Hotel Fidder

Koningin Wilhelminastraat 6 8019 Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Fidder

Maak een culinaire reis bij Best Western Hotel Fidder in Zwolle. Hier geniet je van de smaakvolle gerechten, op ambachtelijke wijze bereid!

In de keuken van restaurant Fidder wordt gewerkt met dagverse en waar mogelijk biologische producten. En dat merk je al gelijk bij de eerste hap! Verschillende gerechten vullen de menukaart. Voor ieder wat wils.

Start je avond met een heerlijk voorgerecht. Ga voor de bataat met macadamia, laurier en sinaasappel. Verrassend lekker! Vervolg je culinaire reis met een smakelijke dorade filet met een saus van kerrie en appel. En sluit je diner af met één van de zoete traktaties.

Geniet van verrassende smaken en de oogstrelende gerechten. Reserveer bij restaurant Fidder in Zwolle. Een ervaring die je mee gemaakt moet hebben!

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Hotel Fidder

Mark R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Prima plek. Leuk ingericht. Vriendelijk en attent personeel. Dorade was heerlijk, mosterdsoep had voor mij wat pittiger gemogen.
Jerfi K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Onwijs goed gegeten, heel veel complimenten voor de chef. Erg goede service, en hartelijk ontvangen. Mooie sfeer en goed ingericht. Het eten was in een woord geweldig. Alles was verrukkelijk! Groot compliment en we komen zeker vaker terug.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goede kwaliteit van het eten. Vriendelijke bediening. Je wordt als gast ontvangen en behandeld. Prettige sfeer in een karakteristiek pand.
John O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Even wennen maar heerlijk gegeten.
don D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Goed en verzorgd gegeten. Attente bediening. Prima verhouding prijs kwaliteit.
annet60 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
prima!.......................................................................................................................................................................
Verony D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Geweldige bediening hier kom ik zeker terug !!
Dini H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Schitterend pand!! Lekker gegeten, prijs/kwaliteit-verhouding prima. Vriendelijke bediening. Parkeren voor de deur is wel wat onhandig. Komen nog eens terug!
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Bijzonder lekker eten, vriendelijke bediening en een prettige sfeer.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Geen grote kaart, maar wel heerlijke gerechten. Als voorgerecht hadden we runderpastrami en een kaasloempia. Onze hoofdgerechten waren de heilbotfilet en rundersukade. Daarbij lekkere drankjes (wijn en bier van een uitgebreide kaart) en zittend in een mooie entourage. En vriendelijke medewerkers! Ook voor zakelijke gasten een goed hotel-restaurant.
Jonathan P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Middels de IENS 50% kortingsactie werd ik op de hoogte gesteld van dit restaurant. Het was een aangenaam verblijf met lekker eten en goede whisky.
We zijn op de avond door verschillende mensen bediend. Dit vind ik zelf iets minder prettig dan wanneer dit door één persoon zou zijn gebeurd.
Rose K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Lekker gegeten. Gastvrij onthaal
FoodyKid V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hotel restaurant Fidder heeft ons een erg geslaagd avondje bezorgd. Het restaurant was erg sfeervol, het eten erg lekker en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Ik had een glutenallergie doorgegeven en ze hielden er goed rekening mee. Veel gerechten konden glutenvrij en zelfs bij de koffie kreeg ik bijvoorbeeld pindarotsjes in plaats van een stukje brownie.
Het eten was kwalitatief erg goed, ook qua hoeveelheid, en gunstig geprijsd. Een aanrader!
d.barneveld .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk intiem restaurant. Prettige ontvangst en zeer vriendelijk personeel. Interieur lijkt gedateerd maar past geheel in de stijl van het hotel. Alles was zeer schoon.
Eten overtrof onze verwachting. Kaart is beperkt maar voldoende gevarieerd. Komen zeker terug.
Gastouderopvang '.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een heerlijke 3 gangen gegeten. Alles was keurig bereid en je kon niet merken dat het een Ah actie was. (Helaas wel eerder meegemaakt bij andere restaurants) we mochten gewoon kiezen van de kaart. Ook Vriendelijk personeel. Hier komen we zeker terug!
Corrie J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in restaurant Fidder. We waren er op een dinsdagavond en het restaurant was gezellig druk.Vooraf een drankje gedaan in de bar.
Wel echt een hotel.
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Gezellige warme locatie. Alles prima in orde. Zowel de vis als vleesgerechten waren heerlijk! Al met al een aanrader. Alleen de frieten waren niet echt te vergelijken met de frietboer, maar peanuts vergeleken bij de rest.
Meer dan prima dus.
M.E. G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een gezellig restaurant, we zaten als zussen in een soort van serre, vlak voor het raam. We konden moeilijk kiezen, zoveel keuze was er op de kaart. We besloten om elk een ander gerecht te kiezen. Het eten was heerlijk en werd ook leuk opgediend. Echt een aanrader dit restaurant!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We waren hier met vrienden en hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima. met de AH actie kan je gewoon kiezen van de kaart en daar staat genoeg op.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Uitstekend eten en prima en vriendelijke service.
Wij hadden heerlijk gegaard kloostervarken op een bedje van precies knapperige prei en desert zonder overdadig slagroom.