Hotel Dennenheuvel

• Amex , Visa card
Erg kort
Rvds1999 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was gewoon prima! AA++ We hadden het 10-gangen diner en dat was smaakvol. Twee puntjes; 1. ik zou toch een tafellaken gebruiken en 2. iets meer op het bord per gerecht, dan komen de smaken beter uit (lijkt mij)
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het is heerlijk eten bij hotel-restaurant Dennenheuvel!
Regelmatig wordt dit restaurant door ons bezocht. Een aanrader is het 10 gangen amusemenu, vorstelijk tafelen,
Bitterballen van nieuwe haring en roggebrood, heerlijk
Paté van veluwse ree, zeer goed
Heldere bouillon van lam en lamstong, heerlijk
tortelinni gevuld met shii-take oesterzwam, erg lekker
Beekforel met lamsoren en een saus van limoen, heerlijk
gevuld landhoen op sugarsnaps, voortreffelijk
Kalfslende en Kalfszwezerik, voortreffelijk
Tetê du moine, uteraard erg lekker
Bijenkorf gevuld met limoenijs en raadvullig, origineel en erg lekker!
Het was allemaal voortreffelijk!!
Echt een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
De kwaliteit van het eten is hier goed!
Vooraf steak tartaar van zalm, als hoofdgerecht haasfilet met balkenbrij van haas, erg goed klaar gemaakt.
De bijpassende wijnen goed geadviseerd.
Voordeel is dat je hier op zaterdagmiddag uitgebreid kan lunchen, iets wat niet in ieder restaurant mogelijk is.
Mooie locatie.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Vandaag heerlijk gegeten bij dit restaurant, de haas was erg goed.
Als voorgerecht de roodpatrijs, die was werkelijk erg goed. De bijpassende wijnen waren goed uitgezocht, Kortom een heerlijk eetmoment hier bij Dennenheuvel. Leuke locatie!
Jeroenspaa .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Een arrangement met een groep van 10 afgenomen. Alhoewel de Veluwebewoners wat moesten wennen aan de Brabantse gezelligheid, paste de bediening zich prima aan. Het restaurant is sfeervol ingericht. Lekkere gerechten, zeker voor de prijs.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
In het kader van het jubileum gebruik gemaakt van het chefs menu met passen wijnarrangement. Na een kleine amuse met geitenkaas kregen we een paar prachtige plakken lamsham geserveerd met een wat flauwe humus. Mooi van structuur en kleur. Daarna een neustong filet met een krokant korstje op wat artisjokken en das nou jammer een halve groene asperge. Dan mis je ne het smakelijke puntje. Een parfait als toetje met wat kersen en een bolletje ijs. Gewoon goed bereid. Ook de wijnen waren passen. Tot de dessertwijn was er uitleg over de streek en de smaak. Mooi terras, deels overdekt, soms wat auto geraas, maar als je uit de stad komt ken je dat wel. Jammer dat er gerookt mag worden onder het overdekte gedeelte. Dat kan echt niet meer in deze tijd. Er is genoeg plek dat elders te doen. We hadden mazzel, want het onoverdekte gedeelte werd te koud. Binnen is het restaurant sfeervol ingericht.
Vriendelijk personeel, beleefd en zeer attent.
Mkjeswit .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Gegeten op doorreis naar een voorstelling. met de tijd werd rekening gehouden, het eten is redelijk, maar aan de magere kant. De salade die je zelf zou kunnen maken op je bord is wel leuk bedacht, maar er zat behoudens wat sla blaadjes en 1 schaaltje verse aspergetips, niets vers bij, veel noten en olie. (alles leek uit een potje) jammer zou ik zeggen. Maak er dan ook iets van en doe er wat verse dingen bij. Verder wel redelijk lekker gegeten. 1 groot minpunt: de dranken zijn echt veel te duur en het personeel is er opgebrand veel drank te verkopen...daarbij werd ons glas en waterfles met nog water erin weggehaald.
we komen hier niet meer terug, maar proberen weer eens iets anders. Al met al kun je redelijk goed eten en lekker zitten op het terras of binnen.
PetraSV .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Fijn gegeten bij de Denneheuvel. Lekkere salade met asperges vooraf. het hoofdgerecht met dorade was voortreffelijk. Er werd goed meegedacht met dieetwensen. Vooral het fruitspiesje bij de koffie in plaats van koekjes/chocolaatjes die ik niet mag, vond ik erg creatief en smakelijk.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Vandaag gegeten in het restaurant van ons hotel. Bij ons arrangement was een drie-gangen menu van de chef inbegrepen. We hebben dus gen keuze van de gerechten, maar dat was geen straf. We openden met een carpaccio van rode biet en geitenkaas. Verassend smakelijk. Daarna volgde een goed bereidde zalmfilet, met een risotto met Hollandse garnalen. De Sylvaner paste hier uitstekend bij.
