamia, laurier en sinaasappel. Verrassend lekker! Vervolg je culinaire reis met een smakelijke dorade filet met een saus van kerrie en appel. En sluit je diner af met één van de zoete traktaties.

Geniet van verrassende smaken en de oogstrelende gerechten. Reserveer bij restaurant Fidder in Zwolle. Een ervaring die je mee gemaakt moet hebben!

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Hotel Fidder

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het is er erg stil, muziek achtergrond mag wel iets harder. Je hebt het idee dat iedereen hoort wat je zegt. Beetje aankleden met plant/bloemen
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het is een top locatie: fantastisch eten, mooi opgediend in een Engelse ambiance door vakbekwaam personeel
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Geweldige ambiance. Heerlijk eten. Ruim restaurant. Bediening was beginnend. We moesten vaak te lang wachten om drankjes te kunnen bestellen. Maar ik zou zo weer gaan. Prijs kwaliteit is uitstekend!!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Hoewel er niet veel gasten waren, zat er veel tijd tussen de 3 gangen.
Dit was het enige minpuntje, verder alleen maar lof....eten, locatie en vriendelijk bedienend personeel.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten in de schaduwrijke tuin, een prettige bijkomstigheid tijdens deze warme. We mochten van de kaart eten. We hebben allebei andere gerechten gekozen en alle zes de gerechten waren voortreffelijk. Niets op aan te merken. Vriendelijke bediening. Een aanrader.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Op verzoek voldoende tijd tussen de gangen. Zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader !
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
We zaten buiten en vonden het heerlijk na onze fiets tocht.heerlijk genoten van hrt menu
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Eten was overheerlijk. We hadden de ah actie, we mochten bijna alles kiezen van de kaart. Kundig en vriendelijk personeel. Een aanrader. En ben je een whiskey fan dan moet je hier zeker heen
Jolande W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten, houden zeer goed rekening met dieetwensen, kok is zeer creatief, gerechten zalig, bediening erg vriendelijk, locatie prachtig!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een rustieke setting in de besloten tuin. Voorgerecht met gerooktezalm en hoofdgerecht met doradefilet en bijpassende Sauvignon Blanc waren helemaal top!
Riet P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Prima in orde was over alles tevreden zeker een aanrader
Renée P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Prettig ontvangen, leuke ambiance, vanwege het mooie weer gegeten in de tuin, het eten was geweldig en voor herhaling vatbaar, kortom SUPER!!!!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prettige service. Dit keer met de AH bon. We konden kiezen van de kaart
Zeeuwgerritsen D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
heerlijk gegeten en vriendelijk personeel echt een aanrader
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk eten. Geweldige wijn. Prachtige tuin. Eten in alle rust en ruimte
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Het restaurant en de tuin is ingericht waardoor elk tafeltje veel ruimte heeft en je rustig kan zitten. De tuin is prachtig en ook binnen sfeervol. Het eten is verrassende lekker. Smaakvol en mooi opgemaakt. Het eten werd in het door ons gewenste tempo opgediend. Dat we een half uur wilden wachtten voor het dessert was helemaal prima. Kortom aanrader qua sfeer en qua eten.
Sigrid W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Lekker eten, wel beetje saaie bedoeling binnen.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Erg leuk restaurant. Mooie locatie in de tuin. Wachttijd lang. Volgens mij door tekort aan personeel. Na 50 minuten maar zelf gaan vragen of we konden bestellen. Daarna ging het prima.
Goed eten, mooi opgemaakt en als toppertje nog ( glutenvrije) pindarotsjes bij de koffie. Heerlijke zalm en steak. Precies goed.
Voor herhaling vatbaar!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk en de tuin was ideaal om in te eten. Kortom een aanrader. Wij komen zeker mog eens terug.
Henny E.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
We hebben erg lekker genieten in een hele gezellige sfeer. De bediening was prima. We komen hier zeker terug, aanrader.