Hotel de Goudfazant

Meer informatie over restaurant Hotel de Goudfazant

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Nu meerdere malen met verschillende mensen gegeten en telkens enthousiaste reacties. Ook met een grote groep prima service.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zaterdag 1 juli met een groot gezelschap van 12 personen naar De Goudfazant geweest. Zoals gewoonlijk waren eten en wijnen prima. Wat erg tegenviel waren de wachttijden en de weinig professionele bediening. We hebben meer dan 1 uur moeten wachten voor de gerechten kwamen, 4 keer werden gerechten gebracht die vervolgens weer teruggehaald werden omdat ze toe behoorden aan een andere gezelschap. Aardig dat we vervolgens 2 flessen wijn gratis kregen maar de volgende keer zoek ik een andere eetgelegenheid.
SmakelijkEtentje .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Bijzondere locatie en dito inrichting. Erg ruimtelijk. Doordat de grote puien openstonden hadden we mooi uitzicht over het IJ.
De maaltijd was heerlijk. Lekkere biefstuk als hoofdgerecht en heerlijk hemelse modder toe.
de bediening was netjes, voldoende aandacht maar niet overdreven.
C.r. S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Mooie ruimte. Vriendelijk ontvangen. Eerst 3 oesters. Waren super vers. Gnocchi met piepklein stukje op de vel gebakken makreel, smaak was goed. Vissoep was een echte tegenvaller. Bouride is normaal een gevulde vissoep met stukjes vis en zeevruchten. Er zijn verschillende varianten maar dit was een hele magere, alleen was vloeistof met ook alweer een heel klein staartstukje makreel. De smaak was goed, De lamsnek was goed klaargemaakt maar had weinig smaak. De kabeljauw was ongaar en mijn partner had een twee keer zo'n groot stuk al ik.
De begeleidende pasta in de saus was niet gaar. Het zeer attent aangeboden extra stukje vis kwam pas toen we we al bijna klaar waren.
De nagerechten waren prima in orde.
De bediening was attent en er was genoeg personeel zodat er niet eindeloos gewacht moest worden op de gerechten
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Geweldig eten in een zeer sfeervolle ambiance. Een bijzondere uitbreiding voor bijzondere gelegenheden. Ook uitstekend geschikt om met meerdere mensen te eten vanwege de lange tafels
Claudia E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, top sfeer, vriendelijke enthousiaste medewerkers, lekkere wijn voor verschillende prijzen. Echt genoten!
LA T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het is nog steeds superdruk in de Goudfazant en wij kwamen er altijd heel graag. Toch beginnen er minpunten op te treden. Bijna op rij was er drie keer iets mis met het hoofdgerecht; de kalfslever te gaar, de herten biefstuk retour gestuurd wegens niet te snijden, laat staan te kauwen, de tweede portie ging dezelfde weg en recent gerookte schelvis, die de rookton had weten vermijden. We hoefden de hertenbiefstuk niet te betalen maar er werd, behalve het aanbod een ander produkt te kiezen, ook geen compensatie gedaan in de vorm van gratis nagerecht oid. De bediening werd op de hoogte gesteld en zou het doorgeven. Jammer, heel jammer. Had dit liever via email gecommuniceerd met het restaurant, maar dat is niet bekend.
Roxanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Dit drukke, maar prettige restaurant is echt een heuse Gem verstopt op het kantorenterrein tussen de loodsen, aan de noordzijde van het IJ. Genoeg keuze bij een 3-gangen menu en de gerechten zien er prachtig uit en zijn erg smaakvol. Hier ga ik zeker nog eens naartoe!
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hier recentelijk met wat collega's gegeten. Zowel, voor hoofd als nagerecht waren heel goed. De Bio dynamische wijnen vond ik niet om over naar huis te schrijven en het was wat rumoerig, maar de toffe locatie en uitstekende bediening maakten dat meer dan goed. Hier kom ik zeker terug.
iemkeamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Verrassende locatie blijft het toch elke keer weer. Je komt de kade op rijden en je ziet eigenlijk niet heel veel en het doet wat verlaten aan. Dan komt je binnen en treft een stamp-vol hip restaurant, vol bedrijvigheid.
Super service, super eten (tip: nieuw voorgerecht met paddenstoelen!)
Blijf echt mijn favoriet in Amsterdam Noord
Joris J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Ondanks de industriële grote loods een erg leuke sfeervolle locatie. De bediening is erg vriendelijk en het eten erg lekker. De prijs is goed. In de zomer hebben ze de deuren openstaan en kijk je erg mooi uit over het IJ. Ook geschikt voor grote groepen.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Dit blijft een persoonlijke favoriet. Een perfecte plek met een van de mooiste uitzichten van de stad. Fijne plek, hele goede en vriendelijke bediening en prima eten. Voorgerechten met onder andere krab waren goed. Hoofgerechten, iedereen nam de kip, weer als vanouds. De Goudfazant heeft me nog nooit teleurgesteld.
ginyo .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Op 10 september bij de Goudfazant heel fijn gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Heerlijk vissoep vooraf en visje daarna. Allemaal goed op smaak en mooi verzorgd. Het was warm weer en de deuren stonden allemaal open, dat maakte het uitzicht extra bijzonder aan het water. Door de akoestiek beetje veel lawaai.
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Al diverse keren geweest bij de Goudfazant. het eten was ook nu weer prima, watvwel opvalt is dat de porties kleiner beginnen te worden. Wij hadden Bv de makreel vooraf, dat was el een heel klein stukje,maar en tegen de tartaar was prima. Als hoofdgerecht Babette en lam , beide prima. Maar wat ons deze keer verbaasde, rosé wijn schenken ze niet, en tot slot een kopje decaf kun je vergeten, 'past niet bij de filosofie'. Op de opmerking van mijn tafelgenoot dat er prima decaf koffie te krijgen is die je vrijwel niet van echte koffie kunt onderscheiden werd toch vrij onbeschoft geantwoord door de bediende dat dat volgens hem niet mogelijk was. met een houding van hier kunnen wij niet aan beginnen, en dan neem je toch wat anders, werd het toch een naar sfeertje . De Goudfazant heeft dus liever dat zijn klant de halve nacht wakker ligt vanwege koffie. Hoe moeilijk kan het zijn. Het lijkt erop dat het succes ze iets naar het hoofd begint te stijgen.

Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
In Hotel de Goudfazant eet ik vaak en graag. De locatie is zo bijzonder: groot, industrieel en ook nog gezellig ;). Food als brasserie, prijs/kwaliteit goed, service prima en dan ook nog eens makkelijk parkeren. Ik neem vaak twee voorgerechten en dan zijn de bretonse vissoep, gevulde inktvis en/of eendenborst favoriet. Ook de poussin blinkt uit in constante kwaliteit.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Ons eerste bezoek aan Hotel de Goudfazant is uitstekend bevallen, we gaan hier zeker vaker naar toe! We kwamen zonder reservering langs, alle was eigenlijk volgeboekt maar toch werd er een tafeltje voor twee gevonden voor ons. De sfeer en aankleding zijn uniek, erg knap om van zo'n enorme hal iets prettigs te maken en daar zijn ze helemaal in geslaagd.
De bediening was vlot, attent en ongedwongen, dat spreekt ons erg aan.
Het eten was ook erg lekker. Een echte aanrader is de gepofte biet als voorgerecht, met een crème van gecaramelliseerde ui, hangop en komijn: een zalige combinatie! De Bretonse vissoep was goed, de hoofdgerechten (heerlijke lamsrack en een prachtig gegrilde poussin) prima. Als dessert de kaas: de porties zijn niet ruim maar de kwaliteit is prima en de appelchutney zalig.
Een dik verdiende 9 dus voor de Goudfazant!
Melle Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Voor het ondernemerschap op deze locatie kun je alleen maar bewondering hebben, de grote ruimte is eenvoudig maar stijlvol aangekleed, de grote open deuren maken het af.

Eten is niet bijzonder, maar de prijs niet hoog. Prijs/kwaliteit is goed. Kaart lijkt lang ongewijzigd.

Zwakste punt is personeel, de zaak is groot, personeel is jong. Onze man leek stoned, en zich meer bewust van zichzelf dan van ons. Toen het hoofdgerecht uitbleef en het gezelschap naast ons dat later (20min) had besteld al wel kreeg opgediend, was er geen enkele reflectie, geen excuus niets.

We hadden gehoopt de veelgenoemde hoofdstedelijke arrogantie van bedienend personeel noord vh IJ te vermijden, helaas.

En vooral jammer. De eerdere recensies lezend is onze ervaring niet uniek.
Mireille S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Wat een leuke tent. Erg attente bediening (wat best bijzonder is in Amsterdam) en niet onbelangrijk onwijs lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar :-)
Emile E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Voor het eerst gisteren gegeten bij de Goudfazant. Wat een leuke zaak is dit zeg! Ik had al van veel mensen gehoord dat dit een plek om te proberen is en ik was niet teleurgesteld. Lekker brood, heerlijke vissoep en prima gegrilde poussin, heerlijk ijs als afsluiting. Geen kritiek , misschien dat de site wat meer informatie mag geven, dat verhoogd de voorpret en de croutons bij de vissoep mogen wat dikker ( meer echte croutons i.p.v. melba toast ) Bediening is gezellig ontspannen en behulpzaam. En de entourage , een blind paard kan er geen schade doen en dat moet vooral zo blijven! Ik kom hier zeker nog terug.
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Heel lang niet geweest, maar het is nog steeds een toptent. Samen met collega's uit het buitenland gegeten en zij waren ook onder de indruk. Het eten blijft goed en de wijnen vond ik wel wat aan de duurdere kant maar zijn wel heel lekker. Bediening blijft lekker informeel maar heel aardig, attent en vlot.