Hotel Buiten

Th.J. Lammerslaan 3 1064 DH Amsterdam Nederland Kaart
31-203317900

Over het restaurant Hotel Buiten

Het leukste Amsterdamse stadsSTRAND zonder ZAND is het hele jaar open. In de winter met stoof en kaasfondue op schapevachtjes bij de houtkachel. In de zomer gaan de barbecue en het kampvuur aan en geniet je buiten van de mooiste zonsondergang aan de Sloterplas.

We hebben uiteraard koffie en een uitgebreide selectie thee, met huisgemaakte appeltaart of cheesecake. Probeer ook eens een van de heerlijke speciaalbiertjes van Brouwerij De 7 Deugden of verrassende frisdranken van Dorstlust.

In het weekend ben je welkom met je groep vrienden, familie of collega’s. Doordeweeks is onze locatie ook exclusief te huur! Voor een huwelijk, bedrijfsevent of een uitgebreide verjaardag!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hotel Buiten

Dinsdag tot en met zondag van 12h00 tot 24h00

• Af te huren , Bar

Jouw recensie over het restaurant Hotel Buiten

Robert H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Gezellig terras, maar daar is ook alles mee gezegd. Het voorgerecht zou ceviche moeten voorstellen. Het hoofdgerecht, was een matige burger, bijgerecht van gegrilde groenten leek meer Or rauwkost schotel. Kortom, koken is echt een kunst die niet iedereen gegeven is.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
De wachttijden zijn lang. Het excuus dat het druk is ben ik niet van onder de indruk. Dat is een kwestie van te weinig personeel hebben en trouwens volgens ons viel het met de drukte om tussen 18:00 en 21:00 uur wel mee. Personeel heeft weinig oog voor de klant, het kost moeite om hun aandacht te krijgen als je iets wilt bestellen en vervolgens krijg je tot 2 keer toe na ca. 10 minuten te horen dat het bestelde op is, of je iets anders wilt. Zelfs de witte wijn die ik bestel is op (inkopen is ook een vak!).
Na lang wachten en 2 keer vragen of het volgende gerecht nog lang duurt krijgt 1 van de tafelgenoten te horen dat er iets mis is gegaan met het gerecht of ze iets anders wil. De locatie is mooi, maar dan heb je wel gehad, de rest is onder de maat.
Ook de houten picknick tafels zijn weinig comfortabel.
Louisa S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Schandelijk behandeld! Gisteren was ik hier om een patatje te bestellen om buiten op te eten voor mijn zoontje. Besteld, betaald, ruim 10 later krijg ik mijn geld terug met de mededeling dat ze geen patat meer mee geven naar buiten, want er was een groep van 30 man neergestreken en ze hadden hun patat daarvoor nodig. Serieus!.. Ik vroeg aan de chef-kok hoe dit zomaar kon, kreeg te horen dat ik pech had. Geen oplossing, gewoon pech en zoek het uit. Helemaal klaar met deze tent, ben nog nooit zo bot te woord gestaan in een restaurant.. vond de chef-kok erg asociaal reageren. Vroeg het andere personeel nog of ze dit normaal vonden, maar keken schaapachtig zijn kant op en trokken hun schouders omhoog. Hele slechte service!
Marique E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wederom heerlijk gegeten!
Rachel E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Voor het eerst gegeten bij hotel buiten wat geen hotel is maar een soort strandtent. We namen de Imam Bayildi met labney. Aubergine uit de oven met granaatappel. Werkelijk verrukkelijk.
Ook de kibbeling voor de kinderen was heerlijk evenals de hotel buiten beef burger.
Wij gaan hier zeker weer eten. Goed betaalbaar en smaakvol eten!
Tjipke S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Leuke locatie, vriendelijk personeel, prima prijs/kwaliteit verhouding. Kortom: West op z'n best!
Petra-ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het eten an sich was lekker maar heel weinig, eerder een
Voorgerecht.
Bediening op zich vriendelijk maar we hebben steeds hun aandacht moeten vragen, om nog wat te drinken, bestek, peper en zout etc.
Ik weet niet of ze onderbezet waren, wij in een dooie hoek zaten of wat maar aandacht krijgen was lastig.
De picknick tafels zijn niet geschikt om drie uur aan te tafelen.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
De lekkerste patat van Amsterdam. Stoelen ipv banken op het terras zou prettiger zijn.
