Hotel Duiven

6,2
6,2
HRGerritsen .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Gegeten met z'n achten. Diverse gerechten. Mijn ervaring; Patat met mayo... teleurgesteld in het eten. Smakeloos zonder passie. Lamsrack was gebraden maar verder niets mee gedaan. Beetje geklieder op het bord met de groente. Diverse bakjes op tafel met verschillende groente. Niet spannend. Bestek was enorm beschadigd, vol met krassen en dof. Bediening was vriendelijk. Door de laagstaande zon bediende we zelf maar de zonwering. Dessert op de kaart kon mij niet boeien. Koffie was goed.
Yvonne__ .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Vandaag diner genuttigd bij van der Valk Duiven.
Aziatische puntjes, gele curry, seizoen groenten en rijst.
Doorgebakken ossenhaaspuntjes, taai, vette stukken, totaal niet smakelijk.
Seizoensgroenten waren ui en prei en de rijst was koud. De gele curry heb ik er niet van kunnen maken.
Bijgerechten; Groente lagen in een soort van olie/boter en de rauwkost ondergedompeld in een dikke dressing.
Ik had tevens asperges bijbesteld, erg vettig.
Getracht voor een gezond gerecht te hebben gekozen pakte dit totaal anders uit. Erg jammer.
Tussentijds zelf maar om wat drinken gevraagd. Erg jammer voor zo'n mooie zaak.
Darts .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag wezen brunchen met 6 personen bij van der Valk in Duiven. Paasbrunchen, het viel erg tegen, prijs/waar voor je geld. De kosten waren Eur 34.50 per persoon, verwacht je dan wel.wat voor. Geen gekookt eitje bij een paasbrunch? Met als reden, we kunnen deze niet warm houden? Het beleg voor op brood was ook niet echt uitgebreid. Een gewoon plakje ham, filet americain, was er helaas ook niet. De kwaliteit van het eten was goed, maar het had allemaal wel iets uitgebreider mogen zijn. Erg jammer, zou er de volgende keer niet meer naar toe gaan.
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Ik ben een beetje verbaasd over de kritiek... Wij hebben een gezellige avond gehad na onze lange reis vanuit Oostenrijk naar Nederland. Omdat het restaurant bommetje vol zat werden wij in het naastgelegen eetcafé neergezet. Dezelfde kaart, maar gelukkig veel rustiger. Ik had zelf de hamburger die uit mijn mening te ingewikkeld op de kaart stond, terwijl het gewoon een hamburger was, maar ja hij was lekker en daar ging het tot slot om. De reden dat ik een 7 geef en geen 8 is de prijs, tikje duur. Verder is de service goed en ziet het er leuk uit. Chapeau!
Rob_jansen .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
De bediening in dit restaurant is dramatisch slecht. Het is een ongeorganiseerde boel. Veel verschillende mensen aan je tafel. Ons voorgerecht was OK, maar we moesten heel erg lang op het hoofdgerecht wachten. Als je vraagt hoelang het nog gaat duren komt er erg weinig response. De kwaliteit van het hoofdgerecht was bijzonder slecht. Koude friet en witlof die niet gaar was. Te lang doorgebakken zalm en een miezerig klein stukje zwaardvis. Eerlijk is eerlijk er werd ons gevraagd of we misschien een nieuwe maaltijd wilden hebben, maar we hadden er zo weinig vertrouwen in dat we dat geweigerd hebben. Ook een gratis kopje koffie hebben we afgeslagen. Er werd ter compensatie uiteindelijk geen wijn in rekening gebracht. Dit valt voor ons in de categorie eens maar nooit meer.
Lastminuteguy .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Hier met familie kerstdiner genuttigd. Al met al een redelijke ervaring. Opties voor gerechten op het keuzemenu is nogal dubieus, ivm de redelijk onbekende gerechten. Dit resulteerde in het feit dat iedereen het eten vond tegenvallen. Verder was de bediening bar slecht, omdat ze altijd in de weer waren (hier hoor je extra personeel voor in te zetten als het volle bak is ivm kerst!). Het afkopen van drankjes heeft op deze wijze weinig nut en wordt dan gewoon een vrij duur diner. Daarnaast kun je niet met aardappelfoefjes komen aanzetten als je kinderen friet beloofd op het kindermenu, daar zijn kinderen te kieskeurig voor. Dit maakt de toezegging vóór reservering, dat er heus aan de kinderen gedacht wordt op allerlei manieren, een wassen neus.

Al met al was het eten grotendeels zeer smakelijk voor hen die wisten wat ze bestelden. Alleen de Kreeftbisque had een erg rare smaak die voorkwam dat het als lekker ervaren kon worden. De bijbehorende loempia in bevroren staat, droeg daar niet aan bij.
Fkn .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Zaterdagavond genoten van een diner in het restaurant van dit hotel. De prijs kwaliteit verhouding is het enige puntje van kritiek qua eten. De bediening was vriendelijk en attent. Het restaurant ademt de typosche van der Valk sfeer anno nu.
