Hotel café Restaurant Heineke

Oud-Loosdrechtsedijk 166 1231 NE Loosdrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hotel café Restaurant Heineke

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras
Eten6,3/10
Service6,7/10
Decor7,4/10
Maureen B. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Nadat ik de recensies had geleden, was ik een beetje bang dat het teleurstellend zou zijn. Maar het tegendeel bleek waar. Leuke meiden in de bediening, eten was super lekker. Ik had vooraf de slakken en als hoofd asperges flamande. Alles precies goed. Al met al een heerlijk diner en een goede avond.
HarleyQ . Bourgondiër (2 recensies) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Hertenbiefstuk snijden met n gewoon mes, beetje taai. Varkenshaas droog, paling leek wel kibbeling uit de frituur. Van de Dame blanche was de chocoladesaus zowat gestold. Bediening is zeer jong en let op wat er om zich heen gebeurt terwijl ze met jou praten en daardoor maar de helft verstaan. Totaal niet druk voor n zaterdagavond. Was voor ons de laatste keer.
Dennis V. Gastronoom (59 recensies) 3,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Even een pauze op het terras tijdens het racefietsen, wat een deceptie bij Heineke. Het terrasje is leuk alleen onze bediende was echt beneden alle peil. Ongeïnteresseerd en weinig gemotiveerd werden we geholpen. Op de vraag wat de daghap was (dit hing binnen op een bord) was het antwoord rijst met kip zonder verdere toelichting. Na enig aandringen kwam er: met wat saus... Niet echt de manier om dit gerecht te verkopen. het product smaakte als kant-en-klaar, het eten leek opgewarmd in de magnetron. Prima te eten... voor thuis, maar niet voor in een restaurant. Volgende keer fietsen wij een tentje verder!
Bobeldijk .. Gastronoom (64 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Moesten wegens afspraken in de buurt zijn. Al rijdende kijkend naar een gelegenheid en troffen deze zaak aan. Vriendelijk ontvangst en eerlijk en heerlijk geluncht . Een compliment dat de gastvrouw even heerlijk met ons praatte over de historie van het bedrijf. Komen zeker terug
Gerrit George K. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Top restaurant,geweldige lady tournedos en rib eye formidable,dessert klassieke dame blanche met chocolade in sausiere!!
Tekro . Bourgondiër (2 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Zelden zó slecht gegeten. De saté was smakeloos en bizar zout. De ossehaas zag er uit als een schoenzool en smaakte hier ook duidelijk naar. Bediening was deels redelijk, maar grotendeels chagrijnig en meer dan amateuristisch. Dit allemaal vond plaats in een decor 'waar meer dan 15 jaar' niets meer aan gedaan is. Hoe bestaat het dat dergelijke restaurants anno 2013 nog bestaansrecht hebben!
Lekkerbekk . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
WE hebben goed gegeten we hadden een lady tournedos die was super en een nagerecht, aardbijen met ijs en slagroom.
bediening was vriendelijk kort om een leuke tent om te gaan uit eten