Hotel Fidder

Koningin Wilhelminastraat 6 8019 Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Fidder

Ambachtelijke gerechten in Zwolle

Ambachtelijk koken, daar draait het hier allemaal om. Met zorg maken de chef en zijn brigade de mooiste gerechten met biologische producten. Op de kaart vind je echte klassiekers met een verrassende, eigentijdse twist. De bediening schenkt bij al dat lekkers graag de perfecte wijn voor je in.

Halve fles mineraalwater

Judith A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
yvonbij .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Eten in een zeer sfeervolle omgeving (19e eeuws huis) met heerlijke, mool opgemaakte gerechten. De bediening is vriendelijk en accuraat.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wij begonnen met de carpaccio,simpel,lekker en voldoende,vervolgd werd met de heilbotfilet ,erg lekker en bijna smeltend op de tong ,met citroenbotersaus en een auberginemousse,het laatste zag er niet erg smakelijk uit door de kleur bruin,de begeleidende quinoia met roergebakken groente was eigenlijk veel te zout,de apart bijbestelde friten waren prima.afgesloten werd met een warm perentaartje met hazelnootroomijs. We zaten heerlijk op het tuinterras,een Zwolse oase de bediening was vriendelijk en goed.
Voor ons de ontdekking van dit jaar,maar het bestaat al meer dan 30 jaar,dus het werd wel eens tijd om kennis te maken.
mklunder1 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Een mooie en chique gelegenheid, prima service en heerlijk eten. Ook heel prettig is de goede parkeergelegenheid voor de deur zonder kosten in een prachtige woonwijk van Zwolle. Kortom een zeer geslaagde avond.
fbraaksma .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
In een zeer karakterestieke wijk van Zwolle ligt dit goede restaurant. Als je wilt parkeren is het wel moeilijk een plekje te vinden. Eenmaal binnen heerst er een rustieke sfeer in een mooi restaurant met klassieke kenmerken.
Je voelt je er door de ontvangst direct thuis. Bediening perfect. Eten uitmuntend. Locatie bijzonder. Al met al een goed adres voor uitstekend eten. De restaurantbon bengt je telkens weer naar goede restauranten op mooie locaties waar je als buitenstaander niet op komt. Zeker voor herhaling vatbaar.
desaco .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wat een mooie gelegenheid! De manier van tafelzetting zorgt ervoor dat iedereen rustig kan eten. Vlotte en vriendelijke bediening. We hebben ons erg op ons gemak gevoeld en heerlijk gegeten. Wij komen zeker terug!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten met een lekker flesje wijn er bij. Het was alleen jammer dat we de enige tafel waren op dat moment. Maar via Iens konden we alleen op een speciale tijd reserveren terwijl dat helemaal niet nodig was.
Als dessert een heerlijk kaasplankje met een portproeverij, dat hebben we in de bibliotheek genuttigd.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
in een buitenwijk, rustige woonstraat gelegen hotel met restaurantje. Origineel pand en interieur. Aardige mensen en een enorme collectie whiskey (en nog meer sterke drank). Het restaurant doet aan als een luxe eetcafé: houten tafels, geen placemat oid. Niet wild grote kaart maar is ook niet nodig. Carpaccio met hollandse kaas en weinig dressing in de sla was niet bijzonder, overige voorgerechten volgens het gezelschap prima. Vis is diepvries maar wel goed gedaan, maaltijdsalade enorm groot en goed, sukade mooi, presentatie prima. Melige groffe friet. Huiswijn prima, koffie goed. Maar de in een 'paar woorden' genoemde biologische inslag heb ik niet kunnen vinden. Maar met een prijs van 16 euro voor een hoofdgerecht zal ik er niet over klagen.
Sibe Jan K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten (en geslapen) in een mooie ambiance voor een prima prijs. Vakmanschap en authenticiteit kenmerken het hotel en reastaurant, met name de zeebaars smaakte voortreffelijk, de rest eigenlijk ook, alleen de 'groffe' patat ietsje minder (beetje melig, wellicht persoonlijk).
Tip voor de muziek: top 40 achtige muzak is aan de meeste bezoekers niet besteed, dunkt me. In ieder geval niet aan ons. 't Pas ook niet bij de klassieke ambiance. Zoiets als radio FIP (internetradio uit parijs), of wat jaren dertig swing of goede klassiek.. dat zou de sfeer voor ons een 10 gemaakt hebben.
aukje B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hier kom ik vast vaker! niet al te groot restaurant, gezellig ingericht, leuke bediening en heerlijk gegeten samen met mijn familie.
G.D. B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Mooi opgemaakte gerechten!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Gezellig met ons gezin (2 kinderen van 7 en 8 jaar oud) gedineerd. Ze wilden graag naar n echt restaurant. Wat n fijne uitstraling heeft Fidder...gezellig en knus ondanks dat t in 1e instantie wat oubollig oogt binnen. Heerlijk gegeten...de kindjes huisgemaakte kibbeling. Desserts gingen schoon op. Complimenten t was heerlijk!
X X.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Eten was prima, porties niet heel groot, maar bij de bestelling werd direct al gevraagd of we extra friet en/of salade wilden hebben. Al met al lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten hier samen met partner. Het eten was meer dan goed, je kan als bijgerecht patat en sla erbij nemen, daar moet je wel voor betalen maar dit is slechts 2 euro en het eten op zich is niet duur. Echt prima kwaliteit/prijsverhouding en hele vriendelijke bediening. Als er al een minpuntje was dan was het dat we wat lang moesten wachten voor we konden bestellen.
Wij komen hier zeker terug.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Afgelopen Dinsdag 17-01-2017 komen eten met de AH Restaurant actie, wij werden vriendelijk ontvangen in een rustige omgeving. De sfeer was erg gezellig en de keuze uit het eten was ruim. We kwamen met 6 personen (familie) en tot op de dag van vandaag het gesprek van de dag.
Dit was zeker de moeite waard om te komen eten en zeker de moeite waard om wederom weer langs te komen voor een lunch, diner of een Fidder's tea.