Nathalie G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We zijn super tevreden met het eten alleen was er veel fouten bij het bedienning. we krijgen bestelling van anderen aangeboden terwijl ons borrelhapjes 45 min heeft genomen om klaar te zijn en er was een gedeelte vergeten (een portie friet voor de kinderen) bij het gerechten bestellen was een extra veggie burger gebracht. Bij het rekening was 3 koffie extra die we helemaal niet hadden besteld. Kortom bediening kan zeker veel beter. Voor de rest, super tevreden ?et het kwaliteit en het prijs. De sfeer is super leuk we hebben een gezellige avond gehad!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
De lekkerste vis en patat van Amsterdam. Zeer gastvrij
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
leuke hippe tent met lekker eten. Erg hip en lekker biologisch eten en drinken. Tevreden.
Emmie B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het eten is niet vers maar opgewarmd in de magnetron, dat komt de smaak niet ten goede. De salade was erg basic en fantasieloos. De Charlotte bij het nagerecht was oudbakken. de espresso koffie was erg zuur. Gelukkig was ik in goed gezelschap en was de bediening erg vriendelijk en de sfeer gezellig informeel.
Hopelijk zijn de lunchgerechten beter.
Eve-Line G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Leuke informele plek aan de Sloterplas, bij lekker weer kun je hier heerlijk buiten zitten. Ondanks de prima kaart met daarop mooie verse producten kwam niet alles even goed tot zijn recht deze keer. Wij hadden oesters, kan weinig mee misgaan en coquilles waarvan de bereiding heel verschillend was (de ene wel mooi dichtgeschroeid maar de ander bijna rauw) Als hoofd oa salade met aardpeer maar die was nauwelijks aanwezig (gefrituurde sliertjes als topping) hazelnoten (misschien 3 geroosterde noten gevonden) en bloemkool (drie piepkleine roosjes) Behoorlijk teleurstellend. Mijn tafelgenoten hadden de hamburger voor gevorderden (lees flinke hoeveelheid) die een gewone proportie had, de crepinette van varkenswang met hete bliksem en de gevulde kwartel, beide gerechten enigszins tam van smaak. Verder was de wachttijd behoorlijk lang, dat zijn we overigens gewend want we komen hier vaker, maar vanavond was het wel erg lang wachten op ons hoofdgerecht. Tot vier (!) keer toe ook nog de verkeerde drankbestelling dus aan de, overigens zeer vriendelijke bediening kan nog wel wat worden verbeterd. Alles bij elkaar niet echt de beste avond wat ons betreft, desalniettemin komen we terug want, nogmaals, de lokatie is gewoon heel leuk, er is een fijn terras en we wonen om de hoek.
Alyssa S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Lekker eten! Porties niet al te groot, dus zorg dat je genoeg besteld. Door het mooie weer was de wachttijd wel redelijk lang, maar je zat er wel erg lekker.
Geesje B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Eten was goed/lekker! Maar porties klein (waarschijnlijk omdat de ingredienten op raakten), veel dingen op de kaart waren uitverkocht en wachttijd erg lang (zowel voor eten als drinken). Alles leek er op dat ze de drukte van deze mooie zomerdag niet aan konden, te weinig personeel en te weinig ingekocht qua ingredienten. 's Morgens had ik nog met hen gebeld om te vragen of er voldoende mogelijkheden waren voor mijn moeder: glutenvrij vegatarisch. Dat was er volgens de dame aan de telefoon (ze had het tijdens het gesprek ook nog nagevraagd bij een collega), maar toen we 's avonds aankwamen, bleek dit alleen een salade te zijn en een soepje (zonder het genoemde brood, wat wel op de kaart stond). Kortom ik denk dat je op andere momenten heerlijk kan eten, maar het verjaardagsdiner was voor ons jammergenoeg om bovenstaande redenen teleurstellend.
Sanne E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Bediening was wat chaotisch, niet erg attent. Eten was wel prima, friet was heet, burger lauw.
Antoinette P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Toplocatie aan de Sloterplas, het was erg druk door het mooie warme weer waardoor we soms om wat extra aandacht moesten vragen-). De porties zijn wat klein... de wijze van opdienen smaakvol.
Nora H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Goed eten. Erg leuk terras. Aanschuiven aan lange tafel. Snel en goed geholpen. Strandsfeertje. Sloterplas ontdekken. Wandelingetje tussen picknickende mensen.
Nora H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Maureen R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Goede bediening, heerlijk eten en een hele fijne lokatie. Heerlijke plek om naar toe te gaan. Zeer aan te bevelen, met mooi weer kun je lekker buiten zitten.