Hotel-cafe-restaurant NAP

• ...

Meer informatie over restaurant Hotel-cafe-restaurant NAP

Maandag t/m Zondag

• Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Afgelopen maandag weer een nachtje genapt,geslapen in de brandarissuitte geluncht,gedineerd en dat al sinds 1982 het blijft ons favoriete hotel op terschelling.Prima keuken en super bediening.
rob_w .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Een aantal dagen in Hotel NAP gelogeerd inclusief een drie gangen menu. Het hotel/restaurant deel is sfeervol ingericht met goede zitplaatsen. Het eten was goed verzorgt en van prima kwaliteit, zeker voor een arrangement menu. Voorgerecht paté/brood , hoofdgerecht een goed klaargemaakt beenhammetje met voldoende bijbehorende garnituur (aardappeltjes hadden best wel iets langer mogen bakken), nagerecht een mousse/spekkoek/slagroom. De bediening was vriendelijk en attent. De tijd tussen de verschillende gangen had iets langer gemogen, maar ook weer niet te kort.
Voor de bierdrinker: Het Terschellinger bier is een aanrader.
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Mijn partner ging voor het Terschellinger menu. Als voorgerecht was paté met cranberries, dit smaakte goed. Het hoofdgerecht waren lamshaasjes, deze waren echter te hard gebakken, de groente die erbij geserveerd werden dreven in het vet. Als nagerecht kreeg hij een grote coupe ijs met slagroom met op de bodem een flinke hoeveelheid cranberries. Op zich viel het niet tegen. Ik, als vegetariër koos voor de gevulde courgette, die volgens de menukaart gevuld was met geitenkaas en geserveerd werd met verschillende groenten. De geitenkaas heb ik niet kunnen ontdekken, de courgette was rauw en gevuld met een substanties van een, smaakloze te dikke witte saus. De verschillende groenten waren minimaal. Deze tegenvaller en wat tips om de courgette anders te behandelen en te serveren doorgegeven aan de bediening. De bediening zelf was haastig, we kregen de indruk dat ze graag het hoofdstuk diner, voor de avond, wilde afsluiten.
P D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Netjes uitziend restaurant. Oogt zeer luxe. Tafels waren mooi ingedekt toen wij binnenkwamen. Gezien wij die avond weer met de boot weg moesten kozen we voor een plate. Dit was meer dan genoeg en erg lekker. Opvallend was dat wij te horen kregen dat de bon van ons eten pas om 17:30 naar de keuken werd gestuurd, omdat zij op dat moment pauze hadden. Gezien ik zelf afkomstig ben uit de horeca en jaren in de keuken heb gestaan vond ik dit zeer verbazingwekkend. De gasten gaan altijd voor, maar gezien het 17:20 was en wij dus nog maar 10 minuten hoefden te wachten vonden we het wel prima zo. Een verbeterpuntje is dat de eetzaal zeer gehorig is als het gaat om de gesprekken van het personeel. Wij zaten ver van de bar vandaan, maar konden alles tot in detail horen.

