Hotel Café Restaurant De Prins

Za: 12.00 - 21.00
Zo: 12.00 - 21.00

Thallo .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zeker een paar keer per jaar eten we hier met veel plezier. Sfeer, bediening en de kwaliteit van het eten allen goed!
En de biefstuk op je bord is van de koe welke in de Westzaanse weide heeft gestaan, eerlijk vlees waarvan de herkomst bekend is, is voor ons meerwaarde! Naast de inmiddels regionaal bekende donderdag (Snitzel a la Prins) en vrijdag (saté) aanbieding is ook het maandmenu een echte aanrader!
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Op de vrijdagavond gebruik gemaakt van de aanbieding van Euro 10 varkenshaas sate, frietjes en salade.

Prima te doen!. Frietjes voor 3 waren te weinig maar binnen no time had de aardige Spaanse ober ons voorzien van nog een portie. Service vriendelijk, snel en attent en ook netjes gedekte tafels met tafellinnen en servetten en dat voor dat geld.
Op donderdag is er een actie met snitzel, dus wanneer er geen tijd of zin is om te koken is dit een prima alternatief.
Pepeter .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Het eten was niet bepaald appetijtelijk, de service was daarentegen was vrij goed.
Redelijk rustig restaurant met een zachte ambiance.
Injo .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Voor het eerst hier gedineerd. Het eten was goed op smaak en de borden mooi opgemaakt. De inrichting kan beter, vrij modern, koud en kaal (een kwestie van smaak). Prijs kwaliteit in goed in verhouding, dus wellicht nogmaals.
InaRebel .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Zonder te reserveren op zaterdagavond hier binnen gestapt met 6 personen. Het restaurant bleek nagenoeg vol te zitten, maar er werd voor ons een rustige tafel klaargemaakt in de lounge-ruimte bij de bar. We aten het maandmenu, aspergesoep met beenham, geserveerd met een mandje brood en boter. Als hoofdgerecht kozen we voor gebakken zeewolf met amandelen, een verrassende combinatie. Hierbij een ruime portie heerlijke knapperige frites, gebakken aardappelschijfjes en een
rauwkostsalade. Het dessert was een trio van chocolade waarbij vooral het ijs en de mousse heerlijk van smaak waren. Het kant en klare bonbon/puddinkje voegde niets toe aan het trio, het smaakte naar "goedkoop"
De bediening was vlot en vriendelijk, de koffie met de bonbons ná het eten was (deze maand) gratis, de wijnglazen royaal gevuld en de rekening vriendelijk voor de portemonnee.

Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2013
De Pins bezocht met 3 personen op zaterdagavond j.l. Hartelijk ontvangen,jassen in garderobe gehangen en aan tafel in een gezellige ruimte met een warme moderne inrichting. De meeste tafels waren bezet, dus het lijkt me gewenst te reserveren. Dat alleen is al een aanbeveling.
Vooraf hadden we een Spaans bordje dat we met z`n 3en namen als hapje Heerlijk! De hoofdgerechten zijn eveneens aan te bevelen; kipfilet met ham omwikkeld, spinazietaart en filodeeg gevuld met groenten en noten. Zeer smakelijk met frites, salade en gebakken aardappelschijfjes; meer dan voldoende! Toetje dame blanche en creme brullee decoratief op een mooi bord en lekker. En...de glazen wijn zjn eens niet zo zuinig gevuld met een smakelijke huiswijn die in het midden vh restaurant in de koelers en/ of op plateau staan, aangekleed door een mooie ( nep) bos bloemen. En bediening is vriendelijk, oprecht met aandacht. Kortom, jammer dat we niet in de omgeving wonen want dan kwamen we zeker vaker terug. Dus...buurtbewoners of gasten van verder: schroom niet te gaan. A. Visser Wijchen.
Bertpots .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2013
Onwaarschijnlijk lekker huisgemaakt garnalenkroketje bij de borrel. Goede vulling. Sapicon perfect op smaak. Zeldzaam voor Nederland.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Zo dichtbij en na de verbouwing er nog steeds niet gegeten.
het zal zeker niet bij deze keer blijven, we hebben we lekker gegeten.
Wij hadden niet gereserveerd en het kwam bij ons op om daar eens langs te gaan, het restaurant zat vol maar we konden in de zijruimte zitten wat ook niet slecht was en met een mooi uitzicht op het raadhuis.
Wij hadden een mossel en een gamba voorgerecht welke beide heerlijk waren, het mossel voorgerecht had een portie van een hoofdgerecht, als je een kleine eter bent heb je hieraan zeker genoeg.
De hoofdgerechten, waren Sliptong, Tournedos en Roodbaarsfilet, de enige klacht was dat de Roodbaarsfilet iets te zout te zout was maar overkomelijk, de andere gerechten waren heerlijk en bij de Sliptong lagen er drie stuks op het bord.
Voor het dessert was geen plaats meer dus dat werd een koffie, een glas witte wij en 2 maal dessertwijn. Het was een leuke onverwachte avond met heerlijk eten en zeker een aanrader.