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Vandaag met 3 personen gebruncht. Was wel lekker, maar toch niet voor herhaling vatbaar. Het was meer met vlees en wokspecialiteiten. Niet erg veel keus in broodsoorten. Toetjesbuffet stond ook al klaar. Iets wat bij Hotel Arnhem apart gebracht wordt aan het eind. Wat ook jammer was dat je drinken niet zelf kon pakken, zoals o.a. chocomelk, karnemelk en melk en thee en koffie wel. Maar daar moest je voor naar de gang, daar stond een machine. Vond het er niet gezellig zitten, erg massaal allemaal. Wat ons ook erg tegenviel is dat we bij de lift stonden en er een ober naar ons toekwam met de vraag heeft u wel betaald? We dachten he wat is dat dan. Net of we niet betalen voor ons eten. Rara gang van zaken en vooral omdat er vreemde mensen naast ons stonden, dan voel je je ook al niet op je gemak als je zo'n vraag krijgt. Voor ons wordt het de volgende keer weer een ander restaurant. Zit je toch een stuk gezelliger.
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Op doorreis naar het oosten van het land, hebben wij met vier personen geluncht bij van der Valk Duiven. We bestelden een uitsmijter, en wat bollen gezond a 9,95. Van te voren bestelden wij koffie en thee. Het duurde echt te lang voordat het bestelde werd uitgeserveerd. Gelukkig hadden wij geen haast op deze zondag. De dienster kwam tussendoor nog langs om te vragen of wij nog wat wilden drinken. Ik zei, dat we direct bij de gerechten nog wel het een en ander wilden gebruiken. Toen uiteindelijk het eten kwam, bestelden wij direct nog thee en koffie. Echter het werd pas gebracht toen wij het eten bijna op hadden. Dit is slecht. Dan het eten , de uitsmijter was prima, maar vraag voortaan wel of er wit of bruin brood onder moet. De bollen waren erg duur voor de prijs van 9.95. Een plak brie en wat garnering. En het gebakken eitje bovenop de andere bol was ijskoud. Ik heb wat boter gevraagd om de dikke, droge bovenkant van de bol te besmeren. Al met al zijn we beter gewend bij van der Valk
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Gelunched , uitsmijter was prima vriendelijke bediening in een drukke zaak wat je van Vandervalkgroep verwacht word hier ook waargemaakt nononsense horeca
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Ik maak zeer regelmatig gebruik van dit hotel. Het ontbijt ziet er altijd verzorgd uit met ruim voldoende assortiment. Tijdens de lunch is het vaak erg druk maar tot nu toe altijd voldoende aandacht voor de gast en redelijk snelle bediening. Ik maak ook regelmatig gebruik van zowel het café als restaurant voor het diner. Eten is van voldoende kwaliteit. Heb nog nooit een opmerking gemaakt over het eten. Verwacht geen haute cuisine maar gewoon een goed degelijk bord eten.
Nwp .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Black Angus biefstuk besteld, werd lauw geserveerd met een smaak die niet bij Black Angus hoorde. Daarop zonder het op te eten naar een andere restaurant vertrokken. Aangeboden het wel te betalen, maar dat hoefde niet van de manager. Dat was correct, maar dat is niet waar je voor komt natuurlijk, want je komt voor goed eten.
De ene van de Valk is de andere niet, want er zijn enkele filialen waar het diner wel in orde is.
Jelise .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Hier gegeten afgelopen weekend. Het eten was wat je verwacht bij een vd valk hotel. Gewoon goed te eten. De bediening kon nog wel wat bijspijkering gebruiken.
Raimond R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Eten, naar behoren bij paasmatine.
Service ondermaats, tussentijds spullen weggehaald zonder te vragen. Bij halen van dessert, tafel compleet afgeruimd, drankjes eg, servetten weg ed. Enigzins goed gemaakt door serveren nieuwe drank, helaas geen servetten. Gastvrouw lang afwezig.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
We hadden nog een cadeaubon liggen voor een overnachting in een Van der Valk hotel en hebben dit gecombineerd met onze terugreis uit Duitsland. Omdat we geen zin hadden om Arnhem in te gaan hebben we in het hotel gegeten. Dat was eens maar nooit meer!!! Het duurde al even voordat we konden bestellen en daarna moesten we een tijdje wachten op ons voorgerecht. Driemaal carpaccio en een maal chef's proeverij. Het was niet slecht, niet goed maar acceptabel. Daarna begon het drama..... Toen ik vroeg waar ons hoofdgerecht, na ruim een uur wachten, bleef kwam de dooddoener...... : het staat al even klaar (????)! Inderdaad kwam na een kwartier het hoofdgerecht (driemaal gebraden Ossenhaas en burger). De Ossenhaas was koud en zag er niet uit (veel te lang onder de warmte lampen). Na aangegeven te hebben dat dit niet het eten was wat wij in gedachten hadden werd het mee terug genomen naar de keuken. Vanaf dat moment werd de ober ook chagrijnig). Iemand anders kwam melden dat er met spoed nieuw eten gemaakt zou worden en de verontschuldigingen voor de chaos..... Inderdaad kwam na relatief korte tijd het eten wat stukken beter te eten was. Nog steeds niet van een hoog culinair gehalte maar goed eetbaar. Als doekje voor het bloeden mochten we gratis een nagerecht bestellen. Leuk gebaar maar het kwaad was al geschied. Een beetje keuken had het eten zo niet eens de keuken uit laten gaan en goede bediening had al veel eerder zich verontschuldigd voor het lange wachten. Na bijna vier (!!!) uur waren we eindelijk klaar met eten. Overigens was het ontbijt gewoon prima. Je kunt er nog een aantal opmerkingen bij plaatsen maar Van der Valk vergelijken met een sterrenhotel moet je niet willen. Over alles wat om ons heen gebeurde mag ik niets schrijven maar die waren zeker mede bepalend voor deze beoordeling.
