Hotel Café Restaurant De Ploeg

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 23:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 23:00
- Ontbijt 08:00 - 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Margahorst .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten op bonnen van AH. Voor-, en nagerecht waren heerlijke, verzorgde verrassing, hoofdgerecht konden we kiezen uit 2 gerechten. Ook glutenvrij eten was goed verzorgd. Aanrader als je in Varsseveld zou willen eten.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker gegeten in een rustige omgeving. Gerechten smakelijk en artistiek op het bord opgediend. Zeer attente bediening. Kwaliteit prijsverhoging zeer aantrekkelijk.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
We kwamen wat laat binnen, maar de keuken was open tot 21:00 uur.

Sfeer is goed, gezellig ingericht. Kortom, hier kun je heerlijk een paar uur tafelen.

Voor wat betreft het eten kunnen we kort zijn, prima. Geen uitblinkers, maar gewoon goed. Meer richting een grand cafe en dan is de prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal in balans, maar niet teveel zeuren.

Kortom, ben je in de buurt, zeker langsgaan.
Duitshof .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Heerlijk gegeten en gedronken, goede bediening
Fijne kamers.
Erg leuke menukaart met betaalbare gerechten er op.
Wij komen zeker terug
Hemilaem .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
We hee ben een lunch genomen bij dit restaurant. Ik had een tosti tonijn. Deze was echt niet te eten, zo droog. Gelukkig had ik een kopje thee om het weg te slikken. Bovendien is het personeel niet vriendelijk. Nee. Voor ons geen De Ploeg meer.