Hotel de Sterrenberg (Restaurant Cèpes)

Houtkampweg 1 6731 AV Otterlo Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel de Sterrenberg (Restaurant Cèpes)

Op 500 meter afstand van het Nationale Park de Hoge Veluwe vind je Hotel de Sterrenberg met Restaurant Cèpes. De gepassioneerde brigade verrast je graag met het lekkerste dat het seizoen te bieden heeft. Heerlijke wijnen begeleiden onze pure, eerlijke kookstijl met veel bijzondere producten uit eigen omgeving. Kom genieten en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Hotel de Sterrenberg (Restaurant Cèpes)

• : Gratis parkeren op eigen parkeer terrein

9,1

Jouw recensie over het restaurant Hotel de Sterrenberg (Restaurant Cèpes)

Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Hier gegeten als gast van het hotel. Niets op aan te merken. Redelijk aan de prijs, maar daar is de kwaliteit ook naar. Lekkere witte huiswijn. Goede sfeer. Nieuwe moderne inrichting.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Omdat een telefonische reservering niert lukte, hebben wij via Iens bij dit restaurant gereserveerd. ( toen was er dus nog wel een tafeltje vrij !?!)
Heerlijk gegeten , vijf gangen verrassings menu met bijpassende wijnen. Alle gangen waren top.
Klasse!
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk, professioneel en attent. We vonden de inrichting ook erg mooi met een prettige sfeer.
Caroline A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Super eten in mooie ambiance. Restaurant met allure!
Sofie M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wat een lekkere en verfijnde keuken ! De bediening was vlot en met zorg. Opsteker voor dit restaurant is de aandacht voor voedingsintoleranties. Op eenvoudig verzoek werden gerechten aangepast of een variant voorgesteld. Absolute klasse!
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Super lekker gegeten echter was de prijs van de wijn zwaar overtrokken 9 euro voor een glas is erg veel. Lokatie is prachtig
Karst R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het is al weer een tijdje terug dat mijn partner en ik hier gegeten hebben. Een heerlijk plekje om na lekker fietsen of wandelen in park de hoge Veluwe te belanden om de dag te besluiten. Wat we destijds gegeten hebben kan ik me eerlijk gezegd niet precies herinneren. Wat ik nog wel weet. Goede prijs/kwaliteit. Mooie gerechtjes en goede smaken, een lekker lokaal biertje, en een prettige bediening die helaas wel iets beter moet opletten.
Minder goed was het tempo, dat ging erg langzaam. Tussen het afruimen van het voorgerecht en het uitserveren van het tussengerecht zat ruim drie kwartier. Ik had de bediening al een seintje gegeven dat tot twee keer toe niet werd opgepikt en stond op het punt om op te staan en iemand aan te spreken toen het tussengerecht arriveerde.

