Hotel Fidder

Koningin Wilhelminastraat 6 8019 Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Fidder

Ambachtelijke gerechten in Zwolle

Ambachtelijk koken, daar draait het hier allemaal om. Met zorg maken de chef en zijn brigade de mooiste gerechten met biologische producten. Op de kaart vind je echte klassiekers met een verrassende, eigentijdse twist. De bediening schenkt bij al dat lekkers graag de perfecte wijn voor je in.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hotel Fidder

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Bar , Terras , Wi-Fi
desaco .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wat een mooie gelegenheid! De manier van tafelzetting zorgt ervoor dat iedereen rustig kan eten. Vlotte en vriendelijke bediening. We hebben ons erg op ons gemak gevoeld en heerlijk gegeten. Wij komen zeker terug!
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
in een buitenwijk, rustige woonstraat gelegen hotel met restaurantje. Origineel pand en interieur. Aardige mensen en een enorme collectie whiskey (en nog meer sterke drank). Het restaurant doet aan als een luxe eetcafé: houten tafels, geen placemat oid. Niet wild grote kaart maar is ook niet nodig. Carpaccio met hollandse kaas en weinig dressing in de sla was niet bijzonder, overige voorgerechten volgens het gezelschap prima. Vis is diepvries maar wel goed gedaan, maaltijdsalade enorm groot en goed, sukade mooi, presentatie prima. Melige groffe friet. Huiswijn prima, koffie goed. Maar de in een 'paar woorden' genoemde biologische inslag heb ik niet kunnen vinden. Maar met een prijs van 16 euro voor een hoofdgerecht zal ik er niet over klagen.
Sibe Jan K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten (en geslapen) in een mooie ambiance voor een prima prijs. Vakmanschap en authenticiteit kenmerken het hotel en reastaurant, met name de zeebaars smaakte voortreffelijk, de rest eigenlijk ook, alleen de 'groffe' patat ietsje minder (beetje melig, wellicht persoonlijk).
Tip voor de muziek: top 40 achtige muzak is aan de meeste bezoekers niet besteed, dunkt me. In ieder geval niet aan ons. 't Pas ook niet bij de klassieke ambiance. Zoiets als radio FIP (internetradio uit parijs), of wat jaren dertig swing of goede klassiek.. dat zou de sfeer voor ons een 10 gemaakt hebben.
aukje B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hier kom ik vast vaker! niet al te groot restaurant, gezellig ingericht, leuke bediening en heerlijk gegeten samen met mijn familie.
G.D. B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Mooi opgemaakte gerechten!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Gezellig met ons gezin (2 kinderen van 7 en 8 jaar oud) gedineerd. Ze wilden graag naar n echt restaurant. Wat n fijne uitstraling heeft Fidder...gezellig en knus ondanks dat t in 1e instantie wat oubollig oogt binnen. Heerlijk gegeten...de kindjes huisgemaakte kibbeling. Desserts gingen schoon op. Complimenten t was heerlijk!
X X.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Eten was prima, porties niet heel groot, maar bij de bestelling werd direct al gevraagd of we extra friet en/of salade wilden hebben. Al met al lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten hier samen met partner. Het eten was meer dan goed, je kan als bijgerecht patat en sla erbij nemen, daar moet je wel voor betalen maar dit is slechts 2 euro en het eten op zich is niet duur. Echt prima kwaliteit/prijsverhouding en hele vriendelijke bediening. Als er al een minpuntje was dan was het dat we wat lang moesten wachten voor we konden bestellen.
Wij komen hier zeker terug.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Afgelopen Dinsdag 17-01-2017 komen eten met de AH Restaurant actie, wij werden vriendelijk ontvangen in een rustige omgeving. De sfeer was erg gezellig en de keuze uit het eten was ruim. We kwamen met 6 personen (familie) en tot op de dag van vandaag het gesprek van de dag.
Dit was zeker de moeite waard om te komen eten en zeker de moeite waard om wederom weer langs te komen voor een lunch, diner of een Fidder's tea.

Wij hebben alleen maar goed leuke en positieve reacties al hadden we op een gegeven moment wel heel even het moment dat we dachten het personeel ons vergeten was. Dat maakte weer goed door gezellig met elkaar te praten.