De afsluiter was een chocolade taartje met vanille ijs en ananas compote. Ook deze was prima in orde.
Hoewel we een vast menu hadden, kon elke gang gemakkelijk aangepast worden aan eventuele dieet wensen. Een extra pluim voor de kok.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2013
Wij bezoeken dit restaurant regelmatig op doorreis en drinken er koffie en eten er een taartje. Je voelt je welkom als gast door de vriendelijke em correcte wijze waarop men hier bezoekers ontvangt. De inrichting is warm en klassiek te noemen. Voor de verandering kozen we vandaag, mede gezien het tijdstip, voor een lunch. De clubsandwich was goed, prima smaakbeleving, goed geproportioneert. Toen de salade carpaccio werd geserveerd dachten we beide dat de bestelling verkeerd was doorgegeven of dat de kok iets anders gemaakt had dan wat we besteld hadden. De salades zijn te bestellen in groot en klein, we kozen voor groot en hadden ons hier bij het lezen van de menukaart een voorstelling van gemaakt. De salade carpaccio in Brasserie Dennenheuvel is carpaccio met 6 rucolablaadjes en zal dus nooit je maag vullen. We lieten onze verbazing aan de ober horen en hij stelde aanvankelijk voor om er iets bij te bestellen. Hmmm, nou dat vonden we niet zo'n goed idee temeer dat de grote salade carpaccio op de menukaart ons een bedrag van 10,50 had getoond. En om dan ook nog een boterham van 7,50 erbij te bestellen om de magere salade te compenseren...nee. Daarna stelde hij voor om er wat salade bij te serveren. Dat kregen we: een schaaltje met nog meer rucolasla, dressing en kleine tomaatjes. Vreemd ook om geen brood bij een salade aan te treffen. We hebben de clubsandwich (en salade) gedeeld zodat de saladekiezer toch wat vulling in de maag kreeg. De smaak van alles vonden we gewoonweg goed en de service na de teleurstelling toch ook ruim voldoende. En als laatste gaf de ober ronduit toe dat hij zich kon voorstellen dat we iets anders verwacht hadden bij een salade. Kijk dat is wat de klant wil horen: erkening! Chapeau!
Arrie R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Geluncht met z'n 3-en, lekkere toren van allemaal kleine gerechtjes. De bospaddestoelensoep was heerlijk. De entourage is een beetje oubollig, maar de ligging van de eetzaal- iets hoger dan de straat - maakte, dat je toch lekker zat. Goed toegankelijk voor rolstoelen.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Redelijk gegeten. De prijs van de gerechten in verhouding tot wat er geboden wordt is aan de hoge kant. En dat geldt ook voor de wijnen.
De bediening mag ook wat enthousiaster zijn en wat meer passie voor het vak uitstralen.

CassGer .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Na lange tijd dit restaurant weer eens aangedaan. Ontvangst was prettig en gastvrij. Als eerst begonnen met een heerlijk huis aperitief, na onze keuze te hebben gedaan ontvingen wij een amuse van het huis. Wij hebben allebei een heerlijk proeverij menu gegeten en ons laten verrassen met een passend wijn arrangement.
Prachtige, verfijnde gerechtjes die hoog opsmaak waren. De wijnen combineerde goed al met al een heerlijk avond.
Arrie R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Redelijk gegeten voor een flinke prijs. Alles wordt zonder veel fantasie bereid en er is weinig flexibiliteit. Een voordeel is wel, dat het restaurant op maandagavond open is, kan handig zijn, als in de buurt alles gesloten is. De locatie kan als luidruchtig worden ervaren, als je op het terras zit - aan een drukke doorgaande weg.
Ridder51 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Schokkend slechte ervaring. Na vele keren hier gegeten te hebben nu na 8 maanden terug en we wisten niet wat we meemaakten. Op het terras gegeten maar daar is zoveel straatlawaai dat je geen gesprek kan voeren. De menukaart is zeer beperkt en fantasieloos. Wijnkaart wordt niet spontaan aangeboden. Voorgerecht met coquilles had goede smaken maar die waren slecht verenigbaar, bovendien bevatte de sla veel teveel dressing. Echt schokkend was de kwaliteit van het vegetarische hoofdgerecht waarbij op de halfgare courgette een voor vele doelen te gebruiken groentemix was gelegd met daarop sneetjes van een rolletje geitekaas die te hard was. De prijs die men hiervoor berekende was op zich normaal maar nu niet in verhouding tot de kwaliteit. We vragen ons af wat er in dit restaurant gebeurd moet zijn de laatste maanden want in tegenstelling tot voorheen is het nu beslist geen aanrader.