Hotel Fidder

Koningin Wilhelminastraat 6 8019 Zwolle Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! Fidder's Specials en de kazen zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hotel Fidder

Maak een culinaire reis bij Best Western Hotel Fidder in Zwolle. Hier geniet je van de smaakvolle gerechten, op ambachtelijke wijze bereid!

In de keuken van restaurant Fidder wordt gewerkt met dagverse en waar mogelijk biologische producten. En dat merk je al gelijk bij de eerste hap! Verschillende gerechten vullen de menukaart. Voor ieder wat wils.

Start je avond met een heerlijk voorgerecht. Ga voor de bataat met macadamia, laurier en sinaasappel. Verrassend lekker! Vervolg je culinaire reis met een smakelijke dorade filet met een saus van kerrie en appel. En sluit je diner af met één van de zoete traktaties.

Geniet van verrassende smaken en de oogstrelende gerechten. Reserveer bij restaurant Fidder in Zwolle. Een ervaring die je mee gemaakt moet hebben!

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Hotel Fidder

Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prettige service. Dit keer met de AH bon. We konden kiezen van de kaart
Zeeuwgerritsen D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
heerlijk gegeten en vriendelijk personeel echt een aanrader
Margo T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk eten. Geweldige wijn. Prachtige tuin. Eten in alle rust en ruimte
Margo T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Het restaurant en de tuin is ingericht waardoor elk tafeltje veel ruimte heeft en je rustig kan zitten. De tuin is prachtig en ook binnen sfeervol. Het eten is verrassende lekker. Smaakvol en mooi opgemaakt. Het eten werd in het door ons gewenste tempo opgediend. Dat we een half uur wilden wachtten voor het dessert was helemaal prima. Kortom aanrader qua sfeer en qua eten.
Sigrid W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Lekker eten, wel beetje saaie bedoeling binnen.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Erg leuk restaurant. Mooie locatie in de tuin. Wachttijd lang. Volgens mij door tekort aan personeel. Na 50 minuten maar zelf gaan vragen of we konden bestellen. Daarna ging het prima.
Goed eten, mooi opgemaakt en als toppertje nog ( glutenvrije) pindarotsjes bij de koffie. Heerlijke zalm en steak. Precies goed.
Voor herhaling vatbaar!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk en de tuin was ideaal om in te eten. Kortom een aanrader. Wij komen zeker mog eens terug.
Henny E.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
We hebben erg lekker genieten in een hele gezellige sfeer. De bediening was prima. We komen hier zeker terug, aanrader.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Welkome ontvangst op een mooie, voor ons nog onbekende locatie.
Erg vriendelijke bediening, heerlijk en mooi opgediend eten, prima wijn. Glutenvrij was geen enkel probleem.
We waren hier met de AH restaurantactie, maar komen ook buiten deze actie zeker terug.
Aanrader!
Jeanet B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Lekker gegeten, snelle service, dit op eigen verzoek, daar mijn gehandicapte moeder, niet heel lang kan zitten, dus super!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Prettige ontvangst en bediening, zeer goed eten. Karakteristieke herenhuizen die als hotel - restaurant worden gebruikt. Dit geeft extra sfeer.
pivoos M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zaterdagavond met vriendinnen hier gegeten. We zaten in de tuin. Eten was lekker, de presentatie van de gerechten mooi. Gewoon een heerlijke avond gehad. Enige minpuntje wat we konden verzinnen was dat er geen tomatensap was. Maar dat is peanuts.
Albert T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Leuk en gezellig
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Prima plek. Leuk ingericht. Vriendelijk en attent personeel. Dorade was heerlijk, mosterdsoep had voor mij wat pittiger gemogen.
Jerfi K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Onwijs goed gegeten, heel veel complimenten voor de chef. Erg goede service, en hartelijk ontvangen. Mooie sfeer en goed ingericht. Het eten was in een woord geweldig. Alles was verrukkelijk! Groot compliment en we komen zeker vaker terug.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goede kwaliteit van het eten. Vriendelijke bediening. Je wordt als gast ontvangen en behandeld. Prettige sfeer in een karakteristiek pand.
John O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Even wennen maar heerlijk gegeten.
don D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Goed en verzorgd gegeten. Attente bediening. Prima verhouding prijs kwaliteit.
annet60 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
prima!.......................................................................................................................................................................
Verony D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Geweldige bediening hier kom ik zeker terug !!