Hotel de Sterrenberg (Restaurant Cèpes)

Houtkampweg 1 6731 AV Otterlo Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel de Sterrenberg (Restaurant Cèpes)

Op 500 meter afstand van het Nationale Park de Hoge Veluwe vind je Hotel de Sterrenberg met Restaurant Cèpes. De gepassioneerde brigade verrast je graag met het lekkerste dat het seizoen te bieden heeft. Heerlijke wijnen begeleiden onze pure, eerlijke kookstijl met veel bijzondere producten uit eigen omgeving. Kom genieten en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Hotel de Sterrenberg (Restaurant Cèpes)

• : Gratis parkeren op eigen parkeer terrein

Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Hotel de Sterrenberg (Restaurant Cèpes)

Will V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Al sinds 22 jaar bezoeken wij Uw restaurant en ook na de ingrijpende verbouwing is de sfeer, de ambiance en de kwaliteit van het gebodene nog altijd buitengewoon goed.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Simpelweg een aanradertje
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Aan recensies van Ik heb lekker gegeten- Het was lekker - Prima gegeten heb ik helemaal niets
en ik niet alleen. Een prima hotel en een prima ontbijt maar het menu van 37.50 dat ik bestelde
in Cepes wat duidelijk minder dan de kaart doet vermoeden en ik heb het idee dat er flink geknepen
wordt bij dit menu. De forel was fris en smakelijk. Ik begreep daarom niet al die friszure
zaken erbij. Leuk voor de foto. De reebok was een dunne plak en kwam met cantharellen.
Smakelijk maar met weinig saus door te ver reduceren. Daarbij wat groentes met wat sausjes
van dit en van dat. Waarom niet een mooie saus en een passende groente ? De kabeljauw had
de juiste gaarheid maar ook hier bijzaken die nauwelijks wat toevoegden.Integendeel.
Het nagerecht van aardbei. Waarom zijn de vruchten vrijwel nooit zoet en rijp ? Het ijs erbij
was prima maar de rest had een vlakke smaak. Er wordt veel en veel gefriemeld met de producten.
Zeker in z.g. Franse restaurants. De Michelin gids is ook onbetrouwbaar. Vooruit maar. Slecht
was het niet maar ik had beter verwacht. Verwend misschien ?
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Wij hadden op ons familietripje naar de Hoge Veluwe een bijzonder aangename ervaring in Cèpes.
Voortreffelijk eten en een uitstekende bediening.
We hebben er met volle teugen van genoten!
Vincenthoudtvanlekkereten C.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Er staat iemand in de keuken die echt kan koken.
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Zeer goed restaurant. Alles zeer verzorgd. Heerlijke verfijnde gerechten. Goede bijpassende wijnen. Wat mij betreft Michelin ster waardig.
Netty B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het geboekte culinair arrangement voldeed uitstekend aan de verwachtingen. Heerlijk 5-gangenmenu, lekkere bijpassende wijnen en steeds een prettig toelichtend verhaal. Het personeel is zeer gastvrij en kundig. Chapeau!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Rutger K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Erg lekker eten, met goede persoonlijke service en zéér lekkere wijnen! Prijs-kwaliteitverhouding is goed: eten is niet goedkoop maar wel heel erg lekker.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Het eten was heerlijk. Vers en mooi opgediend. We vonden t stukje vlees en vis wel aan de magere kant.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Mooie kaart, heerlijk eten, bijzondere smaken. Mooi restaurant met vriendelijke bediening. De wijn was ook heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Hier gegeten als gast van het hotel. Niets op aan te merken. Redelijk aan de prijs, maar daar is de kwaliteit ook naar. Lekkere witte huiswijn. Goede sfeer. Nieuwe moderne inrichting.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Omdat een telefonische reservering niert lukte, hebben wij via Iens bij dit restaurant gereserveerd. ( toen was er dus nog wel een tafeltje vrij !?!)
Heerlijk gegeten , vijf gangen verrassings menu met bijpassende wijnen. Alle gangen waren top.
Klasse!
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk, professioneel en attent. We vonden de inrichting ook erg mooi met een prettige sfeer.
Caroline A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Super eten in mooie ambiance. Restaurant met allure!
Sofie M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wat een lekkere en verfijnde keuken ! De bediening was vlot en met zorg. Opsteker voor dit restaurant is de aandacht voor voedingsintoleranties. Op eenvoudig verzoek werden gerechten aangepast of een variant voorgesteld. Absolute klasse!
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Super lekker gegeten echter was de prijs van de wijn zwaar overtrokken 9 euro voor een glas is erg veel. Lokatie is prachtig
Karst R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het is al weer een tijdje terug dat mijn partner en ik hier gegeten hebben. Een heerlijk plekje om na lekker fietsen of wandelen in park de hoge Veluwe te belanden om de dag te besluiten. Wat we destijds gegeten hebben kan ik me eerlijk gezegd niet precies herinneren. Wat ik nog wel weet. Goede prijs/kwaliteit. Mooie gerechtjes en goede smaken, een lekker lokaal biertje, en een prettige bediening die helaas wel iets beter moet opletten.
Minder goed was het tempo, dat ging erg langzaam. Tussen het afruimen van het voorgerecht en het uitserveren van het tussengerecht zat ruim drie kwartier. Ik had de bediening al een seintje gegeven dat tot twee keer toe niet werd opgepikt en stond op het punt om op te staan en iemand aan te spreken toen het tussengerecht arriveerde.

Gelukkig kunnen wij ons nog goed vermaken, ook als er geen eten op tafel staat en was de rest prima. Lekker weer, mooi terras, goed eten en drinken, en ik ga er van uit dat de vertraging een incident was. Ik kan Cèpes toch aanbevelen.
Anique M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hadden een verrassingsmenu van vijf gangen inclusief bijpassende wijnen. Echt heerlijk gegeten. Elk gerecht heeft iets origineels, de service is erg goed en de sfeer idem dito. Een bezoek aan deze regio is ook zeker een avond hier dineren waard!
Mart G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Geweldig restaurant voor etentje na een prachtige zonnige dag op de Hoge Veluwe en het genieten van de kunst in het Kroeller Mueller museum en Beeldentuin.
Een Bib Gourmand zeker waardig.