Hotel Fidder

Koningin Wilhelminastraat 6 8019 Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Fidder

Ambachtelijke gerechten in Zwolle

Ambachtelijk koken, daar draait het hier allemaal om. Met zorg maken de chef en zijn brigade de mooiste gerechten met biologische producten. Op de kaart vind je echte klassiekers met een verrassende, eigentijdse twist. De bediening schenkt bij al dat lekkers graag de perfecte wijn voor je in.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hotel Fidder

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Hotel Fidder

Griëtte S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Tonny H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Altijd heerlijk eten bij Fidder, relaxed zitten goede bediening. Hier al meerdere malen geweest en komen zeker weer terug.
Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
ontvangst was zeer hartelijk en hulpvaardig bij het aannemen van onze jassen, bediening was super goed en het eten was zeer smaakvol .kortom een heerlijke avond en komen zeker weer terug, Het was voor mij al de vierde keer,en zeker niet de laatste.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gezellige sfeer ,heerlijk gegeten .de bediening vriendelijk iets meer puntjes op de i misten wij. Bv eerst dames bedienen ,daarna heren Etiquet van de wijn tonen aan de gasten. Altijd van rechts uitserveren etc
cals .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Mooi hotel-restaurant. Wij hadden het geluk dat we voor de deur konden
parkeren. Sfeervol restaurant en de gerechten heerlijk. Personeel vriendelijk en professioneel.
Ruime porties en van giede kwaliteit.
Wij vinden dit restaurant een aanrader en komen zeker terug als we in de buurt zijn.
Anneke U.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Genoeg keuze alleen werd er geen uitleg gegeven of gevraagd hoe het vlees gebakken moest zijn. En bij bij de vraag of wij patatjes en salade bliefden werd niet aangegeven dat dat een extra kostenpost was. Maar het eten was gewoon voortreffelijk.

1 groot minpunt is de parkeer gelegenheid .
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Fijne ontvangst. Vriendelijke bediening. Ruime tijd tussen de gerechten.
Sfeervol restaurant. We hebben heerlijk gegeten. Het was ruim voldoende.
ritaklaas .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het restaurant bevind zich in een oud klassieke herenwoning, dat vinden wij erg mooi. De ontvangst was erg vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten, de drie gangenwaren verrassend lekker. Ook de tijd tussen de gangen door was uitstekend. De bediening was super vriendelijk. Een heerlijke avond.
Een aanrader.
Rita en Klaas
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Erg gezellig gegeten met familie. Het eten en de wijn waren verrassend goed en de bediening vriendelijk. We gaan hier zeker vaker eten.
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Met AH bon gereserveerd. Heerlijk gegeten, met zorg opgemaakte borden, zeer goede kwaliteit.
De bediening was allervriendelijkst en attent. Hebben in de tuin gegeten, dat maakte het extra gezellig.
Met een bon van "hotelkamerveiling" blijven overnachten. Ook nog eens een prima kamer. Al met al een aanrader en voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
In 1e instantie geen idee, waar de navigatie ons bracht. Lokatie is zeer smaakvol, echter beperkte parkeergelegenheid. Parkeren viel gelukkig mee.
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heel vriendelijk personeel die het ons echt naar de zin wilden maken. Mooie gerechten die goed uitgebalanceerd waren. Inrichting vonden wij heel huiselijk. We waren echt een avondje uit.
MPJ .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin. Prettige bediening met oog en oor voor de wensen van de klant. Goed overleg mbt dieetwensen. Voor herhaling vatbaar!
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, we konden van de kaart eten. Alle drie de gerechten waren top.
Zijn ook blijven overnachten en ontbijt was ook goed, er was zelfs een bubbel bij.
Zeker een aanrader
Narda B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten bij hotel Fidder voor een zeer billijke prijs met een bijzondere
vriendelijke bediening.
Top, aanrader dus!!
netjes .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten in prachtige Jugendstil ambiance! Super bediening. Veel keuze en redelijke prijzen met mooi opgemaakte borden.
Jeanet B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heel lekker gegeten, vriendelijk personeel, jammer dat de specials niet besteld mochten worden, gratis fles kraanwater, TOP!, op eigen verzoek, de gangen snel achter elkaar dit omdat mijn gehandicapte moeder, niet lang kan zitten, 2 minpuntjes, (geen mindervalide toilet ,TIP! je zou in de wc, beugels kunnen plaatsen en een hogere pot) en weinig parkeerplaatsen in de buurt aanwezig, komen wel graag een keer terug :-)
Matthew L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was super. De rundersucade was zo zacht dat hij als het ware smolt in je mond. Het voorgerecht (de zalm) vond zelfs mijn vriendin als niet-visliefhebber lekker van smaak. De bananencake vormde een prima, maar weinig bijzondere, afsluiter. De bediening zorgde voor goed bijpassende wijnen en was niet te aanwezig. Wel duurde het wat lang voordat we de menukaart kregen. Qua sfeer is Fidder een echt hotel; naast ons zaten mensen een potje Scrabble te spelen. Waren hier vanwege de AH-actie, maar gaan zeker nog eens hier eten.
Anneke O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, ruime keus op de kaart.Gezellige sfeer in het restaurant, aardige bediening. Zeker de moeite waard om terug te komen.
Sharon N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Afgelopen week zijn wij hier wezen eten met de ah-dineractie. Erg lekker en goed verzorgd eten, wat ons betreft qua portiegrootte ook meer dan genoeg. De bediening is vriendelijk en op een prettige manier aanwezig, de tijd tussen de gangen was precies goed. Het enige kleine minpunt was dat het een tijdje duurde alvorens wij na binnenkomst de menukaart ontvingen, voor de rest hartstikke prima allemaal!