Hotel Cafe Restaurant Taverne

- Ontbijt 09:00 - 10:30
- Lunch

Corrie1957 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Op uitnodiging van familie hier naar toe gegaan voor een verrassings etentje.
Er stond in een appart zaaltje een lange tafel waarop elke keer nieuwe hapjes werden neer gezet.
Van alles en nog wat, het was allemaal even lekker en ook mooi om te zien.
Super gedaan!!
Mar63 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Altijd een prima adres voor sfeer en lekkere kaart, maar nu een teleurstelling: ik trof in een klein bolletje eendepaté een vreemd stuk 'zeen' èn een stukje bot, bah. Wat zou Gordon Ramsey hiervan zeggen! De reactie van de kok was echter anders: deze vond het eenvoudig onvermijdelijk, ach, het zit er wel vaker in..... risico van de gast blijkbaar. Altijd blijkt: een goede reactie met begrip of excuus doet het zo vergeten, maar dit leidt tot deze recensie. Wij slaan Taverne even een tijdje over.
DN M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
Mooie locatie in het centrum van dit mooie plaatsje. Na een dag hard klussen hier prima gedineerd. Gelukkig konden we hier op maandag terecht. In verband met specifiek dieet gekozen voor een boerenpannetje, maar dan wel op het dieet aangepast. Dit was geen probleem en de uitkomst smaakte prima. Geen echt specifieke aandacht aan de bijbehorende wijnen, wat op zich jammer is. Bediening goed, maar soms een beetje op routine. Al met al goede prijs kwaliteit.