Hotel Buiten

Th.J. Lammerslaan 3 1064 DH Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Hotel Buiten

Het leukste Amsterdamse stadsSTRAND zonder ZAND is het hele jaar open. In de winter met stoof en kaasfondue op schapevachtjes bij de houtkachel. In de zomer gaan de barbecue en het kampvuur aan en geniet je buiten van de mooiste zonsondergang aan de Sloterplas.

We hebben uiteraard koffie en een uitgebreide selectie thee, met huisgemaakte appeltaart of cheesecake. Probeer ook eens een van de heerlijke speciaalbiertjes van Brouwerij De 7 Deugden of verrassende frisdranken van Dorstlust.

In het weekend ben je welkom met je groep vrienden, familie of collega’s. Doordeweeks is onze locatie ook exclusief te huur! Voor een huwelijk, bedrijfsevent of een uitgebreide verjaardag!

Halve fles mineraalwater

Marcod44 D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Hotel Buiten is een apart plekje in Amsterdam-West, dat ik had uitgezocht voor mijn verjaardagsreceptie. De ambiance is sympathiek, uitermate informeel en wat rommelig, vlak aan de Sloterplas, waar het met het mooie weer goed toeven was. De keuken (die meer weg heeft van een veldkeuken) serveerde flammkuchen, salade en een verrukkelijk vegetarische quiche. Normaal gesproken kun je hier voor 5 euro je eigen vlees meenemen en op de barbecue leggen, dan krijg je de salade erbij. De bediening was af en toe wel wat chaotisch, drank moest worden afgehaald bij een wat krap bemeten loket, en één van de personeelsleden sprak nauwelijks Nederlands. Maar verder zeker een aanrader als je eens wat anders zoekt tussen al het Amsterdamse hipstergeweld.