Kortom qua eten en decor zeker een aanrader! Service is niet slecht, maar kan beter.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Twee dagen bij Hotel Nap is voor ons een week vakantie,geslapen in de mooiste kamer van het hotel.Ontbeten,geluncht en gedineerd.Het diner was heerlijk,kalfsoester,ossehaaspuntjes .Bediening zoals altijd wederom prima.tot volgend jaar.
A S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Een paar jaar geleden hier met plezier gegeten! En afgelopen week hier weer geweest.
De keuken was zoals de vorige keer goed bezig. Heerlijke garnalen in knoflook vooraf, een ouderwets lekker stukje kalfssucade en als klapper een pondkoekijs. De bediening was net als de vorige keer in goede vorm vrolijk netjes en attent.
Wat mij betreft een aanrader op Terschelling.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten met vier personen. Het restaurant was nagenoeg leeg, druk had men het niet. Toch hing het personeel bij de bar ipv goed ontvangst en werd ons vanaf daar gewezen naar een tafel en vervolgens naar de kapstok (jas aannemen ho maar). Voorgerechten waren goed, de vissoep zit vol zeedieren. Hoofdgerechten daarentegen vielen erg tegen, de ossehaaspuntjes waren taai, de sate bestond uit kleine stukjes kip, die erg droog waren. Kortom, te duur voor de kwaliteit die je krijgt.
willemboonstra .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
In de krokusvakantie stond er buiten voor het hotel een mooie tot haard omgebouwde boei. Het restaurant lijkt van buiten wat groot maar dat valt binnen erg mee. Veel scheepsmodellen en maritieme posters, een uitstraling die past bij een restaurant in een havenplaatsje.
De bediening is vriendelijk en vlot. We gingen beiden voor het Terschellinger menu met fijne Lamshaasjes, erg smakelijk. Voor ons een vast 'terug-kom-adresje'. Tot gauw!
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Het was weer goed toeven in hotel Nap afgelopen weekend. Lekker eten, zowel het diner als het ontbijt. De bediening was weer uitstekend en het decor is gewoon gezellig, je zit er lekker te eten.
Culi-ed B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Afgelopen dagen hier mogen verblijven en eten. Restaurant ziet er obullen uit maar hoort wel op Terschelling. Kerstmenu bestond uit 4 gangen. Voorgerechten welke zelf klaargemaakt waren waren goed van smaak en divers. Hoofdgerecht was vlees iets taai maar goed van smaak. Nagerecht was lekker. Door de diversiteit en vaste menu kan ik niet beoordelen wat een aanrader is. Bediening is vriendelijk
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Een wat oud restaurant waarbij je het gevoel hebt dat de inrichting de laatste 40 jaar niet is gewijzigd. We hebben hier geluncht en gekozen voor de soep. Deze soep werd lauw geserveerd .... wat moet ik dan nog zeggen. De bediening is traag en heeft geen ook voor de gasten. Het was moeilijk contact te krijgen om onze klacht aan te geven.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Afgelopen week hier weer twee nachten vertoefd.Zoals altijd weer prima voor elkaar.Bediening vriendelijk en snel,dagmenu s lekker.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Met veel genoegen kijk ik terug op ons lang weekend Terschelling bij Hotel Nap (voor het 8e achtereenvolgende jaar). Het eten was weer goed, de bediening uitstekend, snel attent en met de nodige humor. Je zit er gezellig in een beetje bruin café sfeertje. Voor volgend jaar hebben wij alweer geboekt.
tsjom .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Wij (dertigers) zijn ondanks de oubollige uitstraling toch maar naar binnen gegaan. Als voorgerecht hadden we cranberry pate eendeborst en een salade. Dat was lekker, maar leek kant en klaar, dus dan kan daar ook niet veel aan misgaan. Het hoofdgerecht was de juttersvondst (schol en kip). De schol zag er uit als kibbeling, maar dan taai en smakeloos. Het andere hoofdgerecht was Schotse tongfilets. Deze was ontzettend zout, dus de smaak van vis was niet te bespeuren. Voor beide gerechten gold dat de vis was omhuld met beslag waardoor het er erg goedkoop uitzag. Het nagerecht was overigens pondkoek ijs, op zich prima. We hebben zelden zo slecht gegeten terwijl het behoorlijk aan de prijs is. De volgende keer gewoon naar de visboer voor echte vis!
hwithaar .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Mooi gelegen en mooi ingericht hotel/restaurant pal onder de Brandaris. Vlotte bediening en kindvriendelijk. Ik had de Hollandse garnalen en zalm vooraf en de tongfilet als hoofdgerecht. Beide prima; goed op smaak en mooie porties. De zalm van het voorgerecht zou voor het mooi á-la minute gebakken kunnen worden in plaats van van tevoren en dan teruggekoeld geserveerd te worden.

Mijn vriendin had de vissoep vooraf en het duo zalm en zeeduivel als hoofdgerecht. De soep was goed gevuld en smakelijk maar kon een draai van de pepermolen wel gebruiken. De zalm/zeeduivel combinatie hinkt op twee gedachten: enerzijds de prima zalm, anderzijds de zeeduivel die helemaal door- en doorgebakken was. Zonde van een mooi stuk vis. Nu kan dit gebeuren maar we hadden meer verwacht van de bediening nadat we dit gemeld hadden. Helaas niets meer van mogen vernemen. Gemiste kans.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Vorige week hier geluncht en gedineerd.Met de lunch buiten op het terras was het gelijk gezellig,er speelde een big-band uit arnhem voor het terras,heerlijke lunch gehad.In de avond hebben wij gedineerd tournedos was goed,varkenshaas iets te droog,maar met deze superbediening vergeet je dat snel.Als je op Terschelling bent is dit echt een must om het ook uit te proberen.
willemboonstra .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Nap is van buiten erg mooi gerenoveerd, een bijna statige maar eigentijdse kleurstelling. Binnen is het nog even gezellig en comfortabel. Ook in de winter (als er verder veel is gesloten) nog gezellig bezet. Eten was prima! We hebben beiden het Terschellinger menu gegeten, aanrader, veel Terschellinger streekprodukten (cranberry-paté, Lamsoor). De eerlijke huiswijn komt in volle, grote glazen.
Louis B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
al meerdere jaren teruggekomen, hier gegeten, steeds goede service, goede prijs en prima eten. Ook als je iets anders wilt dan wat op de kaart staat, flexibel genoeg, een erg prettige plek onder de Brandaris.