Wij hebben alleen maar goed leuke en positieve reacties al hadden we op een gegeven moment wel heel even het moment dat we dachten het personeel ons vergeten was. Dat maakte weer goed door gezellig met elkaar te praten.

Ik zou zeker Fidder aanraden aan andere mensen het is erg gezellig
FO F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ihkv de AH Restaurantactie heerlijk gegeten bij Fidder: zowel voor-, hoofd- als nagerechten waren voortreffelijk; de koffie-toe was een mooie afsluiting van een geslaagde avond.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Fijn klassiek restaurant met ook voor de niet-vleeseter genoeg keuze uit vis en een vega-gerecht.
Lekker wijn en een enorme whiskeykaart
susanneM .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zaterdag 26 november met zes personen gegeten bij Hotel Fidder. Ik had gevraagd of het mogelijk was om op een rustige plek te zitten i.v.m. het feit dat beide ouders slechthorend zijn. Dit kon en we hebben een mooie plek gekregen in de serre. Mooie en rustige plek (eigenlijk net als alle andere plekken in het restaurant) waar we heerlijk hebben getafeld. Een verademing vergeleken bij veel andere restaurants waar zo veel lawaai is dat het moeilijk is om gewoon relaxed te kunnen praten. De bediening was erg vriendelijk, met gevoel voor humor en snel. Het eten was erg lekker en goed. De prijs-kwaliteit verhouding was goed (ook wanneer je hier eet zonder de AH-actie), lekkere wijn, stijlvolle inrichting etc. Wij komen hier zeker een keer terug.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vanmiddag hier een high tea ervaren. Vriendelijke ontvangst, leuke entourage.
Eerst een glas prosecco , daarna thee, warme kersen met een wafel, grappig en redelijk lekker. Alle verdere hapjes ook allemaal zelfgemaakt, dat is al een compliment waard. Mooie zandkoekjes, brownies, muffin, cakeachtige scones met clotted cream en confiture van bosvruchten, zalmwrapje, twee variaties op de sandwich, dan nog twee warme hapjes. Bediening is vriendelijk en attent. Voor high tea best aardig.