Hotel De la Poste

Meer informatie over restaurant Hotel De la Poste

- Ontbijt 08:30 - 10:00

Sjoerd J.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Op 6 februari te midden van de carnavalsdrukte in Ootmarsum een rustige restaurant gevonden. Attente bediening, mooie zaal, je zou er alleen nog wat meer één geheel van kunnen maken (niet zijn er verschillende stijlen). Dan het eten: als hoofdgerecht hadden we een zalm-gambaspies, die goed was (niet te hard-niet te zacht). Bijgeleverde salade en frites keurige hoeveelheid! Als nagerecht een heerlijke proeverij. Het was één grote verassing met afwisselende en verrassende smaken!
Clarence53 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Op 4 augustus 2015 hier gegeten met twee personen. sfeervol ingericht was ook in eerste instantie de reden dat we dit adres uitkozen. De bediening is meer vriendelijk dan ter zake kundig (vakantiekrachten?). Dit uitte zich in o.a. in vergissingen, ook bij andere tafels.
Omdat de trek, vanwege het warme weer, niet groot was zagen we af van een voorgerecht en bestelden we "brood met dips" en "runderrib eye" . Voor € 4,50 kun je als natuurlijk geen uitgebreid "dipbroodje" verwachten, een paar broodjes met smeerseltjes, dat was het.
Vervolgens de rib eye, lekker stukje vlees, niets mis mee, volgens de kaart met seizoengroenten, hebben we niet gezien of misschien waren het die paar stukjes groente die in de begeleidende jus lagen?. Geen andere groente, geen sla of i.d., alleen nog een schaal frites. Dat is toch wel magertjes voor een prijs van € 22,50 leek ons. De huiswijn was ok en dat gold ook voor de koffie die we als toetje namen.

Tip, zorg er voor dat het personeel er wat meer uniform gekleed bij loopt, past toch beter bij een dergelijk bedrijf. De vergissingen werden weliswaar goedgemaakt door de vriendelijkheid van het personeel maar iets meer professionaliteit zou toch wel meer passen bij de uitstraling van dit hotel. En wat het hoofdgerecht betreft ontbrak toch echt een bak "zomerse" sla of i.d.
Willem .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Wij hebben op Koningsdag in dit hotel gegeten. Het smaakte werkelijk voortreffelijk, de bediening was prima en in een keurig tempo. Het restaurant en het hotel zijn klassiek maar zien er erg mooi en gezellig uit.
Beiden hebben we genoten van het aspergemenu. Beide voorgerechten, asperges met serranoham en asperges met lamsfilet, waren heerlijk van smaak. De aspergesoep was erg lekker, ook al overheerste de stukjes omelet en ham een beetje. De hoofdgerechten, asperges met zeewolf en asperges met kalfssucade waren weer subliem. Behalve dat alles erg goed smaakte zagen de gerechten er ook erg mooi uit.
Ook de aanbevolen wijn was een goede tip. Bij het afscheid nog even met de eigenaar over de geschiedenis van het hotel staan praten. Als we weer in Ootmarsum zijn komen we hier beslist weer terug !
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat er ook gasten zijn die de moeite willen nemen om een compliment te geven. Het afkraken wanneer er eens iets mis is gegaan lijkt veel geliefder op deze site.
Graag tot ziens!
Maarten42 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Lezersmenu van Tubantia.
Amuse (geroosterde) ontbijtkoek met lauwe geitenkaas: leuk.
Voorgerecht zeebaarsfilet op couscous: zag er niet erg appetijtelijk uit maar was redelijk van smaak. Pas na ruim 45 min kwam na opmerking daarover het
hoofdgerecht, eendenborst met apfelstrudel(!) met aardappeltaartje en rodekool
De eendenborst was lauw maar goed gebakken, bijlagen minimaal en vrijwel koud!
1 klein schaaltje rauwkost voor 5 personen! Tafels met 2 personen kregen hetzelfde schaaltje.
Volgens de bediening kon kraanwater niet meer uit vanwege de uitgeklede prijs.
Hier gaan we niet meer naartoe.
We hadden graag 83 tevreden gasten gehad. We vinden het jammer dat we op 78 zijn blijven steken. Rauwkost (en andere bijlagen) had u nageserveerd gekregen als u daar om gevraagd had. Dit doen we altijd! Ook wij proberen aan de nieuwe norm, minder verspilling in de horeca, ons steentje bij te dragen.
Gool .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Gelokt door het mooie weer op deze warme augustusavond, kozen we op onze zoektocht door Ootmarsum voor het tuinterras van Hotel de la Poste. De plek is prima (beetje oubollig), de bediening vlot en vriendelijk, maar de gerechten vielen tegen. Het voorgerecht met zalm was van matige kwaliteit en de opmaak van het bord fantasieloos. Aan de andere kant van de tafel bevielen de gamba's beter. De biefpuntjes in teriyakisaus waren vlak van smaak en het groentengarnituur werd rommelig gepresenteerd. Hetzelfde groentengarnituur vergezelde op het andere bord de gebakken rode mul, die niet dagvers was. Al met al een teleurstellende ervaring !
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Prachtige entourage (oude klassieke stijl). Op Sinterklaasavond was het erg rustig en daardoor een van de weinigen in het restaurant, wat ongezellig dus. Restaurant sloot die avond al om 21:00 uur.
Verrassingsmenu gegeten, was prima. Amuses goed aangepast aan keuze van het diner. Porties net voldoende om niet met een lege maag weg te gaan.
Niet erg goedkoop, 4-gangen verrassingsmenu
E 40,==, 4-gangen wildmenu (verrassingsmenu) E 45,=.
Glas rode huiswijn E 4,20. Fles water E 4,50.
(Alsnog) hartelijk dank voor deze recentie. Als kleine correctie willen we graag aangeven dat onze huiswijn € 3,30 kost(e) en u gekozen heeft voor een gradatie hoger. We zijn blij dat u lekker hebt gegeten!