Hotel Café Restaurant Dallinga

6,9
Lang
Garand M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Samen spareribs genomen. Die zijn er heel goed. Alleen de frieten zijn ver beneden pijl. Smaken teveel naar olie en zijn niet vers en krokant. De bediening werkt professioneel maar dan heb je het ook gehad. Er kan geen lachje of een praatje af. Heel jammer dat de eigenaresse dit niet al veel langer heeft opgepakt.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Met z'n tweetjes gaan eten. Decor prima in orde, eten prima in orde, bediening van door de dames matig tot ongeïnteresseerd.
Fiedeldei .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Ronduit slecht. Bediening slecht (geen enkele drank bestelling correct op tafel), erg lang op ons eten moeten wachten (ruim een uur!) en toen het eten dan eindelijk geserveerd werd bleek het maar 2/3de van de bestelling te zijn waardoor er 2 van de 3 personen aan tafel al hadden gegeten toen het derde gerecht uiteindelijk na nogmaals navraag werd geserveerd (hoe moeilijk kan een kindermenu nuggets met frietjes zijn zou je denken...) met knoertharde donkerbruine kleine stukjes friet. De entrecote was droog en zonder smaak, de garnalen waren goed bereid maar de saus waarin ze dreven echt véél te zout. Het meisje wat onze tafel bediende was nauwelijks te verstaan en bleek 0 kennis van de kaart te hebben. Zelfs bij het vragen om de rekening keek zij ons niet begrijpend aan en begon na twijfelen de tafel af te ruimen en vroeg ons of wij nog iets te drinken wilden bestellen. De rekening klopte uiteindelijk ook niet daar stond meer op dan besteld. Voor een restaurant wat zich qua entourage zo mooi profileert (want het is best mooi ingericht) is de prijs/kwaliteit wat ons betreft slecht. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar en ook niet aan te raden. Vooral gezien er 0 respons op onze klacht kwam, "tja kan er niks aan doen ik weet het ook niet".
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Mosselen gegeten bij Dalinga. Deze waren overheerlijk, heerlijk romge, kruidige smaken. Onbeperkt is echt onbeperkt. Frietjes lekker vergebakken.
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Hotelovernachting met dagmenu geboekt, het voorgerecht tomatensoep was heerlijk, alleen jammer van de balletjes die uit blik leken te komen.
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Kaart was recentelijk vernieuwd, de menu's die we gegeten hebben waren heerlijk.
Bediening is goed en verstaan hun vak.
Op het terras, uit de wind, in de zon, koningsdag vond plaats voor onze neus, een heerlijke droge witte wijn bij de hand, wat wil een mens nog meer.