Hotel Fidder

Koningin Wilhelminastraat 6 8019 Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Fidder

Ambachtelijke gerechten in Zwolle

Ambachtelijk koken, daar draait het hier allemaal om. Met zorg maken de chef en zijn brigade de mooiste gerechten met biologische producten. Op de kaart vind je echte klassiekers met een verrassende, eigentijdse twist. De bediening schenkt bij al dat lekkers graag de perfecte wijn voor je in.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hotel Fidder

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00

m D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Zeer mooie terrastuin, hebben genoten van de heerlijke gerechten en de bediening. Deze jonge dame had vakkennis zowel van de gerechten als de dranken. Prijs /kwaliteit verhouding die je nog maar weinig tegen komt. Voorgerechten 6,50, Hoofdgerechten 17,50, nagerechten 6,50. Een echte aanrader
vlinder45 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima gegeten en bediening,zeer sfeervolle locatie.
Gratis parkeergelegenheid.Mooi authentiek interieur.
Mooi opgemaakte gerechten.Kortom een prettige ambiance.
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
wat je bij het eten kreeg was best karig weinig groente, vlees was goed. Patat kon je bijbestellen was best prijzig voor een schaal. prijs en hoeveelheid is niet echt in verhouding. dit is zeker voor verbetering vatbaar
Marjo R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
In een prettige sfeer, lekker en ontspannen gegeten. De entourage deed wat oubollig aan maar de kwaliteit van het eten en de service maakte dat goed. Zou hier zeker nog eens willen eten
Mirthe P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening. Met de Albert Heijn actie waren we uiteindelijk 55 euro kwijt voor twee personen en we hebben genoten van de goede kwaliteit gerechten. Vooral voorgerechten vielen in de smaak; zowel koud gerookte zalm als speenvarken waren heerlijk!
Armanda D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zeer lekker gegeten. Ze namen echt de tijd tussen de gerechten. Vonden wij juist fijn, niet zo gehaast. Het eten was zeer goed. Wij gaan zeker weer een keer terug.
anitahelena .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goed gegeten, mooi restaurant, vriendelijk personeel
3 gangendiner gehad via Ah actie:
het restaurant zat vol met mensen die net als ons via deze actie zaten te eten
Maar het eten is lekker genoeg om hier vaker te eten !

Zeker aan te bevelen!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De caparpatio was heerlijk, als hoofdgerecht de sucade deze was prima in orde. Zelf had ik de schol de bijgarnituur had ik er niet bijbesteld i.p.v. kreeg ik een bakje friet. Had wel meer aankleding gemogen. Je kon er ook nog tegen meerkosten een kleine salade en frietjes bijbestellen. M.i. Zou dit beter incl. kunnen zijn. Lekker gegeten had er wel iets meer van verwacht.
Adriana S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een restaurant waar ik graag kom. Heeft een luxe, warme uitstraling, het eten is lekker, de kaart wisselt regelmatig en het personeel is erg vriendelijk. Hier voor de derde keer gegeten met de AH actie. Vriend had carpaccio, maar vond deze niet bijzonder. Vroeg bij hoofdgerecht om een 'rare' steek, maar kreeg een medium. Rundersukade was echter fenomenaal. Smolt op je tong. Nagerecht was lekker, maar niet echt bijzonder.
Arnold J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
overnacht in dit heerlijke hotel. met alles onder dak voor een heerlijke avond. het eten was lekker! goede garing van de vis maar mag misschien wel iets hoger op smaak. maar dat kan natuurlijk ook eigen smaak zijn. mooie gerechten lekkere biertjes en wijnen. de kennis over de wijnen was beknopt en duidelijk ingestudeert maar het was oke en duidelijk. al kan dit wel de sfeer verhogen als de bediening hier meer over kan vertellingen. Na dineren is het een absolute aanrader om buiten een sigaartje teroken en aan patricks bar een lekker whisky tebestellenn. een waardige afsluiter!
Harrie K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker gegeten in een heerlijk rustige omgeving met zorgzame en attente medewerksters! ( Jammer dat onze recensie op zijn minst 120 tekens moest zijn....)
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben hier verrassend goed gegeten. Net buiten het centrum, maar een echte aanrader.
Smaak, opmaak, hoeveelheid en keuze van de ingrediënten van de gerechten echt top.
marjanhjkp57 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuke klassieke details. Smaakvol.
Het eten was heerlijk, de keuze beperkt door de a.h.actie. Mooi opgediend, vriendelijkk personeel. Een aanrader
Everlien K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Prettige bediening die niet rennen maar gewoon even de tijd voor je nemen. Tevens werd er gevraagd of de volgende gang al mocht komen .
JC64 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben in de serre heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Hoewel de recencies al goed waren kunnen wij dit alleen maar beamen.
lhthkooij .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Prijs-kwaliteitverhouding zeer goed. Bediening had haar dagje niet. We wachtten een half uur op de kaart, mijn vrouw kreeg een andere saus dan ze vroeg, bij de buren rondom ons liep het ook stroef. Wel vriendelijk personeel; we komen zeker terug!
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
De ontvangst is hartelijk. Het is een bijzonder pand. Het eten was heerlijk en we hebben dus genoten. Een aanrader dus. Dit was voor ons niet de eerste keer, en zal ook zeker niet de laatste keer zijn.
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Gegeten met ah actie. Zeer vriendelijke bediening. Porties helaas wel heel karig. Wij zijn geen grote eters maar hebben thuis nog een boterhammetje gesmeerd. Bijgerechten moeten apart besteld en betaald worden. En dan ben je nog vrij duur uit. Bediening allervriendelijkst maar laat wel steekjes vallen. Jammer want restaurant en mensen hebben hoge gunfactor door hun vriendelijkheid.
famvanhal .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fantastisch gegeten!! Hele fijne en vaak originele gerechten tot en met de sauzen toe (bijv. de citroensaus werkelijk strelend voor de tong!). Binnen is het een hele mooie authentieke sfeer, maar buiten in de tuin was het ook heerlijk toeven. De bediening was aangenaam met goede (wijn)adviezen! Wij gaan zeker terug en we raden dit restaurant zeker aan, als je eens een dagje Zwolle doet!!!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Met AH actie ruime keuze uit gerechten. We konden heerlijk in de tuin zitten. Mooie rustige plekken buiten. Vriendelijke bediening en lekker eten. Gratis parkeren. Het eten was voortreffelijk.