Hotel Centraal

Wilhelminaplein 3 5711 EK Someren Nederland Kaart

Over restaurant Hotel Centraal

Creativiteit staat bovenaan de kaart

Dit is een perfect restaurant voor een hele gezellige avond. De kaart is al een hele belevenis. Kom Bourgondisch genieten aan de ‘sneukeltafel’, geniet van een stamppottenmenu of kies een van de andere specialiteiten. Je merkt aan alles dat Hotel Centraal creatief omgaat met de meest traditionele ingrediënten. Pak het groter aan en organiseer hier je feestje. Wil je tot in de vroege uurtjes genieten? Boek dan een overnachting in een van de hotelkamers.

Meer informatie over restaurant Hotel Centraal

• : Parkeerplaats