Hotel Eetcafé van Ee

Beursplein 5 4611 JG Bergen op Zoom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hotel Eetcafé van Ee

Fam-van-loon .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
onlangs met 4 personen hier gegeten. allen heerlijk gegeten maar vooral het contact met het personeel was erg leuk. leuke zaak ,vriendelijk personeel wij komen hier zeker terug.
Jonathan-visser .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Op 01-06-2016 Bij hotel van Ee wezen eten met een groep van dertig mensen. Alles was geregeld zoals van te voren besproken was. De Kwaliteit van het eten was heel goed. De bediening was heel vriendelijk en snel. Het team van hotel van Ee heeft ons een geweldige avond bezorgd.
Wij zullen hier zeker vaker terug komen.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Na veel belovende verhalen, toch nieuwsgierig geworden. we zijn anderhalf jaar geleden wezen eten toen viel zowel het eten als de bediening erg tegen... hierdoor zijn we er niet meer geweest. nu van vrienden en familie toch steeds weer goede berichten gehoord. hierdoor toch weer nieuwsgierig geworden, en we zijn alles behalve teleurgesteld. Ik sta er van verbaast dat er zo veel verbetering in een zaak kan gebeuren. Ik had Chefs favorietje, wat een aanrader! perfect gebakken en alles goed op smaak! Mijn broer had de spare ribs, deze waren heerlijk bereid en zo los te trekken van het bod! er staat een leuk team klaar, allemaal enthousiast wat een warme uitstraling heeft. het uiterlijk van het restaurant maakt het af, mooi, warm en sfeervol! We gaan zeker vaker komen!
Bets G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Het eten was wel goed ,alleen ik had biefstuk en kreeg geen kruidenboter en een andere tafelgenoot kreeg diamanthaas en garnalen en kreeg wel kruidenboter wel een beetje raar .Moet gezegd worden de kruidenboter was bevroren ,deze teruggegeven en is toen in de magnetron gegaan.De bediening viel deze avond tegen, kwam wel steeds vragen of je drinken wilde maar nam geen vuile glazen mee .Ander punt wij hadden een plaats bij het raam met 4 personen na het voorgerecht kregen we schoon bestek .normaal leg je dat dan netjes naast iemand z'n bord zei niet ,liep niet even om maar lag het gewoon dwars neer, zo druk was het niet maar hebben steeds 45 minuten moeten wachten tussen ieder gerecht .Toen we het nagerecht geserveerd kregen was het ijs al aan het smelten ,dus stond al een tijdje klaar.
Bets
Christian A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Hier met een groep van negen mensen gegeten op zaterdagavond. Het mag dan vol zijn op zo'n avond, maar wij hebben minstens 45 minuten per gang gewacht. De bediening was ook niet erg vlot en ook niet goed geïnformeerd over bijvoorbeeld de dagaanbiedingen ("sorry, dat weet ik niet, ik kom net binnenlopen"). Het eten zelf was bij sommigen ook niet helemaal wat er verwacht werd, twee gerechten waren bijvoorbeeld doordrenkt in de saus!
Er was die avond een probleem met de toiletten, vervelend voor hen, kan gebeuren. Maar bij navraag hoe lang het probleem nog zou duren, werd niet eens automatisch aangegeven dat er daadwerkelijk een alternatief was, wij moesten hier zelf naar vragen.
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Veel keuze in Bergen op Zoom,moet ik zeggen ! Even een blik naar binnengeworpen zag er sfeervol uit! De bediening was uitstekend en na afloop nog even de plaats Bergen op Zoom doorgenomen waar we enthousiast over zijn. Maar ja, het eten wel een heel belangrijk onderdeel nietwaar! We werden niet teleurgesteld oftewel we waren zeer tevreden . Een uitstekende rode huiswijn, ik een biefstuk ruim van voormaat en mijn broer verschillende vleessoorten , salade en heerlijk gebakken aardappeltjes maakten het compleet! Al met al een aanrader!