Ik zou zeker Fidder aanraden aan andere mensen het is erg gezellig
FO F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ihkv de AH Restaurantactie heerlijk gegeten bij Fidder: zowel voor-, hoofd- als nagerechten waren voortreffelijk; de koffie-toe was een mooie afsluiting van een geslaagde avond.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Fijn klassiek restaurant met ook voor de niet-vleeseter genoeg keuze uit vis en een vega-gerecht.
Lekker wijn en een enorme whiskeykaart
susanneM .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zaterdag 26 november met zes personen gegeten bij Hotel Fidder. Ik had gevraagd of het mogelijk was om op een rustige plek te zitten i.v.m. het feit dat beide ouders slechthorend zijn. Dit kon en we hebben een mooie plek gekregen in de serre. Mooie en rustige plek (eigenlijk net als alle andere plekken in het restaurant) waar we heerlijk hebben getafeld. Een verademing vergeleken bij veel andere restaurants waar zo veel lawaai is dat het moeilijk is om gewoon relaxed te kunnen praten. De bediening was erg vriendelijk, met gevoel voor humor en snel. Het eten was erg lekker en goed. De prijs-kwaliteit verhouding was goed (ook wanneer je hier eet zonder de AH-actie), lekkere wijn, stijlvolle inrichting etc. Wij komen hier zeker een keer terug.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vanmiddag hier een high tea ervaren. Vriendelijke ontvangst, leuke entourage.
Eerst een glas prosecco , daarna thee, warme kersen met een wafel, grappig en redelijk lekker. Alle verdere hapjes ook allemaal zelfgemaakt, dat is al een compliment waard. Mooie zandkoekjes, brownies, muffin, cakeachtige scones met clotted cream en confiture van bosvruchten, zalmwrapje, twee variaties op de sandwich, dan nog twee warme hapjes. Bediening is vriendelijk en attent. Voor high tea best aardig.
leon D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Fantastisch. prijs kwaliteit is een aanrader voor iedereen! Ik ben een geboren blauwvinger, maar was hier simpelweg nog nooit geweest. Gisteravond dus toch gedaan. En ohh wat zonde dat ik hier niet eerder ben geweest. Het is echt lovenswaardig wat de kok met relatief simpele ingredienten op het bord kan leggen en dat voor een zeer lage prijs... Voor iedereen die een lekker wil eten met een uitstekende sfeer... ga naar Fidder! --> Gewoon doen!
Evalien V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Top avond gehad in een leuke rustige sfeervolle ambiance met goede bediening. Voortreffelijk en smaakvol a la carte drie gangen diner. Tegen het centrum aan met goed parkeergelegenheid in de naaste omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten en echt een aanrader. Leuke en vriendelijke bediening. Dochter was hier al een keer geweest voor een High Tea en deze was ook prima. Nu kwamen wij als ouders voor het diner. Hier gaan we nog een keer naar toe.
Maaik M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Warme, comfortabele en rustige omgeving. Heerlijk om met ons 2-en romantisch te dineren!
Zeker aanrader voor een volgend bezoek, ook met name dankzij het heerlijke diner.
Huub R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben genoten van de ambiance en de heerlijke gerechten en wijnen en gastvrijheid en prima bediening.
Wij komen beslist nog 'n keer terug.
gijsbertvanettekoven .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Met de AH-kaart hier gegeten, mijn vrouw en ik. Een driegangenmenu met per gang een ruime keuze aan gerechten. De gerechten waren heel smakelijk en erg mooi opgediend. De sfeer in het restaurant was rustig en goed.
Het bedienend personeel was erg vriendelijk, klantgericht en efficiënt.
Prima prijs - kwaliteit verhouding (zou overigens ook zonder AH-kaart zo geweest zijn).
ipeeters .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Met de AH-actie hebben we hier heerlijk gegeten in een prachtig oud pandje. Alle gangen waren even lekker en er zat precies een goede hoeveelheid tijd tussen de gangen in steeds. Erg aardige bediening. Ook zonder AH-actie is het zeker een aanrader met een hele goede prijs-kwaliteitsverhouding.