Hotel Buiten

Th.J. Lammerslaan 3 1064 DH Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Hotel Buiten

Het leukste Amsterdamse stadsSTRAND zonder ZAND is het hele jaar open. In de winter met stoof en kaasfondue op schapevachtjes bij de houtkachel. In de zomer gaan de barbecue en het kampvuur aan en geniet je buiten van de mooiste zonsondergang aan de Sloterplas.

We hebben uiteraard koffie en een uitgebreide selectie thee, met huisgemaakte appeltaart of cheesecake. Probeer ook eens een van de heerlijke speciaalbiertjes van Brouwerij De 7 Deugden of verrassende frisdranken van Dorstlust.

In het weekend ben je welkom met je groep vrienden, familie of collega’s. Doordeweeks is onze locatie ook exclusief te huur! Voor een huwelijk, bedrijfsevent of een uitgebreide verjaardag!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hotel Buiten

Dinsdag tot en met zondag van 12h00 tot 24h00

• Af te huren , Bar

Jouw recensie over het restaurant Hotel Buiten

Sven D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
inrichting en sfeer heb ik redelijk gegeven omdat het er echt heel koud was...en daardoor waren we eigenlijk de hele tijd afgeleid. Eten was wel oké, maar we zaten daardoor niet echt op ons gemak. Daarnaast kwam er een grote groep en toen we de rekening vroegen, werd direct onze stoelen ingenomen om de groep te kunnen laten zitten.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Alles was prima, behalve de temperatuur: te laag. Bijzonder was het doorzichtige dak met het heerlijke geluid van hagel, terwijl wij binnen zaten. Ik miste de urinoirs.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Echt een aanwinst..! Restaurant kijkt uit over de Sloterplas. Sfeer ongedwongen en relaxed..
Eten zonder frutsels..Orginele eerlijk gerechten van goede kwaliteit. Super!
eric D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Leuke plek, zo aan de Sloterplas. Verrassende menukaart. Aanwinst voor Amsterdam Nieuw-West, welkome aanvulling op het bestaande aanbod aan restaurants. Kortom: lekker gegeten op een leuke plek. Aanrader.
Elinoor V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten met een grote groep. Op de kaart staan veel verschillende gerechten en drankjes. Locatie is leuk en de bediening heel vriendelijk. Enige minpuntje is dat het redelijk fris is binnen.
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijke sfeer en leuk aangekleed restaurant. Locatie aan Sloterplas geeft extra glans aan deze leuke stek.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Gezellige sfeer, verrassende gerechten met lage prijzen en zeer goede service van een aardige jongeman. Tip is inderdaad iets warms aan te trekken. Wat een aanwinst voor de buurt, ik kom zeker terug!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Leuk restaurant. De chef maakt mooie gerechten. Beetje alternatief maar wel heel gezellig en ongedwongen.
Kimberley M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Fijne plek met een prettige sfeer. Wij waren er op een zaterdagavond en werden vlot en vriendelijk geholpen. Smakelijke, recht door zee gerechten en lekkere cocktails. Voor herhaling vatbaar.
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het was IJSKOUD in het restaurant. No kidding. Zoiets als in je schuurtje.
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten en combinaties, ontspannen sfeer, open keuken. Wel even een warme trui aantrekken!
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Hotel Buiten is een aanwinst voor de Sloterplas en omgeving eindelijke en leuke gezellig eet en drink tent !
bediening goed en zeer vriendelijk de hele tent is gewoon en zeer gezellig. voor iedereen!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten met 50% actie van Iens. Een paar bijzondere gerechten of een lekkere hamburger voor een redelijke prijs (en met 50% actie voor een super voordelige prijs!) Bediening is erg vriendelijk!
Het voorste gedeelte van Hotel Buiten is meer een café gedeelte maar verlicht met fel wit licht maakt niet erg sfeervol. Achter, meer het reatuarant gedeelte is wel sfeervol ingericht en verlicht.
Als het buiten echt koud is, is het binnen ook wat aan de frisse kant, dus kleed je daarop!
Ik kom zeker terug!
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Met het Iens-Festival hier terecht gekomen. Leuke, ruige plek, vriendelijke jongens in de bediening. Vissoep erg lekker, wel wat prijzig voor de hoeveelheid. Inktviscarpaccio bijzonder en lekker. Hamburger oké, bavette ook. Red velvettaart toe smaakte goed. Door de actie hebben we heel goed gegeten voor een leuke prijs, zonder actie is het best aan de prijs. Ook jammer dat we zelf moesten aankaarten (én bewijzen) dat we via de Iens-actie hadden gereserveerd. Toiletten zagen er wat smoezelig uit. Maar komen zeker nog eens terug, leuke plek op fietsafstand.
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk ongedwongen sfeer, leuke locatie aan Sloterplas. Verrassende en lekkere kaart.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Super gezellige atmosfeer, zeer relaxed en een mooie inrichting. Het eten was voortreffelijk, wijnfles tafel alles wat je gedronken hebt reken je af. Kan niet wachten om op het mooie boven terras te zitten uitkijkend over de Sloterplas.Een aanrader, we komen zeker terug. :)
B. M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Mooie locatie, lekkere gerechten. Via de IENS actie van 50 procent korting nu belachelijk goedkoop en naar mijn mening 1vd betere restaurants die mee doet met deze actie.
De service was zeer goed. Zeer vriendelijke bediening.
Minpunt is dat het restaurant wat later op de avond erg leeg is. Er zit dan niemand aan de bar. Binnen voelt het direct wat kouder. De bar is klein met wat gammele krukken. Als de bar iets meer gevuld zit met klanten dan ben je eerder geneigd om wat langer te blijven hangen.
Nogmaals; het eten en de ambiance was uitstekend. Een parel aan de Sloterplas!
Sigrid O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten, maar er stond een vervelende tocht. Alle vier hadden we het koud op den duur. Dat was jammer, want dan ga je toch snel naar huis ipv nog een extra drankje te nemen.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zou goed zijn als jullie iets doen aan de TL-verlichting in de keuken: afschermen zodat die niet recht in je gezicht schijnt als je met je neus richting keuken zit. Verder echt top op alle fronten.
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Stoere plek. Lekker eten. Relaxt.