Hotel Fidder

Koningin Wilhelminastraat 6 8019 Zwolle Nederland Kaart

Over restaurant Hotel Fidder

Ambachtelijke gerechten in Zwolle

Ambachtelijk koken, daar draait het hier allemaal om. Met zorg maken de chef en zijn brigade de mooiste gerechten met biologische producten. Op de kaart vind je echte klassiekers met een verrassende, eigentijdse twist. De bediening schenkt bij al dat lekkers graag de perfecte wijn voor je in.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hotel Fidder

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Bar , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Fijn klassiek restaurant met ook voor de niet-vleeseter genoeg keuze uit vis en een vega-gerecht.
Lekker wijn en een enorme whiskeykaart
SusanneM .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zaterdag 26 november met zes personen gegeten bij Hotel Fidder. Ik had gevraagd of het mogelijk was om op een rustige plek te zitten i.v.m. het feit dat beide ouders slechthorend zijn. Dit kon en we hebben een mooie plek gekregen in de serre. Mooie en rustige plek (eigenlijk net als alle andere plekken in het restaurant) waar we heerlijk hebben getafeld. Een verademing vergeleken bij veel andere restaurants waar zo veel lawaai is dat het moeilijk is om gewoon relaxed te kunnen praten. De bediening was erg vriendelijk, met gevoel voor humor en snel. Het eten was erg lekker en goed. De prijs-kwaliteit verhouding was goed (ook wanneer je hier eet zonder de AH-actie), lekkere wijn, stijlvolle inrichting etc. Wij komen hier zeker een keer terug.
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vanmiddag hier een high tea ervaren. Vriendelijke ontvangst, leuke entourage.
Eerst een glas prosecco , daarna thee, warme kersen met een wafel, grappig en redelijk lekker. Alle verdere hapjes ook allemaal zelfgemaakt, dat is al een compliment waard. Mooie zandkoekjes, brownies, muffin, cakeachtige scones met clotted cream en confiture van bosvruchten, zalmwrapje, twee variaties op de sandwich, dan nog twee warme hapjes. Bediening is vriendelijk en attent. Voor high tea best aardig.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Fantastisch. prijs kwaliteit is een aanrader voor iedereen! Ik ben een geboren blauwvinger, maar was hier simpelweg nog nooit geweest. Gisteravond dus toch gedaan. En ohh wat zonde dat ik hier niet eerder ben geweest. Het is echt lovenswaardig wat de kok met relatief simpele ingredienten op het bord kan leggen en dat voor een zeer lage prijs... Voor iedereen die een lekker wil eten met een uitstekende sfeer... ga naar Fidder! --> Gewoon doen!
Evalien V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Top avond gehad in een leuke rustige sfeervolle ambiance met goede bediening. Voortreffelijk en smaakvol a la carte drie gangen diner. Tegen het centrum aan met goed parkeergelegenheid in de naaste omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten en echt een aanrader. Leuke en vriendelijke bediening. Dochter was hier al een keer geweest voor een High Tea en deze was ook prima. Nu kwamen wij als ouders voor het diner. Hier gaan we nog een keer naar toe.
Maaik M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Warme, comfortabele en rustige omgeving. Heerlijk om met ons 2-en romantisch te dineren!
Zeker aanrader voor een volgend bezoek, ook met name dankzij het heerlijke diner.
Huub R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben genoten van de ambiance en de heerlijke gerechten en wijnen en gastvrijheid en prima bediening.
Wij komen beslist nog 'n keer terug.
Ipeeters .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Met de AH-actie hebben we hier heerlijk gegeten in een prachtig oud pandje. Alle gangen waren even lekker en er zat precies een goede hoeveelheid tijd tussen de gangen in steeds. Erg aardige bediening. Ook zonder AH-actie is het zeker een aanrader met een hele goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Gijsbertvanettekoven .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Met de AH-kaart hier gegeten, mijn vrouw en ik. Een driegangenmenu met per gang een ruime keuze aan gerechten. De gerechten waren heel smakelijk en erg mooi opgediend. De sfeer in het restaurant was rustig en goed.
Het bedienend personeel was erg vriendelijk, klantgericht en efficiënt.
Prima prijs - kwaliteit verhouding (zou overigens ook zonder AH-kaart zo geweest zijn).
Diet4 V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, 1 minpuntje was de de gebakken frieten erg licht waren, niet mooi bruin.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De lekkerste dorade ever! Prima eendenborst. Mooi opgemaakte borden op sterrenniveau; dit verwacht je niet in een hotel-restaurant! Goede open wijn (alleen wit gedronken). Lekkere espresso. Ongedwongen prettige bediening.
Spj S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wij hadden een ah restaurant menu.
Je kon uit een aantal gerechten kiezen.
Vond het niet spectaculair.
Maar dat is persoonlijk.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gezellige ambiance, vriendelijk en deskundig personeel, lekker eten, mooie opmaak gerechten, value for the money (AH restaurant actie!)
Jannet K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben in een rustig, vrij neutraal restaurant prima gegeten. Vriendelijke bediening en een uitstekende prijs- kwaliteit verhouding. De opmaak van de gerechten was prachtig!
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij zijn met ons vieren geweest, 2 personen hadden gegaard Lam, waarvan 1 het niet trof er was geen doorkomen aan, een nieuw mes gevraagd en gekregen maar het lukte niet. De persoon in kwestie kreeg wat anders aangeboden en heeft daar gebruik van gemaakt goede service maar het lamvlees was niet te eten vonden wij alle vier.
system .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Het voorgerecht was uitstekend, nl. soep van het seizoen en bestond uit fijn verwerkte mais met kleine stukjes chorizo als smaakmaker. Hoofdgerecht smaakte heerlijk: twee malse stukken lamsvlees in een verrukkelijke jus met puree en groentebijlagen. De afsluiter mocht er ook zijn: een heerlijke brownie met caramelsaus en vanille roomijs.
Carel D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
onverwacht mooie kaart met relatief lage prijzen. Sfeervol oud pand maar bediening in spijkerbroek en poloshirt paste niet in het geheel. Maar ja, het gaat om het eten en dat was heerlijk.
A.l. S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Kwalitatieve goede maaltijd tegen betaalbare prijs. Uitstekende wijn. Goede bediening. Aanrader!
Jessicaq .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
We hebben heerlijk in de achtertuin gegeten. Wat een fijn en rustig plekje. De service was goed, vriendelijke bediening w heldere uitleg van de kaart. Je voelt een echte gast.
Het eten was ook goed. Carpaccio heerlijk met veel kaas en een lekkere dressing. Tafelgenoot genoot van zijn makreel. Speenvarken en rundvlees waren ook naar wens. De patatjes lekker krokant. Alleen de spaghetti van aardappel vond ik wat minder snaak aan zitten.
Een zoet dessert ter afsluiting. De aardbeien zoet en het ijs hierbij lekker fris.