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Wij hadden 2 dagen in het restaurant gegeten omdat het buiten slecht weer was hadden we geen keus. De eerste avond was de serveerster eth beleefd we werden begeleid naar ons tafel. De tweede avond was het minder. We hadden gereserveerd en onze tafel was nog niet afgeruimd en ook niet gedekt, terwijl het niet druk was. En de tafel naast ons was gedurend hele maaltijd niet eems afgeruimd vond het niet smakelijk om er steeds naar te kijken terwijl ik aan het eten was, dus we waren al snel weggegaan zonder dessert omdat de tafel naast ons al meer dan een uur niet was opgeruimd, vervolgens moest ik zelf naarde kassa lopen om te pinnen, terwijl andere tafels wel aan tafel konden pinnen. Ik vond het echt niet kunnen in een 4 sterren hotel dat er zo slechte service wordt verleend.
Marianneben .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Het eten was best lekker, maar alleen veel te kleine porties. Ook geprobeerd om het leuk te serveren, maar praktisch was dit niet. Ossehaaspuntjes in een schaaltje ziet er weliswaar leuk uit, maar hoe moet je dan je vlees snijden? Dan maar zelf op een bord gedaan. Het dessert was lekker, maar 1 bolletje ijs en een glaasje kletskop is toch weinig voor die prijs. De bediening was vriendelijk, maar tot twee keer toe werden de drankjes geserveerd zonder glazen.
Al met al veel te duur voor wat je krijgt.
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Met 7 personen onverwachts bij Van der Valk in Duiven terecht gekomen. Hadden hierdoor niet gereserveerd. Het personeel deed alle moeite om een tafel te bemachtigen, wat lukte.
Vooraf o.a. crostini’s en oma’s kippensoep genuttigd. Niks op aan te merken. De broodjes waren lekker. De olijventapenade ook, maar de aioli niet. Erg waterig.
Hoofdgerecht o.a. hamburger royaal. Die was met recht royaal. Mijn man is een grote eter, maar hij had zelfs moeite met de hoeveelheid. Wel erg lekker. Ik daarentegen ben niet zo’n grote eter en was daarom blij met de mogelijkheid kleinere porties te nemen. Zoals de (lekkere) slibtong. Groenten er bij ook lekker. Mixed Grill viel ook goed in de smaak.
Dessert o.a. Gelderse Dame Blanche. Onze tafelgenoten smulden, vooral van de chocolade brownie.
Crème Brûlée met een knapperige bovenlaag, zoals het hoort. Met een frisse bol vanille-ijs.

Al met al prima eten en uitstekende bediening. Wel vonden wij het eten aan de prijzige kant. Voor dat geld verwacht ik een hoger culinair niveau.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Wij waren daar met zijn vieren, na 1 uur kwam de lunch, 2 kregen het volledige eten, 1 niet het volledige gerecht en de andere niets, na 10 minuten maar een gevraagd of het vandaag nog kwam, nadat een deel van het eten koud was. De restaurantmanager (een dame) stelde dat ze nu eenmaal niet alles tegelijk kunnen meenemen, voor de rest 6 man in de bediening met 10 tafels bezet! De manager is niet geschikt voor dit vak en het eten duurt lang, uitsluitend de inrichting/sfeer is hier goed.
Léon V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Vrije nieuwe Van der Valk met een prettige moderne sfeer die het concern in alle Hotel/restaurants doorvoert. Aanwezige bediening, ondanks de veelal jonge leeftijd, erg vriendelijk, oplettend, voorkomend en attent. Geven je het gevoel dat ze het leuk vinden dat je er bent. Restaurant is groot, maar door de goede styling komt het minder massaal over. Alleen hoofdgerecht gegeten, wat zeer vlot kwam. Portie had van mij iets kleiner gemogen en de kwaliteit wat hoger. Niet slecht maar absoluut niet top. Ideaal restaurant om met grote groep in een prettige sfeer te eten. Voor een culinair avondje uit zou ik even verder kijken.