Hotel Café Restaurant Carillon

6,7
6,3
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het was die avond heerlijk weer, dus we konden lekker op het terras in de zon zitten. Er was precies nog een tafel vrij. We kozen voor de driegangenmenu's A en B. A bestond uit uiensoep, saté en Dame Blanche. Menu B was teriyakisoep, zeebaars en tot slot een brownie met ijs. Zowel de uiensoep en de teriyakisoep waren goed van smaak. Bij het hoofdgerecht werd ook een schaal lekkere patat geserveerd, plus groente. De zeebaars was heerlijk. Precies goed gebakken. Ook de saté viel in de smaak. Van de toetjes werd ook genoten. Tel daar de zeer vriendelijke en attente bediening bij op en je hebt een heerlijke avond!
L L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gisteren hier gegeten. We zaten bij het raam en het was vrij koud. Zowel buiten als binnen. De temperatuur kan echt beter. De verwarming stond aan maar het was gewoon koud. Het duurde 5 minuten voordat we überhaupt iemand van de bediening zagen. Onze drankjes waren ook verkeerd geleverd. Rode wijn en wisselspeciaalbier besteld, witte wijn en hertog jan tapbier ontvangen. Werd bestempeld als communicatiefout. ;-).
Voorgerecht carpaccio: ik vind het niet leuk om te zeggen maar ik heb nog nooit een minder lekkere carpaccio gehad. Ik zou niet weten hoe je een simpel gerecht als dat kan verpesten maar het kan blijkbaar. De uiensoep was wel prima. Hoofdgerecht was 'oke'. Geen wow, geen super maar een simpel 6je haalt het net. Decor: tegels als vloer. Het is dat er restaurant staat maar sommige snackbars hebben een betere vloer. Volgende keer een ander restaurantje proberen.
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Net gegeten. Vol restaurant, één persoon deed bediening bar ontvangst mensen afrekenen etc etc etc en één oudere kok die zich rotzweette en alles in z'n eentje moest regelen in de keuken en ook nog moest helpen met uitserveren. Voelde ons bijna schuldig om te eten. Verder was het eten wel goed. Kortom niet een aanrader wanneer je gezellig op je gemakje wil uiteten.
Beste Ruben23,

Bedankt voor uw recensie. Het spijt ons dat jullie de dag op 28 december zo hebt ervaren. De reden dat er niet genoeg personeel was ingeroosterd is dat de maandagen bij ons restaurant altijd rustig zijn. Op een topdrukte zoals u heeft ervaren, hebben wij namelijk altijd drie personen rondlopen in de bediening en twee in de keuken. Aangezien de topdrukte op de maandag van 28 december niet te voorspellen was (en nog steeds is) kunnen wij er helaas niets aan doen. De bediening had op een gegeven moment ook mensen moeten weigeren, aangezien hij de drukte niet aan kon. Er waren op die avond drie rondes dat het restaurant vol zat en dat vergt veel inzet van het personeel dat stond ingepland op die avond. Daarbij geef ik ze toch een petje af voor hun inzet. Nogmaals het spijt ons zeer dat u dit hebt meegemaakt en wij hopen dat wij beter voorbereid zijn en u volgende keer toch nog een kunnen begroeten in ons restaurant.
O'Neill O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Mijn vriendin vond de kip soep heerlijk. Biefstuk was erg lekker precies zo als het hoort. Bediening was aardig en prijs was echt meevallend.
Kagel mag wel aangezet worden als we volgende keer komen. Het was een beetje koud binnen.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Dagje Haarlem. Ook even bij Carillon geweest. Wijnkaart is prima, het is een leuke zaak om te zitten. Bediening nonchalant, servies niet schoon, personeel let niet op de deur (koude komt binnen). De volgende keer maar eens één van de buren bezoeken.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Geweest voor een lunch. Het is een leuk, simpel restaurant met een gewone kaart. We hadden een omelet en een broodje van dobbenkroket. Prima niks mis mee.
Zon1981 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Tijdens serieus request hier beland.
Verrast goed gegeten voor een aanbiedingsprijs.
Personeel is stug en niet bereikbaar. Staan met vele bij elkaar en hebben geen contact met de klanten. Erg irritant. Ik vind het geen sfeervol restaurant. Maar alle 4 hebben we wel lekker gegeten voor prijzen rond de €15 per hoofdgerecht.
Teddeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Gekozen voor het 3 gangen menu. Na het eerste drankje op te hebben was het een uitdaging om de aandacht van de bediening te krijgen, niet gelukt ook. Deze vonden elkaar blijkbaar interessanter dan hun gasten. Uiteindelijk in afwachting van ons voorgerecht 1 drankje kunnen bestellen, helaas hebben we dat nooit ontvangen. Na drie kwartier op ons voorgerecht te hebben gewacht, was daar het hoofdgerecht. Personeel dacht dat we het voorgerecht al hadden ontvangen. Het hoofdgerecht opgegeten en weggegaan, moesten wel de volle mep betalen. X ted
Hannepan83 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Wij hebben het driegangen menu de "duurste" versie genomen vanavond. Dit was het driegangen menu voor 20 euro. De voorgerechten waren prima carpaccio en teriyaki saté. De hoofdgerechten waren ronduit smerig. De tournedos was geen tournedos en volgens mij kan dat ook niet voor deze prijs, maar dan nog zet het dan niet zo op de kaart. Het varkensvlees was ook niet te eten. Het toetje hebben we niet eens afgewacht zo teleurgesteld waren we. De bediening was vriendelijk en beleefd, maar wij komen hier nooit meer!
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Met 6 personen gegeten. Voor: carpaccio, kip teryaki, uiensoep. 1ste: voldoende, 2de: kip smaakte nergens naar en veel te weinig, 3de: voldoende. Hoofd: 3x tournedos, 1x zeebaars, 1x varkensmedaillons, 1x biefstuk. Tournedos smaakt naar vis en naar oud vlees. Zeebaars geen enkele smaak en vraag me af of dit wel zeebaars is! Overige: smaakloos. Dessert: bolletje ijs met brownie: kaneelstokje was oud en muf, rest van het dessert laten staan, brownie smaakte naar plastic.
Bediening: welke? Die hebben echt geen idee van horeca: geen enkeke reactie op teruggeven tournedos. Wilden we niet betalen, maar stond wel op rekening. Werd niet gevraagd wat er mis was. Idem voor dessert. Geen enkele keer gevraagd of alles naar wens is. Kortom: volkomen ongeschikt.
Sfeer: saai, leeg en rommelig: wij zaten achterin en naast ons stonden dozen en allerlei andere zaken opgestapeld.
WC: een deel van de prullenbak lag voor het urinoir waarover bijna gestruikeld werd.
Keuken: chefkok niet gezien ondanks onze klachten. Waren al aan het schoonmaken terwijl wij nog aan het eten waren.
Betaling: we wilden eigenlijk alleen het drinken betalen, maar uiteindelijk akkoord gegaan met 20% korting op de driegangen menus.
Prijs: 20,50 voor een 3-gangen menu.
Conclusie: als je van oud en smaakloos eten houdt, een echte aanrader. Neem daarbij een zeer onbekwaam team dat niet communiceert en een chefkok die het niet boeit wat de klant vindt dan is het carillon echt iets voor jou!!
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Mevrouw Schlemmer en ik kwamen hier in de loop van de middag langs voor een broodje, en dat viel niet tegen. Hoewel het een wat rommelige ruimte was zaten we goed. Allebei een ciabatta (warm!); de een met een lekkere tonijnmayonaise, de ander met geitenkaas en honing. Geen overdreven salade erbij, maar wat ijsbergsla en raket: netjes. Het glas muntthee was prima en het glas witte wijn viel wat tegen, maar al met al gingen we na afloop tevreden richting station.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Wij kozen voor het driegangenmenu, dat erg goed in de smaak viel. Alleen doordat de keuken open is, kon ik zien dat de soep in de magnetron werd opgewarmd - minpuntje. De saté, spare-ribs en steak waren heel erg lekker. Er werd alleen niet gevraagd hoe wij de steak wilden hebben. Daarbij had het personeel een erg hoog tempo met uitserveren, ik had liever wat meer tijd tussen de gangen gehad. Grootste minpunt: het personeel was continu met privézaken bezig. Er kwam familie langs, zij bleven maar door het restaurant heen banjeren e.d. Vond ik onbeleefd en storend. Maar voor het eten zouden we zeker terug komen!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Ik heb de indruk dat dit bedrijf net is overgenomen. Erg veel personeel( familie??)Attent bediening met de nodige vakkennis.
Keuken is goed zonder bijzonder te zijn. Ligging is natuurlijk prima .