(Hotel De l'Empereur) La Mangerie

7,2
7,1
Zzjina .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vreselijk!op een regenachtige dag kwam ik voor het eerst in Valkenburg langs een poort toen ik een bord zag met Koninginne Pastei. Daar had ik trek in en ging zitten aan een volle tafel die afgeruimd werd door een man die zo nors keeken ons niet bekeek. Er kon nog geen goedenmiddag vanaf. Bij de serveerster heb ik gevraagd hoe groot het pastei was en kreeg als antwoord dat het een flinke hap was. Het was een grote pastei. Toen het kwam schrok ik! Ik kreeg een normale supermarkt pastei met een bord vullend dunne smurrie. Dat bleek de ragout te zijn maar was zo dun dat het met water verdund leek.de smaak was laf.Toen ik er wat van zei zou ze het door geven en ben ik weg gegaan.
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vandaag 16 juli met 10 personen wezen eten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Fijne en vriendelijke bediening.
Groeten van Elsmars on Tour uit Hengelo
Aldrik .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Heb er nu twee keer gegeten. Beide keren heeft het goed gesmaakt. De eerste keer spareribs en de tweede keer forel. De bediening is allervriendelijkst en persoonlijk. En attent: men kwam regelmatig even kijken of alles naar wens was. De drankjes kwamen op tijd door.
De prijzen zijn zeer redelijk.

Ook het hotel is redelijk geprijsd voor een goede kamer. Ik kom er terug.
Randy R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Een op eerste indruk goed uitziend restaurant in de stijl van een oude woonkamer. Toen de bediening kwam in normale kleren krijgen wij ook meteen een bedenkende indruk van het restaurant. Als eerste kregen wij een groentesoep met een lekker glas bier. Dit was ook het enige drinken van de avond, er werd hierna namelijk niet meer gevraagd als we iets te drinken zouden willen. De groentesoep en brood was wel goed te eten. Hierna kregen we een biefstuk, deze was erg taai en leek op goedkoop supermarkt vlees. Ook de friet die er bij zat was erg smakeloos. Als laatste kregen we een Dame Blance hier zat de warme chocladesaus al over het ijs waardoor de ijs half gesmolten was. De ijs zelf was ook van slechte kwalitijd en er zaten gewoon stukjes in.

Ook de wc was erg slecht deze was vies en stonk. Helaas geen aanrader dus.

Als ik het een totaal punt moest geven gaf ik ze een 3.5.
Mmartin .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Viergangen menu begon met een steenkoude smaakeloze carpaccio een redelijke groentesoep daarna een vette snitzel leeg gebakken frites en bolletje ijs toe. 80% van de verdere gasten waren aan het vleesfonduen, dus je jas kan direct naar de stomerij. Nee geen aanrader alziet het er aantrekkelijk uit vanaf buiten.
Baco2000 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Het verwarmde terras was niet beschikbaar voor het diner. Erg jammer, maar binnen een mooi tafeltje voor 8 personen. Het interieur is gedateerd, jaren 80 look and feel. Naast ons zat een stelletje te fonduen (!) en dat was te ruiken, ook de rest van de avond aan onze kleren. Dan het eten: twee personen kregen in een menu twee voorgerechten. Ze starten met een carpaccio. Ik heb mogen proeven en dat was prima in orde. Het vervelende van twee voorgerechten is dat de anderen lang op het eten moesten wachten, zeker degene zonder voorgerecht. Maar a la dat is het gevolg van de eigen keuze. Mijn voorgerecht was een grote, zeer grote kom uiensoep. Enorme plakaat kaas, aan te vallen met mes en lepel. Vlak van smaak. Geen succes. Hoofdgerecht was een schnitzel stroganoff. Het vlees was aardig, maar de saus smaakte als uit een pakje. De bijgerechten waren oubollig en niet lekker.
De rekening bleek achteraf niet te kloppen. Er miste een koffie met likeur, de ober paste de rekening aan en zorgde ervoor dat van €10 euro fooi er nog twee overbleef. Slimme zet, slechte beurt en wij komen er niet meer.
Wilm6 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Poffertjes gegeten op het terras van La mangerie. Het was zonnig en daarom een terrasplekje uitgekozen. De bediening had er echter niet veel zin in. De bestelde poffertjes en koppen koffie werden met tegenzin bij ons neergezet. De inrichting binnen is uit vervlogen tijden. Als je er van houdt, lekker nostalgisch, maar vanwege onze ervaring met de bediening kiezen wij in het vervolg een andere gelegenheid in Valkenburg.
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Een broodje gegeten op het terras met de kinderen. Verlegen jongeman een een wat nors kijkende dame in de bediening. Garnituur bij de broodjes wat rijkelijk besprenkeld met dressing waardoor de broodjes / tostis sompig waren. Volgende keer kiezen wij een ander terras.
Joost56 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Het eten is staat niet in verhouding tot de prijs, niet warm niet goed bereid en vreemde combinaties, die niet bij elkaar passen betreffende smaak. We hebben eten laten staan en onze ongenoegen aangegeven, waar matig op werd gereageerd, nagerecht hebben we elders genoten. Ik zou dit restaurant niet aanraden, zijn betere in Valkenburg en voor lagere prijs.
Proefries .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Gewoon een goede maaltijd gehad hier, maar heel uitzonderlijk was het niet. De bediening was wat karig met drankjes. Een bijzondere ambiance met veel oud koper.