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Na een dagje (mislukt) treinen in Bergen op Zoom beland. Na een korte stadswandeling zijn we op zoek gegaan naar een restaurant. Echter doordat het was vastenavond was (iets met carnaval) was het behoorlijk zoeken naar iets leuks. Uiteindelijk zijn we in eetcafé van Ee terecht gekomen. Ook hier was men al bezig met de vastenavond.
Op de eerste etage waren er nog tafels beschikbaar waar gegeten kon worden. Het eten was redelijk. We hebben ons ook beperkt tot een voorgerechtje (stokbrood met kruidenboter) en allebei een hoofdgerecht. Inclusief vier drankjes waren we €40,- kwijt.
Monica64 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Eten was goed bereid. Ik had forel als hoofdgerecht. Was zeer lekker. Personeel was vriendelijk. Het ijs toe was ook zeer goed. Goede kwaliteit. Eindelijk weer eens ijs waar geen bevroren stukjes inzaten.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Een leuk eetcafe, waar de prijzen en de geleverde kwaliteit in balans zijn. We zijn gaan eten met een groep van 13 mensen en zelfs daarbij was de bediening vlot. De gerechten zijn prima op smaak, al was de hoeveelheid friet aan de magere kant. We komen hier graag nog een keer terug!
Emase .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Sinds een tijdje weer eens gegeten bij van Ee. Partner nam vooraf gekruide kippenvleugeltjes en als hoofdgerecht de spareribs. Deze waren prima van smaak en kwamen goed los van het bot. Ikzelf had vooraf de carpacio en als hoofdgerecht gebakken varkenshaas. Ook deze waren prima. De tafeltjes staan wel dicht op elkaar waardoor er weinig privacy is. Ook stond de muziek wel erg hard. Verder een prima locatie waar we zeker nog wel eens zullen komen.
DeHoog .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Lekker gegeten in dit eetcafé waar de voor een eetcafé gebruikelijke gerechten goed worden bereid. Ik heb de tip van de chef gekozen, te weten surf en turf. Smaken waren goed, de portie ietwat aan de kleine kant en de rode wijnsaus een beetje te ver ingekookt. Vissaus bij de gamba's heerlijk! De prijs en kwaliteit liggen keurig in verhouding. Het eetcafé is sfeervol ingericht (echter het systeemplafond is mij een doorn in het oog) Bediening vlot en vriendelijk. Voor een goede eenvoudige hap kom ik zeker terug.
Iensdejong .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Samen met een groep vrienden hier gegeten, ik heb zelf vooraf mosselen genomen en als hoofdgerecht sparerips. Het voorafje vond ik lekker, maar het hoofdgerecht viel een beetje tegen, de spareribs waren nogal droog. Wij zaten boven en in die ruimte is een sterke verlichting waardoor het wat minder sfeervol is. De bediening is goed en vriendelijk.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
I.d.d. het is een eetcaf? en geen restaurant. Het is eten voor een eerlijke prijs, en i.d.d. geen hoogstandjes verwachten gewoon eerlijke porties. De rum-steak was gewoon goed medium gebakken en eindelijk een horeca bedrijf met scherpe goede messen. De garnalencocktail was opgediend in een mooi glas, voor de rest niets bijzonders maar wel goed gevuld. Stokbrood heerlijk vers, kruidenboter kon beter. Frietjes waren niet echt lekker. Als men betere frieten zouden serveren zou het (nog) beter scoren in prijs kwaliteit. Bediening was erg vriendelijk, misschien iets teveel personeel omdat sommige zich leken te vervelen (smartphone).
Eerder hier ook geluncht en ook hier eerlijk eten voor goede prijs, broodjes lekker vers.
Emase .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Het eten was lekker en scherp geprijst. Bediening vriendelijk en gastvrij. Voor een leuk avondje weg met een klein budget ben je hier aan het goede adres.