Hotel Fidder

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Hotel Fidder

Ambachtelijke gerechten in Zwolle

Ambachtelijk koken, daar draait het hier allemaal om. Met zorg maken de chef en zijn brigade de mooiste gerechten met biologische producten. Op de kaart vind je echte klassiekers met een verrassende, eigentijdse twist. De bediening schenkt bij al dat lekkers graag de perfecte wijn voor je in.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hotel Fidder

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Hotel Fidder

Verony D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Geweldige bediening hier kom ik zeker terug !!
Dini H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Schitterend pand!! Lekker gegeten, prijs/kwaliteit-verhouding prima. Vriendelijke bediening. Parkeren voor de deur is wel wat onhandig. Komen nog eens terug!
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Bijzonder lekker eten, vriendelijke bediening en een prettige sfeer.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Geen grote kaart, maar wel heerlijke gerechten. Als voorgerecht hadden we runderpastrami en een kaasloempia. Onze hoofdgerechten waren de heilbotfilet en rundersukade. Daarbij lekkere drankjes (wijn en bier van een uitgebreide kaart) en zittend in een mooie entourage. En vriendelijke medewerkers! Ook voor zakelijke gasten een goed hotel-restaurant.
Rose K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Lekker gegeten. Gastvrij onthaal
FoodyKid .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hotel restaurant Fidder heeft ons een erg geslaagd avondje bezorgd. Het restaurant was erg sfeervol, het eten erg lekker en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Ik had een glutenallergie doorgegeven en ze hielden er goed rekening mee. Veel gerechten konden glutenvrij en zelfs bij de koffie kreeg ik bijvoorbeeld pindarotsjes in plaats van een stukje brownie.
Het eten was kwalitatief erg goed, ook qua hoeveelheid, en gunstig geprijsd. Een aanrader!
d.barneveld .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk intiem restaurant. Prettige ontvangst en zeer vriendelijk personeel. Interieur lijkt gedateerd maar past geheel in de stijl van het hotel. Alles was zeer schoon.
Eten overtrof onze verwachting. Kaart is beperkt maar voldoende gevarieerd. Komen zeker terug.
Gastouderopvang '.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een heerlijke 3 gangen gegeten. Alles was keurig bereid en je kon niet merken dat het een Ah actie was. (Helaas wel eerder meegemaakt bij andere restaurants) we mochten gewoon kiezen van de kaart. Ook Vriendelijk personeel. Hier komen we zeker terug!
Corrie J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in restaurant Fidder. We waren er op een dinsdagavond en het restaurant was gezellig druk.Vooraf een drankje gedaan in de bar.
Wel echt een hotel.
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Gezellige warme locatie. Alles prima in orde. Zowel de vis als vleesgerechten waren heerlijk! Al met al een aanrader. Alleen de frieten waren niet echt te vergelijken met de frietboer, maar peanuts vergeleken bij de rest.
Meer dan prima dus.
M.E. G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een gezellig restaurant, we zaten als zussen in een soort van serre, vlak voor het raam. We konden moeilijk kiezen, zoveel keuze was er op de kaart. We besloten om elk een ander gerecht te kiezen. Het eten was heerlijk en werd ook leuk opgediend. Echt een aanrader dit restaurant!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We waren hier met vrienden en hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima. met de AH actie kan je gewoon kiezen van de kaart en daar staat genoeg op.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Mijn dieet (glutenvrij, geen ei of witte wijn) was geen enkel probleem. De kok heeft het driegangen diner voor mij aangepast en zelfs een ander toetje gemaakt. Hulde. Ik heb onbezorgd kunnen eten. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Uitstekend eten en prima en vriendelijke service.
Wij hadden heerlijk gegaard kloostervarken op een bedje van precies knapperige prei en desert zonder overdadig slagroom.
MPJ .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was weer prima, alleen was de sukade minder mals dan de vorige keer. Het garnituur erbij was ook minder van kwaliteit en erg sober. Voorgerecht, nagerecht, wijnen en bediening naar volle tevredenheid!
A. D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Met de AH actiekorting hier gegeten. Heel goed; alles was heerlijk! Prijs/kwaliteit verhouding (zonder rekening te houden met de actiekorting) is prima. Gezellige, huiselijke locatie. We moesten even wachten voordat de serveerster met de kaart kwam (absoluut niet erg lang), toch kregen we als compensatie hiervoor een drankje van het huis. Complimenten hiervoor. Ook de bediening was heel goed. Al met al een aanrader!!
Hongyue C.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Fijne sfeer.
Royale porties.
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Eten duurt soms even, maar wij waren ook met een groep van 7.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten in het sfeervolle en kleinschalige hotel/restaurant Fidder en bedient door uiterst vriendelijk personeel, echt een aanrader!
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben een heerlijk etentje gehad in een sfeervolle ambiance.
Vriendelijk personeel en een zeer duidelijke menukaart waaruit het moeilijk te kiezen was, omdat alles even lekker leek.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gereserveerd op een woensdag rond 18 uur. Het was verspreid gevuld met gasten dus je kon rustig eten. De bestelling werd snel opgenomen en geserveerd. Er werd precies vaak genoeg gevraagd of alles naar wens was. De sfeer was goed. Zeker goed voor een herhaling. 1 minpunt: een fles bronwate, die al op tafel stond, werd bij gebruik op de rekening gezet. Graag hadden we vooraf vernomen dat het extra is.