Hotel Café Restaurant Dorpszicht

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Manlief en zoon aten excellente hertenbiefstuk.
Kon echt niet beter!
Mijn haasbiefstuk was prima, maar ik had niet moeten vragen om Well-done.
Zeer ruim aanbod van veel veel bijgerechten.
Het was een heerlijke onderbreking van een lange tocht van Zuid- naar Noord-Nederland.
We komen terug en bevelen dit van harte aan.
B V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Fantastische biefstuk, misschien wel beste van Nederland.
Bijgerechten van mindere smaak.
Prachtige entourage waar je eet naast biljartende dorpsbewoners en om de hoek van de eetzaal de stamkroeg.
Harold C.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Het is een ouderwetse dorpscafe restaurant. Het decor is gedateerd maar dat maakt deze locatie ook wel bijzonder. Waar het omgaat als je hier gaat eten is de biefstuk van de slagerij Ter Weele uit Oene. Dat is in de regio een bekende zelf slachtende slagerij met top vlees en dat proef je wel degelijk. Eerlijk restaurant een soort ervaring. Iets wat je in het westen niet meer vind!

Het leuke is ook dat de lokale bevolking dit als kroeg gebruikt. Dus het is wel een gezellige tent!