Gelukkig kunnen wij ons nog goed vermaken, ook als er geen eten op tafel staat en was de rest prima. Lekker weer, mooi terras, goed eten en drinken, en ik ga er van uit dat de vertraging een incident was. Ik kan Cèpes toch aanbevelen.
Anique M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hadden een verrassingsmenu van vijf gangen inclusief bijpassende wijnen. Echt heerlijk gegeten. Elk gerecht heeft iets origineels, de service is erg goed en de sfeer idem dito. Een bezoek aan deze regio is ook zeker een avond hier dineren waard!
Mart G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Geweldig restaurant voor etentje na een prachtige zonnige dag op de Hoge Veluwe en het genieten van de kunst in het Kroeller Mueller museum en Beeldentuin.
Een Bib Gourmand zeker waardig.
Kim E.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Perfecte avond gehad! Glutenvrij was geen probleem. Aanrader!
mkranendonk .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Wat een geweldige belevenis was dit! Gisterenmiddag in de ondergaande herfstzon enorm gastvrij ontvangen waarna wij binnen van het verrassingsmenu konden genieten. Een verrassing was het. Zowel de presentatie van de gerechten als de smaak waren superb. En dat met een perfect begeleidend wijnarrangement. En die gastvrijheid. Al is het 1,5 uur rijden, hier komen we terug. In combinatie met een Veluwse wandeling en/of een bezoek aan het museum is dat een perfecte afsluiting van een dag. En je bleek er ook nog te kunnen slapen! Voor de volgende keer.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
We hebben hier 2 x gegeten omdat we het weekend in dit hotel verbleven.
Opvallend is de vriendelijke en snelle bediening.
De eerste avond hadden we een chefs menu met een uitstekend wijnarrangement.
eerst een heerlijke amuse van maiscake, daarna ingelegde zalm met krokante mosterd en aardappelsalade. Heerlijk!
vervolgens op de huid gebakken kabeljauw met paprikasaus.
Als hoofdgerecht een stukje ossenhaas met spinazie en paddenstoelen.
Als dessert een eigen interpretatie van de "Oops, I dropped the lemon tart!" van de drie Michelin-sterrenchef Massimo Bottura.
Het was allemaal verrassend goed.
De volgende dag aten we coquilles in tomatenbouillon, op de huid gebakken schol, gebraden eend met gember en wortel, en zachtgegaard kalfsvlees.
Was allemaal precies goed, heerlijke smaken en niet te grote porties.
Boven verwachting gegeten hier!
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het gebeurt ons niet vaak, maar dit keer dus wel: de maximumscore voor het eten bij Timber. In de evaluatie konden we ons niets herinneren wat niet klopte en wat niet naar onze smaak was. Hoogtepunten van het menu waren de gemarineerde zalm als entree, de bout van parelhoen met knapperige, iets fris-zurige groenten en een ravioli van kreeft als vervolg, en het op aardbei en citroen gebaseerde dessert. Dit alles in een fraaie en kunstzinnige opmaak die zich spiegelde aan het wat modernistische maar niet detonerende decor, en begeleid door zeer fraaie wijnen, een witte verdego/sauvignon combinatie en een prachtige volle tempranillo. Het genieten duurde tot en met de espresso met verrukkelijke friandises ter besluit. De jonge bediening, onder leiding van een ervaren gerant deed het vriendelijk, attent en correct, al moesten we het tempo wel wat afremmen om te voorkomen dat we te vroegtijdig weer op straat stonden. Het is dat we hier ver vandaan wonen, maar anders zag Timber ons beslist regelmatig!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ter gelegenheid van ons 38jarige huwelijksjubileum gekozen voor het 6gangen menu met een goede fles witte wijn. Stuk voor stuk heerlijke gerechten die perfect op elkaar waren afgestempt qua smaak en hoeveelheid.
En ook de bediening was prettig. Precies wat we willen. Goede uitleg over de ingredienten, niet te stijf maar ook niet "Te" ammicaal.
Zeer aan te bevelen en we komen er graag nog een keer terug.
Dea S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Een heerlijk diner gehad bij Restaurant Timber van Boutique Hotel Sterrenberg.
Hartelijk ontvangen, keuze wat betreft de tafel en met de tijd tussen de gangen werd rekening gehouden met onze wensen. Op de kaart voor ieder wat wils. Jammer dat de menu's alleen gekozen mogen worden voor het hele gezelschap. Gerechten van goede kwaliteit en mooi geserveerd. Een aanrader en we komen zeker terug!
Stoeptegeltje .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Met z'n tweeën gekozen voor een culinair arrangement, waarbij we een culinair 5-gangen diner en overnachting kregen.

Het diner was héérlijk. Elke gang was een ware smaaksensatie, die mooi per gang werd gecomplimenteerd door een bijbehorend wijntje. Omdat één van ons twee niet zo'n fan van vis is, werden voor hem een aantal gangen vervangen voor vlees (en dus de wijn ook). Prima geregeld!

De bediening was uitermate beleefd en oprecht vriendelijk, wat voor een zéér gezellige sfeer zorgde. Qua timing deden ze het perfect. Ze wisten precies wanneer ze langs ons tafeltje moesten komen.

Uiteindelijk de avond afgesloten met een lekkere whisky. Deze werd, na zelf nog even van de geur te hebben genoten, met veel enthousiasme door de barman ingeschonken. Als whisky liefhebber valt dit wel te waarderen!
info844 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk genoten in een ongedwongen en vriendelijke ambiance. We kozen voor het menu van de chef. Veel smaken in verrassende combinaties. Beslist een fijne avond gehad. Aanrader!
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zes gangen menu was voortreffelijk. Goed op elkaar afgestemde smaken, mooi opgemaakt en perfecte porties. Geadviseerde wijn klopte goed bij de gerechten.
Tussen de gangen zou iets meer tijd mogen zitten.
leonvt .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijke gerechten die er prachtig uitzagen. Goede uitleg van de kok die zichtbaar trots was op zijn gerechten. Ook de bijpassende wijnen smaakten erg goed.
De service sloot aan bij onze behoeftes en het was een fijne avond. Een echte aanrader!
Claudine V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij zijn hier 2 dagen geweest met 12 personen. Voor de diners arrangementen genomen en bij elke gang werd meermaals tegen elkaar gezegd: heerlijk... Wauw.. Fantastisch. En dat was het ook. Alles past, fijne bediening met kennis van zaken... Absolute topkwaliteit van amuse tot dessert.