Hotel-Cafe-Restaurant Koekenbier

Hoogstraat 13 1391 BP Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel-Cafe-Restaurant Koekenbier

Jij bent de chef

Tijd om de handen uit de mouwen te steken! Bij Koekenbier kun je namelijk zelf de chef zijn. De lunch- en dinerkaart zijn uitgebreid, traditioneel en ruig: vooral de vleesliefhebber is hier zeker in z'n sas. De specialiteit is namelijk een hete (350 graden) steen waarop rijke stukken ribeye, black angus, T-bone steak op geserveerd worden en voor je neus liggen te bakken. Daarnaast is er elke dag een verrassende daghap!

Meer informatie over restaurant Hotel-Cafe-Restaurant Koekenbier

Bus en trein

Zondag t/m Woensdag 12:00 - 00:00 (langer als het gezellig is)
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 04:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Hotel-Cafe-Restaurant Koekenbier

Kea D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Gezellige kroeg / restaurant. Wij waren er op de avond dat Ajax thuis speelde: tot ca. 20.15 uur konden we elkaar niet tot nauwelijks verstaan, toen de lawaaitypes weg waren was het prima. Leuk dat er ook gedart wordt.
Johannes K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Prima!
Ko M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Gezellig
Eddy R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Echte dorpssfeer, vrolijke boel, prima bediening, eten was prima geprijsd, maar het (alcoholisch) drinken maakt het duur ... OK dus
Rufael M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Fijn gegeten, aardige bediening, goede sfeer, uiensoep is lekker, flammkuchen iets te zacht maar lekker, verder alleen wel zoete in plaats van spicy ribs gekregen, wel lekker overigens
Hans-Eric En Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We hebben hier niet gegeten. Het rook teveel naar vet dat ik hier niet wilde blijven. De etagère met high tea eten dat voor andere tafel voorbij kwam zag er wel erg lekker uit. Maar die geur tijdens lunchtijd stootte mij teveel tegen de borst.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Altijd lekker, gastvrij personeel, altijd tijd voor een praatje, geven goed advies, niks is te gek, alles kan. Aanrader!
Aly D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Leuke gemoedelijke sfeer, gezellige bruin café uitstraling. Heerlijk gegeten, goede en gezellige bediening! Wij komen zeker terug!
J. P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Van een heerlijke lunch genoten
Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het interieur is a la eetcafe, bruin en sfeervol. De gerechten zijn boven gemiddeld. Heerlijk van smaak, en een leuk extraatje is dat je een amuse krijgt van het huis.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Samen hier geluncht, toevallig was er ook Ajax - Feyenoord dus gezellig druk. Lieve bediening, gezellig, Lekker eten en prima prijs!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Op zaterdag hier gegeten met zijn tweeën. Was boven verwachting. Hangt een leuke gemoedelijke sfeer. Zeer uitgebreide menu kaart. Gerechten die we hadden besteld waren top, zeker de steak van de hete steen. Bediening is zeer relaxed en snel. Echte aanrader dus
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij komen hier zeker 1x per maand al sinds een jaar of 2 denk ik. Als je binnenkomt wordt je altijd welkom geheten, zo anders als veel andere zaken waar je gewoon niet gezien wordt. Eten is altijd top en de bediening altijd in voor een lolletje. Ga zo door!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Vandaag met gezin hier uitgebreid geluncht. Alles top. Lekkerste club-sandwich die ik ooit op heb. De kids wilden graag spare-ribs delen, eigenlijk van de diner kaart, maar was geen probleem dus die waren ook happy. Mijn dochter kwam niet toe aan de kleurplaat maar mocht ze meenemen. En de grabbelton maakt dat ook zij hier weer heen wilt ;-)
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gisteren spontaan daar gegeten met 4 vrienden. Het was druk dus moesten klein half uurtje wachten op een tafel. We hebben allemaal wat anders op en waren allemaal heel enthousiast, het eten was top en de bediening gezellig. Gaan we zeker met de partners en kids ook nog eens heen.
Olga O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Via een Grouponbon geluncht bij Koekenbier. De tomatensoep zou heerlijk geweest zijn als er minder zout in gezeten had. Ik ben iemand die heel erg van zout eten houd, maar dit was heel erg. Ook de clubsandwich was eigenlijk niet te eten vanwege de hoeveelheid zout.
Zowel in de soep als op de clubsandwich teveel zout is heel opmerkelijk. Er gaat geen zout bij en die soep hebben we daarna gelijk geproefd en was echt niets mis mee. Achteraf heeft u dit pas aangegeven bij ons. Had dit gelijk gedaan dan hadden we er iets mee kunnen doen.
L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
het was deze avond zeer rumoerig, en de zijdeur ging regelmatig open dus veel kouklachten, daar wat van gezegd, toen ging de zijdeur op slot.
eten is wel goed.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Goed en lekker gegeten. Keuze van de menukaart was ruim en gevarieerd. Prijs/kwaliteitverhouding uitstekend. Lokatie is goed te vinden en parkeergelegenheid voldoende. Komen zeker terug.
ps. Cafe-Restaurant Koekenbier heeft ook kamers te huur, gaan we volgende keer zeker gebruik van maken als we weer eens een weekendje Amsterdam doen.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We waren hier op een late zeer mooie Oktober zaterdag, daardoor was het erg druk bij Koekenbier. Onze tafeluitbreiding van 4 naar 6 leverde geen enkel probleem op, en we hadden snel een drankje. Vriendelijke bediening. Zeetong besteld, maar die had duidelijk te lang in de pan gelegen en was daardoor droog en hard geworden. Zal door de drukte wel een incident geweest zijn, mijn andere tafelgenoten hebben lekker gegeten.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Kwaliteit/Prijs verhouding uitstekend. Menu is gevarieerd, restaurant in een levendige omgeving, gezellig en goed.
Komen zeker terug.